quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Margo en Jack moeten hun grijze haren eens laten kleuren.
Nou ik wilde net zeggen, Jack kan wel een Just For Men gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Margo en Jack moeten hun grijze haren eens laten kleuren.
Nou dat viel me gister dus ook enorm op! Wat een grijze kop had die (opeens?)..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik wilde net zeggen, Jack kan wel een Just For Men gebruiken.
Edwin/Ron. Lucas, het vriendje van Edwin, ligt in coma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat GTST een Luke-Reidje aan het doen is met die jongens in het ziekenhuis (ik weet niet hoe ze heten)...
Als het net zo afloopt?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edwin/Ron. Lucas, het vriendje van Edwin, ligt in coma.
Faalverhaallijn, want Edwin is een waardeloos personage en ook absoluut niet knap.
En het acteerwerk is ook heel erg slecht.
De dokter is the keyword hier, en nee, hij is niet bijzonder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Edwin/Ron zijn geen vergelijk met Luke en REid..
Ja daar moest ik ook meteen aan denken toen ik het zag bij GTST...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat GTST een Luke-Reidje aan het doen is met die jongens in het ziekenhuis (ik weet niet hoe ze heten)...
Dat doet hij maar al te graag. Dat is zijn hobby. Daar kickt hij op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Kom er maar in Jack, ga Carly maar vertellen hoe slecht ze wel niet is...![]()
Kan Jack zijn standaardriedeltje over of hij niet weet of hij haar ooit nog kan vertrouwen etc etc, weer afspelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat doet hij maar al te graag. Dat is zijn hobby. Daar kickt hij op.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand, gewoon een reden voor een flashback
Jep ... toen ze deze aflevering opnamen, wisten ze al dat het zou stoppen.quote:
Lisa is gewoon een soort cultheldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik weet niet wat sommigen van jullie hier zo leuk vinden aan Lisa Grimaldi.
Ik vind haar een beetje de trailer-trash van ATWT..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nope helaas.. dinsdag en woensdag weer..quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond geen LuRe dus??
Dan blijf ik er niet voor wakker..
Me too, ik ben tijdens het zingen van Lisa even verhuisd naar de computerkamer met mn ontbijt, anders krijg ik dat niet binnen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:20 schreef alors het volgende:
ik kijk nu naar die Lisa afleveringKatie
Doogie
wat een sufheid en wat stelt Katie zich toch verschrikkelijk aan
Het schijnt een goede acteur te zijn die ook al prijzen heeft gewonnen, al zou je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:28 schreef Miam het volgende:
Omdat onze Doogie niks uitstraalt en het een slechte acteur is die eruit ziet als een
dweil.
Dat was leuk gisteravond![]()
Luke + Reid
Spoiler!!!! (let even op bij min 7:30quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Reismuts het volgende:
Wat gebeurt er vanavond tussen Luke en Reid?
Katie en Doogie was weer drama. Het was natuurlijk te verwachten dat zij van die kast af zou donderen.. maar het is gewoon zo jammer dat ze er zo'n flapdrol in hebben gecast. Met die oude zou het leuk geweest zijn![]()
Ik vond het te weinig LuRe naar mijn zin.. heb weer zin in spanning!
Wanneer komen Ali en Casey weer samen? Vind hun zo schattig!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het schijnt een goede acteur te zijn die ook al prijzen heeft gewonnen, al zou je dat niet zeggen.
Even ter vergelijking:
Oude Chris was supersexy, deze Chris is de meest sexloze man ooit.
Oude Chris was charmant, deze Chris heeft totaal geen uitstraling.
Oude Chris was een eikel, deze Chris is een watje.
Conclusie: het is gewoon een totale miscast.
Geweldig meidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef LoveESS het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Spoiler!!!! (let even op bij min 7:30 )
http://www.youtube.com/us(...)1E456/50/BDqvsii-jZ0
mooi he .. <3quote:
gelijk heb je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Echtwel! Daar ga ik vaker kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja dat weet ik hahaha heb al zo vaal gepost hier.. maar om de een of andere reden had ik een black out!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef Miam het volgende:
Je hoeft alleen de url van het youtube filmpje hier neer te plakken hoor,
dan zie je het filmpje verschijnen. hoeft niet tussen tags.
Echt wel !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Originele Liberty was veel beter. In alle opzichten.
dat was ik dudequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef LoveESS het volgende:
Iemand zei tegen me dat Liberty op Cher lijkt!!! haha dat vind ik nog de beste omschrijving!!!!
Zuchtquote:
Hij was net weer op tv .. echt zo leuk he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:56 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Zucht![]()
Jammer dat ik het vandaag niet nog een keer kan kijken..
Maar wat was ie leeeeuk gisteravond! Z'n opmerkingen in Yo's... Je merkt gewoon hoe verliefd hij is, maar dan moet Luke er wel in durven duiken.
Wanneer zijn ze er weer?
Ik heb net ff gekeken, gisteravond was het 20 mei in Amerika. Volgende scene is er weer op 28 mei, dus voor ons is dat donderdag (als ik goed reken).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:02 schreef Miam het volgende:
[..]
Hij was net weer op tv .. echt zo leuk he.
De barscene in Yo's vind ik berucht .. 'I can't do this' .. die komt wel binnen hoor.
Luke is best naief .. jammer.
Weet niet wanneer ze er weer zijn! zal eens checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind I can't do this ook zo zielig.. moest echt ff een brok wegslikken, want je merkt dat Reid voor Luke wil gaan, maar het niet kan als Luke zich ook niet voor 100% geeft.
Maar Luke is zo'n whoosie en durft zich nog niet te geven nu Noah zich ineens aan hem opdringt en Lily op hem inpraat..![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ik heb net ff gekeken, gisteravond was het 20 mei in Amerika. Volgende scene is er weer op 28 mei, dus voor ons is dat donderdag (als ik goed reken).Donderdag over een week denk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind I can't do this ook zo zielig.. moest echt ff een brok wegslikken, want je merkt dat Reid voor Luke wil gaan, maar het niet kan als Luke zich ook niet voor 100% geeft.
Maar Luke is zo'n whoosie en durft zich nog niet te geven nu Noah zich ineens aan hem opdringt en Lily op hem inpraat..
En spoiler =
Jaaaa, jammer he. Luke is naief .. zonde.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Hij gaf een intervieuw,en fans konden vragen stellen aan de telefoon.. dus heb gewoon gebeld!!! :-))quote:
nou dan weet jij niet hoe leuk Jake is!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je hem willen spreken?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:38 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Hij gaf een intervieuw,en fans konden vragen stellen aan de telefoon.. dus heb gewoon gebeld!!! :-))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |