Haar dochter Sierra en dat liep nogal uit de hand steeds , daarom heeft ze die vete. De zoon die doodging was haar kleinzoon . Maar hij ging dus ook nogal slecht om zijn kinderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb gelezen ergens dat die twee vroeger iets hebben gehad, klopt dat?
They go waaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy back. Craig & Lucinda.
Daarom wil Lucinda wraak nemen; zou het zeker niet erg vinden al hij een paar jaar weg (achter tralies) blijft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wel karma, want al zijn kinderen krijgen iets te maken met een ongeluk of dood.
Nu ik me bedenk, iedereen die met hem te maken kreeg, moest het bekopen....
Inderdaad, die pruik maakt het net nog een beetje ergerquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja zij is echt nep (net als haar haar!)
Jaaa dat dus!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Ik krijg echt zo'n jeuk van Janet he, met haar ongevraagde commentaar op Carly altijddan doet Dusty iets leuks en dan jankt ze weer dat het haar vaders verjaardag is, ja dus? ze was gewoon aan het werk en je maakt mij niet wijs dat ze het de afgelopen 18 jaar ook 'vierde'
hypocriete troll
Zo dat lucht op!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef alors het volgende:
Wordt weer een topaflevering vanavondOeh spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oeh spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even terugkijken, kon gisteravond niet meer wakker blijven..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Inderdaad, Carly volgt gewoon haar gevoel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:19 schreef Kaat38 het volgende:
Pfff, zit even ATWT te kijken, wat heb ik een hekel aan Janet en Jack, gadverdamme!
Permanent Carly afkatten
amen to that!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Reismuts het volgende:
Ik geniet van Meg, Emily en Paul![]()
Hun 3-en vind ik de leukste verhaallijn, na Luke en Reid natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |