Niemand komt je bekend voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Minstens de helft niet. Voor mijn tijd.quote:
R.I.P.quote:
Ken je niet? Het moet niet gekker worden. Het is de hubby van je geliefde Carly.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja. Die bovenste is toch Ben, dacht ik?
Die onderste ken ik niet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef Axia het volgende:
Hopelijk werkt deze foto:
Bad boy Diego:
[ afbeelding ]
Ik herkende hem daar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ken je niet? Het moet niet gekker worden. Het is de hubby van je geliefde Carly.
Ben met zijn pratende kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Axia het volgende:
de mooie (Ben Harris):
[ afbeelding ]
en de irritante (Andy Dixon):
[ afbeelding ]
Jennifer was die rooie, moeder van Johnny en die is dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
Jennifer mis ik ook inene, waar is zij heen gegaan ? Die advocate of heette ze anders, weet het niet meer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Jennifer was die rooie, moeder van Johnny en die is dood.
Je bedoelt denk ik Jessica, moeder van Bonnie. Die speelde steeds minder en is er nu helemaal uit. Gewoon vertrokken zonder afscheid, net als Bonnie, Hunter etc![]()
Ze speelt in Law & Order nu of speelde, ik heb haar nog wel een sop tv gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Zoon van Emily, broer van Alison, hij werkte daar, was verliefd op Maddie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
VanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ojaaaaaa komt weer boven idd.. ging ook nergens overquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Zoon van Emily, broer van Alison, hij werkte daar, was verliefd op Maddie...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moet trouwens steeds denken aan Parker die zegt: eksidin it was an eksidin...
Ik moet trouwens steeds denken aan Parker die zegt: eksidin it was an eksidin...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
VanavondIk ga maar weer iets anders doen en maar half kijken ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe erg kun je een langlopende soap verpesten?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Zo sprak hij het uit.quote:
dat weet ik ook nog goed ja, dat ik toen nog meerdere malen in m'n hoofd heb zitten afdraaien zo van 'dit is raaaaar' (vies eigenlijk, zo klonk het gewoon)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Craig heeft - toen hij erachter kwam - niet eens tegen de politie gezegd dat Parker degene was die Gabriel bewusteloos heeft achtergelaten, dus niks karma.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:52 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel een naaistreek anders van Craig dat hij Parker ervoor op wilde laten draaien, karma voor hem.
Je vergeet Liberty.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
lucinda
gabriel
jack
carly
janet
margo
parker
thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je vergeet Liberty.
Deze laatste maanden kunnen mij eigenlijk niet snel genoeg gaan.
Meer dan de helft van de afleveringen zijn alles behalve leuk.
Die is doodquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
En kennen we deze nog ?
Caleb
[ afbeelding ]
Edit: dan deze maar
Ik heb gelezen ergens dat die twee vroeger iets hebben gehad, klopt dat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig heeft - toen hij erachter kwam - niet eens tegen de politie gezegd dat Parker degene was die Gabriel bewusteloos heeft achtergelaten, dus niks karma.
Lucinda is een heks.
Wel karma, want al zijn kinderen krijgen iets te maken met een ongeluk of dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig heeft - toen hij erachter kwam - niet eens tegen de politie gezegd dat Parker degene was die Gabriel bewusteloos heeft achtergelaten, dus niks karma.
Lucinda is een heks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |