Ja... nou ik ben volkomen om... haha.. heb in het holst van de nacht op um zitten wachten!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb weleens interviews gezien met Jake ... ik vind hem niet zo bijzonder.
Dan zou ik liever praten met Roger Howarth.
hihi dankje.. heb het nu voor uhhh de 100ste x beluisterd denk ik!! :-)quote:
Nee hoor, ik ben standvastig. Reid is da man. De enige die daar evt verandering in zou kunnen brengen is Luke. Een mooie avatar met beiden duidelijk erop zou ook mooi zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
HUH???
Gaan "we" nou allemaal onze icons veranderen in Noah dan??![]()
![]()
![]()
![]()
I'll stand by my man Reid...![]()
Dat is een vraag die niet eens beantwoord zou moeten worden!! Natuurlijk Blijft Reid de allerlekkerste man uit atwt!!! duuhhhhh :-))quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:46 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben standvastig. Reid is da man. De enige die daar evt verandering in zou kunnen brengen is Luke. Een mooie avatar met beiden duidelijk erop zou ook mooi zijn
Wow, no way! ik ben niet een Noah fan .. hehe. dat moge duidelijk zijn,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
HUH???
Gaan "we" nou allemaal onze icons veranderen in Noah dan??![]()
![]()
![]()
![]()
I'll stand by my man Reid...![]()
ja?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Koningin het volgende:
Ik vind wel dat ze dat hele Luke en Reid stuk lang trekken....kom op zeg!
Ja, ze moeten niet zo moeilijk doen. Ze passen super bij elkaar, hup Noah aan de kant schuiven en klaar.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Miam het volgende:
[..]
ja?![]()
Dat heb ik bij Janet vooral .. dat eeuwige gezanik over niks.
Ik vond zijn stem altijd mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de meest sexy man uit ATWT is toch de vorige Chris.
[ afbeelding ]
Die stem ook, omg zooo sexyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Noah is ook iets van 5 maanden blind geweest. 5 maanden waarin hij zich als een enorme eikel heeft gedragen en nu verwacht hij ook nog dat Luke dat allemaal maar gaat vergeten.
Maar de meest sexy man uit ATWT is toch de vorige Chris.
[ afbeelding ]
De Koningin heeft er verstand van!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, ze moeten niet zo moeilijk doen. Ze passen super bij elkaar, hup Noah aan de kant schuiven en klaar.....hahaha
Hij is zelf vertrokken omdat hij geen contractverlening kreeg, maar recurring zou worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:35 schreef Miam het volgende:
Reid vind ik de mooiste ..
Zelfs de oude Chris kan er niet aan tippen .. maar was wel een mooiert,
en cute met dat hondje!!![]()
Echt zonde dat ze die weggedaan hebben he.
Onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is zelf vertrokken omdat hij geen contractverlening kreeg, maar recurring zou worden.
En dat zag hij niet zitten.
<--------------------------quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:46 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben standvastig. Reid is da man. De enige die daar evt verandering in zou kunnen brengen is Luke. Een mooie avatar met beiden duidelijk erop zou ook mooi zijn
Hij was mijn lieveling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
En deze Mike mis ik, dat is de ''echte''
[ afbeelding ]
Caleb ken ik nog ja, maar je afbeelding doet het helaas niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
En kennen we deze nog ?
Caleb
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
[..]
Hij was mijn lieveling.
Een van mijn favo scene: hij met de originele Rosanna in Joe tijdens kerst terwijl Brian McKnight kwam optreden![]()
Deze Rosanna bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ik zie die van jou ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
Caleb ken ik nog ja, maar je afbeelding doet het helaas niet.
We zijn lekker bezigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
Ik zie die van jou ook niethaha
Op een of andere manier vind ik mannen met lang haar toch zo stoer. Toch raar, want dat hoort bij vrouwen, maar dat heeft vast te maken met de oerman, die lang haar had, en geen tijd en zin om naar de kapper te gaan ofzo!quote:
Was de echte niet blond/rossig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
En deze Mike mis ik, dat is de ''echte''
[ afbeelding ]
Ja ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik mannen met lang haar toch zo stoer. Toch raar, want dat hoort bij vrouwen, maar dat heeft vast te maken met de oerman, die lang haar had, en geen tijd en zin om naar de kapper te gaan ofzo!
Jaa dat is de ''echte'' en veel liever ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
[..]
Hij was mijn lieveling.
Een van mijn favo scene: hij met de originele Rosanna in Joe tijdens kerst terwijl Brian McKnight kwam optreden![]()
Deze Rosanna bedoel ik:
[ afbeelding ]
Daarom gleed ik ook van de bank wanneer de broerlief van Mike Kasnoff langskwam....Mark..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik mannen met lang haar toch zo stoer. Toch raar, want dat hoort bij vrouwen, maar dat heeft vast te maken met de oerman, die lang haar had, en geen tijd en zin om naar de kapper te gaan ofzo!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
haha de ''echte'' Paul en Lily
[ afbeelding ]
Toen keek ik al
och god ja, leuk he hihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Axia het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendje van Nikki Munson, Ryder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |