ja ik vind een TT ook wel veel eer voor zulke suffe personagesquote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
neee, krijgen ze nog teveel aandacht
Welke bedoel je? Als je die in het ziekenhuisbed bedoelt: Lily zat al jaren in The Young & The Restless voordat het personage Liberty ook maar werd geïntroduceerd in As The World Turns.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Is dat de Young and the Restless Liberty? En de dokter de Ben Harris?
Haha ik moest er gewoon aan denken toen ik die muts zagquote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Als je die in het ziekenhuisbed bedoelt: Lily zat al jaren in The Young & The Restless voordat het personage Liberty ook maar werd geïntroduceerd in As The World Turns.
En die man is haar vader (en geen dokter).
Die scènes zijn ook eerder uitgezonden dan die van As The World Turns.
Vind ik ook, vervelende vent mag nu toch echt wel weg!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind het een saaie verhaallijn met die silas, zie echt niet de toevoeging daarvan
En dat ie Molly meeneemt aub.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Vind ik ook, vervelende vent mag nu toch echt wel weg!
Ja dat mag ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En dat ie Molly meeneemt aub.
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:39 schreef Anonymousz het volgende:
Gabriel & Craig samen in 1 cel dat wordt leuk
Dat dus... Gelukkig heb ik het op RTL XL gekeken, kon ik alles lekker skippen.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik word dood- en doodmoe van dat gelieg en gejank van Molly...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |