lazy elegant passionate naivequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
hehe hij klopte![]()
oeh vet spees
er komt nooit wat uit mijn haar als ik ermee wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
haal meer uit je haar met andrelon
Klopt vast als een busquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Talented, Honest, Elegant, Passionate
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef Michhas het volgende:
Hot, funny, beautiful, charming.
Die shit klopt echt!
eng hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef Michhas het volgende:
Hot, funny, beautiful, charming.
Die shit klopt echt!
Morgen ben je de eerste die pics krijgtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
Spees pic's van je a.s. tattoooooo
Hoi Michhasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi CC
[..]
Hoi wij kennen elkaar nog niet.
Wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh shit... Was ook wel te verwachten
Nee eigenlijk nooit meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komen Lut en Benny hier eigenlijk nog wel eens?
En HT?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit meer
HT post hier echt heeeel zelden, ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
En HT?
Lutte en Benny zijn volgens mij helemaal overgestapt naar TAL
Een beetje zoals ik?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HT post hier echt heeeel zelden, ja zoiets dacht ik al
Ja preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik?
Even de dorpsgek uithangen en dan weer weg omdat ik hier niemand meer ken
Hey honey!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben een hele aardige jongen, vraag maar aan Nick en CC [ afbeelding ]
wie is Nick?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
beloven!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen ben je de eerste die pics krijgt
Bij de heer GizMo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb al een klacht ingediend hoor.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Hertog Nick of Gizmo inderdaad.
Je hoort nog van me, dit is nog niet voorbij jongedame!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Hertog Nick of Gizmo inderdaad.
Je hoort nog van me, dit is nog niet voorbij jongedame!
DAT ROOK IK DUSquote:
wut wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
ze gaat vertellen over de tattoooo ssssst
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
spees heb je dit al ?
[ afbeelding ]
moeraskatselquote:
volgende week do nieuw gesprekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef dudesque het volgende:
[..]
moeraskatsel![]()
![]()
Hoe was je interview gisteren eigenlijk. Heul niet meer aan gedacht!
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgende week do nieuw gesprek
Oh had je gebeld dat ej geen pofo hadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgende week do nieuw gesprek
spermaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn kat heeft me hand opengekrapt![]()
Wat kun je het beste gebruiken om te ontsmetten
Betadine of sterilon maar dat priktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn kat heeft me hand opengekrapt![]()
Wat kun je het beste gebruiken om te ontsmetten
nee ben gegaan dus volgende week do 2e gesprekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef dudesque het volgende:
[..]
Oh had je gebeld dat ej geen pofo had
ja maar straks geeft de kat aidsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Betadine of sterilon maar dat prikt
oeh! dat is dus goed nieuws! Is het iets wat je leuk lijkt om te doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ben gegaan dus volgende week do 2e gesprek
eetse poppedopjequote:
Dan zou ik het niet wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja maar straks geeft de kat aids
vooral eng. lijkt op dingen wat ik niet kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef dudesque het volgende:
[..]
oeh! dat is dus goed nieuws! Is het iets wat je leuk lijkt om te doen?
WAT ZEG JIJ OVER ZUURKOOL????!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze zuurkool gaat eten en dat is aids
zuurkoolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ OVER ZUURKOOL????!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOLLAH WIL JY FITTIE?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ OVER ZUURKOOL????!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZAL JE EEN PEUT OP JE BOLLE OGUH GEVEN JONG, IK SLA JE VERROTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
WOLLAH WIL JY FITTIE?KOM MORGEN 12:00 ZUIDPLEIN GEEN NIFFA OF PIPA HE? MOOTJE APPIE AHMED OUSSAMA JIHAD ZIJN ER OOK WE GAAN JE BOSSEN GEK
BETER MAAK JIJ FA2quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK ZAL JE EEN PEUT OP JE BOLLE OGUH GEVEN JONG, IK SLA JE VERROT![]()
AHA WAHA WAT IS DEZE MANG ALS JE ME BALLE WIL SLAN KOMT ME KAOLOHARDE DOLLO JE POLS BREKENquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NEE IK SLA JE KEIHARD MET MIJN VUIST IN JE BALLEN
IK LUST JE RAUWquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AHA WAHA WAT IS DEZE MANG ALS JE ME BALLE WIL SLAN KOMT ME KAOLOHARDE DOLLO JE POLS BREKEN
Kadaffi is vermoord om olie te stelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die mensen die dat doen zijn net zo erg als Kadaffi zelf
okequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kadaffi is vermoord om olie te stelen.
ik ben een pauper, ik heb een adidasshirtjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT DOE JE ALUHOEDJE OP
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben een pauper, ik heb een adidasshirtje
doe maar rustig hoorquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb je gemist hoorhoe is het met je?
primaa primaa, wat spannends beleefd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]gaat zijn gangetje, en bij jou ?
niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
primaa primaa, wat spannends beleefd?
mwa nee beetje gewerkt, beetje genikst, beetje autogereden, het gebruikelijkequote:
komt omdat mooie vrouwen niet poepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet kakken maar het wil dr niet uit
doordrukken #twitter modequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet kakken maar het wil dr niet uit
ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt omdat mooie vrouwen niet poepen
geen dank johquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh
oja..
probleem opgelostdankje!
Ben je aan het vreemdgaan? Vuile vreemdgaansterquote:
EJ SAHBIquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je aan het vreemdgaan? Vuile vreemdgaanster
Hoi iedereen overigens
quote:
Heeft de hond het opgegeten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
MK
pff, kan mn declaratieformulier nergens vinden![]()
in augustus ingeleverd en nog niks gehad
jij bleef maar grasmaaienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je aan het vreemdgaan? Vuile vreemdgaanster
Hoi iedereen overigens
Die ziet er uit of ze stiekem aan het klaarkomen is.quote:
nah, hij moet ergens boven liggen volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heeft de hond het opgegeten?
Ja dat moet ook gemaaid worden. Je maait je eigen gras toch ook? Niet even op me wachten. Tsssquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij bleef maar grasmaaienje verwaarloosde mij
Mensen die met hun ouders uitgaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, Quincy gaat vanavond met mama stappen :3
Wat ga je met je mama doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, Quincy gaat vanavond met mama stappen :3
Ikquote:
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die met hun ouders uitgaan![]()
![]()
je hebt me dagen in de kou laten staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat moet ook gemaaid worden. Je maait je eigen gras toch ook? Niet even op me wachten. Tsss
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens bij de Makro een hele set nieuwe boxershorts gekocht. In allerlei coole kleuren. Zelfs een paar met een print erop en die zijn me toch een partij cool man!Die staan me echt goed.
pic'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens bij de Makro een hele set nieuwe boxershorts gekocht. In allerlei coole kleuren. Zelfs een paar met een print erop en die zijn me toch een partij cool man!Die staan me echt goed.
nogal lastig in een homo kroeg jahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homo) en ik heb zoiets van ja tuurlijk mag je mee
.
En nee ik ga geen chickies hosselen in een homo kroeg
quote:
van jullie jahquote:
Geloel, jij bent zo heet dat de kou geen grip op je kan krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je hebt me dagen in de kou laten staan
Met mij erin zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Het is mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nogal lastig in een homo kroeg jah
ik grinniktequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homo) en ik heb zoiets van ja tuurlijk mag je mee
.
En nee ik ga geen chickies hosselen in een homo kroeg
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloel, jij bent zo heet dat de kou geen grip op je kan krijgen.
[..]
Met mij erin zeker?oke, true maar mag ik dan nu je broekje zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
das ook weer zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het is mogelijkEr komen ook vrienden, vriendinnen en collega's van me (en aangezien ik in een all girl team werk
)
Als je van de trap valt ben je snel beneden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NIET ALLES HEEFT EEN REDEN
* Crazy-M heeft ook altijd met een print. Vind die effen maar saaiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als je van de trap valt ben je snel beneden?
aan het schandblokquote:
mag ik mee kijkenquote:
Hoe kan je poot op een trap blijven hakenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar als je poot blijft haken, ken je toch echt de grond niet raken!
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan je poot op een trap blijven haken
o valt mee, kom er nu aanquote:
vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kan
Dit dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kan
Thanks. Tenminste een die het begrijpt. MK begrijpt het nietquote:
Ja maar moet ik erin zitten of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, true maar mag ik dan nu je broekje zien
Joah, maar de mijne zijn toevallig heel cool. Van Pierre Gardin dus vanzelf hoog scorend op de schaal van cool.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft ook altijd met een print. Vind die effen maar saai
ik haal ze gewoon op de marktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Thanks. Tenminste een die het begrijpt. MK begrijpt het niet
[..]
Ja maar moet ik erin zitten of niet?
[..]
Joah, maar de mijne zijn toevallig heel cool. Van Pierre Gardin dus vanzelf hoog scorend op de schaal van cool.
En dan? Dat lijkt me vrij oncomfortabel en na twee minuten ben je daar ook wel op uitgekekenquote:
afzwepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan? Dat lijkt me vrij oncomfortabel en na twee minuten ben je daar ook wel op uitgekeken
PLASTIC ZAK VOND MIJ EEN BAAS DUS IS IE COOL JA!quote:
gfto?quote:
ik ben een baasje (; :33quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent echt niet goed weet je dat
Nope, zweten doen we in de saunaquote:
waarom nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je spoort gewoon niet
moeilijk he lezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope, zweten doen we in de saunaEn in een kelder is het doorgaans niet erg warm dus valt er niet veel te zweten.
in een kelder kan het ook warm zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope, zweten doen we in de saunaEn in een kelder is het doorgaans niet erg warm dus valt er niet veel te zweten.
get the fuck outquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gfto?
sorry,
* Crazy-M is er ff niet bij met de afkortingen
die DMquote:
Get the f*ck outquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gfto?
sorry,
* Crazy-M is er ff niet bij met de afkortingen
heb ik vandaag ook last vanquote:
Je krijgt een stickerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Get the f*ck out
Tevens STFU shut the f*ck up en PICS penis in condom sucks
die laatste heb ik zelf verzonnen. GOED HE! GOED HE! GOED HE!
*schouderklopje geeft*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Get the f*ck out
Tevens STFU shut the f*ck up en PICS penis in condom sucks
die laatste heb ik zelf verzonnen. GOED HE! GOED HE! GOED HE!
Waarom moet hij sporten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je spoort gewoon niet
Hoe bedoel je?quote:
ja maar nbt is gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
get the fuck out
[..]
die DM
Omdat lage tepelsquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja maar nbt is gewoonen jij oo kwel maar ha haatcampagne
Oeh, hendig krimppik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik vandaag ook last van
* Crazy-M doet maar is onder de koude kraan hangen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom moet hij sporten?
[..]
Hoe bedoel je?
dan ga ik wel wegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
get the fuck out
[..]
die DM
Struikelt hij erover?quote:
JIJ SNAPT MIJN HUMOR NIETquote:
en meerdere nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN HUMOR NIET
ik af en toe zelf ook niet
tis niet grappig. dat is jouw probleemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN HUMOR NIET
ik af en toe zelf ook niet
ja al een keer of 3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja had ik al gezegd
DI
S
C
O
U
S
E STUDIES?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah toe nou. Slettebakje van me. Met je afgeragde zweepje. En je schandknaap in je kelder.quote:
u valt in herhaling mevrouwquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja had ik al gezegd
DI
S
C
O
U
R
S
E STUDIES?
![]()
![]()
![]()
![]()
k zal jou eens slijtenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah toe nou. Slettebakje van me. Met je afgeragde zweepje. En je schandknaap in je kelder.
Of nee het was een schandblokKunnen zweepjes eigenlijk slijten?
ik dacht eerst dat je het tegen crazy had en toen had ik een WTF momentjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah toe nou. Slettebakje van me. Met je afgeragde zweepje. En je schandknaap in je kelder.
* Crazy-M geeft kopje theequote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis niet grappig. dat is jouw probleem
ja huil je maar inslaap vannacht. zolang je me maar niet wakker jankt.quote:
Trek het je niet zo aan wat die moppies zeggen.quote:
Stel ik een doodnormale vraag, reageer je zo. Die pic kan je nu ook wel vergeten.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
wat denk je zelf, alles slijtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Stel ik een doodnormale vraag, reageer je zo. Die pic kan je nu ook wel vergeten.
Jij hebt toch elke 5 minuten een genetisch bepaald WTF momentje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat je het tegen crazy had en toen had ik een WTF momentje
ze zitten wel ongelijkquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt toch elke 5 minuten een genetisch bepaald WTF momentje?
pics?quote:
Ja, spot er maar meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt toch elke 5 minuten een genetisch bepaald WTF momentje?
ik geef geen pic's doorquote:
aahwquote:
kom jij morgen vroeg mn autoruit schoon krabben ?quote:
ik wel. kijk.quote:
omdat je me verwaarloost hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik schaar mij in deze discussie achter plastic zak wegens totale amarchie van het vrouwvolk hier. Alleen CC reageert nog een beetje normaal. Maar de rest? Niets mee aan te vangen. Voorwaar, voor galg en rad, zeg ik u.
das mijn babyquote:
ik zal de temp smorgens wel metenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
neeee ik moet om 7 uur de deur uit en koud enzulks
in je anus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal de temp smorgens wel meten
niks van jou bijquote:
ik doe gewoon een trui,vest,sjaal,winterjas en handschoenen aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal de temp smorgens wel meten
Ja maar verwaarloosd is met een d.quote:
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar verwaarloosd is met een d.
nee buitenquote:
En anus is met een squote:
neequote:
ja geef de foto maar weer de schuld, maak maar een nieuwe tepelpic en kom met bewijzen dat je geen lage tepels hebtquote:
no shit sherlockquote:
en geen schevequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja geef de foto maar weer de schuld, maak maar een nieuwe tepelpic en kom met bewijzen dat je geen lage tepels hebt
ik dacht met een a?quote:
Klopt! Sherlock begint ook met een s.quote:
Goed idee, dan maak ik een foto voor de peeps hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
ik laat mn tepels wel zien bij spermadonor
overloperquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
ik laat mn tepels wel zien bij spermadonor
shit en sex ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt! Sherlock begint ook met een s.
t past tochquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moet ik een 'IMOeraskat' pic voor je maken MK?
100 euro.quote:
dat magquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed idee, dan maak ik een foto voor de peeps hier
Hee kijk dat rood onder die auto! Het is een speeder uit Star Wars!quote:
je kreeg van mij ook een pic gratis. HOLLANDERquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee kijk dat rood onder die auto! Het is een speeder uit Star Wars!
Pas op hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kreeg van mij ook een pic gratis. HOLLANDER
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer.
Vandaag niet er echt bij met mn koppiemaybe tot morgen of in het weekend
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |