WAT ZEG JIJ OVER ZUURKOOL????!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze zuurkool gaat eten en dat is aids
zuurkoolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ OVER ZUURKOOL????!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOLLAH WIL JY FITTIE?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ OVER ZUURKOOL????!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZAL JE EEN PEUT OP JE BOLLE OGUH GEVEN JONG, IK SLA JE VERROTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
WOLLAH WIL JY FITTIE?KOM MORGEN 12:00 ZUIDPLEIN GEEN NIFFA OF PIPA HE? MOOTJE APPIE AHMED OUSSAMA JIHAD ZIJN ER OOK WE GAAN JE BOSSEN GEK
BETER MAAK JIJ FA2quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK ZAL JE EEN PEUT OP JE BOLLE OGUH GEVEN JONG, IK SLA JE VERROT![]()
AHA WAHA WAT IS DEZE MANG ALS JE ME BALLE WIL SLAN KOMT ME KAOLOHARDE DOLLO JE POLS BREKENquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NEE IK SLA JE KEIHARD MET MIJN VUIST IN JE BALLEN
IK LUST JE RAUWquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AHA WAHA WAT IS DEZE MANG ALS JE ME BALLE WIL SLAN KOMT ME KAOLOHARDE DOLLO JE POLS BREKEN
Kadaffi is vermoord om olie te stelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die mensen die dat doen zijn net zo erg als Kadaffi zelf
okequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kadaffi is vermoord om olie te stelen.
ik ben een pauper, ik heb een adidasshirtjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT DOE JE ALUHOEDJE OP
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben een pauper, ik heb een adidasshirtje
doe maar rustig hoorquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb je gemist hoorhoe is het met je?
primaa primaa, wat spannends beleefd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]gaat zijn gangetje, en bij jou ?
niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
primaa primaa, wat spannends beleefd?
mwa nee beetje gewerkt, beetje genikst, beetje autogereden, het gebruikelijkequote:
komt omdat mooie vrouwen niet poepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet kakken maar het wil dr niet uit
doordrukken #twitter modequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet kakken maar het wil dr niet uit
ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt omdat mooie vrouwen niet poepen
geen dank johquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh
oja..
probleem opgelostdankje!
Ben je aan het vreemdgaan? Vuile vreemdgaansterquote:
EJ SAHBIquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je aan het vreemdgaan? Vuile vreemdgaanster
Hoi iedereen overigens
quote:
Heeft de hond het opgegeten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
MK
pff, kan mn declaratieformulier nergens vinden![]()
in augustus ingeleverd en nog niks gehad
jij bleef maar grasmaaienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je aan het vreemdgaan? Vuile vreemdgaanster
Hoi iedereen overigens
Die ziet er uit of ze stiekem aan het klaarkomen is.quote:
nah, hij moet ergens boven liggen volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heeft de hond het opgegeten?
Ja dat moet ook gemaaid worden. Je maait je eigen gras toch ook? Niet even op me wachten. Tsssquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij bleef maar grasmaaienje verwaarloosde mij
Mensen die met hun ouders uitgaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, Quincy gaat vanavond met mama stappen :3
Wat ga je met je mama doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, Quincy gaat vanavond met mama stappen :3
Ikquote:
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die met hun ouders uitgaan![]()
![]()
je hebt me dagen in de kou laten staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat moet ook gemaaid worden. Je maait je eigen gras toch ook? Niet even op me wachten. Tsss
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens bij de Makro een hele set nieuwe boxershorts gekocht. In allerlei coole kleuren. Zelfs een paar met een print erop en die zijn me toch een partij cool man!Die staan me echt goed.
pic'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens bij de Makro een hele set nieuwe boxershorts gekocht. In allerlei coole kleuren. Zelfs een paar met een print erop en die zijn me toch een partij cool man!Die staan me echt goed.
nogal lastig in een homo kroeg jahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homo) en ik heb zoiets van ja tuurlijk mag je mee
.
En nee ik ga geen chickies hosselen in een homo kroeg
quote:
van jullie jahquote:
Geloel, jij bent zo heet dat de kou geen grip op je kan krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je hebt me dagen in de kou laten staan
Met mij erin zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Het is mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nogal lastig in een homo kroeg jah
ik grinniktequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homo) en ik heb zoiets van ja tuurlijk mag je mee
.
En nee ik ga geen chickies hosselen in een homo kroeg
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloel, jij bent zo heet dat de kou geen grip op je kan krijgen.
[..]
Met mij erin zeker?oke, true maar mag ik dan nu je broekje zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
das ook weer zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het is mogelijkEr komen ook vrienden, vriendinnen en collega's van me (en aangezien ik in een all girl team werk
)
Als je van de trap valt ben je snel beneden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NIET ALLES HEEFT EEN REDEN
* Crazy-M heeft ook altijd met een print. Vind die effen maar saaiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als je van de trap valt ben je snel beneden?
aan het schandblokquote:
mag ik mee kijkenquote:
Hoe kan je poot op een trap blijven hakenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar als je poot blijft haken, ken je toch echt de grond niet raken!
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan je poot op een trap blijven haken
o valt mee, kom er nu aanquote:
vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kan
Dit dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kan
Thanks. Tenminste een die het begrijpt. MK begrijpt het nietquote:
Ja maar moet ik erin zitten of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, true maar mag ik dan nu je broekje zien
Joah, maar de mijne zijn toevallig heel cool. Van Pierre Gardin dus vanzelf hoog scorend op de schaal van cool.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft ook altijd met een print. Vind die effen maar saai
ik haal ze gewoon op de marktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Thanks. Tenminste een die het begrijpt. MK begrijpt het niet
[..]
Ja maar moet ik erin zitten of niet?
[..]
Joah, maar de mijne zijn toevallig heel cool. Van Pierre Gardin dus vanzelf hoog scorend op de schaal van cool.
En dan? Dat lijkt me vrij oncomfortabel en na twee minuten ben je daar ook wel op uitgekekenquote:
afzwepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan? Dat lijkt me vrij oncomfortabel en na twee minuten ben je daar ook wel op uitgekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |