jij bleef maar grasmaaienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je aan het vreemdgaan? Vuile vreemdgaanster
Hoi iedereen overigens
Die ziet er uit of ze stiekem aan het klaarkomen is.quote:
nah, hij moet ergens boven liggen volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heeft de hond het opgegeten?
Ja dat moet ook gemaaid worden. Je maait je eigen gras toch ook? Niet even op me wachten. Tsssquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij bleef maar grasmaaienje verwaarloosde mij
Mensen die met hun ouders uitgaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, Quincy gaat vanavond met mama stappen :3
Wat ga je met je mama doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, Quincy gaat vanavond met mama stappen :3
Ikquote:
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die met hun ouders uitgaan![]()
![]()
je hebt me dagen in de kou laten staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat moet ook gemaaid worden. Je maait je eigen gras toch ook? Niet even op me wachten. Tsss
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens bij de Makro een hele set nieuwe boxershorts gekocht. In allerlei coole kleuren. Zelfs een paar met een print erop en die zijn me toch een partij cool man!Die staan me echt goed.
pic'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens bij de Makro een hele set nieuwe boxershorts gekocht. In allerlei coole kleuren. Zelfs een paar met een print erop en die zijn me toch een partij cool man!Die staan me echt goed.
nogal lastig in een homo kroeg jahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homo) en ik heb zoiets van ja tuurlijk mag je mee
.
En nee ik ga geen chickies hosselen in een homo kroeg
quote:
van jullie jahquote:
Geloel, jij bent zo heet dat de kou geen grip op je kan krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je hebt me dagen in de kou laten staan
Met mij erin zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Het is mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nogal lastig in een homo kroeg jah
ik grinniktequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn moeder wou een keer met me mee naar de homokroeg (nee ik ben geen homo) en ik heb zoiets van ja tuurlijk mag je mee
.
En nee ik ga geen chickies hosselen in een homo kroeg
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloel, jij bent zo heet dat de kou geen grip op je kan krijgen.
[..]
Met mij erin zeker?oke, true maar mag ik dan nu je broekje zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |