HEHE JIJ BENT EEN AUTIST HIHIquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef 1-0-8 het volgende:
Tattoo's zijn voor aso's...
...en voor autisten, zo bleek.
Geenideequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan met die hamster?
Die hebben we autistisch getatoeëerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan met die hamster?
ja die kwam ermee iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
die heeft wahrheit gemaakt toch ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HEHE JIJ BENT EEN AUTIST HIHI
Wat zeggie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moest even schreeuwen, dan wist ik zeker dat je me zou horen
Thnx. ik heb echt moordneigingenquote:
nog steeds om die puber?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnx. ik heb echt moordneigingen
Beter begin jij gewoon niet aan een tattoo...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog niet gebeld want ik zie een paar foto's die me niet bevallen
beter laat je mensen gewoon rustig hun keuze overwegenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Beter begin jij gewoon niet aan een tattoo...
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog steeds om die puber?
Beter bekijk ik eerst de plaatjes of ze wel naar mijn zin zijn, en als ik vind dat iets niet symmetrisch is of bibberige lijnen heeft is het dan gek dat ik daar geen tattoo van wil?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Beter begin jij gewoon niet aan een tattoo...
idd, het zit wel voor altijd op je lijf, je moet er wel tevreden mee kunnen zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beter bekijk ik eerst de plaatjes of ze wel naar mijn zin zijn, en als ik vind dat iets niet symmetrisch is of bibberige lijnen heeft is het dan gek dat ik daar geen tattoo van wil?
Welke shop? Waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beter bekijk ik eerst de plaatjes of ze wel naar mijn zin zijn, en als ik vind dat iets niet symmetrisch is of bibberige lijnen heeft is het dan gek dat ik daar geen tattoo van wil?
ja maar aan extreme bibberige lijnen heb je niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welke shop? Waar?
Tats zullen zelden tot nooit 100% strak zijn. Het is en blijft handwerk.
Maar als ik 3 plaatjes zie die me niet bevallen is het klaar. Het is mijn lichaam dus ik bepaal wie het doet. Kun je me uitlachen maar ik ben iig niet degene die straks op zo'n verfuckte tattoosite terecht komtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welke shop? Waar?
Tats zullen zelden tot nooit 100% strak zijn. Het is en blijft handwerk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar aan extreme bibberige lijnen heb je niks
Dat snap ik wel, maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar aan extreme bibberige lijnen heb je niks
Zij wil het gewoon goed hebben, is toch logisch? het is tenslotte haar lichaam en zij moet ermee rondlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik wel, maar overdrijven is ook een kunst.
Dat is ook het punt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zij wil het gewoon goed hebben, is toch logisch? het is tenslotte haar lichaam en zij moet ermee rondlopen.
Ik doe niet gespannen, ik kijk nu pas naar de plaatjes en ik heb een hekel aan bellen. Naar alles dus dat ligt echt niet aan die tattooquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat is ook het punt niet![]()
maar als je ZO gespannen doet, gaat het sowieso wel mis.
Zuchtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat is ook het punt niet![]()
maar als je ZO gespannen doet, gaat het sowieso wel mis.
Dat voorspelt niet veel goedsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat is in a VERY bad mood today.
ik ga mn gedacht eens zeggen denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat voorspelt niet veel goeds
Say it out loudquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga mn gedacht eens zeggen denk ik
Ik hou gewoon van Engelse theequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
allemaal aan de theewat voor smaken ?
inclusief de melk ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van Engelse thee
mn oude collega (engelsman) importeerde altijd de thee uit engeland. volgens hem was de thee hier niet om te zuipenquote:
hehe ieder zn smaak hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn oude collega (engelsman) importeerde altijd de thee uit engeland. volgens hem was de thee hier niet om te zuipen![]()
kweet het merk niet meer.
yep , geef mij maar koffiequote:
Jamin heeft een lekkere koude koffiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , geef mij maar koffie
ik ga maar af op je ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jamin heeft een lekkere koude koffie
Ze hebben ook aanleiding om blij te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo het gaat aardig los daar bij khadaffi. blije mensen enzo
absoluutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze hebben ook aanleiding om blij te zijn
* Moeraskat kruipt opschootquote:
kom je net uit je bed rollen ?quote:
Got milk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je net uit je bed rollen ?
Wat schattigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat kruipt opschoot
hai
Yupquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je net uit je bed rollen ?
ik hou van mannen die net wakker zijnquote:
Ahaaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou van mannen die net wakker zijn
stiekem is hij nog geen manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou van mannen die net wakker zijn
ook geen chocolademelk ?quote:
Shhhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem is hij nog geen man
hij heeft toch een piemolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem is hij nog geen man
Ik ga het aan mama vertellen hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aaawh verraad ik je nu knulletje![]()
* Cc knijpt in wangetjes
Nu word ik bangquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ga het aan mama vertellen hoor!
ja lijkt sprekend op zijn moederquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou ik ook zijn
[ afbeelding ]
is dan je reactie niet verwijderd ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
grmbl, zo'n hekel aan
zeker weten dat je wat in een topic heb gepost een tijd terug, en dan het topic niet meer terug kunnen vinden
wat zoek je danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
grmbl, zo'n hekel aan
zeker weten dat je wat in een topic heb gepost een tijd terug, en dan het topic niet meer terug kunnen vinden
nee ben gewoon het hele topic kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is dan je reactie niet verwijderd ofzo?
over internet afsluiten.quote:
Zoek anders via FOK! zoeken op Internet afsluitenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee ben gewoon het hele topic kwijt
[..]
over internet afsluiten.
had ik iets gevonden dat niet mocht voor diegene, in het topic geknalt incl bron
en nu ben ik zowel topic als bron kwijt
al gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zoek anders via FOK! zoeken op Internet afsluiten
http://forum.fok.nl/user/history/topic/1726227 ??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee ben gewoon het hele topic kwijt
[..]
over internet afsluiten.
had ik iets gevonden dat niet mocht voor diegene, in het topic geknalt incl bron
en nu ben ik zowel topic als bron kwijt
nee das degene voor welke ik nu juist die bron zoekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/topic/1726227 ??
bij mij werkt hij alleen niet, stond wel in je geschiedenis
ah okequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee das degene voor welke ik nu juist die bron zoek
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef lipjes het volgende:
kom er trouwens ook even achter dat mijn zool finaal naar de klote is, laat gewoon los.
schoenen van nog geen half jaar oud, kostte ruim 100e
speciaal gekocht omdat het langdurige wandelschoenen zouden zijn, speciale zool.
van the north face.
Even bellen/mailen of terug naar de winkel gaan? Dit is echt niet normaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef lipjes het volgende:
kom er trouwens ook even achter dat mijn zool finaal naar de klote is, laat gewoon los.
speciaal gekocht omdat het langdurige wandelschoenen zouden zijn, speciale zool.
van the north face.
Yup, ga er vanavond even mee terug.quote:
dit jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je mailt pics erbij sturen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, ga er vanavond even mee terug.
vorige paar van the north face heb ik nog steeds, zijn 5 jaar oud.
zool is wel helemaal afgesleten, maar lopen nog geweldig
Maar ga niet op een autistisch tijdstip hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, ga er vanavond even mee terug.
vorige paar van the north face heb ik nog steeds, zijn 5 jaar oud.
zool is wel helemaal afgesleten, maar lopen nog geweldig
gebruik ik zelfs momenteel bij het motorrijden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ga niet op een autistisch tijdstip he
ben benieuwd of ze gaan zeiken of je juist gaan helpenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef lipjes het volgende:
van the north face.
Teruggaan! Misschien was het een productiefoutje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef lipjes het volgende:
even opgezocht, 3 maanden oud zelfs.
01-07-2011
ruim 100e was wel overdreven btw, 90 euro
maar dan alsnog
het is wel duur voor schoenen die 3 maanden meegaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef lipjes het volgende:
even opgezocht, 3 maanden oud zelfs.
01-07-2011
ruim 100e was wel overdreven btw, 90 euro
maar dan alsnog
op 11-11-11 11 over 11quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze je niet helpen boze mail sturen
Ooh perry is wel relaxed met zulke dingen geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:13 schreef lipjes het volgende:
hoop het wel, anders ga ik nooit meer naar perry voor mijn berg/wandel schoeisel.
alleen nog even de bon opzoeken, maar neem even de afschrijving mee van de bank
en mochten ze me niet helpen neem ik wel contact op met de leverancier.
afstraffen die verkoperquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh perry is wel relaxed met zulke dingen geloof ik![]()
Anders naam van je verkoper onthouden en met het hoofdkantoor bellen
ontbijtgranenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef lipjes het volgende:
hehe, moeder stuurt net even een smsje:
Haal je nog even patat.
Ik:
Het is friet
Gelijk heeft zequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:22 schreef lipjes het volgende:
en toch blijft ze altijd patat sturen
ja en patatuurquote:
ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
friettent, niet snackbar
frietkar niet patatkraam
tis idd om te janken. tis gewoon friet. klaar uit.quote:
sexyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef lipjes het volgende:
http://eu.thenorthface.co(...)hoes.html?colour=892
dat zijn trouwens die schoenen
ja jezus nu weten we het welquote:
en frietkraam!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jezus nu weten we het welik zei alleen dat ik trek had in het verboden woord van vandaag
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
frietzak, frietpan, frietkar, frietkot, frietsaus, frieda, friezen, friemol, friesland
Frieslandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
frietzak, frietpan, frietkar, frietkot, frietsaus, frieda, friezen, friemol, friesland
Als hij werkelijk zo dun is als een frietje laat dan maar zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
zal ik daar eens even een hardgekookt frietje tussen doen dan
Nee, wel een lekkere dikke vlaamsche frietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als hij werkelijk zo dun is als een frietje laat dan maar zitten
die volzit met FRIETvetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, wel een lekkere dikke vlaamsche friet
zo vers uit de FRIETpan
Oke dan is het goed, kom hem er maar indouwen en begin met aandouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, wel een lekkere dikke vlaamsche friet
zo vers uit de FRIETpan
Kat rijmt op patatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
patat klinkt vies en dik paTATTAT. PA TAT
whehe, moet je eens pa tat in google intikkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
patat klinkt vies en dik paTATTAT. PA TAT
wat wilde je er anders van maken? Berenpoot?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
en het is berenKLAUW met pindasaus.
ja paupers maken er idd berenpoot of berenhap vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat wilde je er anders van maken? Berenpoot?
Serieusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja paupers maken er idd berenpoot of berenhap van
TMIquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:35 schreef lipjes het volgende:
vlammetjes met vlamsaus
en pijn dat je aan je hol hebt de volgende dag
goedzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Serieusik kende het alleen als in berenklauw
[..]
TMI
berenlulquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ook wordt deze snack wel eens berenpoot, berenlul of spoetnik genoemd.
die doop je zeker ook in de pindasaus ?quote:
hier noemen ze dat een bluffertje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:40 schreef Chocolate-chick het en blvolgende:
[..]
bij boerenlul moet ik denken aan een frikandel XXL ofzo
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die doop je zeker ook in de pindasaus ?
tuurlijk niet, je weet toch dat je moeder daar niet van houdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die doop je zeker ook in de pindasaus ?
je neukt er heus wel meer dan alleen zijn moederquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
tuurlijk niet, je weet toch dat je moeder daar niet van houdt
joah en slippen ze poef dichtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gezond
gewoon heel die aderen volsmeren, stroomt het bloed veel sneller jonge
die aderen maken me niets uit... als dat andere sap maar blijft vloeien en geen klontjes vormtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gezond
gewoon heel die aderen volsmeren, stroomt het bloed veel sneller jonge
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die aderen maken me niets uit... als dat andere sap maar blijft vloeien en geen klontjes vormt
succes!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mn mama ophalen op t werk
vertellen dat ik een tattoo ga laten zeggen
mag ze mee naar de shop en ga ik kijken voor een afspraak
ach moet je morgen een balansdag houden, of neukenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kabeljauw op zich wel maar de hoeveelheid is iets te veel voor 1 persoon
balansdag zal het niet worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach moet je morgen een balansdag houden, of neuken
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu al terug van je date?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geen ideeik denk dat ik nu al bijna in de friendzone zit
ik zei bijnaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja omdat je faalt en dit je nog enigszins kan helpen
#fmlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je er al bijna inzit is er geen stoppen meer aan
smakelijk P_zquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
maar hey? ik ga eten
gr gr kusjekroel kroeltjekus toi toi toi
Ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:29 schreef m1st1g het volgende:
dan zal je de 2e date toch alles uit de kast moeten trekken anders kan je het idd vergeten
eetsmakelijk zakjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
maar hey? ik ga eten
gr gr kusjekroel kroeltjekus toi toi toi
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen 15.15Hoezo autistentijdstip
Elmo is baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef m1st1g het volgende:
pfff das erg.. zet ik tv aan zie ik Elmo en vind ik het nog grappig ook.
whahahahahaa succesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen 15.15Hoezo autistentijdstip
WOOT post je plaatje nog eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |