is dan je reactie niet verwijderd ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
grmbl, zo'n hekel aan
zeker weten dat je wat in een topic heb gepost een tijd terug, en dan het topic niet meer terug kunnen vinden
wat zoek je danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
grmbl, zo'n hekel aan
zeker weten dat je wat in een topic heb gepost een tijd terug, en dan het topic niet meer terug kunnen vinden
nee ben gewoon het hele topic kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is dan je reactie niet verwijderd ofzo?
over internet afsluiten.quote:
Zoek anders via FOK! zoeken op Internet afsluitenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee ben gewoon het hele topic kwijt
[..]
over internet afsluiten.
had ik iets gevonden dat niet mocht voor diegene, in het topic geknalt incl bron
en nu ben ik zowel topic als bron kwijt
al gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zoek anders via FOK! zoeken op Internet afsluiten
http://forum.fok.nl/user/history/topic/1726227 ??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee ben gewoon het hele topic kwijt
[..]
over internet afsluiten.
had ik iets gevonden dat niet mocht voor diegene, in het topic geknalt incl bron
en nu ben ik zowel topic als bron kwijt
nee das degene voor welke ik nu juist die bron zoekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/topic/1726227 ??
bij mij werkt hij alleen niet, stond wel in je geschiedenis
ah okequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee das degene voor welke ik nu juist die bron zoek
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef lipjes het volgende:
kom er trouwens ook even achter dat mijn zool finaal naar de klote is, laat gewoon los.
schoenen van nog geen half jaar oud, kostte ruim 100e
speciaal gekocht omdat het langdurige wandelschoenen zouden zijn, speciale zool.
van the north face.
Even bellen/mailen of terug naar de winkel gaan? Dit is echt niet normaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef lipjes het volgende:
kom er trouwens ook even achter dat mijn zool finaal naar de klote is, laat gewoon los.
speciaal gekocht omdat het langdurige wandelschoenen zouden zijn, speciale zool.
van the north face.
Yup, ga er vanavond even mee terug.quote:
dit jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je mailt pics erbij sturen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, ga er vanavond even mee terug.
vorige paar van the north face heb ik nog steeds, zijn 5 jaar oud.
zool is wel helemaal afgesleten, maar lopen nog geweldig
Maar ga niet op een autistisch tijdstip hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, ga er vanavond even mee terug.
vorige paar van the north face heb ik nog steeds, zijn 5 jaar oud.
zool is wel helemaal afgesleten, maar lopen nog geweldig
gebruik ik zelfs momenteel bij het motorrijden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ga niet op een autistisch tijdstip he
ben benieuwd of ze gaan zeiken of je juist gaan helpenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef lipjes het volgende:
van the north face.
Teruggaan! Misschien was het een productiefoutje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef lipjes het volgende:
even opgezocht, 3 maanden oud zelfs.
01-07-2011
ruim 100e was wel overdreven btw, 90 euro
maar dan alsnog
het is wel duur voor schoenen die 3 maanden meegaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef lipjes het volgende:
even opgezocht, 3 maanden oud zelfs.
01-07-2011
ruim 100e was wel overdreven btw, 90 euro
maar dan alsnog
op 11-11-11 11 over 11quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze je niet helpen boze mail sturen
Ooh perry is wel relaxed met zulke dingen geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:13 schreef lipjes het volgende:
hoop het wel, anders ga ik nooit meer naar perry voor mijn berg/wandel schoeisel.
alleen nog even de bon opzoeken, maar neem even de afschrijving mee van de bank
en mochten ze me niet helpen neem ik wel contact op met de leverancier.
afstraffen die verkoperquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh perry is wel relaxed met zulke dingen geloof ik![]()
Anders naam van je verkoper onthouden en met het hoofdkantoor bellen
ontbijtgranenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef lipjes het volgende:
hehe, moeder stuurt net even een smsje:
Haal je nog even patat.
Ik:
Het is friet
Gelijk heeft zequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:22 schreef lipjes het volgende:
en toch blijft ze altijd patat sturen
ja en patatuurquote:
ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
friettent, niet snackbar
frietkar niet patatkraam
tis idd om te janken. tis gewoon friet. klaar uit.quote:
sexyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef lipjes het volgende:
http://eu.thenorthface.co(...)hoes.html?colour=892
dat zijn trouwens die schoenen
ja jezus nu weten we het welquote:
en frietkraam!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jezus nu weten we het welik zei alleen dat ik trek had in het verboden woord van vandaag
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
frietzak, frietpan, frietkar, frietkot, frietsaus, frieda, friezen, friemol, friesland
Frieslandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
frietzak, frietpan, frietkar, frietkot, frietsaus, frieda, friezen, friemol, friesland
Als hij werkelijk zo dun is als een frietje laat dan maar zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
zal ik daar eens even een hardgekookt frietje tussen doen dan
Nee, wel een lekkere dikke vlaamsche frietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als hij werkelijk zo dun is als een frietje laat dan maar zitten
die volzit met FRIETvetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, wel een lekkere dikke vlaamsche friet
zo vers uit de FRIETpan
Oke dan is het goed, kom hem er maar indouwen en begin met aandouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, wel een lekkere dikke vlaamsche friet
zo vers uit de FRIETpan
Kat rijmt op patatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
patat klinkt vies en dik paTATTAT. PA TAT
whehe, moet je eens pa tat in google intikkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
patat klinkt vies en dik paTATTAT. PA TAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |