Ik hou gewoon van Engelse theequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
allemaal aan de theewat voor smaken ?
inclusief de melk ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van Engelse thee
mn oude collega (engelsman) importeerde altijd de thee uit engeland. volgens hem was de thee hier niet om te zuipenquote:
hehe ieder zn smaak hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn oude collega (engelsman) importeerde altijd de thee uit engeland. volgens hem was de thee hier niet om te zuipen![]()
kweet het merk niet meer.
yep , geef mij maar koffiequote:
Jamin heeft een lekkere koude koffiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , geef mij maar koffie
ik ga maar af op je ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jamin heeft een lekkere koude koffie
Ze hebben ook aanleiding om blij te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo het gaat aardig los daar bij khadaffi. blije mensen enzo
absoluutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze hebben ook aanleiding om blij te zijn
* Moeraskat kruipt opschootquote:
kom je net uit je bed rollen ?quote:
Got milk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je net uit je bed rollen ?
Wat schattigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat kruipt opschoot
hai
Yupquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je net uit je bed rollen ?
ik hou van mannen die net wakker zijnquote:
Ahaaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou van mannen die net wakker zijn
stiekem is hij nog geen manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou van mannen die net wakker zijn
ook geen chocolademelk ?quote:
Shhhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem is hij nog geen man
hij heeft toch een piemolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem is hij nog geen man
Ik ga het aan mama vertellen hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aaawh verraad ik je nu knulletje![]()
* Cc knijpt in wangetjes
Nu word ik bangquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ga het aan mama vertellen hoor!
ja lijkt sprekend op zijn moederquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou ik ook zijn
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |