HEHE JIJ BENT EEN AUTIST HIHIquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef 1-0-8 het volgende:
Tattoo's zijn voor aso's...
...en voor autisten, zo bleek.
Geenideequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan met die hamster?
Die hebben we autistisch getatoeëerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan met die hamster?
ja die kwam ermee iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
die heeft wahrheit gemaakt toch ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HEHE JIJ BENT EEN AUTIST HIHI
Wat zeggie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moest even schreeuwen, dan wist ik zeker dat je me zou horen
Thnx. ik heb echt moordneigingenquote:
nog steeds om die puber?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnx. ik heb echt moordneigingen
Beter begin jij gewoon niet aan een tattoo...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog niet gebeld want ik zie een paar foto's die me niet bevallen
beter laat je mensen gewoon rustig hun keuze overwegenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Beter begin jij gewoon niet aan een tattoo...
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog steeds om die puber?
Beter bekijk ik eerst de plaatjes of ze wel naar mijn zin zijn, en als ik vind dat iets niet symmetrisch is of bibberige lijnen heeft is het dan gek dat ik daar geen tattoo van wil?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Beter begin jij gewoon niet aan een tattoo...
idd, het zit wel voor altijd op je lijf, je moet er wel tevreden mee kunnen zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beter bekijk ik eerst de plaatjes of ze wel naar mijn zin zijn, en als ik vind dat iets niet symmetrisch is of bibberige lijnen heeft is het dan gek dat ik daar geen tattoo van wil?
Welke shop? Waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beter bekijk ik eerst de plaatjes of ze wel naar mijn zin zijn, en als ik vind dat iets niet symmetrisch is of bibberige lijnen heeft is het dan gek dat ik daar geen tattoo van wil?
ja maar aan extreme bibberige lijnen heb je niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welke shop? Waar?
Tats zullen zelden tot nooit 100% strak zijn. Het is en blijft handwerk.
Maar als ik 3 plaatjes zie die me niet bevallen is het klaar. Het is mijn lichaam dus ik bepaal wie het doet. Kun je me uitlachen maar ik ben iig niet degene die straks op zo'n verfuckte tattoosite terecht komtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welke shop? Waar?
Tats zullen zelden tot nooit 100% strak zijn. Het is en blijft handwerk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar aan extreme bibberige lijnen heb je niks
Dat snap ik wel, maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar aan extreme bibberige lijnen heb je niks
Zij wil het gewoon goed hebben, is toch logisch? het is tenslotte haar lichaam en zij moet ermee rondlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik wel, maar overdrijven is ook een kunst.
Dat is ook het punt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zij wil het gewoon goed hebben, is toch logisch? het is tenslotte haar lichaam en zij moet ermee rondlopen.
Ik doe niet gespannen, ik kijk nu pas naar de plaatjes en ik heb een hekel aan bellen. Naar alles dus dat ligt echt niet aan die tattooquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat is ook het punt niet![]()
maar als je ZO gespannen doet, gaat het sowieso wel mis.
Zuchtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat is ook het punt niet![]()
maar als je ZO gespannen doet, gaat het sowieso wel mis.
Dat voorspelt niet veel goedsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat is in a VERY bad mood today.
ik ga mn gedacht eens zeggen denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat voorspelt niet veel goeds
Say it out loudquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga mn gedacht eens zeggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |