DAT ROOK IK DUSquote:
wut wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
ze gaat vertellen over de tattoooo ssssst
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
spees heb je dit al ?
[ afbeelding ]
moeraskatselquote:
volgende week do nieuw gesprekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef dudesque het volgende:
[..]
moeraskatsel![]()
![]()
Hoe was je interview gisteren eigenlijk. Heul niet meer aan gedacht!
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgende week do nieuw gesprek
Oh had je gebeld dat ej geen pofo hadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgende week do nieuw gesprek
spermaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn kat heeft me hand opengekrapt![]()
Wat kun je het beste gebruiken om te ontsmetten
Betadine of sterilon maar dat priktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn kat heeft me hand opengekrapt![]()
Wat kun je het beste gebruiken om te ontsmetten
nee ben gegaan dus volgende week do 2e gesprekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef dudesque het volgende:
[..]
Oh had je gebeld dat ej geen pofo had
ja maar straks geeft de kat aidsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Betadine of sterilon maar dat prikt
oeh! dat is dus goed nieuws! Is het iets wat je leuk lijkt om te doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ben gegaan dus volgende week do 2e gesprek
eetse poppedopjequote:
Dan zou ik het niet wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja maar straks geeft de kat aids
vooral eng. lijkt op dingen wat ik niet kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef dudesque het volgende:
[..]
oeh! dat is dus goed nieuws! Is het iets wat je leuk lijkt om te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |