aahwquote:
kom jij morgen vroeg mn autoruit schoon krabben ?quote:
ik wel. kijk.quote:
omdat je me verwaarloost hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik schaar mij in deze discussie achter plastic zak wegens totale amarchie van het vrouwvolk hier. Alleen CC reageert nog een beetje normaal. Maar de rest? Niets mee aan te vangen. Voorwaar, voor galg en rad, zeg ik u.
das mijn babyquote:
ik zal de temp smorgens wel metenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
neeee ik moet om 7 uur de deur uit en koud enzulks
in je anus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal de temp smorgens wel meten
niks van jou bijquote:
ik doe gewoon een trui,vest,sjaal,winterjas en handschoenen aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal de temp smorgens wel meten
Ja maar verwaarloosd is met een d.quote:
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar verwaarloosd is met een d.
nee buitenquote:
En anus is met een squote:
neequote:
ja geef de foto maar weer de schuld, maak maar een nieuwe tepelpic en kom met bewijzen dat je geen lage tepels hebtquote:
no shit sherlockquote:
en geen schevequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja geef de foto maar weer de schuld, maak maar een nieuwe tepelpic en kom met bewijzen dat je geen lage tepels hebt
ik dacht met een a?quote:
Klopt! Sherlock begint ook met een s.quote:
Goed idee, dan maak ik een foto voor de peeps hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
ik laat mn tepels wel zien bij spermadonor
overloperquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
ik laat mn tepels wel zien bij spermadonor
shit en sex ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt! Sherlock begint ook met een s.
t past tochquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moet ik een 'IMOeraskat' pic voor je maken MK?
100 euro.quote:
dat magquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed idee, dan maak ik een foto voor de peeps hier
Hee kijk dat rood onder die auto! Het is een speeder uit Star Wars!quote:
je kreeg van mij ook een pic gratis. HOLLANDERquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee kijk dat rood onder die auto! Het is een speeder uit Star Wars!
Pas op hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kreeg van mij ook een pic gratis. HOLLANDER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |