das ook weer zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het is mogelijkEr komen ook vrienden, vriendinnen en collega's van me (en aangezien ik in een all girl team werk
)
Als je van de trap valt ben je snel beneden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NIET ALLES HEEFT EEN REDEN
* Crazy-M heeft ook altijd met een print. Vind die effen maar saaiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens bij de Makro een hele set nieuwe boxershorts gekocht. In allerlei coole kleuren. Zelfs een paar met een print erop en die zijn me toch een partij cool man!Die staan me echt goed.
preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als je van de trap valt ben je snel beneden?
aan het schandblokquote:
mag ik mee kijkenquote:
Hoe kan je poot op een trap blijven hakenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar als je poot blijft haken, ken je toch echt de grond niet raken!
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan je poot op een trap blijven haken
o valt mee, kom er nu aanquote:
vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kan
Dit dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een open trap, en geloof me dat kan
Thanks. Tenminste een die het begrijpt. MK begrijpt het nietquote:
Ja maar moet ik erin zitten of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, true maar mag ik dan nu je broekje zien
Joah, maar de mijne zijn toevallig heel cool. Van Pierre Gardin dus vanzelf hoog scorend op de schaal van cool.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft ook altijd met een print. Vind die effen maar saai
ik haal ze gewoon op de marktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Thanks. Tenminste een die het begrijpt. MK begrijpt het niet
[..]
Ja maar moet ik erin zitten of niet?
[..]
Joah, maar de mijne zijn toevallig heel cool. Van Pierre Gardin dus vanzelf hoog scorend op de schaal van cool.
En dan? Dat lijkt me vrij oncomfortabel en na twee minuten ben je daar ook wel op uitgekekenquote:
afzwepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan? Dat lijkt me vrij oncomfortabel en na twee minuten ben je daar ook wel op uitgekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |