SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Niet zeiken hij is baas.quote:
truequote:
.. Ear.quote:
Hey.quote:
Hoiquote:
Misschien later.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef wuuht het volgende:
wat is dit voor een kk ding
[ afbeelding ]
kom gewoon online, ff bij praten en shitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Misschien later.![]()
Ik heb niet echt de motivatie om alles weer opnieuw te gaan bouwen.. Denk wel als de volledige minecraft versie gereleased wordt.
Ik probeer wel een beetje bij te houden wat nou allemaal nieuw is op Minecraft, ik lees allemaal stuff over potions en draken? Holy shit.
drump, jij bent nooit op de server?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou zeggen de oude Epic creative map is Epic.
En een nieuwe maken is zo nutteloos, je kan daar toch rondvliegen naar een nieuwe plek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou zeggen de oude Epic creative map is Epic.
Idd ja, zat ruimte en daarnaast zitten daar al vele uren werk inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
En een nieuwe maken is zo nutteloos, je kan daar toch rondvliegen naar een nieuwe plek.
idd gewoon worldedit en dan een stukje vlak makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Idd ja, zat ruimte en daarnaast zitten daar al vele uren werk in![]()
wtf doe ik nou weer verkeerd? moet het maar een stil kut topic zijn? net als de server? dat iedereen zn bek moet houden omdat je anders te aanwezig bent?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef gogosweden het volgende:
bobber is weer iets TE aanwezig in dezen topic. Of ben ik de enigste die dat denkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enigequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef gogosweden het volgende:
bobber is weer iets TE aanwezig in dezen topic. Of ben ik de enigste die dat denkt?
Ga maar even een timeout in de hoek houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wtf doe ik nou weer verkeerd? moet het maar een stil kut topic zijn? net als de server? dat iedereen zn bek moet houden omdat je anders te aanwezig bent?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef dnbrainwash het volgende:
10 van de 24 posts maar."maar"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Het is een dual setup zoals de vorige servers, dat willen zeggen zowel een survival als een creative world.quote:
je zit toch in een joint chat, dan verschilt het niet zoveel van mensen die ergens op een afstandje van de rest gaan bouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Waarmee je de community opbreekt.
Dan is het goed!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
je zit toch in een joint chat, dan verschilt het niet zoveel van mensen die ergens op een afstandje van de rest gaan bouwen.
Niet duidelijk voor mijn simpele ziel!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat was zoiezo eerst ook al het geval.
waar ik nooit op zatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat was zoiezo eerst ook al het geval.
Veel plezier in de trein man. Niet fappen in het openbaar he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m weer jonges. 1 500 km met de trein nu.
Misschien tot vanavond anders tot morgen..
dankjewel..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Veel plezier in de trein man. Niet fappen in het openbaar he?
Je hebt een laagste punt? Dat is wel mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Ongeveer vanaf Y32 tot aan bedrock kan je gold/diamond/redstone vinden.
YES AL SINDS VRIJDAG VAKANTIE!!!111!!!honderdelf!!!!quote:
YOU MOTHER OF TITCOCK!!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
YES AL SINDS VRIJDAG VAKANTIE!!!111!!!honderdelf!!!!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon nieuwe creative en survival. Weg met ouwe zooi. Is lastig nieuw leven in te blazen.
Gebruik wheat om ze te lokken tussen de fences. Dan Probeer je 2 van dezelfde dieren te vinden, je doet rechtermuisknop op allebei de dieren en ze gaan dan naar elkaar toe en beginnen te "paren".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef Tonkey het volgende:
Nu moet ik nog uitvinden hoe je kippen/andere dieren kan houden. Ik krijg ze niet eens tussen de hekkenEr zijn ook al zo weinig dieren..
Dat wheat werkte bij mij niet, is dat niet pas vanaf een bepaalde versie ofzo? Ik heb zelf 1.8.1..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gebruik wheat om ze te lokken tussen de fences. Dan Probeer je 2 van dezelfde dieren te vinden, je doet rechtermuisknop op allebei de dieren en ze gaan dan naar elkaar toe en beginnen te "paren".
Ze moeten wel best dicht bij elkaar staan.
Hmm, Breeding zit er sinds 1.9 dacht ik..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat wheat werkte bij mij niet, is dat niet pas vanaf een bepaalde versie ofzo? Ik heb zelf 1.8.1..
Overigens is zelf eieren neerleggen al mislukt, telkens gooi ik ze kapot..
Werkt een deur ook met een hek trouwens? Aders ga ik een dubbel hek gebruiken om geen dieren te laten ontsnappen
Kippen leggen eieren, ook goed toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm, Breeding zit er sinds 1.9 dacht ik..
Chickens kun je trouwens niet breeden.
Deuren zouden moeten werken met hekken ja.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Chickens kun je trouwens niet breeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Stripminen is dan ook ineffectief. Zoek gewoon een grottenstelsel/ravijn, dan gaat het 10x zo snel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef Tonkey het volgende:
Ik kom niet veel verder met materialen dan ijzer
Hoe diep zit de rest van het spul?
[ afbeelding ]
dat wou ik ook net zeggenquote:
Bij mij werkt dat gewoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef MineraalWater het volgende:
Maar ik bedoel niet met wheat geven..
Ofja, dat werkte eerst niet
Ik raak de weg zeer makkelijk kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Stripminen is dan ook ineffectief. Zoek gewoon een grottenstelsel/ravijn, dan gaat het 10x zo snel.
I know, maar neem nu maar van me aan dat wheat ook werkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef TJV het volgende:
Sorry Drebbel, maar ik heb daar heel veel eieren neergegooid.
Ik denk dat ik er rond de 200 eieren gegooid heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik raak de weg zeer makkelijk kwijtgewoon laag voor laag werkt goed voor me
En veel eieren dumpen? Ik heb er totaal 3 gevonden maar dat ging fout met het "wegleggen" (ofwel ik gooi ze kapot)...
Moet dat met linkermuis/rechtermuis....?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er rond de 200 eieren gegooid heb.
kom op we weten het ook wel na één keer. Elke keer als er een nieuw deel wordt geopend met een paar post ga jij zeiken.quote:
Ja, en elke keer als er een deel bijna dicht is gaan ze weer hunten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
kom op we weten het ook wel na één keer. Elke keer als er een nieuw deel wordt geopend met een paar post ga jij zeiken.
3 extra post maarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als er een deel bijna dicht is gaan ze weer hunten.
hij is beterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:02 schreef Mordecai het volgende:
Waarom krijgt Joost allemaal diamond blocks?
minecraftwiki.net/wiki/Main_Pagequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Moet dat met linkermuis/rechtermuis....?
En wheat, ook een kwestie van met q dumpen zodat ze het kunnen eten of moet dat op een bepaalde manier neergelegd worden...?
mee eensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon nieuwe creative en survival. Weg met ouwe zooi. Is lastig nieuw leven in te blazen.
Daar staat niet hóe je de egg neer moet leggen. Vandaar dat ik al meerdere eieren kapot heb gegooit. Nu heb ik er eindelijk weer een en wil ik die natuurlijk niet meteen kapotgooien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
minecraftwiki.net/wiki/Main_Page
Sosua heeft gesproken. Dus is het zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:58 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mender op 20-10-2011 18:28:01 ]
Gewoon gooien, je hebt pech of geluk. Er is geen manier om 100% zeker een kip te krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Daar staat niet hóe je de egg neer moet leggen. Vandaar dat ik al meerdere eieren kapot heb gegooit. Nu heb ik er eindelijk weer een en wil ik die natuurlijk niet meteen kapotgooien.
Kijk, ik dacht dat het zeker lukte als je deze neer zou leggen/gooien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon gooien, je hebt pech of geluk. Er is geen manier om 100% zeker een kip te krijgen.
Jammer dat verder nog niemand op deze post gereageerd heeft. Ik zou het wel graag willenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:02 schreef maurisioo het volgende:
Vanavond btw eindelijk een keer skyblocks? Ik dacht, nu heeft iedereen vakantie. (behalve ik)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:58 schreef SosuaCafe het volgende:
De waarheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan is het nog wel kutlagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef TJV het volgende:
Niet zo chagrijnig, het is een beta en een prerelease. Het is een spelletje man.
Van SOG ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Dan is het nog wel kutlag
Ik heb gehoord dat Tom ergens last van heeft?
Hehe dat zou wel vet zijn idd!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:41 schreef maurisioo het volgende:
Waarom kun je post geen +1 of -1 geven?
Is al eens eerder geopperd volgens mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Hehe dat zou wel vet zijn idd!Maak er een topic over, of pm Danny ofzo
Door mij idd. Maar komt er niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Is al eens eerder geopperd volgens mij.
Omdat ik weinig tijd heb, heledagen werk atm en omdat ik wacht op officiële.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
drump, jij bent nooit op de server?
owquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Door mij idd. Maar komt er niet.
Ik heb er al wat van gezegd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als er een deel bijna dicht is gaan ze weer hunten.
pwnd.quote:
Bedankt, alles is nu opgelost.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb er al wat van gezegd.
No problem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef TJV het volgende:
[..]
pwnd.
[..]
Bedankt, alles is nu opgelost.
Ga naar %appdata% > .minecraft > bin > Gooi daar die .jar inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Tonkey het volgende:
Vreemd, ik probeer 1.9 te spelen, dit is alleen een ander bestand.
.jar werkt hier vreemd genoeg niet (start op en sluit direct af...).
Waarom niet gewoon een .exe file
Heb ik ergens een dergelijke map? Ik heb alleen maar een .exe gedownload, nooit iets geïnstalleerd...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ga naar %appdata% > .minecraft > bin > Gooi daar die .jar in
en mijn gezeur is maar 1 post, dus dat valt hartstikke mee.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
en mijn gezeur is maar 1 post, dus dat valt hartstikke mee.
laat maar wordt niet vandaagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef maurisioo het volgende:
Vanavond! De enige echte SkyBlocks! In SMP!
Even kort uitgelegd:
Er zijn een stuk of 10/15 zwevende eilanden. Zodra het begint wordt iedereen naar zijn/haar eiland geteleport. Hier moet hij op zien te overleven. Alleen, dood = dood!
Zodra je valt, in verbrandt, of wat dan ook, kom je niet meer op je eiland!
Daarnaast is het PvP, dus zorg ervoor dat je als laatst overblijft!
Je mag samenwerken, dus heb je bijv. geen saplings meer, probeer het dan van iemand anders te krijgen!
Even een poll om te kijken of er belangstellenden zijn voor vanavond.
Poll: JA, ik doe mee!
• ok
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kunt het beter in het weekend en 's Middags of 's Morgens een keer postenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
laat maar wordt niet vandaag
nu nog maar 3 stemmen heb wel iets van 10 spelers nodig
maar in het weekend kan ik zelf meestal nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je kunt het beter in het weekend en 's Middags of 's Morgens een keer posten
dit dus en een paar dagen eerderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je kunt het beter in het weekend en 's Middags of 's Morgens een keer posten
maar je hebt 1.8.1 toch? Breeding is er pas sinds 1.9 pre releasequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:46 schreef Tonkey het volgende:
Nou, de dieren volgen me echt niet hoor als ik wheat bij heb
En hoe je moet voeren moet ik ook nog uitvinden... gaat lekker vandaag
tis afgeblazenquote:
quote:
Ik ga er later wel eens screenshots van plaatsen. Eerst wat plannen maken en zaken opzoekenquote:
kom pas over 17 uur en 30 minuten aan op mijn eindbestemming. Dat is exclusief vertragingen dan he.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Mender het volgende:
Onee wacht 1500km met de trein moest hij he.dan is ie nog niet terug
Hopen dat er geen eland voor je trein springt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom pas over 17 uur en 30 minuten aan op mijn eindbestemming. Dat is exclusief vertragingen dan he.
Opzich lijkt me zo'n trip ook wel wat leuks hebben, enigste mindere is dat je wss in je 1tje bent anders kon je nog flink lopen ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom pas over 17 uur en 30 minuten aan op mijn eindbestemming. Dat is exclusief vertragingen dan he.
Dat dus, plus dat je mp3 spelers / tablet geen 20 uur meegaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Opzich lijkt me zo'n trip ook wel wat leuks hebben, enigste mindere is dat je wss in je 1tje bent anders kon je nog flink lopen ouwehoeren.
Inmiddels niet meer, ik heb de minecraft map gevonden namelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
maar je hebt 1.8.1 toch? Breeding is er pas sinds 1.9 pre release
heb je je wheat ook echt in je hand op dat moment? verder kan ik niks bedenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, ik heb de minecraft map gevonden namelijk
Zit nu op 1.9, maar ze volgen nog altijd niet helaas...
is opzich ook wel lachen, soort van roadtrip, maar dan andersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Opzich lijkt me zo'n trip ook wel wat leuks hebben, enigste mindere is dat je wss in je 1tje bent anders kon je nog flink lopen ouwehoeren.
2 stopkontakten hiero mobiel hangt in de lader en ik zit lekker filmpies te kijken op mijn laptop.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat dus, plus dat je mp3 spelers / tablet geen 20 uur meegaat.
drumpie zijn server. Is op dit moment nog wel bagger omdat we pre-release 4 draaien maar zodra minecraft 1.0 uit is komen er anti grief maatregelingen enz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie ook een survival server?
Ik ben te dom om mooie dingen te bouwen namelijk![]()
sdk gun modquote:
Oke vetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Toffe mod die nog in ontwikkeling is, maar de huizen/architectuur is wel erg mooimss wel een leuke style om in te bouwen voor survival.
Hele filmpje gekeken, vet! Ik ga m nu nog niet spelen, pas als er een enemy isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Toffe mod die nog in ontwikkeling is, maar de huizen/architectuur is wel erg mooimss wel een leuke style om in te bouwen voor survival.
ben je nu in nederland?quote:
dan kan je voe wel opzoekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef Berend. het volgende:
Ik ga morgen naar Kiruna op vakantie![]()
Waar zit je GOGO?
ben je nu bij je ma en pa? owh en je broertjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee zuidzweden ipv noord zweden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
nee, ik wilde alleen even weten wat gogo ging zeggen
en zusjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ben je nu bij je ma en pa? owh en je broertje
waarom wil je zoveel van gogo weten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ben je nu bij je ma en pa? owh en je broertje
omdat hij me geil vind enzo jwzquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
waarom wil je zoveel van gogo weten?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat hij me geil vind enzo jwz
eigg alleen berend want hij woont dichtbij (denk ik)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:49 schreef JaimyLee het volgende:
Ik wil bob even doorverwijzen naar het welke FOK!kers zou je wel eens willen ontmoeten topic
nou zet neerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
eigg alleen berend want hij woont dichtbij (denk ik)alleen die pussy durft niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
eigg alleen berend want hij woont dichtbij (denk ik)alleen die pussy durft niet
kom dan meetenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
straks wordt ik opgewacht door bobber zijn matty´s![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]kom gewoooooon ik verwacht je maandag om 14.15 voor mn school
SWEETquote:
berend, ben je zo pussy?quote:
Basis-school zeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]kom gewoooooon ik verwacht je maandag om 14.15 voor mn school
Ik voel je pijn brah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:52 schreef maurisioo het volgende:
Mijn chilste dag in de week is weekend
Verder altijd half 9 tot 5
middelbarequote:
gast je weet op welke school ik zitquote:
Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah buddy!
En het is aan elkaar..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:05 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik zie nog wel een liefdesrelatie opbloeien hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beeeeerend kom skype om te overleggen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
ik ben 36, een pedo. wil je nog steeds meeten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
surequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
ik ben 36, een pedo. wil je nog steeds meeten?
dan kan je net zo goed met dnb gaan meetenquote:
WAAROM NIET D:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Berend. het volgende:
Nu is het wel weer welletjes geweest met de leuke grappen. Het antwoord is nee
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Berend. het volgende:
Nu is het wel weer welletjes geweest met de leuke grappen. Het antwoord is nee
quote:De Golden Joysticks zijn weer uitgedeeld en dit jaar is het voor de 29e keer gedaan. De ultieme game van het jaar is uiteindelijk Portal 2 geworden. De Golden Joysticks mogen zelf ook een kleine prijs meenemen aangezien ze een Guinness-record hebben gezet met ruim twee miljoen stemmen voor de winnaars.
Bekijk hieronder alle winnaars van de Golden Joysticks.
Best Fighting Game: Mortal Kombat
Best MMO: World of Warcraft
Best RPG: Fallout New Vegas
Best Mobile Game: Angry Birds Rio
Best Music Game: Guitar Hero: Warriors of Rock
Best Strategy: StarCraft II
Best Sports Game: FIFA 11
Best Racing Game: Gran Turismo 5
Best Free-to-Play Game: League of Legends
Best Downloadable Game: Minecraft
Best Shooter: Call of Duty : Black Ops
One to Watch: The Elder Scrolls V: Skyrim
Best Action/Adventure: Assassin’s Creed: Brotherhood
Innovation of the Year: 3DS
Ultimate Game of the Year: Portal 2
En dan later 12 euro voor maps betalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Berend. het volgende:
Voor de mensen die BF3 nog willen kopen, 30 eurotjes
http://www.g2play.net/sto(...)ownload-Manager.html
Die zijn toch altijd gratis bij BF? Tenzij er een echt grootte update komt(zoals Vitnam)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
En dan later 12 euro voor maps betalen.
Nope, LE krijg je de back to karkand mappack al bij. Anders gaat het je geld kosten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die zijn toch altijd gratis bij BF? Tenzij er een echt grootte update komt(zoals Vitnam)
mehquote:
truequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Mender het volgende:
[..]
De blokken zo klein maken als je wil. Dan kan je leuke dingen bouwen. Alhoewel wel meer werk
Nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef tuut-chips het volgende:
Mijn eerste item voor FOK!Games! IK WORD BEROEMD JONGENS!
Tweede Portal 2-dlc aangekondigd.
Mijn naam staat er alleen nog niet boven, vergeten bij het rechten geven
Als het dat maar isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef tuut-chips het volgende:
Mijn eerste item voor FOK!Games! IK WORD BEROEMD JONGENS!
Tweede Portal 2-dlc aangekondigd.
Mijn naam staat er alleen nog niet boven, vergeten bij het rechten geven
zo irritant als iets niet symmetrisch is he! Ik krijg dan gewoon jeuk als ik zo iets zie hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Jump het volgende:
Crap, mijn portal room is oneven aantal blokken breed. Kut. Daar gaat de symmetrie
/edit: ik kan hem ook 90° gedraaid zettenVerwacht niemand
Notch heeft al vaker over voxels gepraat, Erg interessant om dat even door te lezen.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
zo irritant als iets niet symmetrisch is he! Ik krijg dan gewoon jeuk als ik zo iets zie haha
usericon/imagequote:
nah neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
usericon/imagegewoon een profielfoto
omdat je er nu uitziet als een kutnewb met deze UIquote:
maar dat ben ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
omdat je er nu uitziet als een kutnewb met deze UI
quote:
quote:
[ Bericht 27% gewijzigd door bobbernaut op 22-10-2011 11:49:46 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.quote:
ja maar ik dacht er net pas aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.
was ook onverwachts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.
Nee want, kost veel tijd. En in kan in die tijd niks anders op m'n pc doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar ik dacht er net pas aanmaar het kan alsnog een beetje?
ah iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:40 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee want, kost veel tijd. En in kan in die tijd niks anders op m'n pc doen.
Maar bij drumpie's nieuwe survival map ga ik het zeker doen.
Vroeger was het VEEL ergerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ze zijn momenteel aan het kijken naar de login servers.. Hopelijk word het dan eindelijk verholpen met al die keren proberen en proberen!
mijn server is wel onlinequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ze zijn momenteel aan het kijken naar de login servers.. Hopelijk word het dan eindelijk verholpen met al die keren proberen en proberen!
Ik ga hem nu uitproberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:18 schreef SosuaCafe het volgende:
iemand wel eens age of conan gespeeld?
Een zombie survival map maken. Natuurlijk mag je langskomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef MineraalWater het volgende:
Wat doen ze op maurisioo zn server? Anders zou ik wel eens langskomen als het zou mogen natuurlijk
Nope had die nog niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah sorry dacht dat je die al had
109.72.41.16
1.9.4quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope had die nog niet.
109.72.41.16 vind hij helaas niet.
Is het trouwens 1.8 of 1.9?
Ziet goed uit!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:03 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie reclame
(gemaakt door bobbernaut)
Hmm, Ik had net al wat gelezen op het Minecraft forum dat er meer mensen hadden met hetzelfde probleem, Wachten dus maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef maurisioo het volgende:
Raar, de rest komt er namelijk wel in.
dat was volgens mij alleen voor servers in online mode. Maar mijne staat in offline mode, dus dat zou opzich moeten lukken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm, Ik had net al wat gelezen op het Minecraft forum dat er meer mensen hadden met hetzelfde probleem, Wachten dus maar
ja offline voor minecraft.netquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef gogosweden het volgende:
in offline mode`? maar toch kan ik spelen?
jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
ahh, dus je kan dan alsnog extern joinen?
Ik heb het zo opgelostquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
zo irritant als iets niet symmetrisch is he! Ik krijg dan gewoon jeuk als ik zo iets zie haha
je kon de kamer toch ook een breder makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb het zo opgelost![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |