Nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef tuut-chips het volgende:
Mijn eerste item voor FOK!Games! IK WORD BEROEMD JONGENS!
Tweede Portal 2-dlc aangekondigd.
Mijn naam staat er alleen nog niet boven, vergeten bij het rechten geven
Als het dat maar isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef tuut-chips het volgende:
Mijn eerste item voor FOK!Games! IK WORD BEROEMD JONGENS!
Tweede Portal 2-dlc aangekondigd.
Mijn naam staat er alleen nog niet boven, vergeten bij het rechten geven
zo irritant als iets niet symmetrisch is he! Ik krijg dan gewoon jeuk als ik zo iets zie hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Jump het volgende:
Crap, mijn portal room is oneven aantal blokken breed. Kut. Daar gaat de symmetrie
/edit: ik kan hem ook 90° gedraaid zettenVerwacht niemand
Notch heeft al vaker over voxels gepraat, Erg interessant om dat even door te lezen.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
zo irritant als iets niet symmetrisch is he! Ik krijg dan gewoon jeuk als ik zo iets zie haha
usericon/imagequote:
nah neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
usericon/imagegewoon een profielfoto
omdat je er nu uitziet als een kutnewb met deze UIquote:
maar dat ben ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
omdat je er nu uitziet als een kutnewb met deze UI
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door bobbernaut op 22-10-2011 11:49:46 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.quote:
ja maar ik dacht er net pas aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |