nah neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
usericon/imagegewoon een profielfoto
omdat je er nu uitziet als een kutnewb met deze UIquote:
maar dat ben ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
omdat je er nu uitziet als een kutnewb met deze UI
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door bobbernaut op 22-10-2011 11:49:46 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.quote:
ja maar ik dacht er net pas aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.
was ook onverwachts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ah ik ben te laat zo te zien. Jullie hadden het eigenlijk van te voren moeten melden. Bv gisteren ofzo.
Nee want, kost veel tijd. En in kan in die tijd niks anders op m'n pc doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar ik dacht er net pas aanmaar het kan alsnog een beetje?
ah iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:40 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee want, kost veel tijd. En in kan in die tijd niks anders op m'n pc doen.
Maar bij drumpie's nieuwe survival map ga ik het zeker doen.
Vroeger was het VEEL ergerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ze zijn momenteel aan het kijken naar de login servers.. Hopelijk word het dan eindelijk verholpen met al die keren proberen en proberen!
mijn server is wel onlinequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ze zijn momenteel aan het kijken naar de login servers.. Hopelijk word het dan eindelijk verholpen met al die keren proberen en proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |