tis afgeblazenquote:
quote:
Ik ga er later wel eens screenshots van plaatsen. Eerst wat plannen maken en zaken opzoekenquote:
kom pas over 17 uur en 30 minuten aan op mijn eindbestemming. Dat is exclusief vertragingen dan he.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Mender het volgende:
Onee wacht 1500km met de trein moest hij he.dan is ie nog niet terug
Hopen dat er geen eland voor je trein springt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom pas over 17 uur en 30 minuten aan op mijn eindbestemming. Dat is exclusief vertragingen dan he.
Opzich lijkt me zo'n trip ook wel wat leuks hebben, enigste mindere is dat je wss in je 1tje bent anders kon je nog flink lopen ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom pas over 17 uur en 30 minuten aan op mijn eindbestemming. Dat is exclusief vertragingen dan he.
Dat dus, plus dat je mp3 spelers / tablet geen 20 uur meegaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Opzich lijkt me zo'n trip ook wel wat leuks hebben, enigste mindere is dat je wss in je 1tje bent anders kon je nog flink lopen ouwehoeren.
Inmiddels niet meer, ik heb de minecraft map gevonden namelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
maar je hebt 1.8.1 toch? Breeding is er pas sinds 1.9 pre release
heb je je wheat ook echt in je hand op dat moment? verder kan ik niks bedenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, ik heb de minecraft map gevonden namelijk
Zit nu op 1.9, maar ze volgen nog altijd niet helaas...
is opzich ook wel lachen, soort van roadtrip, maar dan andersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Opzich lijkt me zo'n trip ook wel wat leuks hebben, enigste mindere is dat je wss in je 1tje bent anders kon je nog flink lopen ouwehoeren.
2 stopkontakten hiero mobiel hangt in de lader en ik zit lekker filmpies te kijken op mijn laptop.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat dus, plus dat je mp3 spelers / tablet geen 20 uur meegaat.
drumpie zijn server. Is op dit moment nog wel bagger omdat we pre-release 4 draaien maar zodra minecraft 1.0 uit is komen er anti grief maatregelingen enz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie ook een survival server?
Ik ben te dom om mooie dingen te bouwen namelijk![]()
sdk gun modquote:
Oke vetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Toffe mod die nog in ontwikkeling is, maar de huizen/architectuur is wel erg mooimss wel een leuke style om in te bouwen voor survival.
Hele filmpje gekeken, vet! Ik ga m nu nog niet spelen, pas als er een enemy isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Toffe mod die nog in ontwikkeling is, maar de huizen/architectuur is wel erg mooimss wel een leuke style om in te bouwen voor survival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |