enigequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef gogosweden het volgende:
bobber is weer iets TE aanwezig in dezen topic. Of ben ik de enigste die dat denkt?
Ga maar even een timeout in de hoek houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wtf doe ik nou weer verkeerd? moet het maar een stil kut topic zijn? net als de server? dat iedereen zn bek moet houden omdat je anders te aanwezig bent?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef dnbrainwash het volgende:
10 van de 24 posts maar."maar"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Het is een dual setup zoals de vorige servers, dat willen zeggen zowel een survival als een creative world.quote:
je zit toch in een joint chat, dan verschilt het niet zoveel van mensen die ergens op een afstandje van de rest gaan bouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Waarmee je de community opbreekt.
Dan is het goed!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
je zit toch in een joint chat, dan verschilt het niet zoveel van mensen die ergens op een afstandje van de rest gaan bouwen.
Niet duidelijk voor mijn simpele ziel!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat was zoiezo eerst ook al het geval.
waar ik nooit op zatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat was zoiezo eerst ook al het geval.
Veel plezier in de trein man. Niet fappen in het openbaar he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m weer jonges. 1 500 km met de trein nu.
Misschien tot vanavond anders tot morgen..
dankjewel..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Veel plezier in de trein man. Niet fappen in het openbaar he?
Je hebt een laagste punt? Dat is wel mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Ongeveer vanaf Y32 tot aan bedrock kan je gold/diamond/redstone vinden.
YES AL SINDS VRIJDAG VAKANTIE!!!111!!!honderdelf!!!!quote:
YOU MOTHER OF TITCOCK!!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
YES AL SINDS VRIJDAG VAKANTIE!!!111!!!honderdelf!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |