SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Indeed, ik zou de mijne niet willen missen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tieten zijn onvervangbaar! Voor bier zijn er weer andere alcoholische drankjes.
Niet als een braaf hondje op haar gaan wachten. Zeg tegen haar dat je zelf even een drankje pakt en wat gaat doen. Niet zeggen wat het is. Daarna weer aan de slag met haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef kree het volgende:
Oh meisje is effe weg op paiq om te bellen.
Ze zei dat het wel even kon gaan duren![]()
maar positief ze vroeg of ik er zo nog was.
Effe wachten maar weer.
Bellen met jou mag ik hopen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef kree het volgende:
Oh meisje is effe weg op paiq om te bellen.
Ze zei dat het wel even kon gaan duren![]()
maar positief ze vroeg of ik er zo nog was.
Effe wachten maar weer.
Voor jullie jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tieten zijn onvervangbaar! Voor bier zijn er weer andere alcoholische drankjes.
Wat als haar moeder belt die ze al 2 weken niet gesproken heeft. En ze na het gesprek weer met hem verder wil chatten... niet alles is een spelletje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet als een braaf hondje op haar gaan wachten. Zeg tegen haar dat je zelf even een drankje pakt en wat gaat doen. Niet zeggen wat het is. Daarna weer aan de slag met haar.
Wie zegt dat het een spelletje moet zijn vanuit haar kant? Het is gewoon beter voor hem als hij overkomt als iemand die onafhankelijk is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat als haar moeder belt die ze al 2 weken niet gesproken heeft. En ze na het gesprek weer met hem verder wil chatten... niet alles is een spelletje.
nou dat hoeft van mij ook weer niet gelijk.quote:
Ja is ook zo, ga er maar van uit dat het ook echt waar is dat ze moet bellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
ik zou wel wachten maar als het te lang duurt toch even afhaken
Klinkt ook wel akelig bekend, maar ja, die zullen er wel meer zijn op Paiq...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ze werkt in een ziekenhuis trouwens, meestal leuke meiden daar
Vrouwen horen op de man te wachten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
of kree op zijn paiq date moet blijven wachten
Als ze ochtenddienst heeft dan zal ze ongetwijfeld zo gaan slapen. En dan wacht voor jij voor niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is ook zo, ga er maar van uit dat het ook echt waar is dat ze moet bellen.
Maar ik zit toch nog wel op internet dus ik laat die site wel ff open staan.
Alleen zij mag nu de eerste zijn die wat zegt.
Ze werkt in een ziekenhuis trouwens, meestal leuke meiden daar
ik wacht er ook niet op, zolang ik nog bezig ben dan laat ik effe de paiq site open.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als ze ochtenddienst heeft dan zal ze ongetwijfeld zo gaan slapen. En dan wacht voor jij voor niks
Stuur mij eens een paar van die chatlogs (via PM).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik wacht er ook niet op, zolang ik nog bezig ben dan laat ik effe de paiq site open.
Als ik ga slapen nou dan zien we het wel weer.
Had haar een paar weken geleden heel kort gesproken en daarna nog wat offline berichtjes heen en weer.
Dus nouja verder kan ik er nog ff weinig over zeggen weet vrij weinig nog van haar
zal is die van gister sturen, was trouwens een ander meisje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Stuur mij eens een paar van die chatlogs (via PM).
Even kijken ofdat ik er iets aan kan bij sleutelen.
Mijn pmbox ligt aan je voeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
zal is die van gister sturen, was trouwens een ander meisje.
Heb er al tips van firefly en Myraela over gehad, maar ik ben wel benieuwd naar jou visie ook.
Oja de tips en opmerkingen mag je hier posten maar niet het gesprek zelf
Het zal vast leuke gespreksstof opleveren, dus vertelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Umm misschien heb ik iets doms gedaan ..............
Tja, je hebt wat zaden gezaaid zonder precies te weten wat je ermee wou bereiken. Nou hoop ik voor je dat het geen onkruid is, maar een roos ofzo. Time will tellquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn uitkomst is dat ik hoop dat hij de humor van inziet , maar aan de andere kant kan het ook zoiets zijn is ze nu volslagen maf en waarom stuurt ze dit
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop dat die de humor ervan inziet , denk ook dat het bij mij een stukje onzekerheid is omdat ik graag teken en nu ook zoiets heb van dat wil ik ook kunnen en lijkt me ook leuk maar weet ook dat meiden dat niet zou gauw doen.
En moet ik eens even leren niet te veel aan te trekken van meningen van anderen.
Brah geef eens antwoord:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, als je het leuk vindt en je haalt er voldoening uit. Absoluut blijven doen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Flepke het volgende:
Hey Sinji, zat net eens in je fobo te kijken;
Of jij komt vaak in club vie. Of jij komt vaak in Jimmy Woo am i right?
Who gives a single phuck over wat hij vind. Ook al denkt hij dat je met een natte grot smachtend op hem zit te wachten. Lekker boeien, zolang hij geen antwoord heeft gegeven hoef je helemaal niet bezig te zijn met wat hij vind.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:38 schreef formerjellybean het volgende:
En wie weet vind die het wel heel stoer en coolDenk even dat het onwennige punt heen moet want het is iets nieuws.
Check your PMbox. Stuur trouwens ook even je gedachten terug over die voorbeelden die ik stuurde.quote:
Ga het even lezen nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Check your PMbox. Stuur trouwens ook even je gedachten terug over die voorbeelden die ik stuurde.
Labeltjes, tssk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk dat ik een autist ben, serieus, wat nu?
Naar het autisten-topic.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Fobo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil geen autist zijn maar ik vermoed van wel echt, ja.
Ik ga dit weekend ook naar Jimmy Woo, Sinji, misschien zien we elkaar. Hoe zie jij eruit.
http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:
Dat vermoed ik. Al een poos, door sommige aparte trekjes van mezelf. Nu denk ik er eens goed over na en vermoed ik dat het echt zo is. Hoe kan ik hier achter komen? Ik vind het maar niks trouwens.
Ik zoek het autisten topic nog wel op, moneyfornothing. Bedankt.
Hmm, interessant. Dat zei dat meisje ook over jou toen iemand contact met haar had gezocht van fok. Maar hoezo denk je dat dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Heb je nog nog gesprekken met die persoon waar je eerder mee sprak , dan kan je het namelijk aankaarten en dan kan het door allerlei onderzoeken getest worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:
Dat vermoed ik. Al een poos, door sommige aparte trekjes van mezelf. Nu denk ik er eens goed over na en vermoed ik dat het echt zo is. Hoe kan ik hier achter komen? Ik vind het maar niks trouwens.
Ik zoek het autisten topic nog wel op, moneyfornothing. Bedankt.
Dat meisje wat hij stalkte?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Dat zei dat meisje ook over jou toen iemand contact met haar had gezocht van fok. Maar hoezo denk je dat dan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat meisje wat hij stalkte?
Ik zou dat soort testen dus niet vertrouwen en hij spreekt al iemand dus dan kan die juist hem daarin helpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
Doe even de test. Mocht het positief zijn dan kun je naar de huisarts voor een echte test.
Ik word gefascineerd door kalenderdata.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe even de test. Mocht het positief zijn dan kun je naar de huisarts voor een echte test.
Geeft vaak een indicatie weer voordat je rigoreuze stappen gaat ondernemen. Maar ok, wist niet dat hij al professionele hulp had.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zou dat soort testen dus niet vertrouwen en hij spreekt al iemand dus dan kan die juist hem daarin helpen.
Score 11quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
Die ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat meisje wat hij stalkte?
En had je het?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb je nog nog gesprekken met die persoon waar je eerder mee sprak , dan kan je het namelijk aankaarten en dan kan het door allerlei onderzoeken getest worden.
Zo ging het bij mij toen ik voor adhd getest werd
Nou mijn tip is dus als je het echt wil weten , dan contact met diegene op te nemen want dat kan nog en zeggen dat je vermoedens hebt en het eigenlijk wel wilt weten en dan kan je vragen of dat getest kan worden en hoe .quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb allang geen psycholoog meer. Meisje die ik ooit ''stalkte'' spreek ik vaak mee af nu, hoef je niet naar voren te halen om te bashen, mfn. Morgen weer trouwens. Zij vindt mij juist heel erg positief veranderd qua innerlijk.
Ik heb gewoon van die rare autisten trekjes. Ik weet niet, terwijl ik ook spontaan ben en mensen dit ook zeggen. Dan kan je al geen autist meer zijn volgens mij. Weet ik veel. Soms vermoed ik dat.
Ook autisten kunnen aanleren spontaan te zijn, het kost ze alleen wellicht meer moeite dan mensen die niet autistisch zijn. Het is niet per definitie zo dat je als autist weinig vrienden hebt of iets dergelijks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb allang geen psycholoog meer. Meisje die ik ooit ''stalkte'' spreek ik vaak mee af nu, hoef je niet naar voren te halen om te bashen, mfn. Morgen weer trouwens. Zij vindt mij juist heel erg positief veranderd qua innerlijk.
Ik heb gewoon van die rare autisten trekjes. Ik weet niet, terwijl ik ook spontaan ben en mensen dit ook zeggen. Dan kan je al geen autist meer zijn volgens mij. Weet ik veel. Soms vermoed ik dat.
Ik vroeg me alleen af over welk meisje ze het had, dat je haar toen stalkte staat dan ook los van hoe het nu gaat met haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Veel symptomen komen ook overeen bij die dingen. Dus lastig te onderscheiden. Vond je het lastig om dit te horen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Nee add en borderline , dus adhd zonder de hyper maar ze hebben het heel grondig onderzocht.
Uw score op deze test is 8.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel logische vragen als je weet wat autisme inhoudquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
Wat een aparte vragen.
Uw score op deze test is 11.
13785 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Wat voor trekjes (denk je dan) last van te hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
Wat een aparte vragen.
Uw score op deze test is 11.
13785 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel logische vragen als je weet wat autisme inhoud
Boks brah! 8 hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uw score op deze test is 8.
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Nee , vond meer de periode daarvoor moeilijk want je wist niet wat je had , na de diagnose heb ik een jaar dagtherapie gehad en zijn de scherpe kantjes er meer af en eigenlijk is het voor mij goed geweest. ben ook al 8 jaar therapievrij en zonder medicaties die ik nooit gehad heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Veel symptomen komen ook overeen bij die dingen. Dus lastig te onderscheiden. Vond je het lastig om dit te horen?
... ik heb er slechte ervaringen mee, that's allquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohjee, het B-woord is genoemd, paniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat voor trekjes (denk je dan) last van te hebben?
Goed joh!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , vond meer de periode daarvoor moeilijk want je wist niet wat je had , na de diagnose heb ik een jaar dagtherapie gehad en zijn de scherpe kantjes er meer af en eigenlijk is het voor mij goed geweest. ben ook al 8 jaar therapievrij en zonder medicaties die ik nooit gehad heb.
Testjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Wat zijn we hier allemaal aan het doen?
Kijken of we autistisch zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Wat zijn we hier allemaal aan het doen?
Ja maar ik was ook redelijk mild en behandelbaar dat werd al meteen bij de diagnose gezegd, en veel mensen horen spookverhalen erover en die gaan dat dan meteen denken terwijl er zoveel degradaties zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed joh!Het heeft ook leuke kanten als de scherpe randjes afzijn van de negatieve kanten. Veel mensen kijken alleen naar de negatieve kanten.
Gradaties bedoel je..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar ik was ook redelijk mild en behandelbaar dat werd al meteen bij de diagnose gezegd, en veel mensen horen spookverhalen erover en die gaan dat dan meteen denken terwijl er zoveel degradaties zijn.
Iemand met zo'n fantastische serie/mannen smaak moet wel een beetje op mij lijken, dus het verbaast me niksquote:
Ik denk het altijd wel, ook als ik heel nuchter ben. Ik zou het trouwens wel heel erg vinden als het echt zo zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar kun je geen autisme van krijgen iig, wel andere dingen
Het kon dan ook eigenlijk niet anders inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Iemand met zo'n fantastische serie/mannen smaak moet wel een beetje op mij lijken, dus het verbaast me niks
Oh serieus, de telefoon smoes? Die gebruikte ik ook heel vaakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef kree het volgende:
Nou mensen ik heb tips gekregen van Flepke over mijn chat gister.
Heb nu ook logjes gezien van hem en blijkbaar werkt zijn manier wel.
Wat ik eruit haal is dat je "anders" moet zijn als standaard zeg maar.
Maargoed ook de rest die mij effe via PM wat tips hebben gegeven bedankt ik hou het gewoon allemaal in gedachte en wie weet lukt dat.
btw paiq meisje is blijkbaar nog steeds aan het bellen
Als het echt zo zou zijn, dan kun je er toch niks aan veranderen. Je kunt er wel mee leren omgaan. Maar als je omgeving geen klachten heeft, dan zal het wel meevallen, want het is juist vaak de omgeving die je er op attent maakt als ze je ALWEER niet snappen bijv.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk het altijd wel, ook als ik heel nuchter ben. Ik zou het trouwens wel heel erg vinden als het echt zo zou zijn.
Oh wacht ook niet hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh serieus, de telefoon smoes? Die gebruikte ik ook heel vaakGewoon laffe manier om te zeggen dat je geen zin meer hebt om te kletsen. Ga aub niet zitten wachten en stuur niks meer. Ik zou eigenlijk zeggen: NEXT!
Klopt en niemand is hetzelfdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:08 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar ik was ook redelijk mild en behandelbaar dat werd al meteen bij de diagnose gezegd, en veel mensen horen spookverhalen erover en die gaan dat dan meteen denken terwijl er zoveel degradaties zijn.
Misschien moet je dan niet meer gaan blowen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zoveel.Al zien veel mensen die trekjes niet en zeggen mensen juist dat ik spontaan/zelfverzekerd overkom vaak, misschien zit het alleen in mijn hoofd ja.
Ik heb nu geblowd, dan ga ik weer heel veel en raar denken. Al denk ik wel vaker zo als ik even alleen ben, tja.
Nog een teken van pure desintresse. Vrouwen lullen echt wel als ze geinteresseerd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef kree het volgende:
Oh wacht ook niet hoor.
Tis dat ik nog effe met andere dingen bezig ben dus laat het wel ff open staan.
Echt het lijkt wel of die meiden niks te vertellen hebben of je moet het uit ze zuigen ofzo.
Het is vast iets anders ja, iemand nog leuke labeltjes voor hem over?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet meer gaan blowen?
Trouwens denk ik dat als je 11 scoort op die test de kans klein is dat je autisme hebt hoor.
Misschien verwar je introversie met autisme.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk het altijd wel, ook als ik heel nuchter ben. Ik zou het trouwens wel heel erg vinden als het echt zo zou zijn.
Ja de vraag is waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog een teken van pure desintresse. Vrouwen lullen echt wel als ze geinteresseerd zijn.
Heb ik eerst van meer info nodig over waarom hij dat denktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Het is vast iets anders ja, iemand nog leuke labeltjes voor hem over?
Inderdaad. Gevaarlijk als je ze hebt op facebook. Spam-alert ging afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog een teken van pure desintresse. Vrouwen lullen echt wel als ze geinteresseerd zijn.
Dat is het misschien wel weer, ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien verwar je introversie met autisme.
Dat is misschien één keer gebeurd maar toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het echt zo zou zijn, dan kun je er toch niks aan veranderen. Je kunt er wel mee leren omgaan. Maar als je omgeving geen klachten heeft, dan zal het wel meevallen, want het is juist vaak de omgeving die je er op attent maakt als ze je ALWEER niet snappen bijv.
Op z'n tijd kan dat best.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet meer gaan blowen?
Trouwens denk ik dat als je 11 scoort op die test de kans klein is dat je autisme hebt hoor.
Dit dus. Of stop iig met blowen, want het schijnt niet de meest geweldige uitwerking op je te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip is dus als je denkt dat je iets hebt en er echt mee zit laat het professioneel testen
Misschien wel handig ja, misschien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik eerst van meer info nodig over waarom hij dat denkt
Ja, ik bedoel ze zien geen foto, geen informatie enz.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom ze niet geinteresseerd zijn?
Ah altijd leuk.quote:
Juist omdat ze geen foto en informatie zien is het logisch dat ze niet meteen razend geïnteresseerd zijn lijkt me. Vooral niet als het gesprek ook niet boeiend genoeg is om veel op te reageren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ze zien geen foto, geen informatie enz.
Behalve een paiq match score.
Nou ik denk dat ik toch leuk gepraat heb, maar er komt weinig terug van haar kant.
(met twee trouwens gehad inmiddels)
Misschien moet ik gelijk maar meer uitdagen, dat is ook een beetje wat Flepke beschrijft.
Maar ze zijn wel passief hoor die meiden
En niet te vergeten 10+ andere geïnteresseerde mannen in de chat hebben hangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Juist omdat ze geen foto en informatie zien is het logisch dat ze niet meteen razend geïnteresseerd zijn lijkt me. Vooral niet als het gesprek ook niet boeiend genoeg is om veel op te reageren.
Geen foto zegt vaak al genoeg. Want als jij uber hot bent, dan vind je het ook geen probleem om je kop te laten zien en misschien ben je niet gevat/prikkelend genoeg. Standaard gesprekken kan iedereen voeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:19 schreef kree het volgende:
Ja, ik bedoel ze zien geen foto, geen informatie enz.
Behalve een paiq match score.
Nou ik denk dat ik toch leuk gepraat heb, maar er komt weinig terug van haar kant.
(met twee trouwens gehad inmiddels)
Misschien moet ik gelijk maar meer uitdagen, dat is ook een beetje wat Flepke beschrijft.
Maar ze zijn wel passief hoor die meiden
Waarom dan autisme als er zoveel andere stoornissen zijn die je kan hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
Ik werk in een kledingwinkel en ik spreek mensen aan op straat omdat ik iets wil verkopen. Bang of zenuwachtig ben ik daar ook niet voor, moet je ook sociaal voor zijn. Soms heb ik gewoon van die momenten dat ik denk; zit er wel in. Vannacht ga ik de hele nacht opblijven omdat ik morgen anders mijn bed niet uitkom. Zware tijden worden dit voor mij.
En wat heeft dat met autisme te maken volgens jou dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
Ik werk in een kledingwinkel en ik spreek mensen aan op straat omdat ik iets wil verkopen. Bang of zenuwachtig ben ik daar ook niet voor, moet je ook sociaal voor zijn. Soms heb ik gewoon van die momenten dat ik denk; zit er wel in. Vannacht ga ik de hele nacht opblijven omdat ik morgen anders mijn bed niet uitkom. Zware tijden worden dit voor mij.
Maar ligt aan die datingsite geloof ik. Dat was juist het hele idee, dat je geen foto ziet & het geen vleeskeuring is ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen foto zegt vaak al genoeg. Want als jij uber hot bent, dan vind je het ook geen probleem om je kop te laten zien en misschien ben je niet gevat/prikkelend genoeg. Standaard gesprekken kan iedereen voeren.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom dan autisme als er zoveel andere stoornissen zijn die je kan hebben?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
En wat heeft dat met autisme te maken volgens jou dan?
Inderdaad, gezichtsuitdrukkingen + lichaamstaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef Sinji het volgende:
Sowieso.. dat hele chatten. 93% van de communicatie mist gewoon, namelijk lichaamstaal. Ik haal mijn informatie altijd daaruit.
Is Paiq toch? Heb ik ook in een grijs verleden wel eens opgezeten. Gaat wel degelijk om vleeskeuring. Alleen moet je er even een kwartiertje voor kletsen en dan wordt langzaam de foto zichtbaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef Flepke het volgende:
Maar ligt aan die datingsite geloof ik. Dat was juist het hele idee, dat je geen foto ziet & het geen vleeskeuring is ofzo.
Nee jij kent het systeem niet van dat paiq.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen foto zegt vaak al genoeg. Want als jij uber hot bent, dan vind je het ook geen probleem om je kop te laten zien en misschien ben je niet gevat/prikkelend genoeg. Standaard gesprekken kan iedereen voeren.
Dat komt door paiq, daar zie je nooit foto's in het begin. Censuur overheen, hoelanger je chat hoe scherper de foto.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm.. werkt dat beter?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt door paiq, daar zie je nooit foto's in het begin. Censuur overheen, hoelanger je chat hoe scherper de foto.
Je hebt ook nog photo-cheat, dus dan kun je foto gelijk zien en met speeddates zie je m ook sneller.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee jij kent het systeem niet van dat paiq.
Niemand ziet elkaars foto die is pas te zien als je een langere tijd met elkaar chat (of ervoor betaald)
Dus oftewel je weet niks van elkaar.
Waarom moet ik dan degene met vragen zijn?
Je kunt je voorstellen dat zo'n meid ook wat wil weten lijkt me.....
Maar die zijn allemaal afwachtend.
En het is ook wat Flepke zegt er zitten meer mannen als vrouwen.
En waarom zou ze dan wat moeten willen weten van jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee jij kent het systeem niet van dat paiq.
Niemand ziet elkaars foto die is pas te zien als je een langere tijd met elkaar chat (of ervoor betaald)
Dus oftewel je weet niks van elkaar.
Waarom moet ik dan degene met vragen zijn?
Je kunt je voorstellen dat zo'n meid ook wat wil weten lijkt me.....
Maar die zijn allemaal afwachtend.
En het is ook wat Flepke zegt er zitten meer mannen als vrouwen.
Opzich vindt ik het systeem helemaal niet verkeerd.quote:
Niet gelijk. Bij een speeddate heb je een leuk gesprek van 15 minuten en dan zie je de foto en denk je: hmm, dat wordt m niet en dan match je die persoon alsnog nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:28 schreef kree het volgende:
Opzich vindt ik het systeem helemaal niet verkeerd.
Je wordt in ieder geval niet gelijk op uiterlijk beoordeeld.
En een tijd terug postte je nog dat je gek werd als je een dag alleen binnen moet zitten, dat je eigenlijk elke dag wel iets met vrienden wilde ondernemen. Welke van de twee uitspraken kloppen dan niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:28 schreef mrk.n het volgende:
Dat niet, maar andere trekjes van mij wel. Zoals heel graag alleen willen zijn. Niet graag in het middelpunt van belangstelling willen staan. Haat aan verjaardagen. Voorbeeld: ik ga zaterdag uiteten met de eindredactrice van rtl van een paar programma's en ik heb d'r nu al geen zin in en zie d'r tegenop aangezien ik gemaakt spontaan moet doen tegen die mevrouw. Ik houd niet zo heel erg veel van sociale dingen, op z'n tijd wel natuurlijk. Ook in de winkel word ik soms gek van sociaal doen tegen mensen. En ik kan er ook niet tegen als er mensen zijn die veel van mij verwachten. En ik kan me soms helemaal niet inleven in situaties van mensen.
Wat voor stoornis kan ik dan hebben volgens jullie?Het wijst allemaal op één ding.
Nee dat is het hele probleem juist.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom zou ze dan wat moeten willen weten van jou?
Denk er ook even aan dat jij niet haar enige match zal zijn op dat moment.
Ja speed date.......quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet gelijk. Bij een speeddate heb je een leuk gesprek van 15 minuten en dan zie je de foto en denk je: hmm, dat wordt m niet en dan match je die persoon alsnog niet
Daar word ik ook depressief van als ik alleen maar achter de computer/tv zit, ja. Niet perse met vrienden trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En een tijd terug postte je nog dat je gek werd als je een dag alleen binnen moet zitten, dat je eigenlijk elke dag wel iets met vrienden wilde ondernemen. Welke van de twee uitspraken kloppen dan niet?
Kunnen nog 1001 dingen zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:28 schreef mrk.n het volgende:
Dat niet, maar andere trekjes van mij wel. Zoals heel graag alleen willen zijn. Niet graag in het middelpunt van belangstelling willen staan. Haat aan verjaardagen. Voorbeeld: ik ga zaterdag uiteten met de eindredactrice van rtl van een paar programma's en ik heb d'r nu al geen zin in en zie d'r tegenop aangezien ik gemaakt spontaan moet doen tegen die mevrouw (zijn wel andere mensen bij trouwens maar toch). Ik houd niet zo heel erg veel van sociale dingen, op z'n tijd wel natuurlijk. Ook in de winkel word ik soms gek van sociaal doen tegen mensen. En ik kan er ook niet tegen als er mensen zijn die veel van mij verwachten. En ik kan me soms helemaal niet inleven in situaties van mensen.
Wat voor stoornis kan ik dan hebben volgens jullie?Het wijst allemaal op één ding.
Jij hebt een leuke chat, maar je weet dus niet of zij dat ook vindt. Ze ging niet voor niets even bellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat is het hele probleem juist.
vrouw 10 matches
man 1 matches
Nougoed als je gewoon leuk een chat heb dan mag er wel wat meer initiatief komen van de meid ook.
Behalve verhalen aanhoren en dan denken oh das niks ik ga naar contact 2 en 3 en 4 etc.
Post maar weer als niet niet high of stoned bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Daar word ik ook depressief van als ik alleen maar achter de computer/tv zit, ja. Niet perse met vrienden trouwens.
Je had het toen over een dag niks te doen hebben en thuis zitten, en je had het over dat je liever dingen ging ondernemen met vrienden zoals normaal. Rijmt niet echt met altijd liever alleen willen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Daar word ik ook depressief van als ik alleen maar achter de computer/tv zit, ja. Niet perse met vrienden trouwens.
Dit idd. Ik denk dat zij het minder leuk vond als jij, of niet interessant genoeg. Trek je conclusies.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Jij hebt een leuke chat, maar je weet dus niet of zij dat ook vindt. Ze ging niet voor niets even bellen.
Hahaha die vind ik wel grappig. Beschrijf ons eens in een dier. Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:32 schreef mrk.n het volgende:
En oja, ik denk teveel na over alles. En ik vergelijk mensen met dieren, ook een hele rare trek, of niet dan?
Haha. In wat voor zin goos?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:32 schreef mrk.n het volgende:
En oja, ik denk teveel na over alles. En ik vergelijk mensen met dieren, ook een hele rare trek, of niet dan?
Ezel, die is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:32 schreef GroenerDanGras het volgende:
Misschien moest je maar es een afspraak maken met de dokter
Ja zijn 2 verschillende hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke chat, maar je weet dus niet of zij dat ook vindt. Ze ging niet voor niets even bellen.
Goede tipsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Flepke het volgende:
-haar zoveel mogelijk aan het woord laten, haar de vragen laten stellen etc.(haar laten jagen)
-een sterk (seksueel) "frame" neerzetten (raampje/gekleurde zonnebril waardoor ze naar het gesprek kijkt.) http://en.wikipedia.org/wiki/Framing_effect_(psychology)
-onderscheiden van andere mannen door flinke dosis complete random (grappige ) bullshit
-vooral gesprekken niet te serieus laten worden, als het even kan geen feiten/informatie etc.
-Rollenspellen zijn héél sterk.
-Jij hebt de broek aan, vanaf de eerste zin.
-Niet needy over komen, geen tijd vrij maken etc, dat doet zij maar.
-Escaleren kan ook (deels) digitaal
Ja dat is wel echt gestoord zeg, dit komt nooit meer goed hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:32 schreef mrk.n het volgende:
Ja, dat heb ik nu ook, domme doos. Op den duur word ik daar depressief van en voel ik me niet goed. Als ik alleen maar iets nuttigs doe. Maar goed, ik zit liever alleen in de bus/trein bijvoorbeeld. En als ik te lang met mensen ben (twee dagen al), wil ik ook weer even alleen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je had het toen over een dag niks te doen hebben en thuis zitten, en je had het over dingen ondernemen met vrienden. Rijmt niet echt met altijd liever alleen willen zijn.
unnessecaryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook, domme doos. Op den duur word ik daar depressief van en voel ik me niet goed. Als ik alleen maar iets nuttigs doe. Maar goed, ik zit liever alleen in de bus/trein bijvoorbeeld. En als ik te lang met mensen ben (twee dagen al), wil ik ook weer even alleen zijn.
Wat nou domme doos, ik vraag alleen of je nou echt liever alleen bent, want misschien is het alleen een fase is omdat je van de zomer heel wat anders zei.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook, domme doos. Op den duur word ik daar depressief van en voel ik me niet goed. Als ik alleen maar iets nuttigs doe. Maar goed, ik zit liever alleen in de bus/trein bijvoorbeeld. En als ik te lang met mensen ben (twee dagen al), wil ik ook weer even alleen zijn.
Ik wil niet raar zijn. Dat ik raar ben heeft iedereen in mijn omgeving wel tegen mij gezegd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt gestoord zeg, dit komt nooit meer goed hoor.
Nee serieus, wil je nou raar zijn of wil je horen dat je niet raar bent?
Op uiterlijk doe ik dat. Mensen lijken vaak op dieren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha die vind ik wel grappig. Beschrijf ons eens in een dier. Ben wel benieuwd
*Proest*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wil niet raar zijn. Dat ik raar ben heeft iedereen in mijn omgeving wel tegen mij gezegd.
[..]
Op uiterlijk doe ik dat. Mensen lijken vaak op dieren.
Weet ik niet. Wel heb ik af en toe het gevoel dat mensen mij met rust moeten laten als ik een drukke dag heb gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:29 schreef Sinji het volgende:
Je bent introvert. That's it. heb je ook et gevoel dat je jezelf moet 'opladen' na een drukke sociale dag?
Mensen met ADD bijv zijn heel druk in hun hoofd en hebben geregeld behoefte aan alleen zijn om óp te laden'. Dan lijkt het alsof ze niet sociaal zijn, maar ze hebben gewoon teveel prikkels te verwerken. Maar dit kan FJB je vast nog beter uitleggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:34 schreef mrk.n het volgende:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wel heb ik af en toe het gevoel dat mensen mij met rust moeten laten als ik een drukke dag heb gehad.
Laat ik het zo zeggen zolang je geen mist in je hoofd hebt is het goed ..........quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen met ADD bijv zijn heel druk in hun hoofd en hebben geregeld behoefte aan alleen zijn om óp te laden'. Dan lijkt het alsof ze niet sociaal zijn, maar ze hebben gewoon teveel prikkels te verwerken. Maar dit kan FJB je vast nog beter uitleggen.
Zo zijn er nog zoveel verschillende stoornissen/trekken van stoornissen waar het op zou kunnen duiden. Wil je het echt weten, ga dan naar een psych.
Het wijst gewoon op introversie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:28 schreef mrk.n het volgende:
Dat niet, maar andere trekjes van mij wel. Zoals heel graag alleen willen zijn. Niet graag in het middelpunt van belangstelling willen staan. Haat aan verjaardagen. Voorbeeld: ik ga zaterdag uiteten met de eindredactrice van rtl van een paar programma's en ik heb d'r nu al geen zin in en zie d'r tegenop aangezien ik gemaakt spontaan moet doen tegen die mevrouw (zijn wel andere mensen bij trouwens maar toch). Ik houd niet zo heel erg veel van sociale dingen, op z'n tijd wel natuurlijk. Ook in de winkel word ik soms gek van sociaal doen tegen mensen. En ik kan er ook niet tegen als er mensen zijn die veel van mij verwachten. En ik kan me soms helemaal niet inleven in situaties van mensen.
Beetje tegenstrijdig idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En een tijd terug postte je nog dat je gek werd als je een dag alleen binnen moet zitten, dat je eigenlijk elke dag wel iets met vrienden wilde ondernemen. Welke van de twee uitspraken kloppen dan niet?
Zebra!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Even je fobo gecheckt. Ik zeg een zeeschildpad, duidelijk!
Niet als wel behoefte hebt aan gezelligheid, maar het allemaal niet kan verwerken zo snel. Overloaded zeg maar.quote:
Ah ADD.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen met ADD bijv zijn heel druk in hun hoofd en hebben geregeld behoefte aan alleen zijn om óp te laden'. Dan lijkt het alsof ze niet sociaal zijn, maar ze hebben gewoon teveel prikkels te verwerken. Maar dit kan FJB je vast nog beter uitleggen.
Zo zijn er nog zoveel verschillende stoornissen/trekken van stoornissen waar het op zou kunnen duiden. Wil je het echt weten, ga dan naar een psych.
Je doelt nu op jezelf? Of?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ADD.
Dan zeg ik narcistische persoonlijkheidsstoornis. Gewoon omdat het kan.
Stuur maar, maar geef wel eerlijk mijn visiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef kree het volgende:
Ik heb btw nog logje 2 van het meisje van vanavond mocht iemand er nog wat over willen zeggen.
Denk dat ze nog zit te bellen![]()
Via PM voor de log, tips en opmerkingen mogen van mij in het topic zonder prive dingen van mij neer te zetten
Pak wat meer rust, je maakt jezelf helemaal gekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:41 schreef mrk.n het volgende:
Wat ik ook doe. Heel vaak zeggen mensen vaker ja of nee achter elkaar, moeten jullie maar eens opletten. Zo van: haha jajajaja en dat gaat dan snel. Dan ga ik in mijn hoofd in slow motion tellen hoevaak die persoon nou ja of nee heeft gezegd.
Beste kerel, het topic gaat nu toch over jou. Dan ga ik het toch zeker niet over mezelf hebben!quote:
Dus je hebt wat neurotische dingetjes, dat maakt je niet meteen autistisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:41 schreef mrk.n het volgende:
Wat ik ook doe. Heel vaak zeggen mensen vaker ja of nee achter elkaar, moeten jullie maar eens opletten. Zo van: haha jajajaja en dat gaat dan snel. Dan ga ik in mijn hoofd in slow motion tellen hoevaak die persoon nou ja of nee heeft gezegd.
Mist? Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Maar heb je mist in je hoofd ???
Nee joh, Flepke is een gewone narcist.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat labeltje had Flepke toch al? We kunnen niet allemaal hetzelfde hebben, dat is saai
Ja! doe maar. Ben wel nieuwsgierig naar die zuster met haar kutsmoesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef kree het volgende:
Ik heb btw nog logje 2 van het meisje van vanavond mocht iemand er nog wat over willen zeggen.
Denk dat ze nog zit te bellen![]()
Via PM voor de log, tips en opmerkingen mogen van mij in het topic zonder prive dingen van mij neer te zetten
Fair enoughquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee joh, Flepke is een gewone narcist.
Mist kan zich vormen door afkoeling van zeer vochtige lucht (tot onder het dauwpunt) of door menging van koude met warme vochtige lucht. De vorming van mist hangt af van veel factoren, zoals luchtvervuiling, begroeiing, reliëf en de nabijheid van open water.quote:
"Kritiek verdragen ze slecht"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:44 schreef mrk.n het volgende:
Mfn, ik vind die label meer iets voor jou als ik kijk naar het topic. IRL is het wel anders denk ik.
Hoe kan ik ooit mist in mijn hoofd hebben? Ik kan niet in mijn hoofd kijken zegmaar. Dat zie ik alleen op de weg als het mistig is.
De lengte van mijn piemel, wat doe je?!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat labeltje had Flepke toch al? We kunnen niet allemaal hetzelfde hebben, dat is saai
Ze komt hier echt niet over als narcist hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:44 schreef mrk.n het volgende:
Mfn, ik vind die label meer iets voor jou als ik kijk naar het topic. IRL is het wel anders denk ik.
Uhh, je hebt dan natuurlijk niet letterlijk mist in je hoofd. Dingen te letterlijk nemen, dat is wel wat autistisch.quote:Hoe kan ik ooit mist in mijn hoofd hebben? Ik kan niet in mijn hoofd kijken zegmaar. Dat zie ik alleen op de weg als het mistig is.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"Kritiek verdragen ze slecht"
Treffend al zeg ik het zelf.
Ik kort 'm iets in, was namelijk al pijnlijk bij de aanblik er vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:
De lengte van mijn piemel, wat doe je?!
"Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis zijn ambitieus en belust op roem en fortuin. Zij pochen over hun eigen prestaties, dromen van succes, denken dat ze uniek zijn in de wereld waardoor zij alleen begrepen kunnen worden door mensen die zelf bijzonder zijn. Zij willen graag bewonderd en op hun wenken bediend worden. Ook zijn zij vaak jaloers of denken juist dat anderen jaloers zijn op hen. Zij worden arrogant en hooghartig gevonden. De zelfoverschatting lijkt samen te hangen met een zeer kwetsbaar zelfgevoel. "quote:
Ik kreeg dagelijks kritiek op mijn opleidign. Vond het juist leuk om te horen aangezien ik het op kon bouwen. Ligt wel van de persoon in kwestie af, als ik het krijg te horen van een meid die de hele dag online is en denkt dat ze alles is, kan ik het minder goed ''verdragen''. Al lach ik nu wel gewoon hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"Kritiek verdragen ze slecht"
Treffend al zeg ik het zelf.
Nee, niet altijd. Nu wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nogal ja. Heb je vaker last met beeldspraak?
Neehoor. Alleen door één man, waarom verdraai jij alles.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis zijn ambitieus en belust op roem en fortuin. Zij pochen over hun eigen prestaties, dromen van succes, denken dat ze uniek zijn in de wereld waardoor zij alleen begrepen kunnen worden door mensen die zelf bijzonder zijn. Zij willen graag bewonderd en op hun wenken bediend worden. Ook zijn zij vaak jaloers of denken juist dat anderen jaloers zijn op hen. Zij worden arrogant en hooghartig gevonden. De zelfoverschatting lijkt samen te hangen met een zeer kwetsbaar zelfgevoel. "
En hij gaf zelf al eens aan dat hij vaak arrogant genoemd wordt door anderen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Mist kan zich vormen door afkoeling van zeer vochtige lucht (tot onder het dauwpunt) of door menging van koude met warme vochtige lucht. De vorming van mist hangt af van veel factoren, zoals luchtvervuiling, begroeiing, reliëf en de nabijheid van open water.
Mist kan ontstaan door afkoeling rond zonsondergang of vaak pas tegen zonsopkomst en vormt zich het eerst boven een weiland waarschijnlijk in de buurt van een sloot waar de lucht vochtig is. De eerste mist zien we dus meestal langs de weg en mistbanken die de weg opdrijven lossen daar in eerste instantie op door luchtbeweging en warmte van het verkeer. De mistvrije "tunnel" kan op sommige weggedeelten een tijdje standhouden, maar op andere plaatsen hangen de mistbanken meteen over de weg. Vooral zo'n situatie, met grote verschillen in zicht, is gevaarlijk voor verkeer dat pas in de mist snelheid mindert.
Het spijt me maar dit was echt een inkoppertje..quote:
Ja ik geloof echt meteen dat je die reactie grappig vind inderdaad. Typisch ook dat je mij meteen af probeert te schilderen als iemand die hele dagen enkel zit te fokken, voel je je daar beter door?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik krijg dagelijks kritiek. Vond het juist leuk om te horen aangezien ik het op kon bouwen. Ligt wel van de persoon in kwestie af, als ik het krijg te horen van een meid die de hele dag online is en denkt dat ze alles is, kan ik het minder goed ''verdragen''. Al lach ik nu wel gewoon hoor.
Eentje maar? Wil je soms graag dat ik mijn tijd ga verdoen om de quotes te zoeken waarin je wat anders zegt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:
Neehoor. Alleen door één man, waarom verdraai jij alles.
Ik vind jou wel grappig, geloof het of niet. Nee, het is iets wat ik constateer vandaag op deze mooie dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik geloof echt meteen dat je die reactie grappig vind inderdaad. Typisch ook dat je mij meteen af probeert te schilderen als iemand die hele dagen enkel zit te fokken, voel je je daar beter door?
Haha, ik zou het wel grappig vinden. Doe eens aangezien je altijd je gelijk wil halen op welke manier dan ook. Ik weet namelijk zeker van niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eentje maar? Wil je soms graag dat ik mijn tijd ga verdoen om de quotes te zoeken waarin je wat anders zegt?
Zoals het daar staat. Dan wil ik even alleen zijn en heb ik geen zin in zeurende mensen om me heen.quote:
Altijd je gelijk willen halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef mrk.n het volgende:
En ze doet het ook nog, priceless. Mensen die er alles voor over hebben om maar gelijk te hebben.
Niet happen naar het baasje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kort 'm iets in, was namelijk al pijnlijk bij de aanblik er van
Altijd leuk, hang ik een anekdote van een 10 minuten op in een 1op1 gesprek. Lacht ze heel lief, knikken enzo (doet net ofdat ze het interessant vind) En dan: "Vorige keer vertelde je hem toch iets beter..." ik-quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
* Je vroeg alweer wat zij deed, terwijl ze dit al verteld had eerder. Vinden vrouwen niet leuk als je dat vergeet. Je ging het toch terug lezen, dus had je dit ook moeten lezen. Verder had je wel wat verder kunnen doorvragen op dingen.
Energie is wel het laatste wat je in vrouwen moet steken.quote:Ik zou geen energie meer steken in dit meisje
Ik heb het gewoon altijd, dan hoef ik het niet te halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
Altijd je gelijk willen halen.
Daar heeft nou nooit iemand last van. Wat een rare eigenschap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zoals het daar staat. Dan wil ik even alleen zijn en heb ik geen zin in zeurende mensen om me heen.
Nee serieus effe nu maar zou je echt denken dat die 2 centimeter verschil een afknapper was?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:43 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb het gelezen. Hier mijn opmerkingen:
* Je vroeg alweer wat zij deed, terwijl ze dit al verteld had eerder. Vinden vrouwen niet leuk als je dat vergeet. Je ging het toch terug lezen, dus had je dit ook moeten lezen. Verder had je wel wat verder kunnen doorvragen op dingen.
Maar het grote issue zit 'm in je lengte t.o.v haar lengte. Ik heb dezelfde lengte als zij en dat is gewoon een afknapper. Misschien heel oppervlakkig, maar wij willen ons ook een klein meisje voelen soms. Dus ik denk dat je in het gesprek nog niet zoveel verneukt hebt, maar dat ze je al afschrijft op basis van lengte. (Dit is bij mij iig een hard criteria, de rest boeit minder).
Ik zou geen energie meer steken in dit meisje
Vind jij dat een rare eigenschap? Ik niet, dat is menselijk, -Strawberry-.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heeft nou nooit iemand last van. Wat een rare eigenschap.
Het was een compliment sukkelquote:
Dat is behoorlijk lame ja. Misschien zorgen dat je dagelijks genoeg meemaakt om niet steeds met hetzelfde verhaal aan te komen?quote:Altijd leuk, hang ik een anekdote van een 10 minuten op in een 1op1 gesprek. Lacht ze heel lief, knikken enzo (doet net ofdat ze het interessant vind) En dan: "Vorige keer vertelde je hem toch iets beter..." ik-![]()
Ik was eigenlijk met school bezig, maar wil je dat ik het alsnog opzoek dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef mrk.n het volgende:
En ze doet het ook nog, priceless. Mensen die er alles voor over hebben om maar gelijk te hebben.
Ik vind het lekkerste wijf op aarde Jennifer Connelyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Scarlet trouwens minder in de reclame waar ze brunette is , maar Scarlet is leuk
Ja, ik zou je hebben afgeschreven. Het feit dat dat haar 2e vraag is in jullie gesprek geeft aan dat zij het minstens zo belangrijk vindt. Dat jij er niks aan kan doen heeft zij toch geen boodschap aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:04 schreef kree het volgende:
Nee serieus effe nu maar zou je echt denken dat die 2 centimeter verschil een afknapper was?
Bovendien kan ik niks doen aan me lengte en die is ook gewoon gemiddeld.
Dat eerste heb je gelijk in maarja ik kan ook niet alles onthouden.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen maar het gewoon voor mezelf eerst na moeten lezen.
das wel een punt.
Jij was gewoon aan het zoeken maar hebt niks kunnen vinden. Je hoeft niet weer opnieuw te zoeken, zonde van je tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk met school bezig, maar wil je dat ik het alsnog opzoek dan?
Ze heeft wel grote wenkbrauwen in Requiem for a dreamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik vind het lekkerste wijf op aarde Jennifer Connely
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vind jij dat een rare eigenschap? Ik niet, dat is menselijk, -Strawberry-.
Dus een vrouw knapt er op af als je 3 centimeter langer bent?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou je hebben afgeschreven. Het feit dat dat haar 2e vraag is in jullie gesprek geeft aan dat zij het minstens zo belangrijk vindt. Dat jij er niks aan kan doen heeft zij toch geen boodschap aanJe hebt ook gemiddelde lengte, maar zij niet voor een vrouw
Waanideeën...misschien door het blowen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij was gewoon aan het zoeken maar hebt niks kunnen vinden. Je hoeft niet weer opnieuw te zoeken, zonde van je tijd.
Als er genoeg aanbod is, word je vanzelf kritisch. Trouwens als je genoeg eigenwaarde hebt ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:08 schreef kree het volgende:
Dus een vrouw knapt er op af als je 3 centimeter langer bent?
Wel verdomd kritisch dan
Die scene op de tafel met dat andere wijf..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote wenkbrauwen in Requiem for a dream
Okay wacht dan pak ik wel even een van de eerste hits via google. als je het toch zo graag wil horen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij was gewoon aan het zoeken maar hebt niks kunnen vinden. Je hoeft niet weer opnieuw te zoeken, zonde van je tijd.
Nahh, dat zijn al twee mensen! En dan had je je ex schoonpa ook nog geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties. Ik reageer sowieso niet negatief op die twee, behalve als er zulke opmerkingen gemaakt worden. Overigens weet iedereen zo langzamerhand wel dat die twee mij een arrogante klootzak vinden, blabla, dus waarom constant herhalen en constant laten weten? En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.
Eind scene bedoel je? Sick dudequote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef GroenerDanGras het volgende:
Die scene op de tafel met dat andere wijf..
Ahh het meisje dat achterna werd gezeten in labyrinth door de trollenkoningquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote wenkbrauwen in Requiem for a dream
Van mijn piemel blijft je voorlopig nog even af.quote:
Mwah, die anekdote gaat over iets wat me getekend heeft (letterlijk&figuurlijk) stukje over/van mijzelf zeg maar. Geheugen is bagger, zal ook nooit goed worden vrees ik.quote:[..]
Dat is behoorlijk lame ja. Misschien zorgen dat je dagelijks genoeg meemaakt om niet steeds met hetzelfde verhaal aan te komen?Als je leuk kunt vertellen, kun je van elk stom iets wel iets grappigs maken. Maar niet iedereen bezit die kwaliteit. Oh en train je geheugen eens wat meer
Wait whut?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahh het meisje dat achterna werd gezeten in labyrinth door de trollenkoning
Haha nouja ik zou het nog begrijpen als iemand een halve meter langer of korter was,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als er genoeg aanbod is, word je vanzelf kritisch. Trouwens als je genoeg eigenwaarde hebt ook.
Maar jij ziet twee mensen van internet als serieus. Dat zegt weer iets over jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay wacht dan pak ik wel even een van de eerste hits via google. als je het toch zo graag wil horen.
[..]
Nahh, dat zijn al twee mensen! En dan had je je ex schoonpa ook nog geloof ik.
Oh wacht, nog iemand die je arrogant noemt. Nu wat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vreemd gaan en verwachten dat zij het geen punt gaat vinden? Heeft ze misschien ergens een punt?
En ik vind het een beetje flauw om zo over ''de autisten'' te praten terwijl je eigen leven een puinhoop is/was. Beetje meer respect voor andere mensen zou je goed doen. Je komt nu een beetje arrogant over. Niet alleen in deze post hoor.
Dat is niet Requiem for a dream. Bedoel je Pan's labyrinth niet? Maarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ahh het meisje dat achterna werd gezeten in labyrinth door de trollenkoning
Hij is niet arrogant.Hij is niet arrogant.Hij is niet arrogant.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 9 september 2011 09:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh wacht, nog iemand die je arrogant noemt. Nu wat?
Daar speelde toch ook spiderman in?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
De film Labyrinth met David Bowie , ze was een kindsterretje dat door die film bekend is geworden, he ken je klassiekers
Nu wat? Dat jij internet als zo belangrijk ziet hierin vind ik iets over jou zeggen en dan reageer ik nu serieus. Hoe ik overkom op internet, ben ik niet per definitie in het echt. En ik ga toch meer voor de meningen van mensen in real life, en dat is d'r maar één zover ik weet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh wacht, nog iemand die je arrogant noemt. Nu wat?
Ga je huilen als ik zou zeggen dat ik er nooit aan zou zitten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef Flepke het volgende:
Van mijn piemel blijft je voorlopig nog even af.
Nee haar eerste film Labyrinth met David Bowiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is niet Requiem for a dream. Bedoel je Pan's labyrinth niet? Maar
daar speelt ze niet in
Tsja, ik kan dan ook geen real life uitspraken quoten hier dus dan krijg je dat het via internet is hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar jij ziet twee mensen van internet als serieus. Dat zegt weer iets over jou.
Ik meen dat ook echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, ik kan dan ook geen real life uitspraken quoten hier dus dan krijg je dat het via internet is hè.
Maar goed, ik had wel verwacht dat je zoiets zou zeggen al ik daadwerkelijk iets zou vinden.
Nou nee, meer david bowie en een stel poppen die trollen waren geen spidermanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Daar speelde toch ook spiderman in?
Ik vind je serieus arrogant.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar jij ziet twee mensen van internet als serieus. Dat zegt weer iets over jou.
Ik vind je serieus onzeker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind je serieus arrogant.
Ik geef geen fuck om jou mening dus mondje dicht, schat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind je serieus arrogant.
Uh, wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om jou mening dus mondje dicht, schat.
Oh snap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
flepke voelt zich aangesproken ???
Actions speak louder than words.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga je huilen als ik zou zeggen dat ik er nooit aan zou zitten?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Zo meng je je in een discussiequote:
Juist jij neemt het allemaal te serieus. Ik ben ook wel verwend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je neemt het te serieus.
En verwend dan, dat werd je toch (ook) vaak genoemd?
Misschien ook wel veelzeggend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je passief.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En als er geen acties komen, wat dan?
Hoe kan je dat zo zeker weten dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Juist jij neemt het allemaal te serieus. Ik ben ook wel verwend.
wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zo zeker weten dan?
Dat ik serieus bezig ben.quote:
Daarom zei ik het ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zou je de eerste zijn die dat ooit over me zou zeggen
Ben ik de enigste niet onder invloed ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
waar ga je heen met je kamelenteen la la la la
Welke situatie precies?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niks. Wat vind jij van de situatie dan?
Het is enige en nee, ik ben ook nuchter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef Flepke het volgende:
Ben ik de enigste niet onder invloed ?
Best gezellig toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef kree het volgende:
Stop nou hiermee.
Gaat nergens over en het heeft nik meer te doen met het onderwerp.
Ja het is laat ik weet het maar dit is juist waarom mensen weggaan of wegblijven uit dit topic.
Tis maar een tip want ik ben geen mod en ik doe er ook verder niks mee.
Omdat ik niet weet of ze nou het eerste gedeelte van de zin of het tweede gedeelte bedoelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze quote toch een post van je? Waarom dan nogmaals vragen wat ze bedoelt
Omdat je dingen opzoekt. Jij hapt ook goed door vanavond, klasse. Ik denk dat jij een onzekere meid bent in het echte leven en je hier uitleeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ik serieus bezig ben.
Ik bedoel, er waren twee opties uit die quote. Hooghartig en arrogant, arrogant leek me wel treffend dus ging ik voor die. Je hapt wel lekker vanavond hoor.
Geef op allebei antwoord dan, dan kun je nooit fout zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
Omdat ik niet weet of ze nou het eerste gedeelte van de zin of het tweede gedeelte bedoelt.
Ik vind je enig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is enige en nee, ik ben ook nuchter.
"Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis tonen weinig begrip voor anderen"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze quote toch een post van je? Waarom dan nogmaals vragen wat ze bedoelt
De hele situatie van vanavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke situatie precies?
Ik vind dat je geen autist bent en je aanstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |