Check your PMbox. Stuur trouwens ook even je gedachten terug over die voorbeelden die ik stuurde.quote:
Ga het even lezen nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Check your PMbox. Stuur trouwens ook even je gedachten terug over die voorbeelden die ik stuurde.
Labeltjes, tssk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk dat ik een autist ben, serieus, wat nu?
Naar het autisten-topic.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Fobo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil geen autist zijn maar ik vermoed van wel echt, ja.
Ik ga dit weekend ook naar Jimmy Woo, Sinji, misschien zien we elkaar. Hoe zie jij eruit.
http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:
Dat vermoed ik. Al een poos, door sommige aparte trekjes van mezelf. Nu denk ik er eens goed over na en vermoed ik dat het echt zo is. Hoe kan ik hier achter komen? Ik vind het maar niks trouwens.
Ik zoek het autisten topic nog wel op, moneyfornothing. Bedankt.
Hmm, interessant. Dat zei dat meisje ook over jou toen iemand contact met haar had gezocht van fok. Maar hoezo denk je dat dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Heb je nog nog gesprekken met die persoon waar je eerder mee sprak , dan kan je het namelijk aankaarten en dan kan het door allerlei onderzoeken getest worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:
Dat vermoed ik. Al een poos, door sommige aparte trekjes van mezelf. Nu denk ik er eens goed over na en vermoed ik dat het echt zo is. Hoe kan ik hier achter komen? Ik vind het maar niks trouwens.
Ik zoek het autisten topic nog wel op, moneyfornothing. Bedankt.
Dat meisje wat hij stalkte?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Dat zei dat meisje ook over jou toen iemand contact met haar had gezocht van fok. Maar hoezo denk je dat dan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat meisje wat hij stalkte?
Ik zou dat soort testen dus niet vertrouwen en hij spreekt al iemand dus dan kan die juist hem daarin helpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
Doe even de test. Mocht het positief zijn dan kun je naar de huisarts voor een echte test.
Ik word gefascineerd door kalenderdata.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe even de test. Mocht het positief zijn dan kun je naar de huisarts voor een echte test.
Geeft vaak een indicatie weer voordat je rigoreuze stappen gaat ondernemen. Maar ok, wist niet dat hij al professionele hulp had.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zou dat soort testen dus niet vertrouwen en hij spreekt al iemand dus dan kan die juist hem daarin helpen.
Score 11quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
Die ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat meisje wat hij stalkte?
En had je het?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb je nog nog gesprekken met die persoon waar je eerder mee sprak , dan kan je het namelijk aankaarten en dan kan het door allerlei onderzoeken getest worden.
Zo ging het bij mij toen ik voor adhd getest werd
Nou mijn tip is dus als je het echt wil weten , dan contact met diegene op te nemen want dat kan nog en zeggen dat je vermoedens hebt en het eigenlijk wel wilt weten en dan kan je vragen of dat getest kan worden en hoe .quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb allang geen psycholoog meer. Meisje die ik ooit ''stalkte'' spreek ik vaak mee af nu, hoef je niet naar voren te halen om te bashen, mfn. Morgen weer trouwens. Zij vindt mij juist heel erg positief veranderd qua innerlijk.
Ik heb gewoon van die rare autisten trekjes. Ik weet niet, terwijl ik ook spontaan ben en mensen dit ook zeggen. Dan kan je al geen autist meer zijn volgens mij. Weet ik veel. Soms vermoed ik dat.
Ook autisten kunnen aanleren spontaan te zijn, het kost ze alleen wellicht meer moeite dan mensen die niet autistisch zijn. Het is niet per definitie zo dat je als autist weinig vrienden hebt of iets dergelijks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb allang geen psycholoog meer. Meisje die ik ooit ''stalkte'' spreek ik vaak mee af nu, hoef je niet naar voren te halen om te bashen, mfn. Morgen weer trouwens. Zij vindt mij juist heel erg positief veranderd qua innerlijk.
Ik heb gewoon van die rare autisten trekjes. Ik weet niet, terwijl ik ook spontaan ben en mensen dit ook zeggen. Dan kan je al geen autist meer zijn volgens mij. Weet ik veel. Soms vermoed ik dat.
Ik vroeg me alleen af over welk meisje ze het had, dat je haar toen stalkte staat dan ook los van hoe het nu gaat met haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Veel symptomen komen ook overeen bij die dingen. Dus lastig te onderscheiden. Vond je het lastig om dit te horen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Nee add en borderline , dus adhd zonder de hyper maar ze hebben het heel grondig onderzocht.
Uw score op deze test is 8.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel logische vragen als je weet wat autisme inhoudquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
Wat een aparte vragen.
Uw score op deze test is 11.
13785 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Wat voor trekjes (denk je dan) last van te hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
Wat een aparte vragen.
Uw score op deze test is 11.
13785 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel logische vragen als je weet wat autisme inhoud
Boks brah! 8 hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uw score op deze test is 8.
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Nee , vond meer de periode daarvoor moeilijk want je wist niet wat je had , na de diagnose heb ik een jaar dagtherapie gehad en zijn de scherpe kantjes er meer af en eigenlijk is het voor mij goed geweest. ben ook al 8 jaar therapievrij en zonder medicaties die ik nooit gehad heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Veel symptomen komen ook overeen bij die dingen. Dus lastig te onderscheiden. Vond je het lastig om dit te horen?
... ik heb er slechte ervaringen mee, that's allquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohjee, het B-woord is genoemd, paniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat voor trekjes (denk je dan) last van te hebben?
Goed joh!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , vond meer de periode daarvoor moeilijk want je wist niet wat je had , na de diagnose heb ik een jaar dagtherapie gehad en zijn de scherpe kantjes er meer af en eigenlijk is het voor mij goed geweest. ben ook al 8 jaar therapievrij en zonder medicaties die ik nooit gehad heb.
Testjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Wat zijn we hier allemaal aan het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |