SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Indeed, ik zou de mijne niet willen missen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tieten zijn onvervangbaar! Voor bier zijn er weer andere alcoholische drankjes.
Niet als een braaf hondje op haar gaan wachten. Zeg tegen haar dat je zelf even een drankje pakt en wat gaat doen. Niet zeggen wat het is. Daarna weer aan de slag met haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef kree het volgende:
Oh meisje is effe weg op paiq om te bellen.
Ze zei dat het wel even kon gaan duren![]()
maar positief ze vroeg of ik er zo nog was.
Effe wachten maar weer.
Bellen met jou mag ik hopen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef kree het volgende:
Oh meisje is effe weg op paiq om te bellen.
Ze zei dat het wel even kon gaan duren![]()
maar positief ze vroeg of ik er zo nog was.
Effe wachten maar weer.
Voor jullie jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tieten zijn onvervangbaar! Voor bier zijn er weer andere alcoholische drankjes.
Wat als haar moeder belt die ze al 2 weken niet gesproken heeft. En ze na het gesprek weer met hem verder wil chatten... niet alles is een spelletje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet als een braaf hondje op haar gaan wachten. Zeg tegen haar dat je zelf even een drankje pakt en wat gaat doen. Niet zeggen wat het is. Daarna weer aan de slag met haar.
Wie zegt dat het een spelletje moet zijn vanuit haar kant? Het is gewoon beter voor hem als hij overkomt als iemand die onafhankelijk is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat als haar moeder belt die ze al 2 weken niet gesproken heeft. En ze na het gesprek weer met hem verder wil chatten... niet alles is een spelletje.
nou dat hoeft van mij ook weer niet gelijk.quote:
Ja is ook zo, ga er maar van uit dat het ook echt waar is dat ze moet bellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
ik zou wel wachten maar als het te lang duurt toch even afhaken
Klinkt ook wel akelig bekend, maar ja, die zullen er wel meer zijn op Paiq...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ze werkt in een ziekenhuis trouwens, meestal leuke meiden daar
Vrouwen horen op de man te wachten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
of kree op zijn paiq date moet blijven wachten
Als ze ochtenddienst heeft dan zal ze ongetwijfeld zo gaan slapen. En dan wacht voor jij voor niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is ook zo, ga er maar van uit dat het ook echt waar is dat ze moet bellen.
Maar ik zit toch nog wel op internet dus ik laat die site wel ff open staan.
Alleen zij mag nu de eerste zijn die wat zegt.
Ze werkt in een ziekenhuis trouwens, meestal leuke meiden daar
ik wacht er ook niet op, zolang ik nog bezig ben dan laat ik effe de paiq site open.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als ze ochtenddienst heeft dan zal ze ongetwijfeld zo gaan slapen. En dan wacht voor jij voor niks
Stuur mij eens een paar van die chatlogs (via PM).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik wacht er ook niet op, zolang ik nog bezig ben dan laat ik effe de paiq site open.
Als ik ga slapen nou dan zien we het wel weer.
Had haar een paar weken geleden heel kort gesproken en daarna nog wat offline berichtjes heen en weer.
Dus nouja verder kan ik er nog ff weinig over zeggen weet vrij weinig nog van haar
zal is die van gister sturen, was trouwens een ander meisje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Stuur mij eens een paar van die chatlogs (via PM).
Even kijken ofdat ik er iets aan kan bij sleutelen.
Mijn pmbox ligt aan je voeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
zal is die van gister sturen, was trouwens een ander meisje.
Heb er al tips van firefly en Myraela over gehad, maar ik ben wel benieuwd naar jou visie ook.
Oja de tips en opmerkingen mag je hier posten maar niet het gesprek zelf
Het zal vast leuke gespreksstof opleveren, dus vertelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Umm misschien heb ik iets doms gedaan ..............
Tja, je hebt wat zaden gezaaid zonder precies te weten wat je ermee wou bereiken. Nou hoop ik voor je dat het geen onkruid is, maar een roos ofzo. Time will tellquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn uitkomst is dat ik hoop dat hij de humor van inziet , maar aan de andere kant kan het ook zoiets zijn is ze nu volslagen maf en waarom stuurt ze dit
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop dat die de humor ervan inziet , denk ook dat het bij mij een stukje onzekerheid is omdat ik graag teken en nu ook zoiets heb van dat wil ik ook kunnen en lijkt me ook leuk maar weet ook dat meiden dat niet zou gauw doen.
En moet ik eens even leren niet te veel aan te trekken van meningen van anderen.
Brah geef eens antwoord:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, als je het leuk vindt en je haalt er voldoening uit. Absoluut blijven doen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Flepke het volgende:
Hey Sinji, zat net eens in je fobo te kijken;
Of jij komt vaak in club vie. Of jij komt vaak in Jimmy Woo am i right?
Who gives a single phuck over wat hij vind. Ook al denkt hij dat je met een natte grot smachtend op hem zit te wachten. Lekker boeien, zolang hij geen antwoord heeft gegeven hoef je helemaal niet bezig te zijn met wat hij vind.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:38 schreef formerjellybean het volgende:
En wie weet vind die het wel heel stoer en coolDenk even dat het onwennige punt heen moet want het is iets nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |