Zoals het daar staat. Dan wil ik even alleen zijn en heb ik geen zin in zeurende mensen om me heen.quote:
Altijd je gelijk willen halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef mrk.n het volgende:
En ze doet het ook nog, priceless. Mensen die er alles voor over hebben om maar gelijk te hebben.
Niet happen naar het baasje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kort 'm iets in, was namelijk al pijnlijk bij de aanblik er van
Altijd leuk, hang ik een anekdote van een 10 minuten op in een 1op1 gesprek. Lacht ze heel lief, knikken enzo (doet net ofdat ze het interessant vind) En dan: "Vorige keer vertelde je hem toch iets beter..." ik-quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
* Je vroeg alweer wat zij deed, terwijl ze dit al verteld had eerder. Vinden vrouwen niet leuk als je dat vergeet. Je ging het toch terug lezen, dus had je dit ook moeten lezen. Verder had je wel wat verder kunnen doorvragen op dingen.
Energie is wel het laatste wat je in vrouwen moet steken.quote:Ik zou geen energie meer steken in dit meisje
Ik heb het gewoon altijd, dan hoef ik het niet te halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
Altijd je gelijk willen halen.
Daar heeft nou nooit iemand last van. Wat een rare eigenschap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zoals het daar staat. Dan wil ik even alleen zijn en heb ik geen zin in zeurende mensen om me heen.
Nee serieus effe nu maar zou je echt denken dat die 2 centimeter verschil een afknapper was?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:43 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb het gelezen. Hier mijn opmerkingen:
* Je vroeg alweer wat zij deed, terwijl ze dit al verteld had eerder. Vinden vrouwen niet leuk als je dat vergeet. Je ging het toch terug lezen, dus had je dit ook moeten lezen. Verder had je wel wat verder kunnen doorvragen op dingen.
Maar het grote issue zit 'm in je lengte t.o.v haar lengte. Ik heb dezelfde lengte als zij en dat is gewoon een afknapper. Misschien heel oppervlakkig, maar wij willen ons ook een klein meisje voelen soms. Dus ik denk dat je in het gesprek nog niet zoveel verneukt hebt, maar dat ze je al afschrijft op basis van lengte. (Dit is bij mij iig een hard criteria, de rest boeit minder).
Ik zou geen energie meer steken in dit meisje
Vind jij dat een rare eigenschap? Ik niet, dat is menselijk, -Strawberry-.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heeft nou nooit iemand last van. Wat een rare eigenschap.
Het was een compliment sukkelquote:
Dat is behoorlijk lame ja. Misschien zorgen dat je dagelijks genoeg meemaakt om niet steeds met hetzelfde verhaal aan te komen?quote:Altijd leuk, hang ik een anekdote van een 10 minuten op in een 1op1 gesprek. Lacht ze heel lief, knikken enzo (doet net ofdat ze het interessant vind) En dan: "Vorige keer vertelde je hem toch iets beter..." ik-![]()
Ik was eigenlijk met school bezig, maar wil je dat ik het alsnog opzoek dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef mrk.n het volgende:
En ze doet het ook nog, priceless. Mensen die er alles voor over hebben om maar gelijk te hebben.
Ik vind het lekkerste wijf op aarde Jennifer Connelyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Scarlet trouwens minder in de reclame waar ze brunette is , maar Scarlet is leuk
Ja, ik zou je hebben afgeschreven. Het feit dat dat haar 2e vraag is in jullie gesprek geeft aan dat zij het minstens zo belangrijk vindt. Dat jij er niks aan kan doen heeft zij toch geen boodschap aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:04 schreef kree het volgende:
Nee serieus effe nu maar zou je echt denken dat die 2 centimeter verschil een afknapper was?
Bovendien kan ik niks doen aan me lengte en die is ook gewoon gemiddeld.
Dat eerste heb je gelijk in maarja ik kan ook niet alles onthouden.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen maar het gewoon voor mezelf eerst na moeten lezen.
das wel een punt.
Jij was gewoon aan het zoeken maar hebt niks kunnen vinden. Je hoeft niet weer opnieuw te zoeken, zonde van je tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk met school bezig, maar wil je dat ik het alsnog opzoek dan?
Ze heeft wel grote wenkbrauwen in Requiem for a dreamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik vind het lekkerste wijf op aarde Jennifer Connely
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vind jij dat een rare eigenschap? Ik niet, dat is menselijk, -Strawberry-.
Dus een vrouw knapt er op af als je 3 centimeter langer bent?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou je hebben afgeschreven. Het feit dat dat haar 2e vraag is in jullie gesprek geeft aan dat zij het minstens zo belangrijk vindt. Dat jij er niks aan kan doen heeft zij toch geen boodschap aanJe hebt ook gemiddelde lengte, maar zij niet voor een vrouw
Waanideeėn...misschien door het blowen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij was gewoon aan het zoeken maar hebt niks kunnen vinden. Je hoeft niet weer opnieuw te zoeken, zonde van je tijd.
Als er genoeg aanbod is, word je vanzelf kritisch. Trouwens als je genoeg eigenwaarde hebt ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:08 schreef kree het volgende:
Dus een vrouw knapt er op af als je 3 centimeter langer bent?
Wel verdomd kritisch dan
Die scene op de tafel met dat andere wijf..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote wenkbrauwen in Requiem for a dream
Okay wacht dan pak ik wel even een van de eerste hits via google. als je het toch zo graag wil horen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij was gewoon aan het zoeken maar hebt niks kunnen vinden. Je hoeft niet weer opnieuw te zoeken, zonde van je tijd.
Nahh, dat zijn al twee mensen! En dan had je je ex schoonpa ook nog geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties. Ik reageer sowieso niet negatief op die twee, behalve als er zulke opmerkingen gemaakt worden. Overigens weet iedereen zo langzamerhand wel dat die twee mij een arrogante klootzak vinden, blabla, dus waarom constant herhalen en constant laten weten? En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.
Eind scene bedoel je? Sick dudequote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef GroenerDanGras het volgende:
Die scene op de tafel met dat andere wijf..
Ahh het meisje dat achterna werd gezeten in labyrinth door de trollenkoningquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote wenkbrauwen in Requiem for a dream
Van mijn piemel blijft je voorlopig nog even af.quote:
Mwah, die anekdote gaat over iets wat me getekend heeft (letterlijk&figuurlijk) stukje over/van mijzelf zeg maar. Geheugen is bagger, zal ook nooit goed worden vrees ik.quote:[..]
Dat is behoorlijk lame ja. Misschien zorgen dat je dagelijks genoeg meemaakt om niet steeds met hetzelfde verhaal aan te komen?Als je leuk kunt vertellen, kun je van elk stom iets wel iets grappigs maken. Maar niet iedereen bezit die kwaliteit. Oh en train je geheugen eens wat meer
Wait whut?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahh het meisje dat achterna werd gezeten in labyrinth door de trollenkoning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |