abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103310182
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat labeltje had Flepke toch al? We kunnen niet allemaal hetzelfde hebben, dat is saai :{w
De lengte van mijn piemel, wat doe je?!
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103310186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:44 schreef mrk.n het volgende:
Mfn, ik vind die label meer iets voor jou als ik kijk naar het topic. IRL is het wel anders denk ik.
Ze komt hier echt niet over als narcist hoor.
quote:
Hoe kan ik ooit mist in mijn hoofd hebben? Ik kan niet in mijn hoofd kijken zegmaar. Dat zie ik alleen op de weg als het mistig is.
Uhh, je hebt dan natuurlijk niet letterlijk mist in je hoofd. Dingen te letterlijk nemen, dat is wel wat autistisch. :+
pi_103310191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

"Kritiek verdragen ze slecht"

Treffend al zeg ik het zelf.
:D
pi_103310206
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:

De lengte van mijn piemel, wat doe je?!
Ik kort 'm iets in, was namelijk al pijnlijk bij de aanblik er van :7
pi_103310216
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D
"Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis zijn ambitieus en belust op roem en fortuin. Zij pochen over hun eigen prestaties, dromen van succes, denken dat ze uniek zijn in de wereld waardoor zij alleen begrepen kunnen worden door mensen die zelf bijzonder zijn. Zij willen graag bewonderd en op hun wenken bediend worden. Ook zijn zij vaak jaloers of denken juist dat anderen jaloers zijn op hen. Zij worden arrogant en hooghartig gevonden. De zelfoverschatting lijkt samen te hangen met een zeer kwetsbaar zelfgevoel. "

En hij gaf zelf al eens aan dat hij vaak arrogant genoemd wordt door anderen.
pi_103310218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

"Kritiek verdragen ze slecht"

Treffend al zeg ik het zelf.
Ik kreeg dagelijks kritiek op mijn opleidign. Vond het juist leuk om te horen aangezien ik het op kon bouwen. Ligt wel van de persoon in kwestie af, als ik het krijg te horen van een meid die de hele dag online is en denkt dat ze alles is, kan ik het minder goed ''verdragen''. Al lach ik nu wel gewoon hoor.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nogal ja. Heb je vaker last met beeldspraak?
Nee, niet altijd. Nu wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

"Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis zijn ambitieus en belust op roem en fortuin. Zij pochen over hun eigen prestaties, dromen van succes, denken dat ze uniek zijn in de wereld waardoor zij alleen begrepen kunnen worden door mensen die zelf bijzonder zijn. Zij willen graag bewonderd en op hun wenken bediend worden. Ook zijn zij vaak jaloers of denken juist dat anderen jaloers zijn op hen. Zij worden arrogant en hooghartig gevonden. De zelfoverschatting lijkt samen te hangen met een zeer kwetsbaar zelfgevoel. "

En hij gaf zelf al eens aan dat hij vaak arrogant genoemd wordt door anderen.
Neehoor. Alleen door één man, waarom verdraai jij alles.
pi_103310236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:45 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Mist kan zich vormen door afkoeling van zeer vochtige lucht (tot onder het dauwpunt) of door menging van koude met warme vochtige lucht. De vorming van mist hangt af van veel factoren, zoals luchtvervuiling, begroeiing, reliëf en de nabijheid van open water.

Mist kan ontstaan door afkoeling rond zonsondergang of vaak pas tegen zonsopkomst en vormt zich het eerst boven een weiland waarschijnlijk in de buurt van een sloot waar de lucht vochtig is. De eerste mist zien we dus meestal langs de weg en mistbanken die de weg opdrijven lossen daar in eerste instantie op door luchtbeweging en warmte van het verkeer. De mistvrije "tunnel" kan op sommige weggedeelten een tijdje standhouden, maar op andere plaatsen hangen de mistbanken meteen over de weg. Vooral zo'n situatie, met grote verschillen in zicht, is gevaarlijk voor verkeer dat pas in de mist snelheid mindert.
:') Ha ha, grappig.
pi_103310280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Ha ha, grappig.
Het spijt me maar dit was echt een inkoppertje.. :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_103310292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik krijg dagelijks kritiek. Vond het juist leuk om te horen aangezien ik het op kon bouwen. Ligt wel van de persoon in kwestie af, als ik het krijg te horen van een meid die de hele dag online is en denkt dat ze alles is, kan ik het minder goed ''verdragen''. Al lach ik nu wel gewoon hoor.

Ja ik geloof echt meteen dat je die reactie grappig vind inderdaad. Typisch ook dat je mij meteen af probeert te schilderen als iemand die hele dagen enkel zit te fokken, voel je je daar beter door?
pi_103310334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:

Neehoor. Alleen door één man, waarom verdraai jij alles.
Eentje maar? Wil je soms graag dat ik mijn tijd ga verdoen om de quotes te zoeken waarin je wat anders zegt?
pi_103310365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja ik geloof echt meteen dat je die reactie grappig vind inderdaad. Typisch ook dat je mij meteen af probeert te schilderen als iemand die hele dagen enkel zit te fokken, voel je je daar beter door?
Ik vind jou wel grappig, geloof het of niet. Nee, het is iets wat ik constateer vandaag op deze mooie dag.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Eentje maar? Wil je soms graag dat ik mijn tijd ga verdoen om de quotes te zoeken waarin je wat anders zegt?
Haha, ik zou het wel grappig vinden. Doe eens aangezien je altijd je gelijk wil halen op welke manier dan ook. Ik weet namelijk zeker van niet.
pi_103310391
* Pakt popcorn
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_103310453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
* Pakt popcorn
*pikt wat popcorn van gras
pi_103310541
pi_103310581
En ze doet het ook nog, priceless. Mensen die er alles voor over hebben om maar gelijk te hebben.
pi_103310588
@Kree

Ik heb het gelezen. Hier mijn opmerkingen:

* Je vroeg alweer wat zij deed, terwijl ze dit al verteld had eerder. Vinden vrouwen niet leuk als je dat vergeet. Je ging het toch terug lezen, dus had je dit ook moeten lezen. Verder had je wel wat verder kunnen doorvragen op dingen.

Maar het grote issue zit 'm in je lengte t.o.v haar lengte. Ik heb dezelfde lengte als zij en dat is gewoon een afknapper. Misschien heel oppervlakkig, maar wij willen ons ook een klein meisje voelen soms. Dus ik denk dat je in het gesprek nog niet zoveel verneukt hebt, maar dat ze je al afschrijft op basis van lengte. (Dit is bij mij iig een hard criteria, de rest boeit minder).

Ik zou geen energie meer steken in dit meisje :)
pi_103310591
Ik vind Scarlet trouwens minder in de reclame waar ze brunette is , maar Scarlet is leuk :Y
pi_103310611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Zoals het daar staat. Dan wil ik even alleen zijn en heb ik geen zin in zeurende mensen om me heen.
pi_103310667
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef mrk.n het volgende:
En ze doet het ook nog, priceless. Mensen die er alles voor over hebben om maar gelijk te hebben.
Altijd je gelijk willen halen.
pi_103310684
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik kort 'm iets in, was namelijk al pijnlijk bij de aanblik er van :7
Niet happen naar het baasje.
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
* Je vroeg alweer wat zij deed, terwijl ze dit al verteld had eerder. Vinden vrouwen niet leuk als je dat vergeet. Je ging het toch terug lezen, dus had je dit ook moeten lezen. Verder had je wel wat verder kunnen doorvragen op dingen.
Altijd leuk, hang ik een anekdote van een 10 minuten op in een 1op1 gesprek. Lacht ze heel lief, knikken enzo (doet net ofdat ze het interessant vind) En dan: "Vorige keer vertelde je hem toch iets beter..." ik- |:(
quote:
Energie is wel het laatste wat je in vrouwen moet steken.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103310699
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef GroenerDanGras het volgende:

Altijd je gelijk willen halen.
Ik heb het gewoon altijd, dan hoef ik het niet te halen :')
pi_103310725
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:59 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Zoals het daar staat. Dan wil ik even alleen zijn en heb ik geen zin in zeurende mensen om me heen.
Daar heeft nou nooit iemand last van. Wat een rare eigenschap.
pi_103310748
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:43 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb het gelezen. Hier mijn opmerkingen:

Maar het grote issue zit 'm in je lengte t.o.v haar lengte. Ik heb dezelfde lengte als zij en dat is gewoon een afknapper. Misschien heel oppervlakkig, maar wij willen ons ook een klein meisje voelen soms. Dus ik denk dat je in het gesprek nog niet zoveel verneukt hebt, maar dat ze je al afschrijft op basis van lengte. (Dit is bij mij iig een hard criteria, de rest boeit minder).

Nee serieus effe nu maar zou je echt denken dat die 2 centimeter verschil een afknapper was?
Bovendien kan ik niks doen aan me lengte en die is ook gewoon gemiddeld.

Dat eerste heb je gelijk in maarja ik kan ook niet alles onthouden.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen maar het gewoon voor mezelf eerst na moeten lezen.
das wel een punt.
Do what you love, love what you do!
pi_103310768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heeft nou nooit iemand last van. Wat een rare eigenschap.
Vind jij dat een rare eigenschap? Ik niet, dat is menselijk, -Strawberry-.
pi_103310769
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef Flepke het volgende:

Niet happen naar het baasje.
Het was een compliment sukkel :')

quote:
Altijd leuk, hang ik een anekdote van een 10 minuten op in een 1op1 gesprek. Lacht ze heel lief, knikken enzo (doet net ofdat ze het interessant vind) En dan: "Vorige keer vertelde je hem toch iets beter..." ik- |:(
Dat is behoorlijk lame ja. Misschien zorgen dat je dagelijks genoeg meemaakt om niet steeds met hetzelfde verhaal aan te komen? ;) Als je leuk kunt vertellen, kun je van elk stom iets wel iets grappigs maken. Maar niet iedereen bezit die kwaliteit. Oh en train je geheugen eens wat meer :P
pi_103310791
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik was eigenlijk met school bezig, maar wil je dat ik het alsnog opzoek dan?
pi_103310805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Scarlet trouwens minder in de reclame waar ze brunette is , maar Scarlet is leuk :Y
Ik vind het lekkerste wijf op aarde Jennifer Connely
pi_103310813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:04 schreef kree het volgende:

Nee serieus effe nu maar zou je echt denken dat die 2 centimeter verschil een afknapper was?
Bovendien kan ik niks doen aan me lengte en die is ook gewoon gemiddeld.

Dat eerste heb je gelijk in maarja ik kan ook niet alles onthouden.
Misschien had ik dat niet moeten zeggen maar het gewoon voor mezelf eerst na moeten lezen.
das wel een punt.
Ja, ik zou je hebben afgeschreven. Het feit dat dat haar 2e vraag is in jullie gesprek geeft aan dat zij het minstens zo belangrijk vindt. Dat jij er niks aan kan doen heeft zij toch geen boodschap aan :P Je hebt ook gemiddelde lengte, maar zij niet voor een vrouw ;)
pi_103310819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk met school bezig, maar wil je dat ik het alsnog opzoek dan?
Jij was gewoon aan het zoeken maar hebt niks kunnen vinden. Je hoeft niet weer opnieuw te zoeken, zonde van je tijd.
pi_103310844
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:06 schreef GroenerDanGras het volgende:

Ik vind het lekkerste wijf op aarde Jennifer Connely
Ze heeft wel grote wenkbrauwen in Requiem for a dream :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')