abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103449313
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Mooi dat je toegeeft dat jij graag zou gaan graaien ten koste van anderen. Heel duidelijk ook waarom je als een krolse kat tegen de benen van graaiers aanschurkt.
Mensen die te dom zijn het te zien verdienen het toch gewoon?

Eigenlijk zijn (waar dit topic over gaat) zij ook graaiers, omdat ze persé een groter huis willen hebben, dan hun collega's van de sociale werkplaats.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 13:20:24 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:21:25 #227
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_103449379
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Mooi dat je toegeeft dat jij graag zou gaan graaien ten koste van anderen. Heel duidelijk ook waarom je als een krolse kat tegen de benen van graaiers aanschurkt.
Weet je wat hij verschilt met jou?

Hij haat slechte mensen, jij haat goede mensen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_103449496
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mensen die te dom zijn het te zien verdienen het toch gewoon?

Eigenlijk zijn (waar dit topic over gaat) zij ook graaiers, omdat ze persé een groter huis willen hebben, dan hun collega's van de sociale werkplaats.
Nee dit topic gaat erover om jullie idolen die hun zakken volproppen ten koste van anderen te kunnen vrijspreken.
pi_103449508
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Het waren die bankdirecteurs die de leugens en hebzuchtpropagande verspreidden. En het waren die bankdirecteurs die wisten hoe het werkelijk zat. Ze hadden de macht en de kennis. Ze zijn dus 100% verantwoordelijk.
Ja, mensen hebben natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid :') Ze zijn natuurlijk gedwongen om hun spaargeld bij een Nederlandse bank weg te halen en ergens bij een bank neer te plempen in een land dat 2000 km verderop ligt :')

Jij bent typisch het voorbeeld waarom bankiers, burgers en overheden de komende jaren niet tot een constructief akkoord zullen komen. Wel constant de ene partij (de bankiers) de schuld geven, maar zélf, als burger, weigeren je eigen verantwoordelijkheid onder je ogen te zien. Ga zo door zou ik zeggen.
pi_103449538
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef mlg het volgende:

[..]

Weet je wat hij verschilt met jou?

Hij haat slechte mensen, jij haat goede mensen.
Ik neem het op voor eerlijke mensen.

Niet voor mensen die schijt hebben aan de samenleving en voor snel geld deze samenleving slopen.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:24:38 #231
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103449546
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef mlg het volgende:

[..]

Zwakken? Houd toch op, het zijn lastpakken.

Hij heeft gelijk, een wereld dat alleen uit de elite bestaat, is een veel betere wereld.
Goh, ik hoop maar dat je de boel een beetje ligt op te naaien. Dan zie ik er de humor wel van in.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:25:47 #232
294269 mlg
pi_103449599
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Ik neem het op voor eerlijke mensen.

Niet voor mensen die schijt hebben aan de samenleving en voor snel geld deze samenleving slopen.
Haha, noem je die onderklasse nou echt eerlijke mensen? Leef je gewoon in een waan, of ken je überhaupt deze klasse niet? In de onderklasse kun je je eigen familie nog geen eens vertrouwen.
pi_103449633
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja, mensen hebben natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid :') Ze zijn natuurlijk gedwongen om hun spaargeld bij een Nederlandse bank weg te halen en ergens bij een bank neer te plempen in een land dat 2000 km verderop ligt :')

Jij bent typisch het voorbeeld waarom bankiers, burgers en overheden de komende jaren niet tot een constructief akkoord zullen komen. Wel constant de ene partij (de bankiers) de schuld geven, maar zélf, als burger, weigeren je eigen verantwoordelijkheid onder je ogen te zien. Ga zo door zou ik zeggen.
Burgers hebben niet het overzicht op de financiele wereld. Die is te complex.

De bankiers wisten alles en hadden alle macht in handen. Die zijn 100% schuldig dus.

Het enige dat jij doet is anderen erbij halen omdat jouw idolen worden aangevallen.
pi_103449704
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:25 schreef mlg het volgende:

[..]

Haha, noem je die onderklasse nou echt eerlijke mensen? Leef je gewoon in een waan, of ken je überhaupt deze klasse niet? In de onderklasse kun je je eigen familie nog geen eens vertrouwen.
Lekker doorgaan met demoniseren van hele groepen mensen.

Maar een vinger naar de bankers wijzen mag niet.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:29:10 #235
294269 mlg
pi_103449773
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Lekker doorgaan met demoniseren van hele groepen mensen.

Maar een vinger naar de bankers wijzen mag niet.
Je wijst maar naar wie je wil, maar als jij 'alleen' bankiers aanwijst, dan wijs ik de onderklasse met twee vingers aan.

Je bent iemand die polarisatie veroorzaakt. Net zoals die occupy onzin het kapitalisme nog meer laat groeien. Wat moeten de mensen wel niet denken over een al die hippies die je 10 km verderop nog ruikt, en eruit zien als beesten? Denk je dat het kapitalisme zo echt overwonnen wordt?

Het gaat om de presentatie, en jij bent niet de meest geweldige presentatie om polarisatie tussen klassen tegen te gaan.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:33:29 #236
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_103449956
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:10 schreef mlg het volgende:

[..]

Zwakken? Houd toch op, het zijn lastpakken.

Hij heeft gelijk, een wereld dat alleen uit de elite bestaat, is een veel betere wereld.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_103450214
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Burgers hebben niet het overzicht op de financiele wereld. Die is te complex.

De bankiers wisten alles en hadden alle macht in handen. Die zijn 100% schuldig dus.

Het enige dat jij doet is anderen erbij halen omdat jouw idolen worden aangevallen.
Waarom zet je je spaargeld dan bij een bank als je er geen verstand van hebt?
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:42:40 #238
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103450311
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:40 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waarom zet je je spaargeld dan bij een bank als je er geen verstand van hebt?
Waar anders? De tijd dat je het loon in de loonhal ging ophalen is voorbij. Banken hebben teveel macht helaas.
pi_103450712
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:42 schreef Cherna het volgende:

[..]

Waar anders? De tijd dat je het loon in de loonhal ging ophalen is voorbij. Banken hebben teveel macht helaas.
Oh, dus ondanks dat je er geen kennis van hebt, plaats je je spaargeld tóch bij een bank? Waarom eigenlijk, om je kortetermijnwinst (= rente) binnen te tikken?
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:53:45 #240
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103451060
quote:
5s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oh, dus ondanks dat je er geen kennis van hebt, plaats je je spaargeld tóch bij een bank? Waarom eigenlijk, om je kortetermijnwinst (= rente) binnen te tikken?
Nee hoor. Mijn loon wordt automatisch afgedragen bij de bank(daar heb ik geen keus in). En van de rente bij de Rabo over je spaargeld word je echt niet rijk. Vooral al niet als het geen gigantische spaargelden zijn.
pi_103451073
quote:
5s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Omdat er niet echt een alternatief is. Ik heb het btw bij de Triodos bank staan. Daar heb ik nog relatief het meeste vertrouwen in.

Maar ook al had ik mijn geld in een ouwe sok bewaard. Aan de aanzienlijke schade van het gegraai ontkomt niemand.
pi_103451314
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:53 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn loon wordt automatisch afgedragen bij de bank(daar heb ik geen keus in). En van de rente bij de Rabo over je spaargeld word je echt niet rijk. Vooral al niet als het geen gigantische spaargelden zijn.
Waarom haal je je geld dan niet meteen weg als je loon gestort is?
pi_103451362
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:54 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Omdat er niet echt een alternatief is. Ik heb het btw bij de Triodos bank staan. Daar heb ik nog relatief het meeste vertrouwen in.

Maar ook al had ik mijn geld in een ouwe sok bewaard. Aan de aanzienlijke schade van het gegraai ontkomt niemand.
Sterker nog, je graait zelf ook mee in de drang naar je bonus. Je stalt je geld toch bij een bank, waarbij je rente krijgt?
pi_103451442
Het gaat me niet om de rente. Het gaat me om het feit dat leven zonder giraal te kunnen betalen behoorlijk vervelend is. Verder is je geld in een ouwe sok bewaren ook niet heel verstandig.
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:02:22 #245
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103451559
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waarom haal je je geld dan niet meteen weg als je loon gestort is?
Nou over het algemeen is het wel op naar een maand. Dat is met de huidige kosten geen enkel probleem.
Daar komt nog eens bij dat je alles automatisch moet overmaken(hypotheek,ziektekosten belastingen etc. mijn hypotheek verstrekker zal het niet accepteren als ik hem maandelijks contant mijn hypotheek bedrag kom geven. Tja dan kom je er bijna niet onderuit. Het is een noodzakelijk kwaad waar je helaas niet zonder kunt.
pi_103452461
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:59 schreef Arolsen het volgende:
Het gaat me niet om de rente. Het gaat me om het feit dat leven zonder giraal te kunnen betalen behoorlijk vervelend is. Verder is je geld in een ouwe sok bewaren ook niet heel verstandig.
Stop je je geld in een brandbestendige kluis ^O^

Het gaat erom dat iedereen aan graaien mee doet en voor de kortetermijnwinst gaat. Als winkels kortingen aanbieden, vliegen mensen erop af om een koopje te doen. Mensen willen steeds de nieuwste producten hebben, wat een run op de beperkte hoeveelheid grondstoffen veroorzaakt. Mensen willen vermogen opbouwen, vandaar dat ze hun geld bij de bank zetten op rente te vangen. Biedt een andere bank hogere rente, dan zetten ze hun geld daar: voor de kortetermijnwinst.
pi_103452578
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nou over het algemeen is het wel op naar een maand. Dat is met de huidige kosten geen enkel probleem.
Daar komt nog eens bij dat je alles automatisch moet overmaken(hypotheek,ziektekosten belastingen etc. mijn hypotheek verstrekker zal het niet accepteren als ik hem maandelijks contant mijn hypotheek bedrag kom geven. Tja dan kom je er bijna niet onderuit. Het is een noodzakelijk kwaad waar je helaas niet zonder kunt.
Ja, dat is zo, maar in het geval van een hypotheek doe jij wel bewust zaken met de bank ;)

Echter, doe jij nu ook weer aan graaien. Je hebt geen geld om een huis te kopen, vandaar dat je een hypotheek neemt, net als de meeste mensen. Met alle risico's van dien, omdat onze nationale hypotheekschuld nu al meer dan 100% van ons BBP bedraagt, wat een bedreiging voor onze economie kan zijn of worden. Zie je, iedereen doet aan graaien, speculeren, waarbij risico's worden genomen ;)
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:32:56 #248
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103453122
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja, dat is zo, maar in het geval van een hypotheek doe jij wel bewust zaken met de bank ;)

Echter, doe jij nu ook weer aan graaien. Je hebt geen geld om een huis te kopen, vandaar dat je een hypotheek neemt, net als de meeste mensen. Met alle risico's van dien, omdat onze nationale hypotheekschuld nu al meer dan 100% van ons BBP bedraagt, wat een bedreiging voor onze economie kan zijn of worden. Zie je, iedereen doet aan graaien, speculeren, waarbij risico's worden genomen ;)
Natuurlijk. Daarom dat ik ook al zei dat banken de macht hebben. Je komt er helaas niet onderuit. Zolang kopen goedkoper dan huren blijkt is kopen in mijn geval gunstiger. Als Brussel ons met een huurgrens opzadelt dat ik verplicht ben 850 euro huur te betalen en mij het huren onmogelijk maakt maar met kopen op 650 zit, dan is de keuze snel gemaakt
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:03:53 #249
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103454377
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

In Nederland heeft de overheid het kopen van een huis zwaar gesubsidieerd en daarmee de prijzen opgedreven, wat je kunt zien aan de grondprijs voor bouwgrond.

Graaiers heb je in alle lagen van de bevolking, maar niet iedereen is een graaier. Integendeel, veel menselijke motieven zijn ondergesneewd in de hitsige marktideologische beweging, die iedereen heeft willen wijsmaken dat je een assertieve extraverte doener moet zijn, die tomeloos streeft naar meer status en geld. Ik denk o.a. aan de instrumentele kijk op wetenschap, die onder de invloed van de markt is doorgevoerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 23-10-2011 17:59:20 ]
The view from nowhere.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:49:36 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103455981
Alsjeblieft Zienswijze. Je wordt steeds absurder.

Nu ga je van Henk en Ingrid verwachten dat ze ieder moment de complete handel en wandel van een bank snappen en kunnen beoordelen en dat ze anders alles maar contant moeten betalen. :')

Banken zijn nu eenmaal nodig om het financiele verkeer enigzins smooth te laten verlopen en het verlenen van kapitaal aan bedrijven. Dat is een complex proces dat maar weinig mensen echt doorgronden. Daar moet een samenleving op kunnen vertrouwen. En dat vertrouwen is behoorlijk geschonden.

Je schijnt op een of andere manier nog steeds niet te willen begrijpen dat andermans geld en vertrouwen misbruiken door willens en wetens te grote risico's te nemen echt verkeerd is en de mensen die die risico's namen echt de blaam treft. Niet een burger die banken nodig heeft voor zijn financiele verkeer.
  zondag 23 oktober 2011 @ 16:04:54 #251
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_103456715
ING-girobetaalrekening of
Icesave 5,5% internetspaarrekening?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 23 oktober 2011 @ 16:18:52 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103457308
Ik heb een ING rekening, eigenlijk nog steeds dezelfde rekening die mijn ouders bij mijn geboorte geopend hebben.

Met mensen die bij Icesave gingen zitten heb ik wat minder medelijden. Maar als het om de systeembanken gaat vind ik dat je er als samenleving op moet kunnen vertrouwen. Gaat dat mis dan heeft immers iedereen daar last van.
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:41:50 #253
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_103463041
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:18 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb een ING rekening, eigenlijk nog steeds dezelfde rekening die mijn ouders bij mijn geboorte geopend hebben.

Met mensen die bij Icesave gingen zitten heb ik wat minder medelijden. Maar als het om de systeembanken gaat vind ik dat je er als samenleving op moet kunnen vertrouwen. Gaat dat mis dan heeft immers iedereen daar last van.
Daarom moet er ook minstens een nutspaarbank zijn, dus een volledige staatsbank, voor mensen die risicomijdend willen zijn, zeg maar als de oude Giro
Waar je gewoon veilig kunt sparen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_103463489
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Daarom moet er ook minstens een nutspaarbank zijn, dus een volledige staatsbank, voor mensen die risicomijdend willen zijn, zeg maar als de oude Giro
Waar je gewoon veilig kunt sparen
Dat kan je nu toch ook bij de Rabobank of Triodos?
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:00:49 #255
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_103463711
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat kan je nu toch ook bij de Rabobank of Triodos?
Die RABO is ook commercieel en de Triodos is ook geen staatsbank, mensen willen een bank kunnen vertrouwen
Die wel kostendekkend moet werken
pi_103463850
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die RABO is ook commercieel en de Triodos is ook geen staatsbank, mensen willen een bank kunnen vertrouwen
Die wel kostendekkend moet werken
Ze zijn over het algemeen wel risicomijdend. Vooral de Triodos.
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:15:50 #257
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_103464267
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ze zijn over het algemeen wel risicomijdend. Vooral de Triodos.
maar ze werken allemaal met een winstleveradge dus met 100.000 euro spaargeld in 10 miljoen hypotheken beleggen, en dat wil ik niet
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:06:56 #258
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103466888
Ach bovendien is het zo dat systeembanken als ze omvallen een dominoeffect veroorzaken. Daarom alleen al moet het gewoon niet gebeuren.
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:56:38 #259
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_103469846
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maar ze werken allemaal met een winstleveradge dus met 100.000 euro spaargeld in 10 miljoen hypotheken beleggen, en dat wil ik niet
En waar moet die overheidsbank dan in investeren?
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:04:57 #260
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_103470492
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef Hexagon het volgende:
Ach bovendien is het zo dat systeembanken als ze omvallen een dominoeffect veroorzaken. Daarom alleen al moet het gewoon niet gebeuren.
Dus alle systeembanken staatsbanken maken?
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:16:21 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103471318
Nee, gewoon de regels en toezicht herstellen zoals die tientallen jaren is geweest.
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:18:35 #262
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_103471496
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef Hexagon het volgende:
Nee, gewoon de regels en toezicht herstellen zoals die tientallen jaren is geweest.
Voor de globalisering?
Toen banken nog klein waren.
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:20:20 #263
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103471647
TT : de Roverheid is toch wel de geniepigste....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:22:46 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103471847
Hier staan wel wat voorbeelden van waar het mis ging

http://vorige.nrc.nl/econ(...)ecennia_deregulering

http://www.globalinfo.nl/(...)en-deregulering.html

Overigens is iedereen daar met open ogen ingetrapt. Maar je moet leren van je fouten. Eens maar nooit meer dit dus.
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:36:11 #265
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_103472960
Dat waren ook de lessen van het socialisme.
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:44:48 #266
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103473701
Leren... dit kwam in de jaren dertig vorige eeuw nog voor.
Menselijke generaties leren niet, leven we (als gros) te kort voor als massa.
Politici maken ook grof gebruik van de slechte geheugens en niet lerende generaties, die willen altijd dat we vergeten en vooruit kijken, hun fouten hebben ze dan van geleerd, zogenaamd, dit nooit weer en shit....
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:46:50 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103473908
Och we verbranden in ieder geval geen Groenlinks vrouwtjes meer omdat we denken dat het heksen zijn.

Dus ik heb wel wat vertrouwen in de mens dat het met horten en stoten vooruit gaat.
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:54:32 #268
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_103474456
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef Hexagon het volgende:
Och we verbranden in ieder geval geen Groenlinks vrouwtjes meer omdat we denken dat het heksen zijn.

Dus ik heb wel wat vertrouwen in de mens dat het met horten en stoten vooruit gaat.
Ik wacht op een nieuwe era, overeenkomstig met de Dark Ages
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:04:39 #269
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103475311
L’histoire se répète krijgen we (Elke generatie) telkens opnieuw.
De _gehele_(!) wereld had al een relatief aards paradijs kunnen zijn.
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:00:05 #270
322645 Voorschrift
See if I care
pi_103479365
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef Hexagon het volgende:

Ze zijn inderdaad vervangen door PvdA vrouwtjes, dus er is vooruitgang.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')