Wat vooraf ging.....quote:Mo breekt met Constanza Breukhoven
AMSTERDAM - Mo heeft een paar weken geleden een punt gezet achter zijn relatie met Constanza Breukhoven. Hij is er achtergekomen dat ze bijklust als webcam girl.
Dit vertelt Mo in Shownieuws. Hij dacht dat zijn verloofde helpdeskmedewerker was, maar Constanza zou veel verder gaan om haar klanten te behagen. "Ik heb het gezien en meegemaakt waar de kinderen bij waren", vertelt Mo. "Hier wil ik niets mee te maken hebben."
Mo stoort zich er ook aan dat Constanza diep in de schulden zit. "We hebben het toch al gauw over een bedrag van 10.000 euro. Ze brengt mijn gezin alleen maar in de problemen. Ik ben uitgeknokt. Ik kan niet meer. Het is beter om deze relatie te verbreken." De twee stonden op het punt te gaan trouwen.
Constanza en Mo hebben een turbulente relatie achter de rug. Eind 2010 werden de twee gearresteerd, omdat ze de kluis van Constanza's vader Hans Breukhoven zouden hebben leeggeroofd. De rechtszaken zijn nog in volle gang. In januari moest Mo zich melden bij de rechtbank wegens het bedreigen van een autohandelaar. Kinderen Soraiya en Semmy hebben een tijdje bij hun oma Connie gewoond. Inmiddels wonen ze weer thuis, maar ze staan nog wel onder toezicht van Jeugdzorg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:21 schreef Vivi het volgende:
Ooit las ik "Also sprach Zarathustra"(Nietschze). Een boek waarvan ik soms 3 regels lag, het dichtklapte en de inhoud van wat ik las op me in moest laten werken. Dit boek lezen was een soortgelijke ervaring. Om totaal andere redenen, dat wel. Wat ik vooral opmerkelijk vond was de manier waarop Cons A man onze sympathie tracht te winnen door haar jeugherinneringen op te rakelen. "Ik was een echte dondersteen". De lezer ziet nu een soort vrouwelijke Pietje Bell voor zich. "Zo gooide ik een ruit in bij de buurvrouw als ik mijn zin niet kreeg, sleurde mijn bebrilde klasgenootje aan haar haren door de bus, en terroriseerde mijn vriendinnetjes" Euh...?
quote:door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.
Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.
Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Het boek begint met haar adoptie en loopt tot aan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010.
quote:Connie wilde Constanza te lijf gaan
AMSTERDAM - VIDEO De sfeer in de villa van de familie Breukhoven was zo explosief, dat vader Hans tussenbeide moest komen; anders was een razende Connie dochter Constanza te lijf gegaan..
Connie wilde Constanza te lijf gaan
bron met filmpje
Dat blijkt uit een nieuwe "verbijsterende" biografie "Gevlucht uit de gouden kooi" van Constanza Breukhoven waarover Evert Santegoeds spreekt in de Privéflits van De Telegraaf.
Verder was Evert op bezoek bij Demis Roussos. De zanger vindt dat Europa de Grieken dankbaar mag zijn voor de financiële chaos in zijn land..
quote:Constanza klapt uit ‘De Breuckhove!’
• Volgens haar uitgeverij overweegt Constanza afstand te doen van de naam Breukhoven. FOTO: ANP
De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Via haar eigen site constanzabreukhoven.nl kan het boek vanaf vandaag zelfs al worden besteld. Constanza beschrijft het dagelijkse leven in de Wassenaarse villa ‘De Breuckhove’ van haar ouders Hans en Connie zoals het er, volgens haar, tijdens hun getrouwde leven in werkelijkheid aan toe ging. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.
Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Een ding zal de lezer snel duidelijk worden; het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.
Aantekeningen
Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Pas enkele maanden geleden ontstond er, samen met een ghostwriter, het plan om ook echt een boek te maken dat zij, naar eigen idee, Gevlucht uit Gouden Kooi doopte. Het boek begint met haar adoptie en loopt totaan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010. In deze zaak werden Constanza en haar vriend Mo door Hans Breukhoven meteen als daders aangewezen. Constanza werd veroordeeld en wacht haar hoger beroep af.
De kluisroof heeft de verhoudingen binnen de familie van cd-magnaat Breukhoven hoe dan ook op scherp gezet, wat mag blijken uit de kwestie die daarna volgde rond de kinderen van Constanza en Mo die door ‘oma Connie’ worden opgevoed. „Dat de biografie Constanza niet in dank zal worden afgenomen is haar duidelijk”, zegt Eurofun . „Dit is dan ook het laatste wat zij onder deze naam doet. Zij overweegt afstand te doen van de naam Breukhoven. ”
Even uit mijn hoofd was het iig tot November geloof ik...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Laten we hopen dat die kinderen bij hun grootouders kunnen blijven.
lijkt gewoon op zijn vaderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zoontje lijkt een chromosoompje teveel te hebben
Van wie ben je dan fan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Vergeet in de OP niet dat er zelfs fans zich speciaal voor dit topic aanmelden!
Ja mensen, het is toch wel smullen om te lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar naar wie gaat het boek nu toe? Wil ik graag volgen
Whatcha talkin' 'bout, Willis?quote:
Zie vorig topic, er was iemand die zich hiervoor op Fok! Heeft aangemeld.quote:
Volgens mij wilde die het boek gewoon graag gratis lezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zie vorig topic, er was iemand die zich hiervoor op Fok! Heeft aangemeld.
Con heeft tot November nog de kindjes, ik denk dat ze stil is tot er uitslag van Jeugdzorg isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind het btw verdacht stil vanuit de hoek van Con en HansOf heb ik wat gemist?
verstandig van haar. Maar had op zijn minst toch wel een reactie van haar in 1 van de roddelprogramma's verwachtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Con heeft tot November nog de kindjes, ik denk dat ze stil is tot er uitslag van Jeugdzorg is
Als mod moet je wel op de hoogte zijn jaquote:
Ja, dat wordt onderuit op de bank met een goed boekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebbie wat te doen dit weekend, Ole
ga hem morgen lezen. Wil jij hem na mij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:03 schreef xChar het volgende:
[..]
En, en, en en? Al uit? Is het wat?
Of is het zo goed dat je het een tweede keer wilt lezen
Noooooquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Die nieuwe lover van Hansepans is al aan het verConnen. Opgespoten lippen!
Zag ik net bij Wat Is Het Nieuws.
Zal ze toch niet in de shop van Con gedaan hebben dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Denk het niet, want Con kennende zou ze wel de hele bovenlip hebben opgeblazen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal ze toch niet in de shop van Con gedaan hebben dan?
Zo te zien deed ze dat in 2009 alquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
bij mij. Bijna uit. Wie is de volgende?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij wie is HET BOEK VAN 2011 nu?
quote:Connie Breukhoven: 'Constanza altijd welkom'
van onze redactie
AMSTERDAM - Conny Breukhoven wil haar dochter Constanza, die tegenwoordig Amanda heet, laten weten dat de deur altijd voor haar open staat.
De diva houdt vol dat ze, ondanks alles wat er is gebeurd, de kluisroof en het onthullende boek dat haar dochter publiceerde, altijd van haar oudste dochter zal blijven houden. "Ik weet dat ze eigenlijk nooit meer iets met ons te maken wil hebben, maar wellicht krijgt ze toch ooit spijt van alles wat ze veroorzaakt heeft", vertelt ze in Story.
"Als dat moment daar is, zal ze ervaren dat ik haar niet zal wegsturen. Ondanks alles wat er gebeurd is, blijft ze altijd mijn dochter. (...) Als ze zich realiseert wat ze gedaan heeft, en het besef bij haar doordringt dat ze een warme familie heeft achtergelaten, komt ze wellicht bij zinnen."
De kans dat het tweetal zich in de nabije toekomst zal verzoenen, lijkt, als het aan Constanza ligt echter klein. Eerder dit jaar liet ze weten voorgoed afstand te doen van de naam Breukhoven en voortaan weer door het leven te gaan als Amanda Morales, de naam die haar biologische moeder uit Colombia haar gaf.
Ah dus vandaar dat Con ook wil verzoenenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Ole het volgende:
Nu bij boulevard
Kinderen gaan terug naar Man en Mo
ze klonk wel erg aangeslagen, ben niet bepaald Con fan, maar in deze gate toch zeker team Conquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Ole het volgende:
Nu bij boulevard
Kinderen gaan terug naar Man en Mo
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze klonk wel erg aangeslagen, ben niet bepaald Con fan, maar in deze gate toch zeker team Con
quote:Huwelijk voor Constanza Breukhoven?
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven, die eigenlijk Amanda genoemd wil worden, heeft haar status op Facebook veranderd naar 'verloofd'
Dit zou dus kunnen betekenen dat Constanza van plan is om te gaan trouwen met Mo.
Kwade tongen vinden dit echter opmerkelijk omdat de twee geen innige relatie meer zouden hebben. Mo zou zichzelf enige tijd geleden tijdelijk hebben laten uitschrijven uit hun gezamenlijke woning in Sneek.
Maar Mo woont nu weer samen met Constanza en het stel probeert met man en macht het turbulente leven achter zich te laten omdat zij sinds kort hun kroost Soraiya en Semmy weer in huis hebben. Constanza en Mo wisten de kinderrechter ervan te overtuigen dat zij de kinderen een goede thuisbasis konden bieden.
Dit lijkt me prietpraat. Waarom zou-ie dat doen? Tijdelijk?quote:Mo zou zichzelf enige tijd geleden tijdelijk hebben laten uitschrijven uit hun gezamenlijke woning in Sneek.
Connie heeft de kids naar Amanda gebrachtquote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Bij de herhaling van Boulevard zeiden ze gisteravond dat er nieuws voor Connie was, iemand toevallig gezien wat het was?
Dat zal vast geen recente foto zijn, gok ik zo?quote:
Denk het ook nietquote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zal vast geen recente foto zijn, gok ik zo?
Van haar sitequote:SORAIYA EN SEMMY ZIJN DEFINITIEF BIJ ONS TERUG!
Wat zijn we blij! Soraiya en Semmy zijn terug bij Mo en mij. En nu niet voor een dagje of weekeendje, maar voor altijd!
Dat u op deze plek meer dan een maand niets van mij gelezen heeft ook alles met de terugkeer van onze kinderen te maken.
Jeugdzorg wilde, en daar hadden ze natuurlijk gelijk in, rust rond Soraiya en Semmy.
De afgelopen tijd waren ze ook al veel vaker dan een dagje of een weekendje bij ons in het kader van het terugplaatsingstraject. Ze zijn zelfs al naar hun nieuwe school geweest!
Gisteren, een mooier Sinterklaascadeau had ik me niet kunnen wensen, heeft oma Connie ze naar Sneek gebracht. Heel lief had ze ook nog winterkleding voor onze schatjes gekocht.
Een keer per maand gaan Soraiya en Semmy vanaf nu een weekendje bij Connie logeren, want wat er ook gebeurd is en hoe ik ook denk over mijn moeder, het blijft natuurlijk wel de oma van mijn kinderen.
En die oma heeft het afgelopen jaar ook goed voor Soraiya en Semmy gezorgd. Laat daar geen misverstand over bestaan!
Vandaag, op 6 december 2011, begint ons nieuwe leven. Het leven van Amanda, Soraiya en Semmy Morales!
Een naam die we met trots dragen tot de dag dat Mo en ik gaan trouwen! Dan heten we Amanda, Soraiya en Semmy Morales-Kantou.
Wanneer onze Marokkaanse bruiloft is? Dat houden we geheim.
Vanaf nu speelt ons leven zich buiten de publiciteit af. Vandaag is mijn leven, en dat van mijn kinderen en mijn Mo, echt opnieuw begonnen. En daar passen geen camera's bij.
Wie mij in de afgelopen periode gesteund heeft: DANK!
Wie mij verguisd heeft: iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Mijn 'Gevlucht uit Gouden Kooi' is nu eenmaal mijn waarheid. en zoals ik al eerder geschreven heb: er zijn twee mensen die weten dat mijn boek de waarheid bevat en dat zijn mijn adoptiemoeder en ik.
Het ga u goed!
Amanda Morales, Mo Kantou, Soraiya en Semmy Morales.
Maar...MAAR...MAAR HET TWEEDE DEEL DAN???!?!?!?!?!quote:Vanaf nu speelt ons leven zich buiten de publiciteit af. Vandaag is mijn leven, en dat van mijn kinderen en mijn Mo, echt opnieuw begonnen. En daar passen geen camera's bij
Ik zou hem wel willen lezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:07 schreef Ole het volgende:
Heb het boek nog steeds. Nog iemand geinteresseerd of maken we de ketting rond?
quote:do 08 dec 2011, 19:51
Connie Breukhoven maakt zich geen zorgen van onze redactie
AMSTERDAM - Connie Breukhoven lijkt zich geen zorgen meer te maken over de beslissing van de kinderrechter en Jeugdzorg om haar kleinkinderen weer bij Constanza en haar vriend Mo te laten wonen.
Vlak nadat bekend werd dat Sorayia en Semmy terug naar hun moeder zouden gaan, uitte Connie nog openlijk haar zorgen ""Zelfs in haar eigen boek vertelt Constanza erover hoe agressief ze is. Ik heb mijn zorgen ook neergelegd bij bureau Jeugdzorg, maar daar is blijkbaar niets mee gedaan."
Maar inmiddels heeft Connie, die haar kleinkinderen eerder deze week naar hun ouders bracht, haar mening 180 graden bijgesteld. "Als jeugdzorg en de kinderrechter van mening zijn dat het veilig voor de kinderen is om terug te gaan naar Constanza en Mo, wie ben ik dan om mijn zorgen erover te uiten", vertelt ze aan RTL Boulevard.
"Tegen Constanza heb ik ook gezegd: 'missie geslaagd'. De kindjes zijn niet de dupe geworden van de situatie en ook niet verwend."
bronquote:Constanza’s vriend Mo opgepakt
BERLICUM, donderdag
Mo K., de partner van Connie Breukhovens pleegdochter Constanza, isgearresteerd omdat hij een autohandelaar, diens vrouw en kinderen in Berlicum gruwelijk heeft bedreigd.
Ook Mo’s broer Ibrahim zit achter de tralies vanwege de bizarre gebeurtenissen van afgelopen dinsdag.
De twee worden ervan verdacht daar een autohandelaar en zijn gezin te hebben belaagd. Het openbaar ministerie spreekt van ‘zeer ernstige bedreigingen’. Mogelijk reed het duo tijdens een achtervolging door Berlicum ook nog een fietser tegen de vlakte.
De broers zouden met de autohandelaar ruzie hebben over een wagen. Het duo drong de woning van de handelaar binnen en zou daar een pistool tegen het hoofd van de vrouw des huizes hebben gezet. De aanwezige kinderen waren getuige.
De bedreigde vrouw vertelde de overvallers dat haar man in zijn zaak was, waarop de twee broers weer in hun auto stapten. De Brabantse waarschuwde onmiddellijk de politie.
De arrestatie van Mo kan verstrekkende gevolgen hebben voor zijn gezin. Mo en Constanza kregen hun kinderen onlangs bij wijze van proef weer toegewezen door jeugdzorg. De kleuters woonden eerder bij oma Connie ’Vanessa’ Breukhoven na de diefstal uit de kluis van de Breukhovens. Constanza is veroordeeld; het onderzoek tegen Mo loopt nog.
Ik denk dat de achternaam van de kindertjes op dit moment niet hun grootste probleem is...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:22 schreef Leandra het volgende:
Maar, als de kinderen zijn achternaam niet hebben en hij ze ook niet erkend heeft, dan zou het effect van deze arrestatie nog kunnen meevallen.
Inderdaad. Bovendien is mama óók veroordeeld hè, voor die kluiskraak. Dus die achternaam helpt hen ook niet de winter door.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat de achternaam van de kindertjes op dit moment niet hun grootste probleem is...
Nee dat klopt, maar als ze nu niet de achternaam van papa hebben, terwijl Constanza/Amanda wel zegt dat ze die gaan krijgen, dan zou je kunnen concluderen dat de kans groot is dat papa ze (nog) niet erkend heeft....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat de achternaam van de kindertjes op dit moment niet hun grootste probleem is...
quote:do 12 jan 2012, 15:12
Constanza's vriend weer vrij
door Jolande van der Graaf
BERLICUM - Mo K., de partner van Connie Breukhovens pleegdochter Constanza, is weer op vrije voeten. Ook zijn broer Ibrahim, die afgelopen dinsdag eveneens achter tralies belandde wegens vermeende doodsbedreigingen aan het adres van een Brabantse autohandelaar en diens gezin, is woensdagavond op vrije voeten gesteld.
Volgens een zegsman van de Brabantse politie zijn de twee gehoord en is er onvoldoende grond om de mannen nog langer vast te houden. “Tegen de twee verdachten wordt proces-verbaal opgemaakt wegens bedreiging en vernieling. Het is aan het openbaar ministerie om te beslissen of zij strafrechtelijk vervolgd worden.”
Mo en Ibrahim K. werden dinsdag gearresteerd nadat zij in het Brabantse dorp Berlicum met geweld de woning van de autohandelaar zouden zijn binnendrongen en vervolgens diens vrouw en kind ernstig bedreigden. Volgens de politie werd ook de 33-jarige autohandelaar het slachtoffer van bedreigingen en een achtervolging. De recherche is op zoek naar getuigen en speurt bovendien naar een fietser die tijdens de achtervolging zou zijn aangereden.
Sneu dat er kinderen zijn betrokken maar wat een lekkere gate dit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef Ole het volgende:
Oeh hij schijnt ook weg te zijn bij Cons Amanda
Zonde is dat, zo'n leuk stel, voorbeeldig bijna en dan gaat het toch mis. Zo jammer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef Ole het volgende:
Oeh hij schijnt ook weg te zijn bij Cons Amanda
bronquote:Partner Constanza Breukhoven weer op vrije voeten
’We zijn ten einde raad’
BERLICUM, vrijdag
Doodsbang voor de vrijgelaten Mo en Brahim K. zijn de Brabantse autohandelaar Sem van Nispen (32) en zijn gezin.
„Die broers drongen dinsdag mijn huis binnen, bedreigden mijn vrouw, ons tweejarige kindje en mijn moeder te vermoorden en lopen nota bene alweer vrij rond. Ondertussen blijven ze ons bestoken met dreigsms’jes. De politie doet er niets aan. We zijn ten einde raad.”
Drugshandel
Een week geleden blijkt de politie een inval en huiszoeking te hebben verricht bij Mo en Brahim K., respectievelijk de partner en zwager van Constanza Breukhoven. De politie bevestigt dat een woning van een van de twee verdachten is doorzocht, maar wil niet zeggen op grond van welke feiten dat gebeurde. Eerder betichtte een anonieme getuige Mo K. in deze krant al van harddrugshandel. Tegen K. loopt bovendien nog een strafrechtelijk onderzoek voor de miljoenenroof uit de kluis van Hans en Conny Breukhoven.
Volgens autohandelaar Sem van Nispen was de politie-inval bij een van de broers de aanleiding voor zijn problemen. „Brahim K. had bij mij een Volkswagen Golf gekocht, vervolgens had ik twee wagens bij hem afgenomen. Dat ging allemaal volgens de boeken. Ik kan alles verantwoorden. Maar begin dit jaar kregen die lui een inval waarbij de politie negenduizend euro in beslag nam.”
Volgens Van Nispen probeerde Brahim K. hem vervolgens aan te zetten tot valsheid in geschrifte met het oogmerk het, waarschijnlijk uit criminele activiteiten verkregen, geld terug te krijgen. „K. wilde dat ik me voor dat bedrag zou verantwoorden. Daar paste ik voor. Ik wil niets met criminele praktijken te maken hebben. Ook weigerde ik voor hem in Duitsland een dure Mercedes aan te schaffen, waarin die broers dan gingen rondrijden. Vanaf dat moment begon de ellende.”
Van Nispen zegt voortdurend en stelselmatig met de dood te zijn bedreigd. „Via sms, per telefoon. Het bleef maar doorgaan. Tot Brahim K. en zijn broer Mo dinsdag opeens mijn huis binnendrongen. Mijn vrouw Linda zag hoe zij met een zwaar, donker voorwerp, vrijwel zeker een vuurwapen, een ruit aan diggelen sloegen. Ons tweejarige zoontje Jason stond juist bij de deur. De broers drongen naar binnen en schreeuwden tegen mijn vrouw dat zij ons kind, mijn moeder en haar kapot zouden schieten. Het was verschrikkelijk, mijn familie is er nog steeds kapot van.”
Achtervolging
Linda van Nispen wist haar man telefonisch te waarschuwen. „Ik ben in mijn auto gesprongen en zag de broers net wegrijden. Ik had wat maten gebeld en heb met hen de achtervolging ingezet, onderwijl had ik telefonisch contact met de politie. Onderweg zag ik Mo K. uit het autoraam hangen en een pistool weggooien. Verderop reden zij een scholiere op de fiets aan. Uiteindelijk konden we die twee klemrijden en sloeg de politie, die ook achter ons aanreed, Mo en Brahim K. in de boeien.”
Zelfs toen het duo vastzat, was Van Nispen naar eigen zeggen niet van hen af. „Vervolgens begon een jongere broer, Fouad K., mij te bellen. Tot onze verbijstering stonden Mo en Brahim K. woensdag alweer buiten. Nog diezelfde middag kreeg ik alweer de eerste dreig-sms’jes."
Volgens de politie zijn er geen gronden om de broers K. nog langer vast te houden.
Advocaat Gerard Maton, raadsman van Mo K., zei gisteren: „Mijn cliënt vertelt een heel ander verhaal. Zijn broers hebben drie auto’s verkocht aan de handelaar, maar steeds kwam deze ondernemer met andere smoezen om de koopprijs van 12.000 euro niet te betalen.”
Volgens de raadsman wilden Mo K. en zijn broer aan Van Nispen vragen waarom hij niet over de brug komt.
Gewoon, een aardig vraaggesprek. Niks meer, niks minder.quote:Volgens de raadsman wilden Mo K. en zijn broer aan Van Nispen vragen waarom hij niet over de brug komt.
Thuis, bij de autohandelaar. Met een kopje koffie erbij en het kind des huizes paardjerijdend op een knie. Terwijl de vrouw des huizes koekjes op een schaaltje legt, in afwachting van haar man die zo over de brug thuiskomtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon, een aardig vraaggesprek. Niks meer, niks minder.
Maar omdat het Marokkanen zijn, voelt het Hollandse hoeksteen van de samenleving-gezin zich direct weer bedreigd. Zo typerend voor de angstcultuur waarin ons land gevangen zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Thuis, bij de autohandelaar. Met een kopje koffie erbij en het kind des huizes paardjerijdend op een knie. Terwijl de vrouw des huizes koekjes op een schaaltje legt, in afwachting van haar man die zo thuis en over de brug komt
Maar deze kant van de medaille hoor je nooit hè? In plaats van dat de media daar nou eens over schrijft!,!!,!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar omdat het Marokkanen zijn, voelt het Hollandse hoeksteen van de samenleving-gezin zich direct weer bedreigd. Zo typerend voor de angstcultuur waarin ons land gevangen zit.
Koekie bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |