Ja, dat wordt onderuit op de bank met een goed boekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebbie wat te doen dit weekend, Ole
ga hem morgen lezen. Wil jij hem na mij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:03 schreef xChar het volgende:
[..]
En, en, en en? Al uit? Is het wat?
Of is het zo goed dat je het een tweede keer wilt lezen
Noooooquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Die nieuwe lover van Hansepans is al aan het verConnen. Opgespoten lippen!
Zag ik net bij Wat Is Het Nieuws.
Zal ze toch niet in de shop van Con gedaan hebben dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Denk het niet, want Con kennende zou ze wel de hele bovenlip hebben opgeblazen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal ze toch niet in de shop van Con gedaan hebben dan?
Zo te zien deed ze dat in 2009 alquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
bij mij. Bijna uit. Wie is de volgende?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij wie is HET BOEK VAN 2011 nu?
quote:Connie Breukhoven: 'Constanza altijd welkom'
van onze redactie
AMSTERDAM - Conny Breukhoven wil haar dochter Constanza, die tegenwoordig Amanda heet, laten weten dat de deur altijd voor haar open staat.
De diva houdt vol dat ze, ondanks alles wat er is gebeurd, de kluisroof en het onthullende boek dat haar dochter publiceerde, altijd van haar oudste dochter zal blijven houden. "Ik weet dat ze eigenlijk nooit meer iets met ons te maken wil hebben, maar wellicht krijgt ze toch ooit spijt van alles wat ze veroorzaakt heeft", vertelt ze in Story.
"Als dat moment daar is, zal ze ervaren dat ik haar niet zal wegsturen. Ondanks alles wat er gebeurd is, blijft ze altijd mijn dochter. (...) Als ze zich realiseert wat ze gedaan heeft, en het besef bij haar doordringt dat ze een warme familie heeft achtergelaten, komt ze wellicht bij zinnen."
De kans dat het tweetal zich in de nabije toekomst zal verzoenen, lijkt, als het aan Constanza ligt echter klein. Eerder dit jaar liet ze weten voorgoed afstand te doen van de naam Breukhoven en voortaan weer door het leven te gaan als Amanda Morales, de naam die haar biologische moeder uit Colombia haar gaf.
Ah dus vandaar dat Con ook wil verzoenenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Ole het volgende:
Nu bij boulevard
Kinderen gaan terug naar Man en Mo
ze klonk wel erg aangeslagen, ben niet bepaald Con fan, maar in deze gate toch zeker team Conquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Ole het volgende:
Nu bij boulevard
Kinderen gaan terug naar Man en Mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |