Opmerkzaamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Kwisted het volgende:
ik wilde het ook niet haha! (alleen jaantje staat nog bij de nod, en zij is ondertussen zwanger)
Women86, wij gaan ongeveer gelijk op dan. Wij gaan ook ronde 3 in, en vanaf zaterdag de vruchtbare dagen. Ik heb er weer zin in!
dat heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Opmerkzaam. Zou je mij uit de OP willen halen Women86?
Wow, snelle actie, tnx!
Clauwheeeee wat fiiiiiiiijnn !!! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:53 schreef clauwheee het volgende:
Dames, ik heb vanochtend gewoon heel snel, heel duidelijk, twee streepjes geplast! Ben nog helemaal hyper ervan. Ik moest daarna als een malle naar het werk, de foto houden jullie nog tegoed!
Ik ben gewoon weer zwanger. Pff ik tril nog.
Dat worden veel juni/juli beebs!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:08 schreef flugeltje het volgende:
Potdomme, gewoon een streepjesregen hier....
Clauwhee, van harte!![]()
Wauw, wat goed en fijn en spannend!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:53 schreef clauwheee het volgende:
Dames, ik heb vanochtend gewoon heel snel, heel duidelijk, twee streepjes geplast! Ben nog helemaal hyper ervan. Ik moest daarna als een malle naar het werk, de foto houden jullie nog tegoed!
Ik ben gewoon weer zwanger. Pff ik tril nog.
je bent nog niet alleen hè, en wij praten je wel weer moed in voor de volgende rondequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Clauwheee, wat goed! Ik ga duimen dat alles goed veroopt nu!!![]()
Hier vandaag weel echt bruinverlies. Het is nog een paar dagen wachten, maar ik denk dat ik jullie uitzwaai en maar hier blijf plakken. Zo begint het iedere keer.
Ik begin de moed een beetje te verliezen..
quote:
Wait, whut? Heb ik iets gemist lijnloos????quote:en lijnloos(O+een broertje voor Minke en kraamfoto's met lijnlooshaarbroertje) natuurlijk
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef Kleurdoos het volgende:
naja en voor ladyblack(omdat!) en lijnloos(O+een broertje voor Minke en kraamfoto's met lijnlooshaarbroertje) natuurlijk
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Clauwheee!!!Wat fijn!!
Gefeliciteerd met de streeps
[..]![]()
[..]
Wait, whut? Heb ik iets gemist lijnloos????
Ik heb wel dagelijks getest en een bijna-positief test gehad, daarna verdween het teststreepje bijna. Misschien dat ik hem gemist heb, maar dan heeft mn piek geen 24 uur geduurd. Ik weet het niet..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje kan je niet je eisprong gemist hebben?
JAAAH!! Nog een positieve test!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Jongens! Help! Ik deed net een ovutestje, knalpositief.. En een zwangerschapstestje, met 2 minuten, positief! Foto staat nog mn telefoon.. Volgt zo! Ik zit te trillen, niet normaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Dankjulliewel!
In de bijsluiter staat dat ik nu langs de huisarts moet, maar moet ik dan maandag gelijk al bellen?
Bloedverlies was minimaal, ook vandaag niet meer gezien. Wel nog een beetje bruinverlies en een buik die aanvoelt alsof ik hartstikke ongesteld ben. Wat is dit spannend zeg!
Hier een foto, van mn telefoon afhalen zonder dat ze op twitter komen kreeg ik niet voor elkaardus maar even een nieuwe gemaakt met de digi cam. Die streepjes zijn niet te missen volgens mij
Superduidelijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de huisarts nog niet gebeld. Bellen moet bij voorkeur tussen 8 en 9 uur 's ochtends en dan ben ik of onderweg, of op het werk. Niet echt ideaal. En vandaag heb ik er eerlijk gezegd niet aan gedacht
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik gun het je echt heeel erg!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef clauwheee het volgende:
Labellootje en andere meiden, dat begrijp ik echt wel hoor,
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef Kolonia het volgende:
Van harte alle nieuwe zwangeren!![]()
![]()
![]()
En dikkevoor alle dames die het even moeilijk hebben met al dat goede nieuws.
![]()
![]()
Ok bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:41 schreef happyme28 het volgende:
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd omdat je dat toen aangaf dat hij maar positief bleef (wat ook kan wijzen op een LH piek zonder eisprong).
Normaal gezien zou de ovu test rond je NOD wel weer positief uitslaan.
Spannend hoor!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Same here Kleurdoos. Hoera voor Clauwheee!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja hoor. Schrok enorm, even flink gejankt met mijn man en toen was het 'goed'. Nog steeds jammer, maar t zal niet voor niets zijn. En de acht weken die we zwanger waren, die waren heel fijnAlleen mocht t niet wat langer duren. Maar het is alleen wat uitstel. En over een tijdje mogen we dat geluk gewoon weer ervaren
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:20 schreef Kolonia het volgende:
Coco.![]()
![]()
Verwen jezelf vandaag en doe alles wat van SLA niet mag en dan vanaf morgen weer met goede moed vooruit kijken.
Hopelijk is het weer snel raak!
Eens!! Wacht jij nog een ronde of gaan jullie gelijk door?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
He Freubelot, wat balen! We gaan gewoon samen voor de volgende ronde
Samen met alle andere meiden hier, en hopelijk mogen we snel (weer) door
Geen idee. Heb dinsdag echo en afspraak bij gyn, dan bespreek ik het daar wel even. Volgens mij geeft je lijf zelf wel aan of het al kan of niet. Denk dat als het niet de bedoeling is, het sowieso niet zal lukken. Dus zie geen dringende reden om het proberen uit te stellen. Mgoed, eerst het gesprek dinsdag maar even afwachtenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Freubelot het volgende:
[..]
Eens!! Wacht jij nog een ronde of gaan jullie gelijk door?
Dit dus... Ik snap heel goed dat jullie verdrietig zijn ondanks de korte duur...quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Kwisted het volgende:
Coco en Freubelot, heel knap dat jullie zo optimistisch zijn en het toch enigzins kunnen relativeren. Ik wens jullie beide heel veel geluk in de volgende ronde
Ja, ik ga ook weer gewoon zonder testen aan de slag. Is me de vorige keer ook prima bevallen. Niet teveel druk erop leggen inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Sopho het volgende:
Heel veel sterkte Freubelot en soort van welkom terug dan maar. Hoe stom het ook klinkt en is. Bah, wat #$*~ voor zowel Coco als Freubelot.
Nanadu, ik duim voor je.
Man en ik hebben overigens besloten alle soorten testen de kliko in te smijten. We sexen als we zin hebben en mocht het raak zijn, dan hangen we de vlag uit! Geeft me een bak geruststelling niet normaal.
Dat heb ik ook heel erg hoor! Mijn ouders waren hier, maar heb nog niks durven vertellen omdat ik bang was dat het voortijdig mis zou gaan..quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:00 schreef KatyM het volgende:
Heel veel sterkte Coco en Freubelot. Ik krijg het er zelf helemaal benauwd van. Tot nu toe lijkt alles prima, maar zo zie je maar.
Oehhh! Twee streepjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:35 schreef Quiztet het volgende:
Hmmmm..... ik geloof dat ik vanmorgen (3 dagen voor mijn NOD) twee streepjes heb geplast. En kan nu niet stoppen met door het huis ijsberen.
Maar, zou je het niet juist vertellen? Stel het gaat mis, dan wil je dat toch ook met je ouders delen? Dat had ik tenminste. Ben nog steeds blij dat ik het van begin af aan verteld heb.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat heb ik ook heel erg hoor! Mijn ouders waren hier, maar heb nog niks durven vertellen omdat ik bang was dat het voortijdig mis zou gaan..
foto?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:35 schreef Quiztet het volgende:
Sterkte Coco en Freubelot!![]()
Hmmmm..... ik geloof dat ik vanmorgen (3 dagen voor mijn NOD) twee streepjes heb geplast. En kan nu niet stoppen met door het huis ijsberen.
(willen diegenen die weten wiens kloon ik ben het ajb stil houden, ook op FB, het is mij nog te pril allemaal).
Vorige keer hebben wij het de ouders en beide zussen ook gelijk verteld. Vond ik ook fijn inderdaad toen het mis ging. Nu hebben we het nog niet verteld. Maar gaan we waarschijnlijk wel doen eind deze week.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar, zou je het niet juist vertellen? Stel het gaat mis, dan wil je dat toch ook met je ouders delen? Dat had ik tenminste. Ben nog steeds blij dat ik het van begin af aan verteld heb.
Whoei!!! Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:35 schreef Quiztet het volgende:
Sterkte Coco en Freubelot!![]()
(willen diegenen die weten wiens kloon ik ben het ajb stil houden, ook op FB, het is mij nog te pril allemaal).
Dit is er eentje hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:48 schreef Quiztet het volgende:
http://www.flickr.com/photos/66117231@N07/6275426495/
Oploaden lukt niet, dit hopelijk wel.
Kans op vals positief is toch ontzettend klein? Gaat vast helemaal goedkomen dit keerquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:33 schreef Quiztet het volgende:
Ik hoop zo dat ie niet vals positief is, zoals de vorige keer.
Maar goed, nu echt mijzelf in beweging zetten.
Nou dat zijn 2 streepjes hoor!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:48 schreef Quiztet het volgende:
http://www.flickr.com/photos/66117231@N07/6275426495/
Oploaden lukt niet, dit hopelijk wel.
Whehehe! Tuttebol!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:52 schreef Quiztet het volgende:
Toch net nog een keer getest en weer twee streepjes.
Ik word zometeen gebeld voor een afspraak voor de echo. Dan zal ik het ook wel horen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen idee. Heb dinsdag echo en afspraak bij gyn, dan bespreek ik het daar wel even. Volgens mij geeft je lijf zelf wel aan of het al kan of niet. Denk dat als het niet de bedoeling is, het sowieso niet zal lukken. Dus zie geen dringende reden om het proberen uit te stellen. Mgoed, eerst het gesprek dinsdag maar even afwachten
Jullie?
Ah ja, beetje hetzelfde als wijquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:04 schreef Freubelot het volgende:
Ik word zo meteen gebeld voor een afspraak voor de echo. Dan zal ik het ook wel horen.
Gevoelsmatig willen we het wel gelijk weer proberen, maar ik wacht geduldig af
Ik snap exact wat je bedoelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:59 schreef ymme het volgende:
Jawel, hier in het dorp
Maar ik ga daar geen zwangerschapstest halen. Als je snapt wat ik bedoel
En geen rijbewijs of auto. En de stad is 10km verderop. En ben thuis aan het werk vandaag.
Hoe lang is je cyclus Mangostine? Toch wel spannend!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef Mangostine het volgende:
Ymme spannend! Maar het lijkt er toch op dat je vandaag moet afwachten als je geen test tevoorschijn kunt toveren...
Hier vandaag op dag 34 en nog steeds geen klachten en geen bloed. En geen zin om te testen, want ik heb er een hard hoofd in.
Dank je wel Sethiwe! Het voelt nu ook veel fijner. Ik liet me gewoon meeslepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:59 schreef Sethiwe het volgende:
Quiztet gefeliciteerd![]()
Ymme ik stuur een portie geduld voor je op.
Regenboogjes balen, hopelijk de volgende ronde meer geluk.![]()
Mangostine je bent ook al aan het wachten, hopelijk heb je snel duidelijkheid![]()
Freubelot en cocotrimonium hopelijk mogen jullie gelijk weer door. En blijft het een 9-maandenplakkertje.
Sopho fijn dat jullie onbevangen er tegenaan gaan en dit een stuk rust voor je brengt. (soms heb ik het idee dat ik er te weinig mee bezig ben als ik hier lees, we klussen als we zin hebben en doe niet aan tempen of ovulatietesten. Al lees ik hier wel elke dag om te zien hoe het met de andere meiden gaat)
wat fijn dat alles verder helemaal goed was en je de bevestiging kreegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Echo was prima in orde, alles ziet er prima uitAdvies van gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer
Gyn zei ook dat 1/5 zwangerschappen op een miskraam uitloopt, dus dat het op zich een heel normaal iets is. Dat wist ik sowieso wel, maar toch 'fijn' om het even bevestigd te krijgen door een expert
Mijn arts had het zelfs over 60% van alle (eerste...?) zwangerschappen, maar dan wel gerekend vanaf het moment van bevruchting. De meeste miskramen gebeuren al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Echo was prima in orde, alles ziet er prima uitAdvies van gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer
Gyn zei ook dat 1/5 zwangerschappen op een miskraam uitloopt, dus dat het op zich een heel normaal iets is. Dat wist ik sowieso wel, maar toch 'fijn' om het even bevestigd te krijgen door een expert
Mij is zelfs 70% verteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn arts had het zelfs over 60% van alle (eerste...?) zwangerschappen, maar dan wel gerekend vanaf het moment van bevruchting. De meeste miskramen gebeuren al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is.
O*.
wat ik al dacht: negatiefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef Freubelot het volgende:
Goed nieuws Coco, op naar plakkertjes!
Mango, hou je ons op de hoogte?
mjaah, is gewoon een gevalletje van shit happens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Mangostine, dit is echt knudde
Op welke dag zit je nu?
Mijn ouders vinden het heel erg leuk en reageerden heel erg positief, vond het wel doodeng om te vertellenMaar heel fijn dus allemaal
Nu het moeilijkste, het stil houden voor mn oma tot 12 weken (mijn oma is mijn alles)
Wordt een fijn kerstcadeautje voor haar
Jullie maken me wel een beetje bang hier hoor, met al die miskraam verhalen!
Heb ik ook hoor, maar het voelt zo goed, ik ga er helemaal vanuit dat het goed komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat zo'n lange cycli vervelend zijn. Maar zoals je zelf zegt, je zit pas in de 3e ronde! Gewoon nog even genieten van het lekker samen zijn, straks heb je zo'n krijsende baby die je hele leven overhoop gooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mangostine het volgende:
Ach weet je, dit is pas de derde ronde. Dus zo'n ramp is het niet, ik heb gewoon geen geduld. Het enige wat me een beetje zorgen baart is die langere cyclus. Ik hoop gewoon dat alles wel normaal functioneert en het gewoon nog even op gang moet komen ofzo.
Nu dag 35 en niks geen klachten. Voordeel: geen klachten![]()
Kwisted, heb zelf geen ervaring met ovutesten maar kan me wel voorstellen dat de piek maar van korte duur is. Maar het venijn kan in de staart zitten hè![]()
Ik kan het stiekem ook wel eens niet eerlijk vinden dat ik nog niet aan de beurt ben en al die anderen wel meteen. Maar hey, wij hebben meer tijd om te oefenenen wie het laatst lacht...
Ah nee, ik vatte het niet fout op hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:48 schreef Mangostine het volgende:
Begrijp me niet verkeerd Coco, ik misgun niemand een vlotte en ongecompliceerde zwangerschap. Ik zou het voor mezelf ook leuk vinden, maar mijn lijf denkt daar kennelijk nog anders over. En dat frustreert wel een beetje op dit moment.
Als dan anderen zwanger raken, of dat nou minder of meer moeite kost, dan denk ik, ik wil ook![]()
Ik herken de opmerking van Kwisted.
Absoluut niet zo bedoeld! Maar zoals Aurum ook al zei, soms hoort het er gewoon bij. Bij het merendeel van de (ontdekte) zwangerschappen gaat het juist goedquote:[b]Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn schoonzusje belde net, die is vandaag bij de dokter geweest en had ook negatief getest. Terwijl ze inmiddels (net als jij vaker) een kleine week overtijd is. De dokter heeft tegen haar gezegd dat in haar geval (ze is ook vrij onregelmatig ongesteld) ze eigenlijk pas na een ruime week overtijd eens zou moeten gaan testen. Omdat ze anders negatief blijft testen. Zoiets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef Mangostine het volgende:
Ja ik ben ook een neuroot en beleef dus maandelijks een aantal spannende dagenvandaar dat mijn frustratie ook wat uitvergroot wordt. Ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn, maar het ik vind het lastig om nuchter te blijven als ik overtijd ga.
Nou ja, in elk geval, iedereen weer veel succes en klusplezier deze ronde!
Ik was 8 dagen ongesteld en dacht al dat m'n cyclus het 'dus' nog niet goed deed. In die cyclus werd ik zwanger van Pieter...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Nanadu het volgende:
Mangostine ik herken veel in je verhaal. Ik ben ook vrij onregelmatig ongesteld en vaak lange cyclussen, toch ligt er nu een klein meisje boven te slapen. Ik ben voor de eerste 7 rondes bezig geweest voor ik zwanger was en ik had ook steeds cyclussen van 36, 38, 40 dagen. Misschien een kleine troost en geduld hebben is moeilijk, maar het komst vast echt![]()
Ik zit inmiddels op dag 7 van mijn ongesteldheid, maar ja hoe sneller daarna de klusperiode aanbreekt. Beetje stomme vraag misschien maar weten jullie trouwens of het nog invloed heeft op je cyclus als je zo lang ongesteld bent?
Verder hoop ik dat we allemaal snel twee streepjes plassen en ons lijf ons niet meer zo voor de gek houdt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Kwisted het volgende:
Verder heb ik me de afgelopen week best wel klote gevoeld. Weer 2 mensen in mijn naaste omgeving zwanger. Het lijkt wel of het iedereen in één keer lukt ofzo.
Hormonen sucken! Moeheid ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:42 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik baal zo van die hormonen. Ben zo moe die laatste dagen voor ik ongesteld moet worden
En nee, denk niet dat ik zwanger benhad dit vorige maand ook al.
Ik had zelf 0,0 symptomen toen ik zwanger bleekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mereltje het volgende:
Maandag zwangerschapstest gedaan, negatief. Vandaag ovulatietest gedaan positief en hoge temp 36,9. Zit nu 11 dpo en normaal vandaag mijn nod. Ik durf nog niet te testen, want heb verder helemaal geen symptomen.. geen
pijnlijke borsten bijvoorbeeld
ik had ook altijd last van mijn ( o Y o ) en juist toen ik zwanger was niet (maar dat kwam iets later wel en heeeeeeeeeeeel ergquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mereltje het volgende:
Maandag zwangerschapstest gedaan, negatief. Vandaag ovulatietest gedaan positief en hoge temp 36,9. Zit nu 11 dpo en normaal vandaag mijn nod. Ik durf nog niet te testen, want heb verder helemaal geen symptomen.. geen
pijnlijke borsten bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |