Ik snap exact wat je bedoelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:59 schreef ymme het volgende:
Jawel, hier in het dorp
Maar ik ga daar geen zwangerschapstest halen. Als je snapt wat ik bedoel
En geen rijbewijs of auto. En de stad is 10km verderop. En ben thuis aan het werk vandaag.
Hoe lang is je cyclus Mangostine? Toch wel spannend!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef Mangostine het volgende:
Ymme spannend! Maar het lijkt er toch op dat je vandaag moet afwachten als je geen test tevoorschijn kunt toveren...
Hier vandaag op dag 34 en nog steeds geen klachten en geen bloed. En geen zin om te testen, want ik heb er een hard hoofd in.
Dank je wel Sethiwe! Het voelt nu ook veel fijner. Ik liet me gewoon meeslepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:59 schreef Sethiwe het volgende:
Quiztet gefeliciteerd![]()
Ymme ik stuur een portie geduld voor je op.
Regenboogjes balen, hopelijk de volgende ronde meer geluk.![]()
Mangostine je bent ook al aan het wachten, hopelijk heb je snel duidelijkheid![]()
Freubelot en cocotrimonium hopelijk mogen jullie gelijk weer door. En blijft het een 9-maandenplakkertje.
Sopho fijn dat jullie onbevangen er tegenaan gaan en dit een stuk rust voor je brengt. (soms heb ik het idee dat ik er te weinig mee bezig ben als ik hier lees, we klussen als we zin hebben en doe niet aan tempen of ovulatietesten. Al lees ik hier wel elke dag om te zien hoe het met de andere meiden gaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |