Eens!! Wacht jij nog een ronde of gaan jullie gelijk door?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
He Freubelot, wat balen! We gaan gewoon samen voor de volgende ronde
Samen met alle andere meiden hier, en hopelijk mogen we snel (weer) door
Geen idee. Heb dinsdag echo en afspraak bij gyn, dan bespreek ik het daar wel even. Volgens mij geeft je lijf zelf wel aan of het al kan of niet. Denk dat als het niet de bedoeling is, het sowieso niet zal lukken. Dus zie geen dringende reden om het proberen uit te stellen. Mgoed, eerst het gesprek dinsdag maar even afwachtenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Freubelot het volgende:
[..]
Eens!! Wacht jij nog een ronde of gaan jullie gelijk door?
Dit dus... Ik snap heel goed dat jullie verdrietig zijn ondanks de korte duur...quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Kwisted het volgende:
Coco en Freubelot, heel knap dat jullie zo optimistisch zijn en het toch enigzins kunnen relativeren. Ik wens jullie beide heel veel geluk in de volgende ronde
Ja, ik ga ook weer gewoon zonder testen aan de slag. Is me de vorige keer ook prima bevallen. Niet teveel druk erop leggen inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Sopho het volgende:
Heel veel sterkte Freubelot en soort van welkom terug dan maar. Hoe stom het ook klinkt en is. Bah, wat #$*~ voor zowel Coco als Freubelot.
Nanadu, ik duim voor je.
Man en ik hebben overigens besloten alle soorten testen de kliko in te smijten. We sexen als we zin hebben en mocht het raak zijn, dan hangen we de vlag uit! Geeft me een bak geruststelling niet normaal.
Dat heb ik ook heel erg hoor! Mijn ouders waren hier, maar heb nog niks durven vertellen omdat ik bang was dat het voortijdig mis zou gaan..quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:00 schreef KatyM het volgende:
Heel veel sterkte Coco en Freubelot. Ik krijg het er zelf helemaal benauwd van. Tot nu toe lijkt alles prima, maar zo zie je maar.
Oehhh! Twee streepjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:35 schreef Quiztet het volgende:
Hmmmm..... ik geloof dat ik vanmorgen (3 dagen voor mijn NOD) twee streepjes heb geplast. En kan nu niet stoppen met door het huis ijsberen.
Maar, zou je het niet juist vertellen? Stel het gaat mis, dan wil je dat toch ook met je ouders delen? Dat had ik tenminste. Ben nog steeds blij dat ik het van begin af aan verteld heb.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat heb ik ook heel erg hoor! Mijn ouders waren hier, maar heb nog niks durven vertellen omdat ik bang was dat het voortijdig mis zou gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |