abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103445608
Je klinkt sterk Coco, knap! :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103445625
Ben ik hier een paar dagen niet geweest, mis ik nieuwe streepjes! Gefeliciteerd nieuwe zwangere *O* *O*

Coco :* wat verdrietig! Hoe is het met jullie?

Ook ik kom hier weer mee posten. Na de euforie van de positieve testen vorige week, ben ik donderdag gaan vloeien en is het mis gegaan. "Gelukkig" was ik pas 5,5 week, dus we hebben nog niet zo lang de tijd gehad om aan het idee te wennen. Toch zijn we best verdrietig..

Ik denk dat we nu een gewone cyclus wachten en dan weer vol goede moed aan de klus gaan..

Succes iedereen ^O^
pi_103445674
Och Freubelot, ook al. Dikke :*, tuurlijk ben je verdrietig.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103445789
Wat naar Freubelot! :* Sterkte!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103445888
Ach Freubelot, jij ook al.
:*
pi_103446029
Getver meiden! Veel sterkte!
Snel weer weg hier!
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2011 @ 11:54:34 #182
309370 Nanadu
pi_103446438
Wat balen freubelot, wat een verdrietig nieuws :'(
Wat klinken jullie allebei sterk!

Sopho onze NOD's liggen vlakbij elkaar zeg. Nu maar duimen dat het volgende maand wel raak is!
pi_103446779
Freubelot wat verdrietig! Bah wat een slecht nieuws zo na al die mooie 2e streepjes! Dat is zo oneerlijk! :*
pi_103447011
He Freubelot, wat balen! We gaan gewoon samen voor de volgende ronde O+
Samen met alle andere meiden hier, en hopelijk mogen we snel (weer) door :)
pi_103447347
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
He Freubelot, wat balen! We gaan gewoon samen voor de volgende ronde O+
Samen met alle andere meiden hier, en hopelijk mogen we snel (weer) door :)
Eens!! Wacht jij nog een ronde of gaan jullie gelijk door?
pi_103447383
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Freubelot het volgende:

[..]

Eens!! Wacht jij nog een ronde of gaan jullie gelijk door?
Geen idee. Heb dinsdag echo en afspraak bij gyn, dan bespreek ik het daar wel even. Volgens mij geeft je lijf zelf wel aan of het al kan of niet. Denk dat als het niet de bedoeling is, het sowieso niet zal lukken. Dus zie geen dringende reden om het proberen uit te stellen. Mgoed, eerst het gesprek dinsdag maar even afwachten :)

Jullie?
pi_103448042
Coco en Freubelot, heel knap dat jullie zo optimistisch zijn en het toch enigzins kunnen relativeren. Ik wens jullie beide heel veel geluk in de volgende ronde :*
pi_103449647
Freubelot :* in een vroeg stadium of niet, het blijft k*t. Sterkte ook jij :*
pi_103450846
Freubelot en Coco heel veel sterkte.
Hopelijk zijn jullie hier snel weer weg, en kunnen jullie ook 9 maanden in het andere topic blijven :*
pi_103451121
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Kwisted het volgende:
Coco en Freubelot, heel knap dat jullie zo optimistisch zijn en het toch enigzins kunnen relativeren. Ik wens jullie beide heel veel geluk in de volgende ronde :*
Dit dus... Ik snap heel goed dat jullie verdrietig zijn ondanks de korte duur...
Sterkte voor jullie en hopelijk als nog een keertje streepjes en plakertjes!
pi_103451478
Heel veel sterkte Coco en Freubelot. Ik krijg het er zelf helemaal benauwd van. Tot nu toe lijkt alles prima, maar zo zie je maar ;(.
pi_103454731
heel veel sterkte Coco en Freubelot :*
pi_103457689
Heel veel sterkte Freubelot en soort van welkom terug dan maar. Hoe stom het ook klinkt en is. Bah, wat #$*~ voor zowel Coco als Freubelot.

Nanadu, ik duim voor je.

Man en ik hebben overigens besloten alle soorten testen de kliko in te smijten. We sexen als we zin hebben en mocht het raak zijn, dan hangen we de vlag uit! Geeft me een bak geruststelling niet normaal.
pi_103459344
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Sopho het volgende:
Heel veel sterkte Freubelot en soort van welkom terug dan maar. Hoe stom het ook klinkt en is. Bah, wat #$*~ voor zowel Coco als Freubelot.

Nanadu, ik duim voor je.

Man en ik hebben overigens besloten alle soorten testen de kliko in te smijten. We sexen als we zin hebben en mocht het raak zijn, dan hangen we de vlag uit! Geeft me een bak geruststelling niet normaal.
Ja, ik ga ook weer gewoon zonder testen aan de slag. Is me de vorige keer ook prima bevallen. Niet teveel druk erop leggen inderdaad :)

En ben -ook achteraf- blij dat we van begin af aan onze vrienden en familie verteld hebben dat we bezig waren en ook toen het raak was. Stuk makkelijk/fijner bij het inlichten over het slechte nieuws :Y
pi_103459390
coco :* :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103459556
quote:
13s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:00 schreef KatyM het volgende:
Heel veel sterkte Coco en Freubelot. Ik krijg het er zelf helemaal benauwd van. Tot nu toe lijkt alles prima, maar zo zie je maar ;(.
Dat heb ik ook heel erg hoor! Mijn ouders waren hier, maar heb nog niks durven vertellen omdat ik bang was dat het voortijdig mis zou gaan..
Vandaag geen bruinverlies meer trouwens, en al de hele dag een beetje weeïg misselijk. Maar nog steeds vind ik dinsdag heel spannend.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103486246
Freubelot ook al een miskraam ;( . Heel veel sterkte.

Sopho, jammer dat je weer een ronde door moet, maar fijn dat het zoveel rust geeft om het zonder allerlei testen te doen :) .
pi_103486732
Sterkte Coco en Freubelot! :'(

Hmmmm..... ik geloof dat ik vanmorgen (3 dagen voor mijn NOD) twee streepjes heb geplast. En kan nu niet stoppen met door het huis ijsberen.
(willen diegenen die weten wiens kloon ik ben het ajb stil houden, ook op FB, het is mij nog te pril allemaal).
pi_103486743
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 08:35 schreef Quiztet het volgende:
Hmmmm..... ik geloof dat ik vanmorgen (3 dagen voor mijn NOD) twee streepjes heb geplast. En kan nu niet stoppen met door het huis ijsberen.
Oehhh! Twee streepjes :D Hurrah! Gefeliciteerd *O*
pi_103486751
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:

Dat heb ik ook heel erg hoor! Mijn ouders waren hier, maar heb nog niks durven vertellen omdat ik bang was dat het voortijdig mis zou gaan..
Maar, zou je het niet juist vertellen? Stel het gaat mis, dan wil je dat toch ook met je ouders delen? Dat had ik tenminste. Ben nog steeds blij dat ik het van begin af aan verteld heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')