abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103503577
Quiztet, gefeliciteeerd!! *O* *O* *O*

Wat leuk O+!

En natuurlijk heel veel succes Ymme!
pi_103505603
Quiztet gefeliciteerd *O*

Ymme ik stuur een portie geduld voor je op :* .

Regenboogjes balen, hopelijk de volgende ronde meer geluk. :*

Mangostine je bent ook al aan het wachten, hopelijk heb je snel duidelijkheid :*

Freubelot en cocotrimonium hopelijk mogen jullie gelijk weer door. En blijft het een 9-maandenplakkertje.

Sopho fijn dat jullie onbevangen er tegenaan gaan en dit een stuk rust voor je brengt. (soms heb ik het idee dat ik er te weinig mee bezig ben als ik hier lees, we klussen als we zin hebben en doe niet aan tempen of ovulatietesten. Al lees ik hier wel elke dag om te zien hoe het met de andere meiden gaat 8)7 )
pi_103509332
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:59 schreef Sethiwe het volgende:
Quiztet gefeliciteerd *O*

Ymme ik stuur een portie geduld voor je op :* .

Regenboogjes balen, hopelijk de volgende ronde meer geluk. :*

Mangostine je bent ook al aan het wachten, hopelijk heb je snel duidelijkheid :*

Freubelot en cocotrimonium hopelijk mogen jullie gelijk weer door. En blijft het een 9-maandenplakkertje.

Sopho fijn dat jullie onbevangen er tegenaan gaan en dit een stuk rust voor je brengt. (soms heb ik het idee dat ik er te weinig mee bezig ben als ik hier lees, we klussen als we zin hebben en doe niet aan tempen of ovulatietesten. Al lees ik hier wel elke dag om te zien hoe het met de andere meiden gaat 8)7 )
Dank je wel Sethiwe! Het voelt nu ook veel fijner. Ik liet me gewoon meeslepen.
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 19:52:19 #244
309370 Nanadu
pi_103511024
gefeliciteerd Quiztet!

Mangostine spannend!!!

Ymme veel geduld toegewenst.
pi_103515962
Quiztet gefeliciteerd! Was gisteren bij mijn schoonzusje, die nu 33 weken zwanger is. Heel leuk, maar wanneer ik dan door al die kleine kleertjes ga..... rammel!
pi_103516303
Gefeliciteerd Quiztet!! *O* *O* Leuk!!

Sopho, fijn dat het je rust geeft door het wat meer op z'n beloop te laten! Hopelijk is het nu snel raak! :*

Regenboogjes, balen meid! :*
pi_103524401
Coco, ik lees alles een beetje laat, in SLA is t nu een beetje offtopic, dus even hier een dikke :* wat naar joh... fijn dat je zo goed erover kan praten.

ook eentje voor Freubelot :*
Kwak
pi_103531518
Coco en freubelot :*

En voor alle streepjes natuurlijk een *O*

Mijn man en ik hebben besloten een korte stop in te lassen. Ik ben veel te druk met werk e.d. Veel lange dagen en stress en dat is geen goed begin voor een evt zwangerschap...

Iedereen heel veel succes :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_103532839
Skoap veel succes met werk e.d.. Ik hoop je snel weer terug te zien met iets meer rust voor je :*
pi_103532958
Skoap, rustig aan maar! :*
pi_103538182
Skoap succes met het werk!

Ymme, hoe is het bij jou? Heeft de dosis geduld geholpen?

Coco, succes vandaag..
pi_103539354
Ja hoor. Ik verwacht er eigenlijk ook al niet veel meer van.
Sinds gisteravond niet meer misselijk geweest. En ik denk ongesteld te worden over enkele dagen.
Is gewoon een gevoel.
pi_103540734
Skoap, hopelijk is het snel allemaal wat minder stressig voor je :)

Freubelot: thx, ik heb om 15u de echo. Maar ik vermoed dat alles wel 'leeg' is, heb met eigen ogen het vruchtzakje zien liggen (net als op foto's, vond het ook best fascinerend om te zien), dus denk dat alles er wel uit is. Aansluitend meteen gesprek met gyn; hopelijk mogen we snel weer aan de slag :)

Ymme: gewoon nog even afwachten dus. Voor hetzelfde geld is het wel raak. En zo niet, dan volgende keer beter. Zou in ieder geval proberen om niet achter ieder symptoom iets te zoeken, ik zie dat bij mijn schoonzusje en die maakt zichzelf helemaal gek. Zo jammer voor haar. Maar goed, ik duim voor je :)

Verder iedereen nog bedankt voor het medeleven :*
pi_103543345
Ymme, ik dacht echt met alle symptonen die ik wel/niet had dat het voor mij de laatste ronde niet raak was, maar dat was het wel :D Ik duim nog even door voor je!

Coco, ik kan nu wel zeggen succes vandaag, maar dan ben ik te laat. Dus, hoe is het geweest? Alles mooi schoon en een go om door te gaan? Ik hoop het! :*

Ik ga vanavond bij mn ouders langs om het dan toch te vertellen, ik vind het rete spannend! En vanmiddag de huisarts etc ook gelijk maar bellen. :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103543454
Weet je wat vooral de grootste terleurstelling zou zijn. Dat het niet raak is.
Manlief heeft per eind nov een nieuwe baan waarin hij 4/5 dagen per week van huis is.
(int.chauffeur, altijd geweest alleen afgelopen 1,5 jaar niet). Dus voor de klus weken is dat niet handig zeg maar :D
pi_103546481
Dat is idd lousy gepland ymme... Dan wordt het dus effectief plannen en profiteren van weekendjes weg :D
Maar hopen natuurlijk dat het raak is, dan zijn die zorgen niet nodig!
pi_103547994
Aloha!

Echo was prima in orde, alles ziet er prima uit :) Advies van gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer :)

Gyn zei ook dat 1/5 zwangerschappen op een miskraam uitloopt, dus dat het op zich een heel normaal iets is. Dat wist ik sowieso wel, maar toch 'fijn' om het even bevestigd te krijgen door een expert ;)
pi_103548106
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!

Echo was prima in orde, alles ziet er prima uit :) Advies van gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer :)

Gyn zei ook dat 1/5 zwangerschappen op een miskraam uitloopt, dus dat het op zich een heel normaal iets is. Dat wist ik sowieso wel, maar toch 'fijn' om het even bevestigd te krijgen door een expert ;)
wat fijn dat alles verder helemaal goed was en je de bevestiging kreeg :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_103548164
Fijn Coco, kunnen jullie snel weer verder O+
pi_103548179
ik ga vanavond nog maar eens testen, maar ik verwacht er helemaal niks van....
pi_103548552
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!

Mijn arts had het zelfs over 60% van alle (eerste...?) zwangerschappen, maar dan wel gerekend vanaf het moment van bevruchting. De meeste miskramen gebeuren al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is.

Maar zoals ik elders al zei, goed nieuws! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103549044
Goed nieuws Coco, op naar plakkertjes!

Mango, hou je ons op de hoogte?
pi_103549130
Skoap, hoop dat je snel weer in rustiger vaarwater zit :Y

En fijn dat het meegevallen is Coco :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103549708
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn arts had het zelfs over 60% van alle (eerste...?) zwangerschappen, maar dan wel gerekend vanaf het moment van bevruchting. De meeste miskramen gebeuren al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is.
O*.
Mij is zelfs 70% verteld.

Fijn dat je gewoon doorkunt Coco. ^O^
pi_103551491
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef Freubelot het volgende:
Goed nieuws Coco, op naar plakkertjes!

Mango, hou je ons op de hoogte?
wat ik al dacht: negatief -O-
Wéér zo'n maand.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:43:57 #266
309370 Nanadu
pi_103553757
Coco wat fijn dat het allemaal schoon is en dat jullie er snel weer voor kunnen gaan!

Mangostine balen dat de test negatief is, ik weet goed wat je doormaakt. Lange cyclussen zijn echt niet leuk :(

Ik ben nog steeds ongesteld, dag 6 inmiddels. Met de pil ben ik altijd maar 3 dagen echt ongesteld en de 4de dag is te verwaarlozen, zonder de pil was ik altijd maar maximaal 5 dagen ongesteld. Het ziet er nu nog niet uit dat het morgen al gestopt is, kan dit nog door het ontpillen komen?
pi_103554068
Wat shit Mangostine, echt heel heel heel erg vervelend (understatement).

Fijn dat je schoon bent Coco. Vind je het erg om een maandje te moeten wachten?

Begrijpelijk Skoap, rustig aan maar.

Ik duim nog even door hoor, Ymme!

Hoe ging het vertellen Marjolijntje?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:02:59 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_103557294
Ik breek even in hoor; Coco, wat krijgen we nou???? :o -O-
Ik ga bijlezen!
pi_103557799
Coco fijn dat het bevestigd is dat het schoon is en dat je snel verder mag.

Ymme als je man de hele week weg is, maakt het succesvol klussen wel iets lastiger. Hopelijk is het niet nodig en komt er snel een tweede streepje.

Nanadu wat balen dat je zolang ongesteld bent :{

Mangostine :* voor jou een dikke knuffel, wat balen weer zo'n lange cyclus en met al die streepjes hier krijg je zo'n positieve flow en dat je dan helaas weer een negatieve test hebt -O-

Marjolijntje veel plezier met vertellen.
pi_103557828
Mangostine, weer zo'n lange cyclus. Echt heel vervelend dat je geduld zo op de proef wordt gesteld en de test dan óók nog eens negatief is :* .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')