Dank je wel Sethiwe! Het voelt nu ook veel fijner. Ik liet me gewoon meeslepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:59 schreef Sethiwe het volgende:
Quiztet gefeliciteerd![]()
Ymme ik stuur een portie geduld voor je op.
Regenboogjes balen, hopelijk de volgende ronde meer geluk.![]()
Mangostine je bent ook al aan het wachten, hopelijk heb je snel duidelijkheid![]()
Freubelot en cocotrimonium hopelijk mogen jullie gelijk weer door. En blijft het een 9-maandenplakkertje.
Sopho fijn dat jullie onbevangen er tegenaan gaan en dit een stuk rust voor je brengt. (soms heb ik het idee dat ik er te weinig mee bezig ben als ik hier lees, we klussen als we zin hebben en doe niet aan tempen of ovulatietesten. Al lees ik hier wel elke dag om te zien hoe het met de andere meiden gaat)
wat fijn dat alles verder helemaal goed was en je de bevestiging kreegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Echo was prima in orde, alles ziet er prima uitAdvies van gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer
Gyn zei ook dat 1/5 zwangerschappen op een miskraam uitloopt, dus dat het op zich een heel normaal iets is. Dat wist ik sowieso wel, maar toch 'fijn' om het even bevestigd te krijgen door een expert
Mijn arts had het zelfs over 60% van alle (eerste...?) zwangerschappen, maar dan wel gerekend vanaf het moment van bevruchting. De meeste miskramen gebeuren al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Echo was prima in orde, alles ziet er prima uitAdvies van gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer
Gyn zei ook dat 1/5 zwangerschappen op een miskraam uitloopt, dus dat het op zich een heel normaal iets is. Dat wist ik sowieso wel, maar toch 'fijn' om het even bevestigd te krijgen door een expert
Mij is zelfs 70% verteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn arts had het zelfs over 60% van alle (eerste...?) zwangerschappen, maar dan wel gerekend vanaf het moment van bevruchting. De meeste miskramen gebeuren al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is.
O*.
wat ik al dacht: negatiefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef Freubelot het volgende:
Goed nieuws Coco, op naar plakkertjes!
Mango, hou je ons op de hoogte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |