abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103567096
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mangostine het volgende:
Ach weet je, dit is pas de derde ronde. Dus zo'n ramp is het niet, ik heb gewoon geen geduld. Het enige wat me een beetje zorgen baart is die langere cyclus. Ik hoop gewoon dat alles wel normaal functioneert en het gewoon nog even op gang moet komen ofzo.
Nu dag 35 en niks geen klachten. Voordeel: geen klachten :D

Kwisted, heb zelf geen ervaring met ovutesten maar kan me wel voorstellen dat de piek maar van korte duur is. Maar het venijn kan in de staart zitten hè ;)
Ik kan het stiekem ook wel eens niet eerlijk vinden dat ik nog niet aan de beurt ben en al die anderen wel meteen. Maar hey, wij hebben meer tijd om te oefenen :D en wie het laatst lacht...
Ik kan me voorstellen dat zo'n lange cycli vervelend zijn. Maar zoals je zelf zegt, je zit pas in de 3e ronde! Gewoon nog even genieten van het lekker samen zijn, straks heb je zo'n krijsende baby die je hele leven overhoop gooit ;)

Wat dat stiekem oneerlijk vinden: bedoel je mensen in je directe omgeving of hier? Want veel mensen om je heen zullen je niet laten weten dat ze misschien al langere tijd bezig waren. En dan nog. Soms is het meteen de eerste keer raak en loopt het na 8 weken uit op een miskraam... ;)
pi_103569779
Begrijp me niet verkeerd Coco, ik misgun niemand een vlotte en ongecompliceerde zwangerschap. Ik zou het voor mezelf ook leuk vinden, maar mijn lijf denkt daar kennelijk nog anders over. En dat frustreert wel een beetje op dit moment.
Als dan anderen zwanger raken, of dat nou minder of meer moeite kost, dan denk ik, ik wil ook :D
Ik herken de opmerking van Kwisted.
pi_103570618
Ach meiden, wat is het toch naar als het of misgaat of niet zo snel als je wilt. Het blijft toch altijd een wonder als het allemaal leidt tot een klein mensje.
In mijn omgeving is nu iemand zwanger die ik het zo ontzettend gun omdat ze al zolang bezig is. Dan heb ik nog nog niks te klagen met drie ronden zonder twee streepjes. Mijn systeem moet zich natuurlijk ook even resetten van pil naar zelluf doen.

Leuk is anders, maar tot die tijd lekker genieten van elkaar! :*
pi_103573156
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 06:48 schreef Mangostine het volgende:
Begrijp me niet verkeerd Coco, ik misgun niemand een vlotte en ongecompliceerde zwangerschap. Ik zou het voor mezelf ook leuk vinden, maar mijn lijf denkt daar kennelijk nog anders over. En dat frustreert wel een beetje op dit moment.
Als dan anderen zwanger raken, of dat nou minder of meer moeite kost, dan denk ik, ik wil ook :D
Ik herken de opmerking van Kwisted.
Ah nee, ik vatte het niet fout op hoor :D Kan me dat gevoel goed voorstellen, maar ik vind het voor jou zelf zo jammer als je je na twee/drie pogingen al zo voelt. Ik hoop natuurlijk dat het de eerstvolgende keer raak is, maar stel dat het niet zo is. Je er rot over voelen maakt het ieder keer alleen maar nog
vervelender. En aangezien ik ook wel weet dat het ontzettend lastig is om je er niet rot over te voelen, probeerde ik het in een 'makkelijker' perspectief te
plaatsen.

Voor mijzelf werkt dat namelijk altijd goed. Even toestaan jezelf kut te voelen en daarna relativeren :)
pi_103573242
Mooi gezegd Sopho!

Bij ons was het dan wel gelijk raak, maar ja dat ging dus mis. Tuurlijk is dat niet leuk. Toch probeer ik te relativeren. Nu genieten van elkaar en ons verheugen op het moment dat er wel een klein mensje in mijn buik gaat groeien..
Neemt niet weg dat ik nu ook overal mooie zwangere buiken en kleine kindjes zie, hoor...
pi_103573342
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Jullie maken me wel een beetje bang hier hoor, met al die miskraam verhalen!
Absoluut niet zo bedoeld! Maar zoals Aurum ook al zei, soms hoort het er gewoon bij. Bij het merendeel van de (ontdekte) zwangerschappen gaat het juist goed :) Dus gewoon genieten ;)
pi_103574990
Ik vond het op zich niet zo erg als het niet raak was. Ik ging er vanaf het begin vanuit dat het minstens een half jaar kon duren. Wat ik wel lastig vond, was de vraag of ik uberhaupt wel zwanger zou kunnen worden. Het geeft al zoveel rust dat dát in ieder geval goed zit. Als het misgaat is het natuurlijk alsnog heel verdrietig, maar het geeft wel vertrouwen dat het in de toekomst heus een keer zal lukken. :)

Ondertussen duim ik voor iedereen, dat er maar snel weer streepjes geplast worden O+ .
pi_103575553
Ja ik ben ook een neuroot en beleef dus maandelijks een aantal spannende dagen :') vandaar dat mijn frustratie ook wat uitvergroot wordt. Ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn, maar het ik vind het lastig om nuchter te blijven als ik overtijd ga.

Nou ja, in elk geval, iedereen weer veel succes en klusplezier deze ronde! :Y)
pi_103576196
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef Mangostine het volgende:
Ja ik ben ook een neuroot en beleef dus maandelijks een aantal spannende dagen :') vandaar dat mijn frustratie ook wat uitvergroot wordt. Ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn, maar het ik vind het lastig om nuchter te blijven als ik overtijd ga.

Nou ja, in elk geval, iedereen weer veel succes en klusplezier deze ronde! :Y)
Mijn schoonzusje belde net, die is vandaag bij de dokter geweest en had ook negatief getest. Terwijl ze inmiddels (net als jij vaker) een kleine week overtijd is. De dokter heeft tegen haar gezegd dat in haar geval (ze is ook vrij onregelmatig ongesteld) ze eigenlijk pas na een ruime week overtijd eens zou moeten gaan testen. Omdat ze anders negatief blijft testen. Zoiets.

Mgoed, dat is natuurlijk een stuk makkelijk gezegd dan gedaan.

:*
pi_103576585
Ja, ik denk dat ik dan maar uitga van een cyclus tussen de 29 en 37 dagen (tenminste, als ik morgen ongesteld word). Dat betekent heul lang klussen :D
pi_103576715
Enne Mango, als je nu niet ongesteld wordt, kun je denk ik het best testen met ochtendurine. Toen ik 's middags testte, moest ik echt turen voor de streep en 's ochtends was die echt een heel stuk duidelijker..
Wel frustrerend zo'n onregelmatige cyclus :*
pi_103576939
nou ja ik denk, als ik al overtijd ben, dat ik dan ook met middag- of avondurine wel iets van een streepje zou moeten zien. Maar ho maar :{w
Frustrerend ja, snap er ook niks van, het begon super regelmatig! :{
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 12:43:20 #288
309370 Nanadu
pi_103577463
Mangostine ik herken veel in je verhaal. Ik ben ook vrij onregelmatig ongesteld en vaak lange cyclussen, toch ligt er nu een klein meisje boven te slapen. Ik ben voor de eerste 7 rondes bezig geweest voor ik zwanger was en ik had ook steeds cyclussen van 36, 38, 40 dagen. Misschien een kleine troost en geduld hebben is moeilijk, maar het komst vast echt :*

Ik zit inmiddels op dag 7 van mijn ongesteldheid, maar ja hoe sneller daarna de klusperiode aanbreekt. Beetje stomme vraag misschien maar weten jullie trouwens of het nog invloed heeft op je cyclus als je zo lang ongesteld bent?

Verder hoop ik dat we allemaal snel twee streepjes plassen en ons lijf ons niet meer zo voor de gek houdt.
pi_103577556
Raar hoor Nanadu, was je overtijd? Dan kan ik me voorstellen dat je menstruatie wat langer duurt. Ik denk dat het geen effect heeft op je cyclus, ze tellen toch altijd vanaf de eerste dag van ongesteldheid?

En thx voor je hart onder de riem, ik ga er ook vanuit dat het uiteindelijk ergens goed voor zal zijn! :D
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 13:01:04 #290
309370 Nanadu
pi_103578126
Ik had een cyclus van 37 dagen en met die onregelmatige cyclussen van mij weet ik dus niet of ik overtijd was? Ik ken het helemaal niet zo lang ongesteld, mijn man baalt al flink :P
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:15 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103578257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Nanadu het volgende:
Mangostine ik herken veel in je verhaal. Ik ben ook vrij onregelmatig ongesteld en vaak lange cyclussen, toch ligt er nu een klein meisje boven te slapen. Ik ben voor de eerste 7 rondes bezig geweest voor ik zwanger was en ik had ook steeds cyclussen van 36, 38, 40 dagen. Misschien een kleine troost en geduld hebben is moeilijk, maar het komst vast echt :*

Ik zit inmiddels op dag 7 van mijn ongesteldheid, maar ja hoe sneller daarna de klusperiode aanbreekt. Beetje stomme vraag misschien maar weten jullie trouwens of het nog invloed heeft op je cyclus als je zo lang ongesteld bent?

Verder hoop ik dat we allemaal snel twee streepjes plassen en ons lijf ons niet meer zo voor de gek houdt.
Ik was 8 dagen ongesteld en dacht al dat m'n cyclus het 'dus' nog niet goed deed. In die cyclus werd ik zwanger van Pieter... ;) Die hele cyclus duurde uiteindelijk maar 19 dagen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103579268
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Kwisted het volgende:
Verder heb ik me de afgelopen week best wel klote gevoeld. Weer 2 mensen in mijn naaste omgeving zwanger. Het lijkt wel of het iedereen in één keer lukt ofzo. ;(
:* Vervelend is dat he meid! Het komt vast voor ons ook allemaal goed! :*
pi_103587334
Pff, ik baal zo van die hormonen. Ben zo moe die laatste dagen voor ik ongesteld moet worden -O-

En nee, denk niet dat ik zwanger ben :) had dit vorige maand ook al.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103588269
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:42 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik baal zo van die hormonen. Ben zo moe die laatste dagen voor ik ongesteld moet worden -O-

En nee, denk niet dat ik zwanger ben :) had dit vorige maand ook al.
Hormonen sucken! Moeheid ook.

:*
pi_103598709
Maandag zwangerschapstest gedaan, negatief. Vandaag ovulatietest gedaan positief en hoge temp 36,9. Zit nu 11 dpo en normaal vandaag mijn nod. Ik durf nog niet te testen, want heb verder helemaal geen symptomen.. geen
pijnlijke borsten bijvoorbeeld :X
pi_103598791
Hhhmmm.. Mereltje, dat klinkt wel erg goed eigenlijk! Ik duim voor je!
pi_103599444
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mereltje het volgende:
Maandag zwangerschapstest gedaan, negatief. Vandaag ovulatietest gedaan positief en hoge temp 36,9. Zit nu 11 dpo en normaal vandaag mijn nod. Ik durf nog niet te testen, want heb verder helemaal geen symptomen.. geen
Ik had zelf 0,0 symptomen toen ik zwanger bleek :P Spannend!! Ik duim hard hier!
pi_103599852
Die laatste wachtweek is ook altijd verschrikkelijk he, als je ongeduldig bent. Ik duim ook voor jullie hoor!
pi_103603576
Mereltje spannend, ik duim mee want het klinkt hoopgevend! :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:17:13 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_103603725
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mereltje het volgende:
ik had ook altijd last van mijn ( o Y o ) en juist toen ik zwanger was niet (maar dat kwam iets later wel en heeeeeeeeeeeel erg :P :') )

ik vermoed dat dit een dikke plus voor jou gaat zijn!
*voorzichtig alvast een go for it *O* *
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')