Ik kan me voorstellen dat zo'n lange cycli vervelend zijn. Maar zoals je zelf zegt, je zit pas in de 3e ronde! Gewoon nog even genieten van het lekker samen zijn, straks heb je zo'n krijsende baby die je hele leven overhoop gooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mangostine het volgende:
Ach weet je, dit is pas de derde ronde. Dus zo'n ramp is het niet, ik heb gewoon geen geduld. Het enige wat me een beetje zorgen baart is die langere cyclus. Ik hoop gewoon dat alles wel normaal functioneert en het gewoon nog even op gang moet komen ofzo.
Nu dag 35 en niks geen klachten. Voordeel: geen klachten![]()
Kwisted, heb zelf geen ervaring met ovutesten maar kan me wel voorstellen dat de piek maar van korte duur is. Maar het venijn kan in de staart zitten hè![]()
Ik kan het stiekem ook wel eens niet eerlijk vinden dat ik nog niet aan de beurt ben en al die anderen wel meteen. Maar hey, wij hebben meer tijd om te oefenenen wie het laatst lacht...
Ah nee, ik vatte het niet fout op hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:48 schreef Mangostine het volgende:
Begrijp me niet verkeerd Coco, ik misgun niemand een vlotte en ongecompliceerde zwangerschap. Ik zou het voor mezelf ook leuk vinden, maar mijn lijf denkt daar kennelijk nog anders over. En dat frustreert wel een beetje op dit moment.
Als dan anderen zwanger raken, of dat nou minder of meer moeite kost, dan denk ik, ik wil ook![]()
Ik herken de opmerking van Kwisted.
Absoluut niet zo bedoeld! Maar zoals Aurum ook al zei, soms hoort het er gewoon bij. Bij het merendeel van de (ontdekte) zwangerschappen gaat het juist goedquote:[b]Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Jullie maken me wel een beetje bang hier hoor, met al die miskraam verhalen!
Mijn schoonzusje belde net, die is vandaag bij de dokter geweest en had ook negatief getest. Terwijl ze inmiddels (net als jij vaker) een kleine week overtijd is. De dokter heeft tegen haar gezegd dat in haar geval (ze is ook vrij onregelmatig ongesteld) ze eigenlijk pas na een ruime week overtijd eens zou moeten gaan testen. Omdat ze anders negatief blijft testen. Zoiets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef Mangostine het volgende:
Ja ik ben ook een neuroot en beleef dus maandelijks een aantal spannende dagenvandaar dat mijn frustratie ook wat uitvergroot wordt. Ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn, maar het ik vind het lastig om nuchter te blijven als ik overtijd ga.
Nou ja, in elk geval, iedereen weer veel succes en klusplezier deze ronde!
Ik was 8 dagen ongesteld en dacht al dat m'n cyclus het 'dus' nog niet goed deed. In die cyclus werd ik zwanger van Pieter...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Nanadu het volgende:
Mangostine ik herken veel in je verhaal. Ik ben ook vrij onregelmatig ongesteld en vaak lange cyclussen, toch ligt er nu een klein meisje boven te slapen. Ik ben voor de eerste 7 rondes bezig geweest voor ik zwanger was en ik had ook steeds cyclussen van 36, 38, 40 dagen. Misschien een kleine troost en geduld hebben is moeilijk, maar het komst vast echt![]()
Ik zit inmiddels op dag 7 van mijn ongesteldheid, maar ja hoe sneller daarna de klusperiode aanbreekt. Beetje stomme vraag misschien maar weten jullie trouwens of het nog invloed heeft op je cyclus als je zo lang ongesteld bent?
Verder hoop ik dat we allemaal snel twee streepjes plassen en ons lijf ons niet meer zo voor de gek houdt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Kwisted het volgende:
Verder heb ik me de afgelopen week best wel klote gevoeld. Weer 2 mensen in mijn naaste omgeving zwanger. Het lijkt wel of het iedereen in één keer lukt ofzo.
Hormonen sucken! Moeheid ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:42 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik baal zo van die hormonen. Ben zo moe die laatste dagen voor ik ongesteld moet worden
En nee, denk niet dat ik zwanger benhad dit vorige maand ook al.
Ik had zelf 0,0 symptomen toen ik zwanger bleekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mereltje het volgende:
Maandag zwangerschapstest gedaan, negatief. Vandaag ovulatietest gedaan positief en hoge temp 36,9. Zit nu 11 dpo en normaal vandaag mijn nod. Ik durf nog niet te testen, want heb verder helemaal geen symptomen.. geen
pijnlijke borsten bijvoorbeeld
ik had ook altijd last van mijn ( o Y o ) en juist toen ik zwanger was niet (maar dat kwam iets later wel en heeeeeeeeeeeel ergquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Mereltje het volgende:
Maandag zwangerschapstest gedaan, negatief. Vandaag ovulatietest gedaan positief en hoge temp 36,9. Zit nu 11 dpo en normaal vandaag mijn nod. Ik durf nog niet te testen, want heb verder helemaal geen symptomen.. geen
pijnlijke borsten bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |