De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nog nooit gedaan, ik weet wel dat er een biershampoo is van Guhlquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deed ik vroeger nog wel eens, toen ik lang haar had. Uitmuntend!
Jij hebt nog niet eens een rijbewijs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Rijden jullie een automaat?
Mensen die automaat rijden
Serieus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, ik weet wel dat er een biershampoo is van Guhl
Ik moet aan Penisbaard denken nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
ik stootte gisteren mijn teen en toen lag m'n nagel er bijna af alleen hij zit nog vast aan een klein stukje en dat doet sick veel pijn dus nu zit er pleister op gwn
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die TT erkent gewoon zijn meerdere
Piks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
ik stootte gisteren mijn teen en toen lag m'n nagel er bijna af alleen hij zit nog vast aan een klein stukje en dat doet sick veel pijn dus nu zit er pleister op gwn
Serieus jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus?lekker stinken 's ochtends!
Afbijten, teennagels afbijtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
nee durf pleister niet eraf te halen want straks vliegt nagel meequote:
Die was gevallen of iets en toen had ie ook weken lang pijn omdat nagel van teen af ging. Langzaam.quote:
alle users die dan kunnen tweeten op @udowu ofzoquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die was gevallen of iets en toen had ie ook weken lang pijn omdat nagel van teen af ging. Langzaam.
De geur van schraal bier in de ochtend dat nog verteerd richting de middagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus jaEn geen idee of de shampoo stinkt
Maar lijkt mij ook geen fijne geur
Oh doe dan maar videoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee durf pleister niet eraf te halen want straks vliegt nagel mee
iframe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Ik heb net die halve twitter api bekeken
[..]
alle users die dan kunnen tweeten op @udowu ofzo
Da's wel een idee ja. En niet eens zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Ik heb net die halve twitter api bekeken
[..]
alle users die dan kunnen tweeten op @udowu ofzo
Doe ook maar niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik voel er niks van nu dus durf m niet eraf te halen want dan sterf ik beetje
Dan krijg ik wel weer de neiging om nog een keer te douchenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De geur van schraal bier in de ochtend dat nog verteerd richting de middaghet is maar waar je trek in hebt.
niet afgehakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Mensen die nagels hebben
Ik heb de mijne allang eraf gehaald met mijn scherpe hoektand.
Nee daarna zoutzuur overheen gegoten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:42 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
niet afgehakt?
dat is jammer.
oh dat maakt het weer goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nee daarna zoutzuur overheen gegoten.
Een automaat is zo relaxed rijden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Rijden jullie een automaat?
Mensen die automaat rijden
UDOWU deel 487: Heinz pastasaus, saus voor over pa's tas.quote:
Wie ben jij dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef ondercover het volgende:
[..]
Een automaat is zo relaxed rijden!
Oh .. eh .. hoi![]()
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef ondercover het volgende:
[..]
Oh .. eh .. hoi![]()
Ben jij het, broertje van me?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef ondercover het volgende:
[..]
[..]
Iemand. Ik post liever annoniem.
Oh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee je geeft gewoon op hetzelfde moment antwoord
Dat is het hele punt man!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee je geeft gewoon op hetzelfde moment antwoord
zoveel hoefde je niet na te denken hoop ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is het hele punt man!
Niet? Oh...
Het was een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
zoveel hoefde je niet na te denken hoop ik
Hey ASL en wil je mijn vriend(innetje) worden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef ondercover het volgende:
[..]
Oh .. eh .. hoi![]()
Natuurlijk wil ik je fokvriendje zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Hey ASL en wil je mijn vriend(innetje) worden?
ja mij ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent mij nog 11.5 kind schuldig jongemeneer
Ja, maar Intronic heeft voorrang, komt helemaal goed schat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent mij nog 11.5 kind schuldig jongemeneer
Oh je bent man mja ook goed want dan mag je kiezen tussen homie of mattiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef ondercover het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik je fokvriendje zijn.
PARDON.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar Intronic heeft voorrang, komt helemaal goed schat!
Mijn papa is altijd op dinsdag weg. Ennnnnnn ik ben de enige dan die voetbal kijkt. en dan meeste stemmen geldig, en verliest Flipsjequote:
quote:
Watquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef Intronic het volgende:
Ajax die scoort als je aan het lossen bent
ow sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa is altijd op dinsdag weg. Ennnnnnn ik ben de enige dan die voetbal kijkt. en dan meeste stemmen geldig, en verliest Flipsje
welke filmquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet
[..]
Dat mag je spoileren, want ik zet een film op
Ik heb een redelijke keuzequote:
pulpfiction danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke keuze
King's Speech, I am number Four, Collateral, Thor en Pulp Fiction.
Allemaal nog nooit gezien
Thor! Gisteren gezien, was vermakelijk. Anders Pulp Fiction omdat cult!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
King's Speech , I am number Four, en Thor zijn sowieso nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat intronic die vuile hoerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
INTRONIC HEEFT VOORRANG BITCH ALLERLIEFSTE MATTIE!
ik hou van je kut hoerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haat intronic die vuile hoer
INTRONIC JE BENT EEN SLET HOOR JE ME EEN VIEZE SLETJE
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thor! Gisteren gezien, was vermakelijk. Anders Pulp Fiction omdat cult!
Pulp Fiction dan maarquote:
Ja weet ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
King's Speech , I am number Four, en Thor zijn sowieso nice
Nee. Ik had een twitter-scriptje gemaakt voor onzradio, die tweette telkens het afspelende nummer, zo makkelijk.quote:
quote:
Dan kan ik beter maar nu een ander kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Intronic het volgende:
wij gaan samen ook pulp fiction kijken
ja goed net gevoetbald ditdatquote:
maar het kan ook tot seks komen, dus kies maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik beter maar nu een ander kijken.
Die soms wel een half uur delay had ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee. Ik had een twitter-scriptje gemaakt voor onzradio, die tweette telkens het afspelende nummer, zo makkelijk.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik ben er weer,
dankje bbq dat is best een lueken laptop he? ook met subwoofertje die xps'en dus dat is ook wel chill
Lastige keuze. Dan maar nu Pulp Fiction voor alle zekerheid kijken, dan zien we dan wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
maar het kan ook tot seks komen, dus kies maar
thnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef Intronic het volgende:
aight1 is baas ik heb respect voor zijn stijl
Ja, en dat kwam door die vage stream, die gewoon zo brak als wat was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die soms wel een half uur delay had ofzo
Ik heb respect voor je sig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef Intronic het volgende:
aight1 is baas ik heb respect voor zijn stijl
Goede vraag. Ik kan alvast aangeven dat ik een van de weinigen ben zonder kloon. Ik ben het dus niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan alvast aangeven dat ik een van de weinigen ben zonder kloon. Ik ben het dus niet.
Op een spel jaquote:
Nectar, ben jij dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef ondercover het volgende:
Sorry voor het anoniemzijn, maar ik schaam me een beetje voor mezelf.![]()
![]()
snap ik met zo'n kopquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef ondercover het volgende:
![]()
oh, ik doe echhie. maar beetje voorzichting voorlopigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op een spel ja
Wil het eigenlijk ook wel echt proberen, heb al een rekening geopend, maar wil eerst even leren.
Hij is weer verlaagd jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef Dalando het volgende:
Komt BBQ weer scheldend het topic binnen omdat de koers weer lager is?
Veilig kiezen in het begin. Zelf heb ik nog wat Shell gekocht toen het zakte vanwege die olie-ramp.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
oh, ik doe echhie. maar beetje voorzichting voorlopig
Ik snap er nog vrij weinig van , en het is nou ook weer niet zo dat ik er veel geld voor over heb.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
oh, ik doe echhie. maar beetje voorzichting voorlopig
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is weer verlaagd jaKutsysteem daar.
NECTA KROKRANTEKRAB?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef ondercover het volgende:
![]()
Beleggen in energie straks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:03 schreef Intronic het volgende:
ik kies voor duurzame zooi, aangezien trend komt wel goed, lange termijn beter
Porsche1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef Intronic het volgende:
ik heb wel een kloon, raad maar lekker
Ja kom op zeg, ik koop in voor 100.000, dan verwacht ik minimaal een winst van 10.000% te krijgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Schelden om nepgeld.
Verlies maken terwijl de S&P500 +2% is gesloten.
Nee, check mijn lijst, dat is de tofste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die man was een baas. Tofste van alle permaban-users.
Samen met APquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef aight1 het volgende:
Porsche1toch wel grootste mongool ooit op FOK! gezien
Paul dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef aight1 het volgende:
Porsche1toch wel grootste mongool ooit op FOK! gezien
Wie is dat? Te lui om te klikkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, check mijn lijst, dat is de tofste.
nee AP kon ik wel waarderen af en toequote:
Gewoon veilig spul kopen als je net begint.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, ik koop in voor 100.000, dan verwacht ik minimaal een winst van 10.000% te krijgen.
Hij mag oprotten met zijn racistische opmerkingen klootzakquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die man was een baas. Tofste van alle permaban-users.
Oh, dat heb ik dan gemist. Dat vind ik namelijk not-done.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Hij mag oprotten met zijn racistische opmerkingen klootzak
Hai.quote:
quote:
porsche is hardcore bomberjack enzo en altijd racistische opmerkingen ditdatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan gemist. Dat vind ik namelijk not-done.
dit wel inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
porsche is hardcore bomberjack enzo en altijd racistische opmerkingen ditdat
Dat is beleggen. Als je 1000% winst wil maken moet je gokkenhandelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon veilig spul kopen als je net begint.(MCD, JNJ, MSFT, KO/PEP)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef ondercover het volgende:
[..]
Dat is beleggen. Als je 1000% winst wil maken moet je gokkenhandelen.
Tsja jij bent geen moslim hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan gemist. Dat vind ik namelijk not-done.
quote:
ik heb bewijs ik was vroeger nog konijn nu mensquote:
Bahquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
porsche is hardcore bomberjack enzo en altijd racistische opmerkingen ditdat
en waarom zou dat kloppenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
creationisme, dus alle mensen gewoon gecreeërd door God
Atheist toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over religie denk mag ik hopen?
Lichtelijkquote:
nee voetbalquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Gaan we nou echt religie discussiëren?
Ok, ik ga nooit meer met jou praten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lichtelijk, maar toch waardeer ik elke vorm van geloof. Behalve het Christendom, dat gaat nergens over.
Teveel om uit te leggen nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef aight1 het volgende:
snap niet hoe je wetenschap zo hard wilt ontkennen maja wie ben ik
Wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee voetbal
wat vind je nou van bulykin
ik geef hem een 7,5quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee voetbal
wat vind je nou van bulykin
jij vindt het geloofwaardiger dat iemand in de lucht vanalles "maakt"?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
[..]
Teveel om uit te leggen nu
Van mens die erg behaard was naar mensen zoals nu kanwel. Maar aap > mens absoluut niet vind ikik begrijp niet dat mensen ook daarin geloven mja wie ben ik
Coone & The Gang toch?quote:
Weer een wijsheid van deze man!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
van mij mag iedereen geloven wat ie wilt zolang ie anderen maar niet mee gaat lastigvallen enzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
van mij mag iedereen geloven wat ie wilt zolang ie anderen maar niet mee gaat lastigvallen enzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef SurinaamseKip het volgende:
Evolutietheorie en evolutie zijn twee verschillende dingen
Christelijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik ga nooit meer met jou praten.
Ik vind ieder eigen zaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lichtelijk, maar toch waardeer ik elke vorm van geloof. Behalve het Christendom, dat gaat nergens over.
Die hele bijbel zegt me verder ook weinig hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Christelijk?sorry, maar enkel het Oude Testament kan ik bekoren.
Kan ook iemand op de grond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij vindt het geloofwaardiger dat iemand in de lucht vanalles "maakt"?
Ha, dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vind ieder eigen zaakiedereen houdt zich met geloof bezig, zelfs de atheisten want die zijn voortdurend aan het zoeken naar bewijsmateriaal omte vergelijken met hun levensstijl ookal hebben ze het niet door
Het ging mij om opvattingen omtrent de Bijbel, verder niets tegen het Christendom. Laat iedereen lekker geloven wat hij/zij wilt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hele bijbel zegt me verder ook weinig hoor.
nobelprijswinnaar jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef aight1 het volgende:
redenatie is te sleutel tot acceptatie
zelfbedacht vinden jullie het mooi
Dus je gelooft in god?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef ondercover het volgende:
Religie? Ik ben een agnost. Dat is een atheïst die zelfs niet gelooft dat god niet bestaat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
ik geloof niets behalve in liefde, liefde voor je familie, vrienden, medemens en natuur.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
O KAK WAAROM ZEI NIEMAND DAT ER NAALDEN KWAMEN IN PULP FICTION
wat doe ej ga kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
aightquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
dalando ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Nou ja, er stond twee keer niet, dus dat verwarde me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef ondercover het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof nergens in. Behalve bijgeloof.
Bijgeloof.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef ondercover het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof nergens in. Behalve bijgeloof.
Pulp Fiction is zo'n gave film.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
Kijk je die film nu voor het eerst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Flippiee het volgende:
Tussen je rughaar ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dag Hups, U spreekt met de BBQ, er ligt hier iets op m'n rug aan te branden.
gr gr de bbq.
zegt iedereen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef ondercover het volgende:
[..]
Pulp Fiction is zo'n gave film.
Ja nou waaromquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
als je nog seks wilt moet je maar tegen naalden kunnen
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk je die film nu voor het eerst?![]()
Hij is zo gaaf
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
HALLO HALLO DIT IS OME HORK, HOORT U MIJ?
nee dat is gewoon de windquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
Van die kutredenaties:
- JA WEET JE, ALS JE NAAR DE BOMEN KIJKT, MOET JE KIJKEN HOE ZE BEWEGEN MAN, KIJK DAN, DAT IS DE WIND HE, MAAR WAT IS DE WIND EIGENLIJK?? HE? SNAP JE HET? DÀT IS GOD! DÀT IS EEN WONDER!
Bitch please.
XDquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
Van die kutredenaties:
- JA WEET JE, ALS JE NAAR DE BOMEN KIJKT, MOET JE KIJKEN HOE ZE BEWEGEN MAN, KIJK DAN, DAT IS DE WIND HE, MAAR WAT IS DE WIND EIGENLIJK?? HE? SNAP JE HET? DÀT IS GOD! DÀT IS EEN WONDER!
Bitch please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |