De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nog nooit gedaan, ik weet wel dat er een biershampoo is van Guhlquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deed ik vroeger nog wel eens, toen ik lang haar had. Uitmuntend!
Jij hebt nog niet eens een rijbewijs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Rijden jullie een automaat?
Mensen die automaat rijden
Serieus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, ik weet wel dat er een biershampoo is van Guhl
Ik moet aan Penisbaard denken nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
ik stootte gisteren mijn teen en toen lag m'n nagel er bijna af alleen hij zit nog vast aan een klein stukje en dat doet sick veel pijn dus nu zit er pleister op gwn
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die TT erkent gewoon zijn meerdere
Piks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
ik stootte gisteren mijn teen en toen lag m'n nagel er bijna af alleen hij zit nog vast aan een klein stukje en dat doet sick veel pijn dus nu zit er pleister op gwn
Serieus jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus?lekker stinken 's ochtends!
Afbijten, teennagels afbijtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
nee durf pleister niet eraf te halen want straks vliegt nagel meequote:
Die was gevallen of iets en toen had ie ook weken lang pijn omdat nagel van teen af ging. Langzaam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |