Andrelonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef aight1 het volgende:
wat zou de nummer 2 anti-roos shampoo van nederland zijn
Ik ga voor Heinz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef aight1 het volgende:
wat zou de nummer 2 anti-roos shampoo van nederland zijn
Als de site af is is dat vrij snel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, ik geloof dat mensen die mij volgen niet eens weten wat UDOWU is
GMTA, jij snapt het.quote:
Tetten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als de site af is is dat vrij snel duidelijk.
kan niet head&shoulders is dat alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef Intronic het volgende:
niet weten dat mijn sperma nr1 tegen roos is
pastasaus, saus voor over de pasta. No shit sherlock waarom heet het anders pastasaus, omdat het saus voor over pa's tas is?quote:
HAHAAHA DIE IS GOED PASTAS HAHAHAHA <<<<<<>>>>>>quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
pastasaus, saus voor over de pasta. No shit sherlock waarom heet het anders pastasaus, omdat het saus voor over pa's tas is?
onzin flauwekul nonsensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik smeer altijd roomboter en stuiterballen in mijn haar voor glanzend en veerkrachtig haar.
En voor volume in mijn haar stop ik mijn wijsvinger in het stopcontact.
hhahahahhaah PSAIKOquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik smeer altijd roomboter en stuiterballen in mijn haar voor glanzend en veerkrachtig haar.
En voor volume in mijn haar stop ik mijn wijsvinger in het stopcontact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |