De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze mogen blij wezen dat ze geen ''romana-look-a-like'' in de klas hebben, zoals mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
Maar ik wil wel nieuwe iedereen moet ervan kotsen
echtttquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef utopie het volgende:
[..]
ze mogen blij wezen dat ze geen ''romana-look-a-like'' in de klas hebben, zoals mij![]()
ze werd er vorige week al mee gepest hahapaar zeiden; jij lijkt echt vet veel op romana van zanger rinus!
Ik heb die dikke trouwens gezien vandaag, bij Albert Heijn
Ohja jij zou date regelen hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef utopie het volgende:
[..]
ze mogen blij wezen dat ze geen ''romana-look-a-like'' in de klas hebben, zoals mij![]()
ze werd er vorige week al mee gepest hahapaar zeiden; jij lijkt echt vet veel op romana van zanger rinus!
Ik heb die dikke trouwens gezien vandaag, bij Albert Heijn
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
Ik zou willen dat ik ook op romana leek
Echt FML jonge
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
Echt FML jonge
Liedjes zingen endansen in zijn voortuin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef utopie het volgende:
[..]
jahwat wil je met hem gaan doen? Misschien kan ik nog wat voor je hosselen van de week
Ik koop wel nieuwe voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef aight1 het volgende:
heb m nu al 6x kapot gemaakt en weer opgebouwd maar blijft echt stomme neushoorn ik haat hem
Dan doe ik je niet meer, hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
Echt FML jonge
quote:
jmrquote:
ja heb pas 1 gehad maar die ging best wel gooooed. nu vrijdag pas weer eenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
aightt hoe gaat het met je tentamens eigenlijk
pas op met inschenken je koffiekan heeft kurenquote:
nice guys finish lastquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel, het gaat immers om het innerlijk.![]()
![]()
Hpe weet je datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
pas op met inschenken je koffiekan heeft kuren
Dat denkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Wat attent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
zijn voortuin ligt open. hij krijgt een nieuwe bestrating ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
[..]
Liedjes zingen endansen in zijn voortuin.
Omgquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef utopie het volgende:
[..]
zijn voortuin ligt open. hij krijgt een nieuwe bestrating ofzo
Met deze instelling kom je er wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Na het lezen van deze zin realiseer ik mij weer hoe kut ik ben.
gelukkigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
jmr
[..]
ja heb pas 1 gehad maar die ging best wel gooooed. nu vrijdag pas weer een
Waarom Freeze???quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Na het lezen van deze zin realiseer ik mij weer hoe kut ik ben.
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Volg jij mijn iedere post ofzo godverdomme man.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Dankje
[..]
Kut dat is waar
Praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ooit hoop ik beach te kunnen hosselen, ooit
Over een jaar of vijf heb ik wel even tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ooit hoop ik beach te kunnen hosselen, ooit
HAHAAHAHHAAquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
MK KOM WIJ GAAN ONS verkleden als rins en romana en dansen inde voortuin en op youtube zetten
Zo met die marokkaanse heupsjaaltjes met ringedingen om die geluid maken
Wel aardig, en met jou?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Bietsje. Hoe gaat het met jou?
ervaring?quote:
ja dan heb ik allaaang 3 kinderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Over een jaar of vijf heb ik wel even tijd.
Ja, ook wel hoor.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij zouden Kips en cobannn echt van die giechelvriendinnen kunnen zijn, in het echt.
Die neem ik met liefde erbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ervaring?
[..]
ja dan heb ik allaaang 3 kinderen
Ik heb het denk ik van jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Hee ik zeg ook altijd aightieboiii
Ik dacht je trolt ofzo manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zei toch, hij is mijn achter buurman![]()
!
Een soort van proberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ook wel hoor.
Ik hoor weinig van je!
Waar ben je allemaal mee bezig? Leven enzo?
Oke ik zal je voortaan echt credit gevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je niet emo,giffen. Dat is leuk. Zo vaak nemen mensen niet iets van mij over
Ik giechel nooit ik lach als een man die vijf baarden in de keel heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij zouden Kips en cobannn echt van die giechelvriendinnen kunnen zijn, in het echt.
met chocola omdat verdrietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
O als ajax op voorsprong komt, dan zet ik een film op
Graagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Oke ik zal je voortaan echt credit geven
Nee eerst 5 jaar Cobanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaja je wilt eersst in die 5 jaar sletjes hosselen en dan pas ik
Jawelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GraagEn die
was niet om mij te plagen he.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik giechel nooit ik lach als een man die vijf baarden in de keel heeft.
Daarnaast heb ik p-p-p pokerface.
Enigszins.quote:
Maar Ragboer heeft jou al als eerste keus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dan niet, mij beetje 2e keus laten zijn tfoe
Gaan we dan samen naar korea toe en naar concerts van 2NE1, SNSD, bigbang enzo?quote:
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Ragboer heeft jou al als eerste keus.
Huh maar hij en ik lijken niet op elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef utopie het volgende:
ik denk de hele tijd dat SV post, maar het is gewoon bietsj
We zitten op dezelfde golflengte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Gaan we dan samen naar korea toe en naar concerts van 2NE1, SNSD, bigbang enzo?
weet ik.. maar hij had ook ooit eens een keer zulk soort UI.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh maar hij en ik lijken niet op elkaar.
Even twitteracount voor je openen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Even naar de wc en honger dus brb tot zo.
ik ben al uitgekeken op hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Ragboer heeft jou al als eerste keus.
Oh, dan zal ik maar wat meer m'n best doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben al uitgekeken op hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Whut, nu al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben al uitgekeken op hem
Gekkie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Ik typ gewoon hauwdoeh
Of güle güle
Turken
Coban
Cobans snor
rinus zegt oant sjen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Ik typ gewoon hauwdoeh
Of güle güle
Turken
Coban
Cobans snor
Coban is baasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Ik typ gewoon hauwdoeh
Of güle güle
Turken
Coban
Cobans snor
Wat is güle güle?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Ik typ gewoon hauwdoeh
Of güle güle
Turken
Coban
Cobans snor
Omg ja, dat had ik ook de eerste keer dat ik dat woord hoorde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het kan erger dan houdoe
zoals in venlo zeggen we 'hajje', en als ik ergens anders ben dan zeg ik dus hajje
dan denken mensen echt wtff dude wat praat zij
hajjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus vandaag ook jongen zei: tot morgen en hi was knap dus ik was blij
en ik zo: hajje
maar hij komt uit randstad
dus ik sta verschut nu
Omg ik ga het elke dag herhalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
rinus zegt oant sjen.
wen er maar vast aan
Als ie je leuk genoeg vind kijkt ie daar wel overheen hoor. Tenzij imbeciele randstadter. Maar die ben ik nog niet tegengekomen. Alleen mensen uit buiten de randstad die mij uitlachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus ik sta verschut nu
Wij zeggen ook hoiiii. Maar hajjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus ik sta verschut nu
Dat betekent doei in het turks maar ik zeg nooit gule gulequote:
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ie je leuk genoeg vind kijkt ie daar wel overheen hoor. Tenzij imbeciele randstadter. Maar die ben ik nog niet tegengekomen. Alleen mensen uit buiten de randstad die mij uitlachen
Dat wij jou debieler gaan meemaken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
klopt
want als ie me echt kent ben ik nog debieler (drm ben ik foreveralone)
wen er maar aan dus
Spreek je dat uit als 'kuhle' of meer 'choele'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef coban het volgende:
[..]
Dat betekent doei in het turks maar ik zeg nooit gule guleklinkt te tuttig vind ik :p
p
nee dat is onmogelijk denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wij jou debieler gaan meemaken?
HWEEEL MOOI1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
En niemand reageert van wow je nieuwe UI is echt baas dientje!!!
hij is dan ook sufquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
Mja Angry Birds is niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
Oooooohquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat is onmogelijk denk ik
doelde meer op hem_!_!
gemeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef aight1 het volgende:
altijd als limburgers uit de trein stappen en hajje zeggen laat ik ze struikelen
Zachte g en zachte k en h tegelijk in begin> kghuule kghuulequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als 'kuhle' of meer 'choele'?
quote:
Ja maar ik wil atlijd die gele zijn die is stoerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Mja Angry Birds is niet echt bijzonder.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef aight1 het volgende:
altijd als limburgers uit de trein stappen en hajje zeggen laat ik ze struikelen
nee grapje ik zeg altijd hajjeeeee terug en dan kijken ze me aan zo van wtf en dan verander ik in een pinguinquote:
Enkriebirdsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
Okeequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
Zachte g en zachte k en h tegelijk in begin> kghuule kghuule
Ofzo
Zachte k iig.
is het dan niet gewoon ''kghjoele''quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
Zachte g en zachte k en h tegelijk in begin> kghuule kghuule
Ofzo
Zachte k iig.
Begin maar alvast met posten in [Singles] gezellig met Babs!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik 30 ben en nog steeds foreveralone ga ik contactadvertentie op fok zetten
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee grapje ik zeg altijd hajjeeeee terug en dan kijken ze me aan zo van wtf en dan verander ik in een pinguin
quote:
twitter:UDOWU twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 21:16:34Even naar de wc en honger dus brb tot zo. reageer retweet
Ik ben lotgenootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik 30 ben en nog steeds foreveralone ga ik contactadvertentie op fok zetten
idd alvast contacten leggen daarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
Of MK hier![]()
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #342 Innerlijke zelfbevlekking
Ze zijn behoorlijk gewillig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
idd alvast contacten leggen daar
watquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
In groningen zei ik altijd Moi als ik iemand groette
Nu ik in randstad woont vind ik het eigenlijk best wel lomp klinken
Bel maar gewoon hoor. Ik ben niet zo duur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand voor je (buiten mezelf dan).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik ben onbetaalbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bel maar gewoon hoor. Ik ben niet zo duur.
_Fonz en Julliequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand voor je (buiten mezelf dan).
Skippy22
waaromquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand voor je (buiten mezelf dan).
Skippy22
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik ben onbetaalbaar
Met Fonz heb je wel meteen een schattig kindje erbij.quote:
Ah, wij zeggen hier altijd "Mogge", ook al is het middag of avondquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In groningen zeggen ze ''MOI'' in plaats van ''HOI''
Mogge doe ik alleen 's ochtendsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, wij zeggen hier altijd "Mogge", ook al is het middag of avond
Die hij nooit meer ziet, maar alleen foto's van hebt om FOK!sters te hosselenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Met Fonz heb je wel meteen een schattig kindje erbij.
nee zo'n streepje op de e zoals é is een accentquote:
Ah pardon, zag net dat het een streektaal betreft, u heeft gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee zo'n streepje op de e zoals é is een accent
Wij de hele dagquote:
Dat soort dingen wist ik dan weet nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die hij nooit meer ziet, maar alleen foto's van hebt om FOK!sters te hosselen
Tevens verft hij zijn haar blond omdat ie een ginger isNiets mis met blonde mensen of roodharigen hoor
Maar de reden waarom meer
echt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah pardon, zag net dat het een streektaal betreft, u heeft gelijk.
Ik wel dankzij Annnetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat soort dingen wist ik dan weet niet
aii sickquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
Zie mij een twitterknop hebben dan.
Ja sommige doen dat bij mij op werk ook heel de dag maar dan zeg ik gewoon Ooi,hoi of yooquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah pardon, zag net dat het een streektaal betreft, u heeft gelijk.
[..]
Wij de hele dagheel normaal hier.
Even volgen danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga je volgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
"Hoi" zeggen wij meestal als we vertrekken ergensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja sommige doen dat bij mij op werk ook heel de dag maar dan zeg ik gewoon Ooi,hoi of yoo
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Hoi" zeggen wij meestal als we vertrekken ergens
Ja ik als groeten en vertrekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga je volgen
[..]
"Hoi" zeggen wij meestal als we vertrekken ergens
Nee voor mijn oma dan weer welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Joe" is bij jou ook een bevestiging? Als in: "doe jij de afwas even?" "joe!"
Ja, zoals?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
BBQ, wij moeten iets met de twitter api gaan doen.
Hehehe, gebruikt die ook nog woorden als "Konkeltoid"? Dan weet ik waar ze vandaan komtquote:
Graag gedaan, zal ik de rest van mijn volgers informeren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
2 volgers al![]()
Straks komt op de udowu site ook zo'n linkje naar dat account, wordt echt populair zo.
ik bedoel trek je broek eens uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lieve schat het is je eigen broek die omhoog moet
Nee daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, gebruikt die ook nog woorden als "Konkeltoid"? Dan weet ik waar ze vandaan komt
En danquote:
Hehe, verklarend genoegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappenMaar ze komt niet ver uit die omgeving vandaan
Lijkt me een goed plan, misschien wordt UDOWU zelfs nog groter dan FOK!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, gebruikt die ook nog woorden als "Konkeltoid"? Dan weet ik waar ze vandaan komt
[..]
Graag gedaan, zal ik de rest van mijn volgers informeren?![]()
dan komen leuke verhaaltjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappenMaar ze komt niet ver uit die omgeving vandaan
[..]
En dan
weenie ligt eraan of je je posts voorleestquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, misschien wordt UDOWU zelfs nog groter dan FOK!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
weenie ligt eraan of je je posts voorleest
Ja dat doe ik altijd, tenzij er vieze woorden in voor komen, dan houd ik me stil. Deze ga ik ook niet voorlezen dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
weenie ligt eraan of je je posts voorleest
Ik kan ook niet wachten, daar heb ik het opeens te druk voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik kan niet wachten ik ga alvast popcorn kopen
Meh, ik geloof dat mensen die mij volgen niet eens weten wat UDOWU isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was gewoon serieus bedoeld hoor.
Oh? Dan moet ik nog wachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
privé verhaaltjes die ik liever in de praktijk breng
Geen oe wel uuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef utopie het volgende:
[..]
is het dan niet gewoon ''kghjoele''?
Andrelonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef aight1 het volgende:
wat zou de nummer 2 anti-roos shampoo van nederland zijn
Ik ga voor Heinz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef aight1 het volgende:
wat zou de nummer 2 anti-roos shampoo van nederland zijn
Als de site af is is dat vrij snel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, ik geloof dat mensen die mij volgen niet eens weten wat UDOWU is
GMTA, jij snapt het.quote:
Tetten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als de site af is is dat vrij snel duidelijk.
kan niet head&shoulders is dat alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef Intronic het volgende:
niet weten dat mijn sperma nr1 tegen roos is
pastasaus, saus voor over de pasta. No shit sherlock waarom heet het anders pastasaus, omdat het saus voor over pa's tas is?quote:
HAHAAHA DIE IS GOED PASTAS HAHAHAHA <<<<<<>>>>>>quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
pastasaus, saus voor over de pasta. No shit sherlock waarom heet het anders pastasaus, omdat het saus voor over pa's tas is?
onzin flauwekul nonsensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik smeer altijd roomboter en stuiterballen in mijn haar voor glanzend en veerkrachtig haar.
En voor volume in mijn haar stop ik mijn wijsvinger in het stopcontact.
hhahahahhaah PSAIKOquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik smeer altijd roomboter en stuiterballen in mijn haar voor glanzend en veerkrachtig haar.
En voor volume in mijn haar stop ik mijn wijsvinger in het stopcontact.
Dankje, heb ik mn best op gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHAAHA DIE IS GOED PASTAS HAHAHAHA <<<<<<>>>>>>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |