abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:20:31 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103249239

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103249287
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blijkbaar...

Helpt het misschien ook om iemand aan te spreken; kort gesprekje... weggaan; en later nog eens tegen het lijf lopen. Ze herkent je dan, weet dat ze je eerder heeft gesproken, en is dan wellicht wat opener?
Nee, dat zou ik niet doen. Geeft aan dat je te snel afhaakt en dat maakt je minder interessant. Zolang ze blijft staan/je aan blijft kijken is ze geïnteresseerd. Normale menselijke reactie om even de kat uit de boom te kijken als een vreemde je aanspreekt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:21:46 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249314
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.
Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.

alsof meiden niet kijken naar uiterlijk :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103249334
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had vrienden die 343423534535x zeiden dat ik een leuke gast was.
Op den duur ga je het nog geloven ook joh.
Willen jullie dat dan allemaal een keertje tegen mij zeggen dat ik leuk en aardig ben. Net zolang dat ik het ga geloven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103249352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Sinji het volgende:

[..]

Begin te oefenen met lage doelstellingen.
Zoals; "ik wil gewoon neuken aanstaande vrijdag" ;)
pi_103249399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

2 minimaal op 1 avond.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103249415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.

Lol, het is vele malen makkelijker om je uiterlijk te verbeteren dan aan je verlegenheid te werken.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:23:28 #8
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

nee dat is de cherry in top. je moet zeke rbeginnen met 'hoi' en hopen dat ze je niet afpoeiert.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:23:50 #9
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef TheGame het volgende:

[..]

Lol, het is vele malen makkelijker om je uiterlijk te verbeteren dan aan je verlegenheid te werken.
Bij mij is dat andersom.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:24:09 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103249484
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Willen jullie dat dan allemaal een keertje tegen mij zeggen dat ik leuk en aardig ben. Net zolang dat ik het ga geloven.
Zij hebben het 2 maanden volgehouden. :')
Ik weet niet of jij net zo'n plaat hebt voor je hoofd als ik.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:24:15 #11
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103249494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

alsof meiden niet kijken naar uiterlijk
:')
In veel mindere mate dan wij naar meiden. Het is wat je uitstraalt wat veel belangrijker is. En gasten die er heel goed uitzien hebben het gevaar dat een meid een extra stevige schild opzetten vanwege de gedachte dat het wel een 'player' moet zijn.
pi_103249702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:

En hoe laat ik dat los?
Door meer opties te creëren. Hierdoor wordt je wat kalmer in je hoofd want je zet niet alles op het spel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103249712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bij mij is dat andersom.
Dan ben je of nooit echt verlegen geweest, of je moet er een boek over gaan schrijven.

Uiterlijk is gemakkelijk aan te passen door betere kleding/kapsel/sportschool en desnoods een plastisch chirurg.
pi_103249743
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat vrouwen vaak de vervelende gewoonte hebben om zich plots aan je te gaan hechten. Zie je wel hij komt voor een 2de of 3de keer hij vind me leuk. Komt alleen maar gezeik van.

Ik kan alles hebben :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103249761
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Zij hebben het 2 maanden volgehouden. :')
Ik weet niet of jij net zo'n plaat hebt voor je hoofd als ik.
Check mijn fobo :+ dan zie je die plaat _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Door meer opties te creëren. Hierdoor wordt je wat kalmer in je hoofd want je zet niet alles op het spel.
mmm dat is best moeilijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:29:18 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

In veel mindere mate dan wij naar meiden. Het is wat je uitstraalt wat veel belangrijker is. En gasten die er heel goed uitzien hebben het gevaar dat een meid een extra stevige schild opzetten vanwege de gedachte dat het wel een 'player' moet zijn.
Mja OK dat geloof ik nog wel of dat echt zo is laat ik in het midden want je wete neit wat meiden echt denken. zelfs niet als ze het zeggen. maar als man is je doelstelling gewoon 'neuken' das alles. Dat bizarre relationele gedoe als GTST met onzekrheden is iig niet voor mij weggelgd, ik zou hard wegrennen of het on the spot uitmaken (is nog ver van mijn bed uiteraard maarja)

Zo gaan meiden ook met jongens om trouwens, de aardige gozers mogen de heftige psycholoigsche shit dragen en lijden in het leven. De players zijn voor een beetje vertier. Zo denken meiden dus. Maar als relaties echt zo verskrikkelijk zijn. wil ik liever alleen het plezier.
pi_103249854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

alsof meiden niet kijken naar uiterlijk :')
Geen slachtofferrol spelen en als excuus gebruiken voor falen. Iedereen kan goed worden met vrouwen :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:30:47 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103249893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kan alles hebben :)
Ik heb daar niet zo een trek in, en ik woon in een "dorp" dus iedereen kent iedereen.
Tevens is mijn vader bekend hier in Scheveningen, dus ben altijd de zoon van....

Ik heb geen zin in gezeik. Is te vaak voor gekomen. Maar ik doe eigelijk niet meer aan alleen sex en dan door.

die tijd heb ik volledig gehad, ben ik over heen gegroeid.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:30:52 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dan ben je of nooit echt verlegen geweest, of je moet er een boek over gaan schrijven.

Uiterlijk is gemakkelijk aan te passen door betere kleding/kapsel/sportschool en desnoods een plastisch chirurg.
dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)

En als je er uiteindeljik goed uitziet heeft dat een pingpong effect van positieve feedback wat je weer zelfvertrouwen geeft wat weer meer durf creeert. Mooie mensen hebben het dus in feite makkelijker. En mensen die er gemiddeld uitzien maar nog verlegen zijn. dat zijn dan in feite gewoon watjes.
pi_103249970
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)
Heb je dan overgewicht ?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:32:16 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103249991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mja OK dat geloof ik nog wel of dat echt zo is laat ik in het midden want je wete neit wat meiden echt denken. zelfs niet als ze het zeggen. maar als man is je doelstelling gewoon 'neuken' das alles. Dat bizarre relationele gedoe als GTST met onzekrheden is iig niet voor mij weggelgd, ik zou hard wegrennen of het on the spot uitmaken (is nog ver van mijn bed uiteraard maarja)

Zo gaan meiden ook met jongens om trouwens, de aardige gozers mogen de heftige psycholoigsche shit dragen en lijden in het leven. De players zijn voor een beetje vertier. Zo denken meiden dus. Maar als relaties echt zo verskrikkelijk zijn. wil ik liever alleen het plezier.
Het punt is dat je de crap van die meiden niet moet aanvaarden! Hallo, ben je psych niet. Wil je het leuk hebben? Mooi, ik ook.

En een relatie moet naar mijn mening beginnen met dit als fundament. Vaak leer ik meiden echt kennen nadat ik met ze naar bed ben geweest.
pi_103249994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Check mijn fobo :+ dan zie je die plaat _O-
Dude; je vergeet steeds gel in je haar te doen :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:32:45 #23
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103250014
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Heb je dan overgewicht ?
Mja, redelijk. Best veel. Kweenie.
pi_103250039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dude; je vergeet steeds gel in je haar te doen :)
Dat klopt dat doe ik ook nooit
14 SHADES OF GREY
pi_103250073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mja, redelijk. Best veel. Kweenie.
Dus je hebt de strijd tegen de kilo's opgegeven ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')