SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, dat zou ik niet doen. Geeft aan dat je te snel afhaakt en dat maakt je minder interessant. Zolang ze blijft staan/je aan blijft kijken is ze geïnteresseerd. Normale menselijke reactie om even de kat uit de boom te kijken als een vreemde je aanspreekt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Blijkbaar...
Helpt het misschien ook om iemand aan te spreken; kort gesprekje... weggaan; en later nog eens tegen het lijf lopen. Ze herkent je dan, weet dat ze je eerder heeft gesproken, en is dan wellicht wat opener?
Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.
Willen jullie dat dan allemaal een keertje tegen mij zeggen dat ik leuk en aardig ben. Net zolang dat ik het ga geloven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vrienden die 343423534535x zeiden dat ik een leuke gast was.
Op den duur ga je het nog geloven ook joh.
Zoals; "ik wil gewoon neuken aanstaande vrijdag"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Begin te oefenen met lage doelstellingen.
2 minimaal op 1 avond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zoals; "ik wil gewoon neuken aanstaande vrijdag"
Lol, het is vele malen makkelijker om je uiterlijk te verbeteren dan aan je verlegenheid te werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.
nee dat is de cherry in top. je moet zeke rbeginnen met 'hoi' en hopen dat ze je niet afpoeiert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zoals; "ik wil gewoon neuken aanstaande vrijdag"
Bij mij is dat andersom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef TheGame het volgende:
[..]
Lol, het is vele malen makkelijker om je uiterlijk te verbeteren dan aan je verlegenheid te werken.
Zij hebben het 2 maanden volgehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Willen jullie dat dan allemaal een keertje tegen mij zeggen dat ik leuk en aardig ben. Net zolang dat ik het ga geloven.
In veel mindere mate dan wij naar meiden. Het is wat je uitstraalt wat veel belangrijker is. En gasten die er heel goed uitzien hebben het gevaar dat een meid een extra stevige schild opzetten vanwege de gedachte dat het wel een 'player' moet zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.
alsof meiden niet kijken naar uiterlijk
Door meer opties te creëren. Hierdoor wordt je wat kalmer in je hoofd want je zet niet alles op het spel.quote:
Dan ben je of nooit echt verlegen geweest, of je moet er een boek over gaan schrijven.quote:
Ik kan alles hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat vrouwen vaak de vervelende gewoonte hebben om zich plots aan je te gaan hechten. Zie je wel hij komt voor een 2de of 3de keer hij vind me leuk. Komt alleen maar gezeik van.
Check mijn foboquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij hebben het 2 maanden volgehouden.![]()
Ik weet niet of jij net zo'n plaat hebt voor je hoofd als ik.
mmm dat is best moeilijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door meer opties te creëren. Hierdoor wordt je wat kalmer in je hoofd want je zet niet alles op het spel.
Mja OK dat geloof ik nog wel of dat echt zo is laat ik in het midden want je wete neit wat meiden echt denken. zelfs niet als ze het zeggen. maar als man is je doelstelling gewoon 'neuken' das alles. Dat bizarre relationele gedoe als GTST met onzekrheden is iig niet voor mij weggelgd, ik zou hard wegrennen of het on the spot uitmaken (is nog ver van mijn bed uiteraard maarja)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
In veel mindere mate dan wij naar meiden. Het is wat je uitstraalt wat veel belangrijker is. En gasten die er heel goed uitzien hebben het gevaar dat een meid een extra stevige schild opzetten vanwege de gedachte dat het wel een 'player' moet zijn.
Geen slachtofferrol spelen en als excuus gebruiken voor falen. Iedereen kan goed worden met vrouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
alsof meiden niet kijken naar uiterlijk
Ik heb daar niet zo een trek in, en ik woon in een "dorp" dus iedereen kent iedereen.quote:
dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dan ben je of nooit echt verlegen geweest, of je moet er een boek over gaan schrijven.
Uiterlijk is gemakkelijk aan te passen door betere kleding/kapsel/sportschool en desnoods een plastisch chirurg.
Heb je dan overgewicht ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat laatste is natuurlijk onbetaalbaar, voor mij wel. kapsel werkt niet. sportschool ook niet (en geloof me nou maar ik ga niet weer een afval-dieet discussie beginnen)
Het punt is dat je de crap van die meiden niet moet aanvaarden! Hallo, ben je psych niet. Wil je het leuk hebben? Mooi, ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja OK dat geloof ik nog wel of dat echt zo is laat ik in het midden want je wete neit wat meiden echt denken. zelfs niet als ze het zeggen. maar als man is je doelstelling gewoon 'neuken' das alles. Dat bizarre relationele gedoe als GTST met onzekrheden is iig niet voor mij weggelgd, ik zou hard wegrennen of het on the spot uitmaken (is nog ver van mijn bed uiteraard maarja)
Zo gaan meiden ook met jongens om trouwens, de aardige gozers mogen de heftige psycholoigsche shit dragen en lijden in het leven. De players zijn voor een beetje vertier. Zo denken meiden dus. Maar als relaties echt zo verskrikkelijk zijn. wil ik liever alleen het plezier.
Dude; je vergeet steeds gel in je haar te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Check mijn fobodan zie je die plaat
Mja, redelijk. Best veel. Kweenie.quote:
Dat klopt dat doe ik ook nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dude; je vergeet steeds gel in je haar te doen
Dus je hebt de strijd tegen de kilo's opgegeven ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja, redelijk. Best veel. Kweenie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |