Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Hoi" zeggen wij meestal als we vertrekken ergens
Ja ik als groeten en vertrekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga je volgen
[..]
"Hoi" zeggen wij meestal als we vertrekken ergens
Nee voor mijn oma dan weer welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Joe" is bij jou ook een bevestiging? Als in: "doe jij de afwas even?" "joe!"
Ja, zoals?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
BBQ, wij moeten iets met de twitter api gaan doen.
Hehehe, gebruikt die ook nog woorden als "Konkeltoid"? Dan weet ik waar ze vandaan komtquote:
Graag gedaan, zal ik de rest van mijn volgers informeren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
2 volgers al![]()
Straks komt op de udowu site ook zo'n linkje naar dat account, wordt echt populair zo.
ik bedoel trek je broek eens uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lieve schat het is je eigen broek die omhoog moet
Nee daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, gebruikt die ook nog woorden als "Konkeltoid"? Dan weet ik waar ze vandaan komt
En danquote:
Hehe, verklarend genoegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappenMaar ze komt niet ver uit die omgeving vandaan
Lijkt me een goed plan, misschien wordt UDOWU zelfs nog groter dan FOK!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, gebruikt die ook nog woorden als "Konkeltoid"? Dan weet ik waar ze vandaan komt
[..]
Graag gedaan, zal ik de rest van mijn volgers informeren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |