De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze mogen blij wezen dat ze geen ''romana-look-a-like'' in de klas hebben, zoals mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
Maar ik wil wel nieuwe iedereen moet ervan kotsen
echtttquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef utopie het volgende:
[..]
ze mogen blij wezen dat ze geen ''romana-look-a-like'' in de klas hebben, zoals mij![]()
ze werd er vorige week al mee gepest hahapaar zeiden; jij lijkt echt vet veel op romana van zanger rinus!
Ik heb die dikke trouwens gezien vandaag, bij Albert Heijn
Ohja jij zou date regelen hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef utopie het volgende:
[..]
ze mogen blij wezen dat ze geen ''romana-look-a-like'' in de klas hebben, zoals mij![]()
ze werd er vorige week al mee gepest hahapaar zeiden; jij lijkt echt vet veel op romana van zanger rinus!
Ik heb die dikke trouwens gezien vandaag, bij Albert Heijn
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
Ik zou willen dat ik ook op romana leek
Echt FML jonge
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
Ik zou willen dat ik ook op romana leek
Echt FML jonge
Liedjes zingen endansen in zijn voortuin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef utopie het volgende:
[..]
jahwat wil je met hem gaan doen? Misschien kan ik nog wat voor je hosselen van de week
Ik koop wel nieuwe voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef aight1 het volgende:
heb m nu al 6x kapot gemaakt en weer opgebouwd maar blijft echt stomme neushoorn ik haat hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |