quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thor! Gisteren gezien, was vermakelijk. Anders Pulp Fiction omdat cult!
Pulp Fiction dan maarquote:
Ja weet ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
King's Speech , I am number Four, en Thor zijn sowieso nice
Nee. Ik had een twitter-scriptje gemaakt voor onzradio, die tweette telkens het afspelende nummer, zo makkelijk.quote:
quote:
Dan kan ik beter maar nu een ander kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Intronic het volgende:
wij gaan samen ook pulp fiction kijken
ja goed net gevoetbald ditdatquote:
maar het kan ook tot seks komen, dus kies maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik beter maar nu een ander kijken.
Die soms wel een half uur delay had ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee. Ik had een twitter-scriptje gemaakt voor onzradio, die tweette telkens het afspelende nummer, zo makkelijk.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik ben er weer,
dankje bbq dat is best een lueken laptop he? ook met subwoofertje die xps'en dus dat is ook wel chill
Lastige keuze. Dan maar nu Pulp Fiction voor alle zekerheid kijken, dan zien we dan wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
maar het kan ook tot seks komen, dus kies maar
thnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef Intronic het volgende:
aight1 is baas ik heb respect voor zijn stijl
Ja, en dat kwam door die vage stream, die gewoon zo brak als wat was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die soms wel een half uur delay had ofzo
Ik heb respect voor je sig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef Intronic het volgende:
aight1 is baas ik heb respect voor zijn stijl
Goede vraag. Ik kan alvast aangeven dat ik een van de weinigen ben zonder kloon. Ik ben het dus niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan alvast aangeven dat ik een van de weinigen ben zonder kloon. Ik ben het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |