jij vindt het geloofwaardiger dat iemand in de lucht vanalles "maakt"?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
[..]
Teveel om uit te leggen nu
Van mens die erg behaard was naar mensen zoals nu kanwel. Maar aap > mens absoluut niet vind ikik begrijp niet dat mensen ook daarin geloven mja wie ben ik
Coone & The Gang toch?quote:
Weer een wijsheid van deze man!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
van mij mag iedereen geloven wat ie wilt zolang ie anderen maar niet mee gaat lastigvallen enzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
van mij mag iedereen geloven wat ie wilt zolang ie anderen maar niet mee gaat lastigvallen enzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef SurinaamseKip het volgende:
Evolutietheorie en evolutie zijn twee verschillende dingen
Christelijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik ga nooit meer met jou praten.
Ik vind ieder eigen zaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lichtelijk, maar toch waardeer ik elke vorm van geloof. Behalve het Christendom, dat gaat nergens over.
Die hele bijbel zegt me verder ook weinig hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Christelijk?sorry, maar enkel het Oude Testament kan ik bekoren.
Kan ook iemand op de grond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij vindt het geloofwaardiger dat iemand in de lucht vanalles "maakt"?
Ha, dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vind ieder eigen zaakiedereen houdt zich met geloof bezig, zelfs de atheisten want die zijn voortdurend aan het zoeken naar bewijsmateriaal omte vergelijken met hun levensstijl ookal hebben ze het niet door
Het ging mij om opvattingen omtrent de Bijbel, verder niets tegen het Christendom. Laat iedereen lekker geloven wat hij/zij wilt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hele bijbel zegt me verder ook weinig hoor.
nobelprijswinnaar jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef aight1 het volgende:
redenatie is te sleutel tot acceptatie
zelfbedacht vinden jullie het mooi
Dus je gelooft in god?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef ondercover het volgende:
Religie? Ik ben een agnost. Dat is een atheïst die zelfs niet gelooft dat god niet bestaat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
ik geloof niets behalve in liefde, liefde voor je familie, vrienden, medemens en natuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |