quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die was gevallen of iets en toen had ie ook weken lang pijn omdat nagel van teen af ging. Langzaam.
De geur van schraal bier in de ochtend dat nog verteerd richting de middagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus jaEn geen idee of de shampoo stinkt
Maar lijkt mij ook geen fijne geur
Oh doe dan maar videoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee durf pleister niet eraf te halen want straks vliegt nagel mee
iframe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Ik heb net die halve twitter api bekeken
[..]
alle users die dan kunnen tweeten op @udowu ofzo
Da's wel een idee ja. En niet eens zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Ik heb net die halve twitter api bekeken
[..]
alle users die dan kunnen tweeten op @udowu ofzo
Doe ook maar niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik voel er niks van nu dus durf m niet eraf te halen want dan sterf ik beetje
Dan krijg ik wel weer de neiging om nog een keer te douchenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De geur van schraal bier in de ochtend dat nog verteerd richting de middaghet is maar waar je trek in hebt.
niet afgehakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Mensen die nagels hebben
Ik heb de mijne allang eraf gehaald met mijn scherpe hoektand.
Nee daarna zoutzuur overheen gegoten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:42 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
niet afgehakt?
dat is jammer.
oh dat maakt het weer goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nee daarna zoutzuur overheen gegoten.
Een automaat is zo relaxed rijden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Rijden jullie een automaat?
Mensen die automaat rijden
UDOWU deel 487: Heinz pastasaus, saus voor over pa's tas.quote:
Wie ben jij dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef ondercover het volgende:
[..]
Een automaat is zo relaxed rijden!
Oh .. eh .. hoi![]()
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef ondercover het volgende:
[..]
Een automaat is zo relaxed rijden!
Oh .. eh .. hoi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |