Helleu ikke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
Sidenote: Ik ben de TS niet.
TS komt eindelijk thuis na een zware dag vol klussen. Trek hebbende in een koele verfrissing trok ik de koelkast open, in de hoop dat er nog een heerlijk verfrissend drankje in de koelkast zou staan. Echter tot mijn verbazing stond er enkel nog één blikje Fernandes Green Punch in de koelkast. Uit wanhoop besloot ik de groene chemische inhoud maar te drinken, in de hoop mijn haast onverzadigbare dorst te stillen.
Helaas, na drie slokken kwam ik er achter dat dit spul echt niet te drinken is. Wie de fuck kan nou genieten van deze mierzoete troep? Negers?
Nu heb ik dus nog steeds dorst en ik heb niks anders in huis.[ afbeelding ]Wie komt mij wat te drinken brengen?
Dawet graag ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
Fanta-stick zou voor drinken zorgen begreep ik
Ik hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
Fanta-stick zou voor drinken zorgen begreep ik
Kip is geen drankje hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Drinky het volgende:
idd, echt een negerdrankje, net als kip
Die gast heeft echt problemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat Liveitup ook komt !!! Lekker aftrekkken op zijn posts.
dit is niet mijn topic vriendquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Drinky het volgende:
idd, echt een negerdrankje, net als kip
Heb je ook bier en stokbrood?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Posucice het volgende:
en bananen snoepjes en biggetjes als jullie willen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Fernandes is voor tropische landen bedoelt waar het standaard 35 graden is. Dan smaakt zo'n ijskoud mierzoet drankje inhoudend koolzuur wel erg lekker.
Hier in ons kaaskopland is het ook niets.
Met zijn moeder jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Die gast heeft echt problemen
Ik ga je bier leren drinken.quote:
''JONGEN WAAROM ZIT MIJN TZAZIKI IN JE SOK, VOND JE HET NIET LEKKER?''quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Die moet zijn sokken opruimen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jillz...neem je dan meteen de jongens mee die erbij horen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''JONGEN WAAROM ZIT MIJN TZAZIKI IN JE SOK, VOND JE HET NIET LEKKER?''
Heldinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''JONGEN WAAROM ZIT MIJN TZAZIKI IN JE SOK, VOND JE HET NIET LEKKER?''
Altijd gezellig met die Srananman.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wtf, elke keer 4-5 posts achter elkaar.
Surinamers en eten/drinken. Wat had je anders verwachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wtf, elke keer 4-5 posts achter elkaar.
quote:
Dat mag. Ook dawet, cendol en sirop susu graagquote:
Dat is godverdomme lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoe heet dat gerecht..met ei sperziebonen en kokos?
Goedangan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Petjel? Ei, kool, kouseband, taugé + pindasausquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Jaaa!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Goedangan?
Disclaimer: Ik ben geen jampaneisi.
Jaaaa..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Petjil? Ei, kool, kouseband, taugé + pindasaus.
Nee man, goedangan is met kokos, petjil niet toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als petjel volgens Google Images.
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als petjel volgens Google Images.
Je kan het inderdaad zo gek maken als je zelf wil, lekker manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jaaaa..
En van die nootjes die je platwalst en dan frituurt..
En tempeh.
Nope, petjil is alleen groente en pindasambal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, goedangan is met kokos, petjil niet toch?
Uhm maar dit is meer een soort verzameling van dingen...maar dat gerecht wat ik eigenlijk bedoel is gewoon ei met een sausje waar kokos enzit en nog meer dingen met sperziebonen.quote:
Cola Champagnequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar niet de kersensmaak... die is echt vies
Hoe kan dat? Ik woon in een boerendorp en zelfs hier komt in de zomer elke dag een man met zo'n karretje door de straatquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij ben ik de enige Molukker op aarde die geen tempeh lust.
Die is juist zo goddelijk lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar niet de kersensmaak... die is echt vies
Je bent vergeven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Liveitup het volgende:
Nogmaals sorry voor mijn temperament en mijn fetish.
Zou dan de eerste reeks zijn waarin ik actief zou meepostenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Misschien moet ik een modje vragen om de TT te veranderen naar: Surinaamse Cuisine Slowchat.
Nee ik bedoel over de schaafijs. Eerst cola-smaak eroverheen en dan een beetje melk toevoegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Echt? Ik heb cola champagne essence thuis, kan je dat in melk doen ja?
Pics.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben 12 en ik zou het niet weten.
Zeg je wel iets, ik deed toen ik klein was altijd Fernandes in m'n slagroomijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee ik bedoel over de schaafijs. Eerst cola-smaak eroverheen en dan een beetje melk toevoegenHeerlijk!!!
Kan je het recept van Lempertjes wel geven..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef Posucice het volgende:
Iemand wat recepten voor mijn moeder?
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je wel iets, ik deed toen ik klein was altijd Fernandes in m'n slagroomijs. Ook heerlijk
.
M'n moeder maakt bijna elk ingredïent daarvan zelf klaarquote:
Deed m'n vader ook altijd voor mij vroegerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je wel iets, ik deed toen ik klein was altijd Fernandes in m'n slagroomijs. Ook heerlijk
.
Soort van Spoom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Wat is je afkomst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan je het recept van Lempertjes wel geven..
Maar het is een hell of a job...voordeel is wel dat je een grote voorraad kan maken en als je trek hebt er 1 kan opwarmen.
Nutteloos, want jij kan de liefde van oma/ma/pa/tante/etc. er toch niet in doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef Posucice het volgende:
Kan iemand recepten in mijn PMbox pleuren? Ik ga voetbal kijken.
Later
Ik ben down.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie joined mij morgen naar Tjin's?
Ben eigenlijk geen indo, maar deels opgevoed door Indo'squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat is je afkomst?
Lapis maken vind ik erger trouwens. Veel te lui daarvoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef Axia het volgende:
Volgende week roti maken. Doe ik ook maar 1x per jaar :p
quote:
Ik doe dat ook niet vaak, maar heb nu wel een goede voorraad massala meegebracht, waar ik zo'n jaar of 2 mee vooruit kan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef Axia het volgende:
Volgende week roti maken. Doe ik ook maar 1x per jaar :p
Ja, woedend zelfs. Ik smeet net mijn bord Roti tegen de muur.quote:
Jij bent echt de achterlijkste user die ik ooit heb gezien.quote:
Als je je niet kan gedragen, moet je hier niet posten.quote:
Niceeequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef Axia het volgende:
[..]
Yup.
Is natuurlijk niet zo lekker als van me moeder, maar goed.
Zo formuleerde jij het helemaal niet schijnheil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef Liveitup het volgende:
Kijk: jullie bekritiseren mijn Griekse moeder.
En ik mag niet zeggen dat mensen uit Suriname een bruine huid hebben?
Dit gaat te ver, wij wonen geeneens in Griekenland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je je niet kan gedragen, moet je hier niet posten.
En ga vooral geen racistische grapjes maken, want met Griekenland kan ik je helemaal kapotbashen.
Zal ik trouwens even een betaalregeling voor je maken, dat je per maand zo'n 14 miljoen overmaakt?
Griekenland, pauperland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dit gaat te ver, wij wonen geeneens in Griekenland.
Wie denk je wel niet dat je bent vrouwtje?
Wat een beredenering weer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dit gaat te ver, wij wonen geeneens in Griekenland.
Wie denk je wel niet dat je bent vrouwtje?
Eerste keer dat ik het zelf ging maken mijn moeder die op vakantie was in Suriname midden in de nacht gebeld omdat ik niet meer wist hoe ik de vulling moest maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niceeedan snap ik dat je het niet zo vaak maakt.
Eén keer gedaan en gewoon een hele zaterdag mee bezig geweest
Ow ja want een sixpack is alles..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef Liveitup het volgende:
Kijk ik ben Grieks, heb blauwe ogen en een sixpack.
Et tu, brute?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ontopic: Fernandes is echt duivenpis.
et tu, phantomessequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Grieken hebben kleine piemels.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Liveitup het volgende:
Wil nog één ding toevoegen aan dit gesprek.
Griekse mensen > Surinamers met hun buikvet
Dank je
Toeval toeval, ik mat hem vandaag en kom uit op 16cm omtrek en 18cm lengte/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Grieken hebben kleine piemels.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Is goed, op Gelderlandplein vechten en vervolgens allemaal als broeders en zusters naar Tjin's?quote:
Surinamers met hun genen> Griekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Liveitup het volgende:
Dank je
Nu ga ik iets zeggen, niet verkeerd opvatten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Surinamers met hun genen> Grieken
Daar is mijn mond echt niet mee gevuld honey.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Toeval toeval, ik mat hem vandaag en kom uit op 16cm omtrek en 18cm lengte/
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Nu ga ik iets zeggen, niet verkeerd opvatten.
Grieken zijn tenminste nooit slaven geweest
Owjawel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Liveitup het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Liveitup het volgende:
Dank je
Negers hebben vroegah geleerd fysiek hard te werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef krioro het volgende:
Liveitup, doe normaal, tief op, krijg een ban, jij mag kiezen.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor dat je weg gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.
Sorry dan, maar werd opgenaaid door deze Griekenland haters
Maar wel verder gaan met ongefundeerd Surinamers bashen. Kansloze pussyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:
Stop gewoon, mijn familie in Griekenland lijdt al genoeg onder de crisis.
Hmm misschien is het beter om niet meteen na je studie met pensioen te gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:
Je ging toch weg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:
Ik vind van welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Kan dit topic niet gewoon weer over lekker eten gaan?
Ja hoor, maar ik kreeg een beetje de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Kan dit topic niet gewoon weer over lekker eten gaan?
Helemaal daarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is goed, op Gelderlandplein vechten en vervolgens allemaal als broeders en zusters naar Tjin's?
weet je nietquote:
Blijf hier mattie.quote:
Zo ver liggen Oud-Zuid en Buitenveldert niet van elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal daar. Meet dan in Oud-Zuid of Centrum.
Uiteraard, alleen de rijst niet zo die is droog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hou je wel van Surinaams eten Phantomesse?
Kom mij wat brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
Ahjam ik heb vannacht koekjes gebakken en dat ga ik zo weer doen
Ligt eraan hoe je het bereid...^^quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen de rijst niet zo die is droog.
Ja, actie reactie en zo. Ik vind Griekenland leuk hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.
Sorry dan, maar werd opgenaaid door deze Griekenland haters
Inderdaad ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bereid...^^
Ik keek voor de grap waar het ook alweer precies was, toen realiseerde ik me inderdaad dat het hemelsbreed nieteens zo gek ver isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo ver liggen Oud-Zuid en Buitenveldert niet van elkaar.
En multicultureel, ik wist dit nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
Ik vind het wel grappig. Gisternacht zaten we uren lang te praten over Marokkaanse en Turkse heerlijkheden en nu zijn de Surinamers aan de beurt. Wat kan KLB toch culinair zijn.
Ik ben Yasmine rijst gewendquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bereid...^^
Rijst koken en dan bakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad ?
Mijn rijst is altijd vrij nat
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Sorry![]()
Maar![]()
Zo, zoet! Het smaakt naar geperste troetelbeertjes![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef krioro het volgende:
TS P, als Fernandes te zoet is voor je neem markoesa of zuurzak of mope of zo.
Ik ga er morgen sowieso langs, ik zie wel of ik FOK!ers kan spotten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik keek voor de grap waar het ook alweer precies was, toen realiseerde ik me inderdaad dat het hemelsbreed nieteens zo gek ver is.
Psst, ik heb adressen, ik PM ze wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Feest met Juminelle én Phantomesse en ik ben niet uitgenodigd?
Sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Psst, ik heb adressen, ik PM ze wel.
Nodig jezelf uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dan wordt Chocolatebear jaloersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij er ook bij komt ga ik wel naar Gall&Gall voor onsquote:
Ey, chiboy!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij er ook bij komt ga ik wel naar Gall&Gall voor ons. Ik neem voor mezelf een fles Cîroc
.
Gall&Gall in Bijlmer verkoopt Parbo! Haal dan liever dat. Of Marienburgquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij er ook bij komt ga ik wel naar Gall&Gall voor ons. Ik neem voor mezelf een fles Cîroc
.
En een fles Surinaamse rum als backup.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kreeg een beetje de smaak te pakken.
Toen ik koekjes aan het bakken was met zijn eigen deeg.
Maizenakoekjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
Ahjam ik heb vannacht koekjes gebakken en dat ga ik zo weer doen
datum datum??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
Tot dusver de geheime Fokmeet
Grapje iedereen is uitgenodigd in de Paradiso
I sab fa tochquote:
Ey, alleen met 4'en, anders nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
datum datum??
Dan weet dWc wanneer hij naar de gall&gall moet
Met 4 mensen naar de Gall&Gall?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I sab fa toch.
[..]
Ey, alleen met 4'en, anders niet.
Ik ben daar nog nooit geweest, is dat een zelfgemaakte Surinaamse pindakaas of wat? Ze moeten van goeden huize komen om Flower Brand te verslaan.quote:Tjin's Toko
De welbekende recensent Johannes v Dam prijst onze Surinaamse pindakaas in het Parool en we zijn gelijk uitverkocht! (Y)
Ik ben iig nog minderjarigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met 4 mensen naar de Gall&Gall?
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben iig nog minderjarig![]()
.
Niet liegen jongeman.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben iig nog minderjarig![]()
.
voor my nietquote:
Ga er langs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, is dat een zelfgemaakte Surinaamse pindakaas of wat? Ze moeten van goeden huize komen om Flower Brand te verslaan.
quote:
Ken jij die fucking hete pindakaas? Weet niet meer welk merk, maar m'n bek stond in de fikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, is dat een zelfgemaakte Surinaamse pindakaas of wat? Ze moeten van goeden huize komen om Flower Brand te verslaan.
Fayalobi?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Ken jij die fucking hete pindakaas? Weet niet meer welk merk, maar m'n bek stond in de fik.
Ja, ooit, ik woon in Tilburg.quote:
Ja dat is Flower Brand dacht ik. Die heb ik altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken jij die fucking hete pindakaas? Weet niet meer welk merk, maar m'n bek stond in de fik.
Ja, kan ook, weet niet meer. Maar dat kwam misschien door die laag van een soort olie die erop zat, misschien zat die peper daarin geconcentreerd ofzo? Het ging echt te ver qua hittequote:
Hahahah. Ik koop dat heel soms. Vaak neem ik gewone pindakaas en smeer er gestampte peper erover heen. :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, kan ook, weet niet meer. Maar dat kwam misschien door die laag van een soort olie die erop zat, misschien zat die peper daarin geconcentreerd ofzo? Het ging echt te ver qua hitte.
Gecondoleerd met het verliesquote:
quote:
Come and get some.quote:
Heldin.quote:
Maizena koekjes zijn FOK!king lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
Het zijn Maizena koekjes dus dat is blijkbaar surinaams, eerste poging, geen suikermuisjes
Hoop op succes doet.
Jij mag komen dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Als ik kom neem ik ijskoude dawet voor je mee
Ik weet het niet, ga het zo eens even testen ze mogen zo uit de oven, dan moeten ze afkoelen en dan even proevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:36 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Maizena koekjes zijn FOK!king lekker
Geloof me, ze zijn echt heerlijk, ik hoor het zo wel van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ga het zo eens even testen ze mogen zo uit de oven, dan moeten ze afkoelen en dan even proeven
Stuur mij een koekje op dan stuur ik je morgen een broodje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vrees dat ze al op zijn voordat dat maatje komt
Zien er goed uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ovenheet en nog niet uitgehard zijn ze al dichtbij het Goddelijke
wel met een sok hoop ik graagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat Liveitup ook komt !!! Lekker aftrekkken op zijn posts.
You've got app.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stuur mij een koekje op dan stuur ik je morgen een broodje.
Uhhuhquote:
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh
Zo smaken ze ook ooohhhh ik moet er echt van afblijven!
Mijn koekjes zijn altijd al op voordat ze koud zijn
Je FoBo is echt top!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh
Zo smaken ze ook ooohhhh ik moet er echt van afblijven!
Mijn koekjes zijn altijd al op voordat ze koud zijn
Ik ga de was wel even doen in de tussentijd.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef Ron.Jeremy het volgende:
DamzZz, ben ik ff weg, is er ook al een #2
Maar goed, ontopic dan maar weer...FeRNaNDeS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb hongerrr! Lig nog steeds in bed en heb nog niet ontbeten
Ondanks dat dat fucking lekker is dit in principe natuurlijk allemaal overbodige info.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef Axia het volgende:
[..]Dat is laat zeg! Als lunch had ik 2 bolletjes met kip-grillworst met peper op. Er is een slager in Osdorp die verkoopt kip-grillworst en kipfilet met Mdme. Jeannette erdoor.
![]()
Info over Surinaamse eten is nooit overbodigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat dat fucking lekker is dit in principe natuurlijk allemaal overbodige info.
Nu nog in bed liggen trouwenszeker getint of wa.
Wat wil je daar mee zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Nu nog in bed liggen trouwenszeker getint of wa.
Laat het anders gewoon thuis bezorgen als een ekte bawsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef Posucice het volgende:
Weet je wat, ik ga deze week eens Fernandes halen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Heb geen verplichtingen nu, dus is niets mis mee.
Maar aangezien ik niet hossel blijf ik lekker de hele dag liggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog.... hosselen doe je een hele dag, dat is niet een kwestie van een uurtje.
Ik ben jaloersss.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb hongerrr! Lig nog steeds in bed en heb nog niet ontbeten
Aaawquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben jaloersss.
Vandaag van 9 tot 19u alleen maar bezig
Keihard, echte zakenvrouw alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AaawDat had ik gisteren.
En nu ga ik weer verder slapen want m'n ogen vallen dicht
Ik heb heel lang gewerkt ja. Gun mij een weekje rustquote:
Oke, welterusten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gewerkt ja. Gun mij een weekje rust
Anderhalve of 1 liter?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, welterusten.
Oh ja, trouwens wat ik me nog afvroeg he... ik dacht laatst iemand te zien met een anderhalve liter fles fernandes maar heb deze nog nergens gezien.
Weet iemand of die er zijn?
Kon ook ander soort surinaams drinken zijn wat er op leek maar weet het niet zeker.
Hmm kan idd ook 1 liter en 50cl zijn ofso.... anderhalf lijk je sowieso niet te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Anderhalve of 1 liter?
http://www.supermarktaanb(...)-punch-fles-1-liter/
Wat een verschil
De gangbare/gemiddelde prijs voor een liter fles Fernandes is tegewoordig ¤ 1,29.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmm kan idd ook 1 liter en 50cl zijn ofso.... anderhalf lijk je sowieso niet te hebben.
Wat een verschil idd tussen hoogvliet () en Super de Boer.
9 uur ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Allemaal luie Suri's hier. Ik ben al sinds 9 uur bezig met klussen en ben nog niet klaar.Wie komt mij een broodje brengen voor mijn pauze?
Geen Suri's in dit topic te vinden nu.quote:
8:15 uur?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
9 uur ?kwart over 8 hier.
Heb wel broodje pindakaas voor je... wel met stukjes pinda.
Zo vroeg? enthousiastelingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
8:15 uur?![]()
7:30 uur hiero
Skippy?
S K I P P Yquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vroeg? enthousiasteling
Maar skippy? wat?
Nee, Calvequote:
Pindakaas met stukjes pinda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pindakaas met stukjes pinda.Godenspijs.
Zoon, gedraag je.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef Drinky het volgende:
Pindakaas op je penis als je alleen thuis bent met je hond![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef Drinky het volgende:
Pindakaas op je penis als je alleen thuis bent met je hond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |