Nutteloos, want jij kan de liefde van oma/ma/pa/tante/etc. er toch niet in doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef Posucice het volgende:
Kan iemand recepten in mijn PMbox pleuren? Ik ga voetbal kijken.
Later
Ik ben down.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie joined mij morgen naar Tjin's?
Ben eigenlijk geen indo, maar deels opgevoed door Indo'squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat is je afkomst?
Lapis maken vind ik erger trouwens. Veel te lui daarvoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef Axia het volgende:
Volgende week roti maken. Doe ik ook maar 1x per jaar :p
quote:
Ik doe dat ook niet vaak, maar heb nu wel een goede voorraad massala meegebracht, waar ik zo'n jaar of 2 mee vooruit kan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef Axia het volgende:
Volgende week roti maken. Doe ik ook maar 1x per jaar :p
Ja, woedend zelfs. Ik smeet net mijn bord Roti tegen de muur.quote:
Jij bent echt de achterlijkste user die ik ooit heb gezien.quote:
Als je je niet kan gedragen, moet je hier niet posten.quote:
Niceeequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef Axia het volgende:
[..]
Yup.
Is natuurlijk niet zo lekker als van me moeder, maar goed.
Zo formuleerde jij het helemaal niet schijnheil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef Liveitup het volgende:
Kijk: jullie bekritiseren mijn Griekse moeder.
En ik mag niet zeggen dat mensen uit Suriname een bruine huid hebben?
Dit gaat te ver, wij wonen geeneens in Griekenland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je je niet kan gedragen, moet je hier niet posten.
En ga vooral geen racistische grapjes maken, want met Griekenland kan ik je helemaal kapotbashen.
Zal ik trouwens even een betaalregeling voor je maken, dat je per maand zo'n 14 miljoen overmaakt?
Griekenland, pauperland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dit gaat te ver, wij wonen geeneens in Griekenland.
Wie denk je wel niet dat je bent vrouwtje?
Wat een beredenering weer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dit gaat te ver, wij wonen geeneens in Griekenland.
Wie denk je wel niet dat je bent vrouwtje?
Eerste keer dat ik het zelf ging maken mijn moeder die op vakantie was in Suriname midden in de nacht gebeld omdat ik niet meer wist hoe ik de vulling moest maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niceeedan snap ik dat je het niet zo vaak maakt.
Eén keer gedaan en gewoon een hele zaterdag mee bezig geweest
Ow ja want een sixpack is alles..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef Liveitup het volgende:
Kijk ik ben Grieks, heb blauwe ogen en een sixpack.
Et tu, brute?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ontopic: Fernandes is echt duivenpis.
et tu, phantomessequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Grieken hebben kleine piemels.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Liveitup het volgende:
Wil nog één ding toevoegen aan dit gesprek.
Griekse mensen > Surinamers met hun buikvet
Dank je
Toeval toeval, ik mat hem vandaag en kom uit op 16cm omtrek en 18cm lengte/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Grieken hebben kleine piemels.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Is goed, op Gelderlandplein vechten en vervolgens allemaal als broeders en zusters naar Tjin's?quote:
Surinamers met hun genen> Griekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Liveitup het volgende:
Dank je
Nu ga ik iets zeggen, niet verkeerd opvatten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Surinamers met hun genen> Grieken
Daar is mijn mond echt niet mee gevuld honey.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Toeval toeval, ik mat hem vandaag en kom uit op 16cm omtrek en 18cm lengte/
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Nu ga ik iets zeggen, niet verkeerd opvatten.
Grieken zijn tenminste nooit slaven geweest
Owjawel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Liveitup het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Liveitup het volgende:
Dank je
Negers hebben vroegah geleerd fysiek hard te werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef krioro het volgende:
Liveitup, doe normaal, tief op, krijg een ban, jij mag kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |