abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103638196
oh, dat zou je toch niet verwachten als je de tekening ziet :D
:@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_103638243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef EsseEi het volgende:
jawel, dat wordt wel een driehoek :)
heb ik ook gemaakt :)
of ging het om het woord: grote? je moet de laatste 2 rijen een miljoen keer herhalen ofzo :)
nee, niet perse een grote hoor :D
pi_103647284
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh wat een dotje...............

lijkt niet op mij hoor :+

Heb een liev vriendje, als we tv kijken en ik haak gelijk voor de deken, dan wikkeld hij gelijk de wol voor mij af, zodat ik niet steeds aan de bol hoef te rukken. Des te sneller kunnen we eronder kruipen.

hihi :@
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_103648792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef EsseEi het volgende:
hier istie dan, Eland met Shawl!
[ afbeelding ]
Leuk. :D

Is het volgende nog wat voor de OP?

http://www.jessica-tromp.(...)ie_steek_haakles.htm
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_103649588
ik vind van wel :D
zal eens kijken of ik er nog in kan.
kan niet meer in de OP. Vraag geplaatst.

kan een modje die hier in kan, deze link toevoegen aan de OP?

http://www.jessica-tromp.(...)ie_steek_haakles.htm

[ Bericht 27% gewijzigd door Dottey op 27-10-2011 23:22:05 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_103659896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Mirjam het volgende:
zeg, als je deze gaat haken: http://www.lionbrand.com/patterns/90489AD.html?newreg=1
dan wordt het toch geen grote driehoek of wel? :@ ?
aangezien yppy er mooie friehoeken van heeft?
ik wil ook een driehoek maken maar daar moet je je registreren en heel eerlijk ik ben niet zo goed in engels ben blij dat ik ravely en plaatjes kijken snap.

wil ook zo een driehoeksjaal maken heeft iemand misschien nederlandse beschrijving.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:54:58 #211
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103660122
toverheks ik heb nu even geen tijd, maar het is bijna hetzelfde als de elise shawl, alleen dan telkens een serie van 7 stokjes in plaats van 5 in de rood gekleurde rijen van 't plaatje. (als ik 't me goed herinner).
kun je daarmee uit de voeten? anders wil ik 'm best een keer voor je uitschrijven, maar ik weet niet of dat vandaag nog gaat lukken.

hier is het getekende patroon van de southbay shawlette. ik weet niet of je die link wel direct kunt zien zonder in te loggen?

[ Bericht 19% gewijzigd door trui op 28-10-2011 10:22:29 ]
in de haak.
pi_103692957
ik was vandaag bij een schlecker in duitsland, en zag daar allemaal leuk garen!
heb echt moeten kiezen , dat was niet makkelijk!

heb 2 kleurtjes gekozen:

en

, van allebei 5 bolletjes meegenomen om sjaals van te haken O_
nog geen euro per bol trouwenbs
pi_103695366
Waarom moest Schlecker zo nodig weg uit Nederland? ;(
Hier nog 2 nieuwe strengen mohairmix (lichtpaars en donkerpaars) gevonden bij de Kringloop, voor mijn projectje kanthaken leren in een rechthoekige omslagsjaal. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:57:00 #214
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_103699750
leuke wolletjes Mirjam! :D

ik ben met een zpagetti tas bezig en wil er een schoudertas van maken, met een lang hengsel dus. Maar het liefst zou ik er een hengsel aan willen als van een tas die je koopt, leer dus of van die hele dikke stof. Iemand een idee waar je dat kan kopen? (niet bij zpagetti zelf, die doet alleen aan korte hengsels)
pi_103699826
Leuke dingen komen er weer voorbij! :)

En granny's snap ik nu ook pas. Heel lang niet gedaan.
pi_103702565
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 09:57 schreef EsseEi het volgende:

ik ben met een zpagetti tas bezig en wil er een schoudertas van maken, met een lang hengsel dus. Maar het liefst zou ik er een hengsel aan willen als van een tas die je koopt, leer dus of van die hele dikke stof. Iemand een idee waar je dat kan kopen? (niet bij zpagetti zelf, die doet alleen aan korte hengsels)
Heb ik bij Pipoos gekocht., in zwart en naturelkleurig leer.

Zal even kijken of er ook iets via webwinkels te krijgen is.

http://www.megacompany.nl(...)nd--middenbruin.html

http://www.sabineke.nl/productlijsten/zelftassenmaken.htm

[ Bericht 15% gewijzigd door trovey op 29-10-2011 12:25:45 ]
Optimist tot in de kist
pi_103703751
Nieuw projectje voor de toekomst. Gevonden bij de Kringloop, helemaal gaaf voetenbankje in zwart nepleer met zwarte pootjes (voor 3,50 euro). Ding is helemaal gaaf (witte vlek is het restant van de prijssticker)

Optimist tot in de kist
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:04:35 #218
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_103703956
Trovey dat zijn wel goede sites! bedankt :D vooral die megacompany ^^
en gaaf zo'n poef!

Ben bij mn ouders en het stikt hier echt van de zpagetti, en op de zpagetti hyves kom ik zoveel leuke dingen tegen! :D Mag er ook vanalles mee maken, dus wel gaaf!
(en mn vriend vind het stoerder dan gewone garen ;) ik geloof dat ik wel even zoet ben haha :D)
pi_103719885
Mijn dochter wil graag (nadat ze al 2 van die omslagdoeken heeft) een poncho.... eentje die dus ook aan de voorkant dicht is... Heeft iemand een leuk en makkelijk patroon voor zo'n poncho ? Dan hou ik me zeker aanbevolen!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:36:27 #220
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_103720029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Mirjam het volgende:
ik was vandaag bij een schlecker in duitsland, en zag daar allemaal leuk garen!
heb echt moeten kiezen , dat was niet makkelijk!

heb 2 kleurtjes gekozen:
[ afbeelding ]

en
[ afbeelding ]
, van allebei 5 bolletjes meegenomen om sjaals van te haken O_
nog geen euro per bol trouwenbs
Ik mis de Schlecker in NL ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 09:57 schreef EsseEi het volgende:

Ik heb bij de Action een goedkope tas gekocht, en daar het hengsel afgemold. Voor een prikkie hele fijne handvatten *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_103720667

Sorry, via telefoon, krijg hem niet gedraaid. Maar eindelijk eens iets afgemaakt!
  Moderator zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:56:54 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_103720688
Ik zie alleen een vraagteken?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:01:37 #223
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103720859
ik kan er ook niks van maken, crochetwitch!

leuke poef (en leuke prijs), trovey! hoe groot is ie ongeveer?

geweldig zo met die sjaal, esseEi!

herfstblad, ik zag vandaag iemand met precies zo'n vikingmuts op als die jij maakt voor de Modilaine staan (in Utrecht). dat was jij toch niet toevallig he? :o het was trouwens een lichtblauwe. misschien die vriendin van je! het leek een soort vrijgezellenfeestje?

ik heb belachelijk veel W-I-P's momenteel. m'n ouders gaan binnenkort op bezoek bij familie in Amerika en vroegen of ik iets kon maken voor die mensen als persoonlijk kadootje. ben al 3x opnieuw begonnen met toch maar weer iets anders (ivm inzichten als 'oja, in Florida is 't eigenlijk veel te mooi weer meestal om met een wollen sjaal aan te komen', of 'oja die tante is ontzettend netjes, dit is toch iets te kakelbont naar hun zin waarschijnlijk'), maar goed, die dingen gaan wel door voor kerstkadootjes voor anderen. verder de golfjessjaal voor mezelf nog niet af, en een paar applecozy's op verzoek, de poncho voor m'n dochter (heb eindelijk het benodigde garen bijgekocht vanmiddag, vandaar dat ik bij Modilaine was). er ligt ook nog een verzoek tot zo'n versierde AH-tas. nu nog tijd vinden om alles af te maken! 8)7

[ Bericht 21% gewijzigd door trui op 29-10-2011 22:07:48 ]
in de haak.
pi_103721049
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:54 schreef trui het volgende:
toverheks ik heb nu even geen tijd, maar het is bijna hetzelfde als de elise shawl, alleen dan telkens een serie van 7 stokjes in plaats van 5 in de rood gekleurde rijen van 't plaatje. (als ik 't me goed herinner).
kun je daarmee uit de voeten? anders wil ik 'm best een keer voor je uitschrijven, maar ik weet niet of dat vandaag nog gaat lukken.

hier is het getekende patroon van de southbay shawlette. ik weet niet of je die link wel direct kunt zien zonder in te loggen?
Trui dank je wel ik kan hem ook openen ga eens aan de slag kom er hoop ik wel uit zo niet gil ik even. :* :* :*
pi_103721100
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:56 schreef trovey het volgende:
Nieuw projectje voor de toekomst. Gevonden bij de Kringloop, helemaal gaaf voetenbankje in zwart nepleer met zwarte pootjes (voor 3,50 euro). Ding is helemaal gaaf (witte vlek is het restant van de prijssticker)

[ afbeelding ]
:o Trovey wat een heel leuk poefje..............ga je hem behaken of laat je hem zo ( ik zou hem zo laten) wat een mazzeltje had je/ ^O^
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:38:14 #226
244933 trovey
Nachtoele
pi_103736479
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef trui het volgende:

herfstblad, ik zag vandaag iemand met precies zo'n vikingmuts op als die jij maakt voor de Modilaine staan (in Utrecht). dat was jij toch niet toevallig he? :o het was trouwens een lichtblauwe. misschien die vriendin van je! het leek een soort vrijgezellenfeestje?

ik heb belachelijk veel W-I-P's momenteel. m'n ouders gaan binnenkort op bezoek bij familie in Amerika en vroegen of ik iets kon maken voor die mensen als persoonlijk kadootje. ben al 3x opnieuw begonnen met toch maar weer iets anders (ivm inzichten als 'oja, in Florida is 't eigenlijk veel te mooi weer meestal om met een wollen sjaal aan te komen', of 'oja die tante is ontzettend netjes, dit is toch iets te kakelbont naar hun zin waarschijnlijk'), maar goed, die dingen gaan wel door voor kerstkadootjes voor anderen. verder de golfjessjaal voor mezelf nog niet af, en een paar applecozy's op verzoek, de poncho voor m'n dochter (heb eindelijk het benodigde garen bijgekocht vanmiddag, vandaar dat ik bij Modilaine was). er ligt ook nog een verzoek tot zo'n versierde AH-tas. nu nog tijd vinden om alles af te maken! 8)7
Ongeveer 1 en een kwart A4-tje doorsnede, even geen cm-band bij de hand. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o Trovey wat een heel leuk poefje..............ga je hem behaken of laat je hem zo ( ik zou hem zo laten) wat een mazzeltje had je/ ^O^
Ik ga wel een hoesje maken (sterker nog, ik was al met iets bezig) maar dat moet nu wel even met de katten hier....anders is het niet lang meer een gaaf poefje. :')

Iemand nog een idee voor een vierkante poef met deksel (die die van der week bij Action te koop was). Poef moet nog wel gebruik kunnen worden als opbergmogelijkheid (voor wol uiteraard :P )...ik dacht zelf aan iets als Granny Squares....,die zijn al vierkant dus wellicht makkelijker te verwerken. Wellicht gaat alleen de deksel maar behaakt worden.
Optimist tot in de kist
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 13:06:01 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_103739420
Die poef is echt een goeden vonst!!

Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPhone, en geef de oude aan m'n vriend. Maar omdat hij zijn telefoon altijd in z'n tas gooit, gewoon met z'n sleutels en zo, maak ik een hoesje.

Zwart met rood, stoere mannen-kleuren :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_103742504
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef trui het volgende:

Haha, jawel! Dat was degene met de lichtblauwe (er zijn ook nog 3 grijze, een donkerblauwe en een roodgrijze in omloop ;)).
Was trouwens de pre-kickoff van NaNoWriMo (National Novel Writing Month). Elk jaar komen we 2 keer bij elkaar vanuit de hele regio (Nederland en Belgie) en dat is in het laatste weekend van oktober en in het tweede weekend van december meestal.
Dit jaar kwamen we met een kleine groep voor de officiële kickoff al samen, omdat die altijd erg groot is (zo'n 60 man).

Grappig dat je langs kwam. :D 1 van de mensen wilde nog even naar Modilaine (en ik ook :p).
  zondag 30 oktober 2011 @ 14:54:08 #229
1762 YPPY
Yppiaans
pi_103743522
Leuk poefproject trovey!

Veel wipjes trui. Hier is alles afgerond, behalve het groene kussenhoesje. Haakwerk is af, ik moet alleen nog op zoek naar een hoesje om het op bast te maken. Ben net begonnen met een hoesje voor mijn zusje. Ze vond een patroon van steeds groter wordende granny's erg leuk. Ik blij, dat is niet moeilijk. Wat doe ik, laat ik ook wat zien van de larkfootstich. Nu wil ze die. :X niet heel moeilijk, heb er eerder iets van gemaakt, maar wel meer opletten en proberen tot de breedte goed is. Nu poging twee. O-)

Goed geregeld guppyfriend! Mijn man wil zelfs niks gehaakts als het in mannenkleuren is. :')
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:17:48 #230
112545 Muck
pi_103744500
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef YPPY het volgende:

Goed geregeld guppyfriend! Mijn man wil zelfs niks gehaakts als het in mannenkleuren is. :')
De mijne alleen Angry birds :P

Vanmiddag ben ik bezig geweest met een zwarte muts op verzoek van een collega:

Ik ben nu bezig met een gekleurde bloem die erop moet :)

Ook heb ik sneeuwvlokjes gemaakt:
pi_103747005
Mijn eerste dekentje is eindelijk af! :) (Heerlijk werkje zeg, al die draadjes wegwerken }:| )

Hij is voor m'n nichtje, als poppendekentje

Smile, tomorrow will be worse...
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:48:04 #232
112545 Muck
pi_103748222
Mooie kleurencombinatie!
Ik ben een luie haakster, ik haak de uiteindjes gewoon mee, zodat ik achteraf niet meer zoveel hoef te doen O-)
pi_103752585
Leuke kleuren BT dat dekentje :)
Het afwerken van de draadjes viel mij ook tegen hahaha
Maar het uiteindelijke resultaat mag er dan toch wel weer zijn :)
pi_103752626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Mirjam het volgende:
m'n shwal is af :D

[ afbeelding ]

ik hoop alleen dat hij niet ouwelijk overkomt ofzo
Heb je er meer gemaakt? Zag hem bij de WE hangen :+
Had alleen m'n telefoon niet bij me, anders had ik even een foto voor je gemaakt.
Mooi!
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:01:47 #235
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_103755434
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:57 schreef Serinde het volgende:

[..]

Heb je er meer gemaakt? Zag hem bij de WE hangen :+
Had alleen m'n telefoon niet bij me, anders had ik even een foto voor je gemaakt.
Mooi!
echt? :D
oh, daar had ik graag een foto van gezien :D
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 20:54:17 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_103759061
Wat een mooi dekentje BT!

Het iPhonehoesje voor m'n vriend is klaar :)

Dat is trouwens geen roze, maar echt hard rood :D zie ook de eerdere foto
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:11:24 #237
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_103764712
mooie muts, telefoonhoesje, sneeuwvlok en dekentje! :D:D

Ik hehb echt een hekel aan draadjes wegwerken ;)

M'n RibbonXL tas is bijna af, alleen het hengsel nog. Heb ik besteld, hopelijk snel in huis! Hij is erg gaaf tot nu toe, al zeg ik het zelf :@

Verder nog een plastic mand van Hoooked aan het omhaken, met zpagetti dus ook :) wel tof
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:16:12 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103768983
mooi hoesje!

en herfstblad, goed gelukt dat poppendekentje!

ik heb dit weekend een kussentje gemaakt

en een begin van een apple cozy uit een serie van 3. :)

verder heb ik vanmiddag nog een hele tijd voor niks zitten haken aan m'n 'waves scarf'; pas toen ik een golf of 12 verder was merkte ik dat ik een veel kleinere haak gebruikte dan voor de 1e helft, dus het zag er niet uit dat verschil. al die rijen (1 golf is dus wel 3 rijen he) maar weer uitgehaald, boehoe! maar ja, beter (tijdiger) opletten had veel leed kunnen voorkomen. moet ik ook maar niet tijdens de zwemles van de kinderen tegelijk willen haken & meespieken met de zwemlessen...

[ Bericht 28% gewijzigd door trui op 30-10-2011 23:31:37 ]
in de haak.
pi_103779668
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:17 schreef Muck het volgende:

[..]

De mijne alleen Angry birds :P

Vanmiddag ben ik bezig geweest met een zwarte muts op verzoek van een collega:
[ afbeelding ]
Ik ben nu bezig met een gekleurde bloem die erop moet :)

Ook heb ik sneeuwvlokjes gemaakt:
[ afbeelding ]
:D
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef BrainTeaser het volgende:
Mijn eerste dekentje is eindelijk af! :) (Heerlijk werkje zeg, al die draadjes wegwerken }:| )

Hij is voor m'n nichtje, als poppendekentje

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleurencombinatie
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een mooi dekentje BT!

Het iPhonehoesje voor m'n vriend is klaar :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat is trouwens geen roze, maar echt hard rood :D zie ook de eerdere foto
Dat is snel. :o maar O+
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef trui het volgende:
mooi hoesje!

en herfstblad, goed gelukt dat poppendekentje!

ik heb dit weekend een kussentje gemaakt
[ afbeelding ]

en een begin van een apple cozy uit een serie van 3. :)

[ afbeelding ]

verder heb ik vanmiddag nog een hele tijd voor niks zitten haken aan m'n 'waves scarf'; pas toen ik een golf of 12 verder was merkte ik dat ik een veel kleinere haak gebruikte dan voor de 1e helft, dus het zag er niet uit dat verschil. al die rijen (1 golf is dus wel 3 rijen he) maar weer uitgehaald, boehoe! maar ja, beter (tijdiger) opletten had veel leed kunnen voorkomen. moet ik ook maar niet tijdens de zwemles van de kinderen tegelijk willen haken & meespieken met de zwemlessen...
Ook al zo'n turbohaakster :o ....leuk kussen en die appelcosy :D

Update trouwens over mijn brei-ongeluklje....het is aan het genezen....i.p.v. pijn heb ik nu constant jeuk bovenop mijn voet. :')
Optimist tot in de kist
pi_103784217
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:30 schreef DjinN het volgende:
Heeft iemand hier nog een linkje naar het laatste breitopic ? :@ Kan em niet meer vinden op de een of andere manier :@ Heb namelijk een vraag wat betreft een patroon.

[..]

Kan iemand me misschien uitleggen hoe ik dit moet doen ? Ik snap er echt niets van :{
beetje laat maar:
quote:
Directions:
CO 72 sts via long tail cast-on onto one US Size 10 DPN. Divide evenly between 4 DPNs
(18 sts per needle).
betekent dat de 72 steken opzet op 1 van de 4 (of 5) double pointed needles, en dat je ze daarna verdeelt over nog 3 andere naaledn (in totaal 4). Dan kun je daarna rond gaan breien.

ik let trouwens wel op het topic, voor vragen enzo, maar als er geen vragen getseld worden reageer ik ook niet :P zit verder meer hier...incl. al mn briewerkjes.
Kwak
pi_103784303
Jij ook al een liefhebber van brie i.p.v. brei? :+
Optimist tot in de kist
pi_103785852
Er slingerde overal naalden, scharen, haaknaalden etc rond dat ik maar even met restjes wol een potje ervoor heb gemaakt. :D

heb een naald, breinaalden en schaar geborduurd :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:00:08 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103786705
geinig dottey! maar je bent de haaknaald vergeten (te borduren)!

en briewerkjes, mmm! :9~
in de haak.
pi_103786740
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:00 schreef trui het volgende:
geinig dottey! maar je bent de haaknaald vergeten (te borduren)!

en briewerkjes, mmm! :9~
ik vond hem teveel op de rest lijken eigenlijk :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:09:53 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103787023
De apple-cozy wordt nog uitgebreid tot iets anders, foto's volgen binnenkort. :)
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:42 schreef trovey het volgende:
Update trouwens over mijn brei-ongeluklje....het is aan het genezen....i.p.v. pijn heb ik nu constant jeuk bovenop mijn voet. :')
waar is het 'vind ik jeuk!'-knopje? ;)
over jeuk gesproken: er heeft een mug in mijn broekspijp gezeten geloof ik. 1 been is echt bezaaid met muggenbulten, héle erge ook nog eens, ik verga echt van de jeuk. grrr!
in de haak.
pi_103789187
Thanks voor alle complimentjes, nu nog even kijken wat m'n nichtje van het dekentje vind, die is nogal kritisch soms! ;)

Mooi hoesje, kussen, appeljasje en potje! :D

SPOILER: off-topic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, tomorrow will be worse...
pi_103812525
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:32 schreef Doobsie het volgende:
Mijn dochter wil graag (nadat ze al 2 van die omslagdoeken heeft) een poncho.... eentje die dus ook aan de voorkant dicht is... Heeft iemand een leuk en makkelijk patroon voor zo'n poncho ? Dan hou ik me zeker aanbevolen!
http://www.ravelry.com/pa(...)zable-crochet-poncho

Zoeken maar. ;)

b.v. deze

http://www.ravelry.com/patterns/library/poncho-with-sleeves

of dezen

http://www.ravelry.com/patterns/library/oversized-poncho
http://www.ravelry.com/patterns/library/style-savvy-poncho
http://www.ravelry.com/pa(...)zable-crochet-poncho

e.z e.z.

Als je dochter een dochtertje is dan even kijken naar de kinderponcho's. ;)
Optimist tot in de kist
pi_103812929
Nog een poncho, volgens mij de makkelijkste.

http://www.caron.com/projects/co/cro_poncho.html
Optimist tot in de kist
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:08:47 #249
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103813338
of zoiets
in de haak.
pi_103814154
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:09 schreef trui het volgende:
De apple-cozy wordt nog uitgebreid tot iets anders, foto's volgen binnenkort. :)

[..]

waar is het 'vind ik jeuk!'-knopje? ;)
over jeuk gesproken: er heeft een mug in mijn broekspijp gezeten geloof ik. 1 been is echt bezaaid met muggenbulten, héle erge ook nog eens, ik verga echt van de jeuk. grrr!
Krab jij mij, krab ik jou. :+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:54:37 #251
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103822007
hehheh afgesproken. *;

ik heb een patroontje van mypicot.com geprobeerd en 't begint nu een beetje in te slijten:

(crappy telefoon foto maar allez)
in de haak.
pi_103824533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef trui het volgende:
hehheh afgesproken. *;

ik heb een patroontje van mypicot.com geprobeerd en 't begint nu een beetje in te slijten:

[ afbeelding ]
(crappy telefoon foto maar allez)
Mooi, zoiets zocht ik net :P , bedankt voor het opzoeken ;) Ik zag zoiets in een boek staan wat ik heb maar helaas geen beschrijving dus dit is zeer welkom. *O*

Hier bezig met oefenen om moesjes te haken....let op, dat gaat niet met Sparkle van de Zeeman. :X :(
Optimist tot in de kist
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:51:05 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103825480
ik moest even opzoeken wat 't is, die ken ik geloof ik als 'bobble stitch' .
maar is 't garen er te dik voor? of te sparkle? ;)
in de haak.
pi_103826107
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:51 schreef trui het volgende:
ik moest even opzoeken wat 't is, die ken ik geloof ik als 'bobble stitch' .
maar is 't garen er te dik voor? of te sparkle? ;)
Het is te stroef, de haaknaald blijf teveel "hangen"in de wol, waarschijnlijk aan datgene wat het de naam sparkle heeft gegeven. :( :')

Dit zijn mijn moesjes:

http://www.blijmetdraadjes.nl/2011/01/16/

Volgens mij hetzelfde als wat jij kent onder de Engelse naam. :P

Nu nog een geschikte wol zoeken...zal wel weer Saskia worden van Wibra, daarmee kun je alles haken. :')
Optimist tot in de kist
pi_103826888
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')