Hij komt sexy over!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Mirjam het volgende:
m'n shwal is af
[ afbeelding ]
ik hoop alleen dat hij niet ouwelijk overkomt ofzo
ik vind 't wel fascinerend, want zo ingewikkeld zijn ze toch niet zou ik denken? als je er maar aan denkt om hoekjes te maken door wat extra tussenlossen. en verder is 't een kwestie van stokjes, stokjes en nog eens stokjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef BrainTeaser het volgende:
Mja, daar heb je misschien ook wel gelijk in ja. Maar ben serieus al 10x aan een square begonnen en heb er nu 2 liggen die wel redelijk gelukt zijn, dus een klein beetje oefenen kan misschien geen kwaad
JA, Clooney is 50.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Mirjam het volgende:
m'n shwal is af
[ afbeelding ]
ik hoop alleen dat hij niet ouwelijk overkomt ofzo
je kunt ook een combinatie maken. deken met deels lange strepen, deels granny's, (en deels misschien nog wel iets heel anders?)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Dottey het volgende:
Mijn eerste Grany was tevens het eerste wat ik haakte.
Ging bij poging twee en een betere naald prima.
Nu heb ik moeite met recht aan voor een babydeken. Na poging drie van ca. 20 cm de hoogte in op 140steken.. ga ik gewoon starten aan grannies![]()
vind het gewoon leuker
ja, dat had ik ook al geprobeerd. Andere mensen vonden het kei leuk, maar ik niet echt. Dus Grannies it isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:26 schreef trui het volgende:
[..]
je kunt ook een combinatie maken. deken met deels lange strepen, deels granny's, (en deels misschien nog wel iets heel anders?)
Tsja, dat zou je denken ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:10 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't wel fascinerend, want zo ingewikkeld zijn ze toch niet zou ik denken? als je er maar aan denkt om hoekjes te maken door wat extra tussenlossen. en verder is 't een kwestie van stokjes, stokjes en nog eens stokjes.
Ik zal dit er de volgende keer eens bijhouden als ik ermee bezig ben, misschien dat ik dan wat beter doorkrijg hoe ik het precies doe!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:01 schreef trui het volgende:
dat is inderdaad wel even een handigheidje. de 'V'tjes waar je onderdoor moet haken liggen nl niet recht boven het vorige stokje, maar net even er iets naast. welke kies je dan,degene die er iets 'voor' ligt of iets 'achter'? volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je kiest, als je je er maar consistent aan houdt. ik neem standaard (als ik in dezelfde richting haak althans, bij heen en terug ligt 't uiteraard precies omgekeerd) de V die iets vóór het onderliggende stokje komt. dat is in de hoeken wel oppassen geblazen: soms moet je daarvoor even je extra stokjes in de hoek een beetje opschuiven, zodat je nog wel in dat voorliggende V-tje kunt haken. anders raak je zomaar steken 'kwijt'.
oh wat een dotje...............quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef EsseEi het volgende:
hier istie dan, Eland met Shawl!
[ afbeelding ]
nee, niet perse een grote hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef EsseEi het volgende:
jawel, dat wordt wel een driehoek
heb ik ook gemaakt
of ging het om het woord: grote? je moet de laatste 2 rijen een miljoen keer herhalen ofzo
lijkt niet op mij hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een dotje...............
Leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef EsseEi het volgende:
hier istie dan, Eland met Shawl!
[ afbeelding ]
ik wil ook een driehoek maken maar daar moet je je registreren en heel eerlijk ik ben niet zo goed in engels ben blij dat ik ravely en plaatjes kijken snap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Mirjam het volgende:
zeg, als je deze gaat haken: http://www.lionbrand.com/patterns/90489AD.html?newreg=1
dan wordt het toch geen grote driehoek of wel??
aangezien yppy er mooie friehoeken van heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |