oh wat een dotje...............quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef EsseEi het volgende:
hier istie dan, Eland met Shawl!
[ afbeelding ]
nee, niet perse een grote hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef EsseEi het volgende:
jawel, dat wordt wel een driehoek
heb ik ook gemaakt
of ging het om het woord: grote? je moet de laatste 2 rijen een miljoen keer herhalen ofzo
lijkt niet op mij hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een dotje...............
Leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef EsseEi het volgende:
hier istie dan, Eland met Shawl!
[ afbeelding ]
ik wil ook een driehoek maken maar daar moet je je registreren en heel eerlijk ik ben niet zo goed in engels ben blij dat ik ravely en plaatjes kijken snap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Mirjam het volgende:
zeg, als je deze gaat haken: http://www.lionbrand.com/patterns/90489AD.html?newreg=1
dan wordt het toch geen grote driehoek of wel??
aangezien yppy er mooie friehoeken van heeft?
Heb ik bij Pipoos gekocht., in zwart en naturelkleurig leer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:57 schreef EsseEi het volgende:
leuke wolletjes Mirjam!
ik ben met een zpagetti tas bezig en wil er een schoudertas van maken, met een lang hengsel dus. Maar het liefst zou ik er een hengsel aan willen als van een tas die je koopt, leer dus of van die hele dikke stof. Iemand een idee waar je dat kan kopen? (niet bij zpagetti zelf, die doet alleen aan korte hengsels)
Ik mis de Schlecker in NLquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Mirjam het volgende:
ik was vandaag bij een schlecker in duitsland, en zag daar allemaal leuk garen!
heb echt moeten kiezen , dat was niet makkelijk!
heb 2 kleurtjes gekozen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
, van allebei 5 bolletjes meegenomen om sjaals van te haken O_
nog geen euro per bol trouwenbs
Ik heb bij de Action een goedkope tas gekocht, en daar het hengsel afgemold. Voor een prikkie hele fijne handvattenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:57 schreef EsseEi het volgende:
leuke wolletjes Mirjam!
ik ben met een zpagetti tas bezig en wil er een schoudertas van maken, met een lang hengsel dus. Maar het liefst zou ik er een hengsel aan willen als van een tas die je koopt, leer dus of van die hele dikke stof. Iemand een idee waar je dat kan kopen? (niet bij zpagetti zelf, die doet alleen aan korte hengsels)
Trui dank je wel ik kan hem ook openen ga eens aan de slag kom er hoop ik wel uit zo niet gil ik even.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:54 schreef trui het volgende:
toverheks ik heb nu even geen tijd, maar het is bijna hetzelfde als de elise shawl, alleen dan telkens een serie van 7 stokjes in plaats van 5 in de rood gekleurde rijen van 't plaatje. (als ik 't me goed herinner).
kun je daarmee uit de voeten? anders wil ik 'm best een keer voor je uitschrijven, maar ik weet niet of dat vandaag nog gaat lukken.
hier is het getekende patroon van de southbay shawlette. ik weet niet of je die link wel direct kunt zien zonder in te loggen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:56 schreef trovey het volgende:
Nieuw projectje voor de toekomst. Gevonden bij de Kringloop, helemaal gaaf voetenbankje in zwart nepleer met zwarte pootjes (voor 3,50 euro). Ding is helemaal gaaf (witte vlek is het restant van de prijssticker)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |