Mag je helemaal houden.quote:
In de Bijlmer schijnt de zon, voor het eerst vandaag. Gelukkig ga ik zo een stuk jouw kant opquote:
Jezus...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op de foto's was al te zien dat het geheel er niet fraai uitziet. Alles zit los, en is verder gaan wijken.
Eigenlijk zou er dus een nieuwe operatie moeten volgen, maar dat durven ze niet aan (ik ook niet)
De operatie is veel ingrijpender dan de vorige en duurt ook veel langer dan 4 uur, dus kan niet met ruggenprik. Mijn been moet dan ook ingekort worden, omdat hij van alles moet wegbikken. Hij is vreselijk bang voor botinfectie, omdat de wonden zo slecht genezen. Ook is het maar de vraag of de operatie dit keer wel succes heeft, dat betwijfeld hij ook. We gaan dus eerst maar weer naar de orthopeed, maar de chirurg vertelde dat dat zeker geen comfortabele schoen zou worden. Ik weet het dus even niet, en hoop dat het niet nog veel meer gaat wijken. Maar dit is dus waarschijnlijk as good as it gets. Je hoopt toch altijd het beste. Maar lopen, wandelen enz. word hem dus niet meer. De pijn komt omdat het bot nu over het bot schuurt, omdat de enkel niet gefixeerd is. Gewoon maar doorgaan met de tramadol dus. Ik doe 's nachts geen oog dicht van de pijn.
Tja, ik had het denk ik toch nog iets te optimistisch in mijn hoofd.quote:
Tja, wie weet, kunnen meneer Indaha en ik nog eens samen gaan zaklopen. De kapotte onderdeeltjes in de zak....en rennen maar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Strega en meneer Indaha, wat een @$*!_@$*@_$*@_) berichten zeg
Ja dat zal me een schouwspel wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, wie weet, kunnen meneer Indaha en ik nog eens samen gaan zaklopen. De kapotte onderdeeltjes in de zak....en rennen maar.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:03 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Cat weer beter?
En eenvoor alle nare berichten (heb niet helemaal bijgelezen dus voor iedereen die het nodig heeft)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef Oognip het volgende:
Muis heeft net zijn jaarlijkse inenting gehadhij is helemaal goed gekeurd en hoeft maar 600 gram af te vallen
Mooie foto Multiquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
komkommer! Goed dat je het zegt! Wij eten spinazietaart en daar zouden we komkommersalade bij maken. Spinazietaart is klaar, komkommer helemaal vergeten dus dat ga ik nu gauw maken
quote:
Gehaald bij de superquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Gehaald, zelfgemaakt, uit gegeten?
Vanaaf nog niet aan me besteed, het broodje krabsalade viel nog wat zwaar. Dadelijk maar eens een soepje proberen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gehaald bij de superMaar best te doen
Ja, maar er kon niemand mee naar shabuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Sinds ik Shabuheb ontdekt heeft supermarktsushi voor me afgedaan.
Acherrum!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar er kon niemand mee naar shabu
Ga je toch alleen? More for you.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar er kon niemand mee naar shabu
Onbeperkt eten he, dus dat more for me gaat niet echt opquote:
My name is Qwea and I would like to fuck you.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:45 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
My name is Sting and I approve of this topic
Normaal heb ik ook peildata waarop de kachel aangaat. Maar toen hij aan het begin van de maand zelf bedacht te gaan stoken vond ik het prrrrima.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef tombolafan het volgende:
En ik had het plan om pas in november mn kachel aan te doen maar misschien toch maar eerder
Was ziek gisteren. Maar vandaag gaat het alweer een stuk beter.quote:
Fijn dat er iets aan gedaan wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook peildata waarop de kachel aangaat. Maar toen hij aan het begin van de maand zelf bedacht te gaan stoken vond ik het prrrrima.![]()
Dinnetje belt net: op haar werk zit een schuwe moederpoes met kittens. Moeder laat zich nauwelijks zien, één van de kittens (ongeveer 5 weken oud schat ik) is heel aanhankelijk en was de laatste dagen heel veel aan het miewen. De rest van het nestje is al een week niet meer gesignaleerd.
Collega's zeiden 'dat de natuur het zelf regelt' en 'het wel in orde komt'.Gelukkig kon zij het niet meer aanzien dus belde mij voor advies. Uitkomst: ze gaat vanavond nog de dierenambulance bellen, hopelijk weer wat nieuwe opvangertjes voor Redcat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook peildata waarop de kachel aangaat. Maar toen hij aan het begin van de maand zelf bedacht te gaan stoken vond ik het prrrrima.![]()
Dinnetje belt net: op haar werk zit een schuwe moederpoes met kittens. Moeder laat zich nauwelijks zien, één van de kittens (ongeveer 5 weken oud schat ik) is heel aanhankelijk en was de laatste dagen heel veel aan het miewen. De rest van het nestje is al een week niet meer gesignaleerd.
Collega's zeiden 'dat de natuur het zelf regelt' en 'het wel in orde komt'.Gelukkig kon zij het niet meer aanzien dus belde mij voor advies. Uitkomst: ze gaat vanavond nog de dierenambulance bellen, hopelijk weer wat nieuwe opvangertjes voor Redcat.
Hopelijk worden ze snel gevangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Koffers??? ik kom met een verhuiswagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ziek gisteren. Maar vandaag gaat het alweer een stuk beter.
Heb je je koffers al gepakt?
Als ie te snel werkt val je af jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hopelijk worden ze snel gevangen
[..]
Koffers??? ik kom met een verhuiswagen.
Ik heb nog niks ingepakt de hele dag gewerkt zit er een supermarkt in de buurt?
Za komen ze tussen 08:00 en 10:00 om de schoorsteen te vegen![]()
Als je schildklier te snel werkt val je toch af?
Moederloze kittens die net-aan zelf eten? Gezien mijn recente ervaringen begin ik er niet aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat je vriendin wel de dierenambulance belt. Wil jij ze opvangen?
Denk je er wel aan dat het huisje niet heel groot is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hopelijk worden ze snel gevangen
[..]
Koffers??? ik kom met een verhuiswagen.
Ik heb nog niks ingepakt de hele dag gewerkt zit er een supermarkt in de buurt?
Za komen ze tussen 08:00 en 10:00 om de schoorsteen te vegen![]()
Als je schildklier te snel werkt val je toch af?
In orde komen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan veel mee te nemen voor 5 dagen maar toen ik vandaag aan het bedenken was wat er allemaal voor ean mee moet had ik echt zo iets van euh ja dat gaat nooit passen in onze autoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat het huisje niet heel groot is?![]()
Supermarkt(je) ligt een dorp verderop (2 km) maar 7 km verderop zit een Jumbo en die is een stuk completer qua assortiment. En er zit een hele fijne bakker naast.
Ongelofelijk hoeveel zut een klein kindje nodig heeft he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik was niet van plan veel mee te nemen voor 5 dagen maar toen ik vandaag aan het bedenken was wat er allemaal voor ean mee moet had ik echt zo iets van euh ja dat gaat nooit passen in onze auto
Mijn schildklier werkt iets te snel maar ik val helemaal niet af
Ik ging er stiekem van uit dat de moederpoes ook gevangen werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moederloze kittens die net-aan zelf eten? Gezien mijn recente ervaringen begin ik er niet aan.Eerst maar eens afwachten of redcat ze binnen krijgt, nav hun evaluatie merk ik wel of ik gebeld word of niet. Qua timing vind ik het niet verkeerd als er niks meer komt, ben veel weg de komende tijd. En dat is niet goed voor kittens zonder moeder.
Ja echt he en dan moet je ook nog tig setjes kleding meenemen want spugen enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoeveel zut een klein kindje nodig heeft he?
Ik heb haar bevraagd over moederpoes. Maar die heeft zich al een paar dagen niet meer laten zien en is volgens haar hartstikke wild. Als dat echt zo is kun je haar niet in de opvang plaatsen. Ik hoop natuurlijk wel dat ze haar vangen, al is het maar om te laten steriliseren waarna ze weer lekker muizen kan gaan vangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem van uit dat de moederpoes ook gevangen werd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
Gaan Rossi, Fire en Zorro naar je ouders f_r?
Ik zie in dat artikel dat ik zo'n behandeling toch niet mag doen ivm m'n diabetes. Maar de kans is wel erg klein volgens mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nah..die voetvisjes doe ik maar niet![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)virus-bombshell.html
The Sun.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nah..die voetvisjes doe ik maar niet![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)virus-bombshell.html
MEMEMEMEMEMEMEEEEEEEE!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb iets heel gedurfds gedaan vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zou het niet durven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb iets heel gedurfds gedaan vandaagIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben met het pontje overgestoken (over fobiejs gesproken). Brrrrr.... Ik stond erop voor ik er erg in had (wist niet eens dat ie eraan zat te komen). In z'n achteruit was géén optie. Dus ik kijk enkele seconden met grote ogen strak naar mijn stuur. Zeg ik tegen de man die zich bij mijn raampje meldde voor de betaling: "Meneer, hoe laat vertrekt de boot?" Zegt ie: "We zijn al halverwege, mevrouw!"
Dus... speciaal bericht voor Oognip: toen heb ik netjes afgerekend en daarna hartelijk om mezelf gelachen. Ik had heel niet eens in de gaten dat we al vertrokken waren en het was dus allemaal paniek (nou ja, dat had het kunnen worden) om niets
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Ben met het pontje overgestoken (over fobiejs gesproken). Brrrrr.... Ik stond erop voor ik er erg in had (wist niet eens dat ie eraan zat te komen). In z'n achteruit was géén optie. Dus ik kijk enkele seconden met grote ogen strak naar mijn stuur. Zeg ik tegen de man die zich bij mijn raampje meldde voor de betaling: "Meneer, hoe laat vertrekt de boot?" Zegt ie: "We zijn al halverwege, mevrouw!"
Dus... speciaal bericht voor Oognip: toen heb ik netjes afgerekend en daarna hartelijk om mezelf gelachen. Ik had heel niet eens in de gaten dat we al vertrokken waren en het was dus allemaal paniek (nou ja, dat had het kunnen worden) om niets
Heb jij een pontenfobie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Tssssssquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Q! Heb jij nog advies voor deze user?![]()
Website gemaakt maar niet betaald gekregen. Mag ik hem offline trekken
Wel, het lijkt erop dat Elies een paar minuutjes afwezig was, als ze na een paar seconden (denkt ze) al halverwege isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een pontenfobie?![]()
Wel dapper hoor, dat je niet geflipt bent toen je je het onvermijdelijke realiseerde.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Ik herken het uit de tijd dat ik geen auto durfde te rijden. Wat een smoezen ik heb gebruikt om er onderuit te komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
Zo ik al zeg: paniek om niets. Zoals alle fobisten ben ook ik er haske goed in
Gelukkig heb ik mezelf over het algemeen prima in de hand, maar had ik dit eerder geweten, dan was ik never nooit niet langs deze kant gegaan. Ik had desnoods 50km omgereden.
Ja ja, wij fobisten weten wel hoe we ontwijkend gedrag moeten vertonen
Wat het het pontje bij Zaltbommel? Hele mooie aanrijdroute hebben ze. Ik heb er laatst. 2 uur staan wachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
Zo ik al zeg: paniek om niets. Zoals alle fobisten ben ook ik er haske goed in
Gelukkig heb ik mezelf over het algemeen prima in de hand, maar had ik dit eerder geweten, dan was ik never nooit niet langs deze kant gegaan. Ik had desnoods 50km omgereden.
Ja ja, wij fobisten weten wel hoe we ontwijkend gedrag moeten vertonen
Wat goed dat je niet in paniek raakte!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens te bedde werpen. Morgen weer een vroeg daggie.
Trust!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
Mijn benen liggen al 2 uur in deze stand, begint nu wel te irriteren maar kiek dan
[ afbeelding ]
Tomboquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Ing![]()
Aanstaande maandag ben ik alweer een jaar tante!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Ing![]()
Aanstaande maandag ben ik alweer een jaar tante!
Ze mag volgende week woensdag weg, maar ze verhuisd maandag 31 oktober.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]het is ook zo'n lekker ding
wanneer mag ze nou weg?
Oeh, heeft ie veel last?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja snel he! En hij zegt nog steeds mn naam niet
Hij is wel inmiddels geopereerd dus hij is nu echt af
En Frummel een half jaar al!wanneer mag de spreidbroek uit?
Geopereerd? Waaraan? En blijven oefenen die naamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja snel he! En hij zegt nog steeds mn naam niet
Hij is wel inmiddels geopereerd dus hij is nu echt af
En Frummel een half jaar al!wanneer mag de spreidbroek uit?
Nee, hij heeft echt nergens last, kroop meteen alweer rond enzo (en wij maar:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, heeft ie veel last?![]()
In december moeten ze weer voor controle en hopelijk mag de broek dan wat minder uren per dag aan.
Helemaal uit zal nog wel ff duren, aangezien 1 kant volledig uit de kom was.
Hij had hypospadiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geopereerd? Waaraan? En blijven oefenen die naam
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt nergens last, kroop meteen alweer rond enzo (en wij maar:![]()
![]()
)
[..]
Hij had hypospadie
Die moest ik even googlenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt nergens last, kroop meteen alweer rond enzo (en wij maar:![]()
![]()
)
[..]
Hij had hypospadie
hij had het niet heel erg hoor gelukkigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen. Maar heftig joh! En wat fijn dat hij er nu helemaal geen last meer van heeft! Kan me goed voorstellen dat jullie er meer last van hebben dan het jochie zelf
Dat kan ik me voorstellen dat je het voor het zicht ook wilt laten opererenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij had het niet heel erg hoor gelukkigEn geen last, maar gewoon voor het zicht (
) en voor later is een operatie wel handig
Ik weet niet of dit een ongelukkige formulatie is? Ik hoop het..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen dat je het voor het zicht ook wilt laten opereren. Gelukkig is ' ie er nu vanaf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een ongelukkige formulatie is? Ik hoop het..
Bamba
miss_dynastie
Andere mensen
Mooie foto!quote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, gefeliciteerd met je mooie groooote zoon
Waar is dat kleine jochie gebleven![]()
Oh blimey, madame, what are you saying now?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
My name is Qwea and I would like to fuck you.
Dat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:32 schreef indaha het volgende:
Rewimo en Qltel gefeliciteerd met Christan en feliciteer hem namens ons![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Tnx allemaal
Ben net terug van de DA, Odie moest zijn tweede inenting. Is helemaal goedgekeurd
Als ik antwoord mag gevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Huh, moesten ze niet alletwee een enting dan?
Joe is 4/5 weken ouder dan Odiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, ik dacht dat het broertjes waren dus dat dat allemaal tegelijk ging![]()
Check de mooie lucht hier![]()
[ afbeelding ]
Ja of vannacht ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja mss komt het nog?
![]()
Laat het dan maar na de pauze zijn
Ik bel Zeus even.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan wel pas na 2 uur aubEn dan moet t om 7 uur weer klaar zijn!
NOESSSSSSSS!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef Barbaaf het volgende:
Nog wel mooi hier maar er vormen zich al flinke donkere wolken
Voordat ie vol blaadjes waait?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSS!
*tuin in rent*
Moet nog even een beginnetje maken met het scheppen van orde in de chaos die Achtertuin heet
Blaadjes veeg je wel weer weg, dat onkruid dat een halve meter hoog staat nietquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Foto's maken van Joe is
[ afbeelding ]
Had net mijn moeder even aan de telefoon, Noord-Holland... "Oehhhhh wat een weerlicht!!!!".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Hier inmiddels al een uur onweer en regen en ik wilde zo nog even met de camera de deur uitgaan, in een slootje hierachter een aparte eend gezien
Ik zit nu in Amsterdam en het regende net als een malle. Ook wat onweer. Nu is het droogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:09 schreef Barbaaf het volgende:
Yep, flinke bloemkolen boven Noord-Holland: http://wolken.buienradar.nl/nl/nl .
Hier net tijdens Deel 2 van Project Tuin ging het even druppelen, maar het zette niet door. En nu is de tuin klaar (nou ja, nog wat grote takken snoeien maar dat past niet meer in de bakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:09 schreef Barbaaf het volgende:
Yep, flinke bloemkolen boven Noord-Holland: http://wolken.buienradar.nl/nl/nl .
Wie wie wiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo tegen mezelf gezegd dit worden de laatste kittensnu krijg ik er zo waarschijnlijk nog 1 bij
Gaat toch niet doorquote:
Hmmm, oke... Ik had verwacht dat Vichy/Peppie of anders Andy wel naar een gastgezin zouden gaan... Misschien heeft iemand anders ze of ze doen het goed, dat kan ook nog...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaat toch niet doorMendy heeft er 2 thuis en daar wilde ze graag vanaf, maar ik wil er echt niet 2 bij, 1 erbij is echt de max dus dat gaat over. Verder was er niks zeiden ze
Dat had ik ook verwacht eerlijk gezegd... Maar als ze het in het asiel goed doen, gaan ze dan helemaal niet naar een gastgezin? Dat is toch beter voor de socialisatie lijkt me?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, oke... Ik had verwacht dat Vichy/Peppie of anders Andy wel naar een gastgezin zouden gaan... Misschien heeft iemand anders ze of ze doen het goed, dat kan ook nog....
Ik weet het echt niet... Voor de socialisatie lijkt het mij ook beter iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat had ik ook verwacht eerlijk gezegd... Maar als ze het in het asiel goed doen, gaan ze dan helemaal niet naar een gastgezin? Dat is toch beter voor de socialisatie lijkt me?
Ik zou heel graag een kittenkatertje erbij willen
Kun je nu je letters beter vinden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De toetsenbordstickertjes zijn gearriveerd!
Praktisch gezien wel, maar je bedoelt waarschijnlijk wat anders dan ik. Ik heb stickertjes ontvangen van de letters van het Russische alfabet die ik op mijn toetsen heb geplakt. Het Russische alfabet voor mijn toetsenbord had ik al gedownload. Nu kan ik Russisch typen (kon ik eigenlijk al, maar toen wist ik niet waar welke letter zat)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je nu je letters beter vinden?
Wat ben je toch een wonderlijke jongemanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Praktisch gezien wel, maar je bedoelt waarschijnlijk wat anders dan ik. Ik heb stickertjes ontvangen van de letters van het Russische alfabet die ik op mijn toetsen heb geplakt. Het Russische alfabet voor mijn toetsenbord had ik al gedownload. Nu kan ik Russisch typen (kon ik eigenlijk al, maar toen wist ik niet waar welke letter zat)
En die stickertjes zijn doorzichtig, dus ik kan ook gewoon normaal blijven typen zoals je ziet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch een wonderlijke jongeman
En dat bedoel ik in de beste zin van het woord!
Ik heb niet goed teruggelezen ben ik bang... waarom ga je Russisch typen en naar/met wie?
Naja, dat is ook heel leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik ken wel een aantal Russische letters maar ik kan geen Russisch
quote:
Show us your duckquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb m'n eend, die beesten zijn moeilijker te schieten dan een BN'er
![]()
Het blijkt een krakeend te zijn
Dat lijkt me nou niet echt veel moeilijker, je werkt toch voornamelijk met symbolen. Of je nu X en Y, of de Cyrillische tegenhangers ervan gebruikt, het blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Mn vader heeft wiskunde gestudeerd in het Russisch![]()
Komt vanavond, geen spullen bij me om de foto van m'n camera te halen.quote:
Oo-er.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Komt vanavond, geen spullen bij me om de foto van m'n camera te halen.
Ja nee er wordt ook niet gesproken verders of zo hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt veel moeilijker, je werkt toch voornamelijk met symbolen. Of je nu X en Y, of de Cyrillische tegenhangers ervan gebruikt, het blijft hetzelfde.
Jezus fuck, amateur dadde dr bent ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Komt vanavond, geen spullen bij me om de foto van m'n camera te halen.
quote:
Lolquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Mn vader heeft wiskunde gestudeerd in het Russisch![]()
Ja, al die Slavische talen lijken op elkaar jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan geen Russisch, maar ik kan wel heel aardig met Russen communiceren als zij Russisch praten en ik Servisch, kwam ik achter bij het Songfestival
Uitleg is overratedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee er wordt ook niet gesproken verders of zo he![]()
Aap!
Ik vind dat anders best een originele smileyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vergeet wel steeds om het toetsenbord van Russisch terug te zetten in het Nederlands. Ik wilde de reactie op oh-oh typen, maar toen kwam ik er opeens bij de smiley achter dat _Щ- toch eigenlijk niks is
Het is gewoon eenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind dat anders best een originele smiley
Ja, dat is een sjtsja. Alleen die klank op zich is al meligquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef Barbaaf het volgende:
Da's toch een sjtsja? Daar zou ik ookvan doen
Hoax.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, dat is een sjtsja. Alleen die klank op zich is al melig
Iemand een smiley van een lachende Rus?
Jawel hoor. Ik heb nergens gezegd dat alcohol verboden is om ze te laten lachenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoax.
Lachende Russen bestaan niet.
In mijn paradigma telt dat niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb nergens gezegd dat alcohol verboden is om ze te laten lachen
Ik ... begrijp ... russisch.. (3 van de 5, nog steeds voldoende, 20 jaar na cursus met open-boek tentamenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef Takaiki het volgende:
Effe met latijnse letters:
Ja tozje znajoe niemnoga paroesski
En toch zijn er dan weer miljoenen mensen die dat ding per se moeten hebbuhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Oognip het volgende:
Wat is die nieuwe iPhone weer belachelijk fucking duur
http://tweakers.net/nieuw(...)phone-4s-bekend.html
Samen komen we er wel uitquote:
Fout. Het hagelt.quote:
Zelfs ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En toch zijn er dan weer miljoenen mensen die dat ding per se moeten hebbuh
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo , knijnenhok staat bij mn broertje in de auto!
Met een losse ren erbij nog, en een huisje, en twee zakken zaagsel en weet ik veel wat allemaal.
20 euro all in, stond net op mp, meteen gemaild, hij is het meteen gaan halen![]()
imageshack is sowieso geen goede combinatie met fok!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zelfs bij imageshack doet 'ie het niet
Had ik nou net die Russische smiley voor FOK! op maat gemaakt!
Jaquote:
Daar doet de website het niet vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
imageshack is sowieso geen goede combinatie met fok!
Gebruik photobucket
Bij mij wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar doet de website het niet van
Is dat niet een beetje klein voor je broertje?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Met een losse ren erbij nog, en een huisje, en twee zakken zaagsel en weet ik veel wat allemaal.
20 euro all in, stond net op mp, meteen gemaild, hij is het meteen gaan halen![]()
Is dat niet een beetje flauw voor een grapje van jou?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje klein voor je broertje?
De nieuwe van Samsung (Galaxy Nexus) die eind dit jaar uitkomt is 649quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Oognip het volgende:
Wat is die nieuwe iPhone weer belachelijk fucking duur
http://tweakers.net/nieuw(...)phone-4s-bekend.html
That's just the way I roll, baby.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje flauw voor een grapje van jou?
Met een abonnement of gewoon los? Los is de iPhone 800 nog watquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De nieuwe van Samsung (Galaxy Nexus) die eind dit jaar uitkomt is 649![]()
Geen idee. Of het nou los met abbo is, maakt het uit? Ook 649 is belachelijk voor een telefoonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met een abonnement of gewoon los? Los is de iPhone 800 nog wat
Tuurlijk is dat belachelijk, maar als je een abonnement hebt en je betaalt ook nog 649 voor een telefoon dan is het wel heeeel veel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee. Of het nou los met abbo is, maakt het uit? Ook 649 is belachelijk voor een telefoon.
Wel begrijpelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Bamba het volgende:
Ik heb besloten om het hondje uit Bulgarije toch niet te nemen, maar boh...wat heb ik het er moeilijk mee...Al heel wat tranen gelaten om een hondje wat ik nog niet had![]()
Sneu eigenlijk
Ik kan het me zo goed voorstellen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Bamba het volgende:
Ik heb besloten om het hondje uit Bulgarije toch niet te nemen, maar boh...wat heb ik het er moeilijk mee...Al heel wat tranen gelaten om een hondje wat ik nog niet had![]()
Sneu eigenlijk
Ik moet ook niet zeikenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat belachelijk, maar als je een abonnement hebt en je betaalt ook nog 649 voor een telefoon dan is het wel heeeel veel.
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Bamba het volgende:
Sneu eigenlijk
Ik ben bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft. Ik heb op zich veel tijd buiten m'n werk om, maar ik denk dat dat voor hem niet genoeg is. En dat wil ik 'm absoluut niet aandoen, want ik hoop zo dat hij goed terecht gaat komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk
Wat heeft je uiteindelijk doen besluiten om het niet te doen?
Ik zou het ook echt vreselijk moeilijk vinden, in je hoofd heb je al stiekem een soort van 'band' met hem opgebouwd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft. Ik heb op zich veel tijd buiten m'n werk om, maar ik denk dat dat voor hem niet genoeg is. En dat wil ik 'm absoluut niet aandoen, want ik hoop zo dat hij goed terecht gaat komen.
Maar wat doet het ontzettend veel pijn zeg, wist niet dat het zo moeilijk zou zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:40 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie welIk zit hier continue te snotteren. Leuke thuiskomst voor m'n vriend zometeen
![]()
Maf is dat he, nog nooit dat hondje in het echt gezien, maar wat heb ik 'm al in m'n hart geslotenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt vreselijk moeilijk vinden, in je hoofd heb je al stiekem een soort van 'band' met hem opgebouwd.
Wordt het sowieso geen puppy (omdat je denkt dat je niet genoeg kan bieden) of niet deze pup?
Ah, voor mr. Sonic? Gaat ie goed?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ach lieverd, dikkequote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel getwijfeld, dan had ik weer besloten om het niet te doen, maar had ik het zo moeilijk met dat besluit dat ik het toch weer wilde proberen. Gisteren meer dan 20 emails gewisseld met de contactpersoon, maar de twijfels bleven. En ik heb geleerd: bij twijfel niet doen. Vooral niet voor R.
Hij is een tikje rafeligquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En hier is 'ie dan toch:
[ afbeelding ]
Wat moeilijk, maar wel het verstandigst, als je zo twijfeltquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel getwijfeld, dan had ik weer besloten om het niet te doen, maar had ik het zo moeilijk met dat besluit dat ik het toch weer wilde proberen. Gisteren meer dan 20 emails gewisseld met de contactpersoon, maar de twijfels bleven. En ik heb geleerd: bij twijfel niet doen. Vooral niet voor R.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:24 schreef Oognip het volgende:
Blegh mijn dementerende oma wordt mijn inziens nu best slecht. Vaak als ik haar bel heeft ze geen zin om te koken en gaat ze maar een kopje soep nemen. Ik dacht altijd zo'n maaltijdsoepzak van Unox, nu blijkt dat ze gewoon cup a soup neemt als avond eten en meer niet. 100 Kcal...
Ze woont 3 uur reizen van me vandaan dus het is voor mij niet makkelijk om iets te doen of haar in de gaten te houden. Ik bel haar wel elke week minstens 1 keer. Ik vertel wel aan de familie dat het minder gaat naar mijn idee, maar er gebeurt niks
Oude mensen hebben inderdaad minder nodig, maar nu eet ze wel erg weinig. Sowieso at ze altijd maar 2 boterhammetjes per dag en 's avonds kookte ze altijd wel goed, aardappels groente vlees. Nu heeft ze bijna altijd als ik bel geen zin om te koken en voert ze de rest van de dag ook niks uit. Eerst ging ze vaak op visite of even naar de stad of een stukje fietsen met een vriendin. Nu zit ze maar te zitten en zich te vervelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
oude mensen hebben wel minder calorieën nodig he, mijn oma at ook niet veel maar als je de hele dag alleen op de bank zit gebruik je natuurlijk geen 2000 calorieën per dag. Maar het is niet goed als ze geen zin meer heeft in eten enzo, is iets van tafeltje dek je geen mogelijkheid?
Oh dat is wel balenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oude mensen hebben inderdaad minder nodig, maar nu eet ze wel erg weinig. Sowieso at ze altijd maar 2 boterhammetjes per dag en 's avonds kookte ze altijd wel goed, aardappels groente vlees. Nu heeft ze bijna altijd als ik bel geen zin om te koken en voert ze de rest van de dag ook niks uit. Eerst ging ze vaak op visite of even naar de stad of een stukje fietsen met een vriendin. Nu zit ze maar te zitten en zich te vervelen.
Als ik begin over het niet goed eten van haar zegt ze dat ze elke dag kookt en goed eet, alleen vandaag had ze geen zin. Tafeltje-dekje wil ze dus ook niks van weten 'want ze kan zelf wel koken'. Net als dat ze denkt dat ze nog helemaal prima in orde is...
Ik heb haar begin september gezien, maar toen is me niet opgevallen dat ze is afgevallen. Toevallig ga ik aanstaande zaterdag weer naar haar toe dus dan zal ik even zien of ze is afgevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef Barbaaf het volgende:
Dat klinkt niet goed Oognip. Wanneer heb je haar voor het laatst gezien, en is ze afgevallen? Want wie weet eet ze voor haar verbruik wel voldoende. Maar dan nog, het klinkt alsof ze het zelf al opgegeven heeft...
En wat is er mis mee dat een huisarts even zelf een huisbezoek brengt aan een patiënt? Lekker makkelijk klinkt dat van hem, alsof je oma erom zou vragen. Juist voor deze groep mensen is de HUISarts uitgevonden. Die komt op vraag maar ook ongevraagd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb haar begin september gezien, maar toen is me niet opgevallen dat ze is afgevallen. Toevallig ga ik aanstaande zaterdag weer naar haar toe dus dan zal ik even zien of ze is afgevallen.
En mm misschien heb je wel gelijk en is ze blij als tafeltje-dekje uiteindelijk toch komt.
Mijn vader heeft laatst al eens de huisarts gebeld om aan te geven dat ze begint te dementeren. De huisarts wil graag dat mijn oma naar hem toe gaat om te kijken of ze hulp nodig heeft en welke, maar ja dat wil ze niet want er is niks aan de hand.
Lastig zo.
Als ze visite heeft die blijft eten gaan we altijd lekker uiteten bij de Chinees bij haar aan de overkantquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
Neem wat lekkers voor haar mee als je zaterdag gaat, misschien dat ze dan zelf ook meer zin in eten krijgt.
Misschien wil hij het nog niet helemaal inzien dat je oma achteruit gaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze visite heeft die blijft eten gaan we altijd lekker uiteten bij de Chinees bij haar aan de overkantdus dat komt helemaal goed
Van mijn vader krijg ik zo'n reactor: 'het is haar eigen poces en haar eigen leven, probeer je niet druk te maken'. Pfff
Dat lijkt een goed idee maar als ik zoiets opper of dat het misschien leuk is om dagbesteding te hebben met mensen van haar leeftijd maar daar wil ze niet aan. Ik denk dat ze er niet aan toe wil geven omdat ik denk dat het een stukje inleveren is voor haar en daar wil ze nog niet aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien wil hij het nog niet helemaal inzien dat je oma achteruit gaat?
Zou een eetclubje iets voor haar zijn? Doen ze vaak in een verzorgingshuis (of buurthuis). Heeft ze aanspraak én een goede maaltijd. En is de stap naar een toekomstige verhuizing ook wat kleiner.
quote:
quote:
Maar over een uur lig ik al in mijn beddeke.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff douchen en dan kom ik wel ff buurten
Maar ik ben alweer schoon ende fripsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar over een uur lig ik al in mijn beddeke.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik ben alweer schoon ende frips
Snellert!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik ben alweer schoon ende frips
Dat is ook zielig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vandaag echt echt echt vroeg naar bed
Die gekke mini-kat ligt elke avond op schoot en ik vind het zielig hem eraf te gooien
Ik zou gisteravond vroeg.....FAAL!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vandaag echt echt echt vroeg naar bed
Die gekke mini-kat ligt elke avond op schoot en ik vind het zielig hem eraf te gooien
Wat zuldegij een slancke deerne wurruhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snellert!
[..]
Dat is ook zielig.Ga maar op de bank slapen.
![]()
Mijn hoofd had zin in een stukje chcolaaa, mijn buik is het er iets minder mee eens. Tha diet continues.
Ik zaterdagquote:
Je gaat me niet meer terug kennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zuldegij een slancke deerne wurruh![]()
Of zoiets
Je bent toch nog een bietske verrot van binnen, moet er toch allemaal uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gaat me niet meer terug kennen.![]()
![]()
Vandaag werd opgemerkt dat ik er en stuk beter uitzag dan maandag. 'Toen was je echt niet lekker he?'
Neuh.![]()
Nu gaat het best wel weer, op een voortdurende aanval van het maomsyndroom na.![]()
Da's wel lief dat je je aan je belofte houdt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zaterdag![]()
Alhoewel er dan iemand iets komt halen van MP.
Dat is al ruim een week geleden afgesproken en sinds vandaag "vechten" anderen om mijn item en is er inmiddels al het dubbele geboden.
Maar ja, ik had em al beloofd aan die andere
Nou, dat wil wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent toch nog een bietske verrot van binnen, moet er toch allemaal uit
Ik heb al 3 nachten half op de bank geslapen om Sawyerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snellert!
[..]
Dat is ook zielig.Ga maar op de bank slapen.
![]()
Mijn hoofd had zin in een stukje chcolaaa, mijn buik is het er iets minder mee eens. Tha diet continues.
Dat had ik ook, met een kookboek waaarvan ik dacht, dat wil niemandquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zaterdag![]()
Alhoewel er dan iemand iets komt halen van MP.
Dat is al ruim een week geleden afgesproken en sinds vandaag "vechten" anderen om mijn item en is er inmiddels al het dubbele geboden.
Maar ja, ik had em al beloofd aan die andere
Kun je morgen ff lekker bijtankenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel lief dat je je aan je belofte houdt.![]()
Ik had morgenvroeg mogen werken. Maar mag vrijdag ook al, zaterdag misschien en dan weer maandag. En de rest van de week. Ik vind het best zo, iemand anders mag mijn zieke collega vervangen.
Balen he?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al 3 nachten half op de bank geslapen om Sawyer
[..]
Dat had ik ook, met een kookboek waaarvan ik dacht, dat wil niemandDus ik blij met een bod, ja gezegd, gaan ze er ook 2x zoveel voor bieden ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |