Dat is wel slim, dat scheelt ook uitzoeken met wassen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet meer kasten hebben![]()
Ik treuzel nooit, tis allemaal zwart dus dat mixt en matcht prima
Ik hoooooop dat ze slim in bed ligt uit te zieken.... of allang weer beter is natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:48 schreef Takaiki het volgende:
Haaai!
Hoe zou het met Catjepatatje zijn?
Cat is net hier op bezoek bij Ollie en Tommie geweest en de vlaai smaakte welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:48 schreef Takaiki het volgende:
Haaai!
Hoe zou het met Catjepatatje zijn?
Linkysy is 9 v/d 10x engelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moest het internet bij mijn ouders maken. Moest ik linksys bellen, want ze hadden zelf een nieuwe modem gekocht, dus daarbij kon KPN niet helpen..idioten. Krijg ik een vrouw aan de lijn die amper Nederlands praat...maar het is uiteindelijk gelukt
Chico is echt dol op regenwater, het lijkt heel lief dat ie ze drooglikt, maar dat is puur zn regenwaterobsessiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef indaha het volgende:
Chico, het is ook geen weer voor naakthondjes vandaag
Thuis eens kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Sting, je naam doet me (oa) hieraan denken
Repetitivis, sowieso.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Qwea? Van welke ziektes heb je vandaag allemaal last?
oh-ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Qwea? Van welke ziektes heb je vandaag allemaal last?
Wat hebben ze gezegdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef Strega het volgende:
Ik ook![]()
Nauw ziekenhuis gisteren was dus echt net zo kut als ik al dacht.
Sort of. Ik geef de schuld aan My Active Topics.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die TT van gister werkte als een magneet op je he?![]()
Ja, op de foto's was al te zien dat het geheel er niet fraai uitziet. Alles zit los, en is verder gaan wijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat hebben ze gezegden was je voor je been daar ?
Trouwens, hoe gaat het met je man nu hij gips heeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat hebben ze gezegden was je voor je been daar ?
Tja, zelfde schuitje dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:50 schreef indaha het volgende:
Ook niet geweldig, hij heeft een gipsspalk om te steunen, maar zijn voet zet op dus dat schuurt ook weer, dus als hij niet hoeft te lopen houd hij zijn voet hoog en de pijn wordt onderdrukt met oxycontin.
Hij wacht ook op de operatie, dit is eigenlijk ook zijn laatste kans om de voet nog enigzins bruikbaar te krijgen anders kunnen ze ook niets meer er aan doen behalve zo laten of amputeren.
Het wil gewoon niet aan elkaar blijven zitten.
Zijn de knullen inmiddels wat actiever?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:55 schreef indaha het volgende:
Ja ze zijn aan het spelen en zitten Speedy weer op de hielen
Ja idd en wat is wijsheid dan, bij mijn man zou de botinfectie die hij gehad heeft de oorzaak zijn van het niet aan elkaar groeien.quote:
Het zijn katten he,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ze waren vast onder de indruk van het bezoekje van tante Cat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |